Autor Wątek:  3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu  (Przeczytany 5485 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
« dnia: 10 Września 2007, 19:24:17 »
Witam.
Otóż postanowiłem pobawi się trochę 3dsmax i zrobi prosty testowy tor.
Niby wszystko pięknie ładnie ale przy wykonywaniu punktu zobrazowanego :
http://img262.imageshack.us/my.php?image=tern123wl8.jpg

pokazuje mi się:


I nie bardzo wiem co to za błąd.
Skrypty do 3dsmax mam z działu "Na warsztacie".

ps
Użyłem szukajki. ;)

Pozdrawiam.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Września 2007, 19:26:55 »
chyba nie masz pliku CC3250.dll  Jest on w katalogu głównym maszyny pod nazwą CC3250mt.dll . Skopiuj go do katalogu ze skryptem i zmień nazwę na CC3250.dll. Powinno pomóc.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Września 2007, 19:32:22 »
chyba nie masz pliku CC3250.dll  Jest on w katalogu głównym maszyny pod nazwą CC3250mt.dll . Skopiuj go do katalogu ze skryptem i zmień nazwę na CC3250.dll. Powinno pomóc.

Niestety nic z tego nie wyszło, ponownie wywala ten błąd :/
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Września 2007, 19:52:26 »
no to przegraj ten plik jeszcze do katalogu głównego MaSzyny i 3DS-a

Radzę zacząć posługiwać się poprawną pisownią, bo z obecnego statusu 'Warned' do zakazu pisania masz już bardzo niedaleko.
Profeta
« Ostatnia zmiana: 10 Września 2007, 20:09:01 wysłana przez Profeta »

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Września 2007, 20:27:08 »
Niestety dalej nic. Jednak zastanawiają mnie też okna jakie wyskakują po kliknięciu Make.

Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Września 2007, 20:40:12 »
Niestety dalej nic. Jednak zastanawiają mnie też okna jakie wyskakują po kliknięciu Make.


3DS odpala automatycznie program generujący siatkę trójkątów. W GMAXie, musiałbyś ręcznie edytować pliki, a później ręcznie importować.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Września 2007, 20:43:16 »
Niestety dalej nic. Jednak zastanawiają mnie też okna jakie wyskakują po kliknięciu Make.


3DS odpala automatycznie program generujący siatkę trójkątów. W GMAXie, musiałbyś ręcznie edytować pliki, a później ręcznie importować.

A na polski można ? :) (co to w praktyce oznacza i czy to dobrze czy źle, bo jestem zielony jak tło forum ;) )
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Września 2007, 21:53:40 »
Niestety dalej nic. Jednak zastanawiają mnie też okna jakie wyskakują po kliknięciu Make.


3DS odpala automatycznie program generujący siatkę trójkątów. W GMAXie, musiałbyś ręcznie edytować pliki, a później ręcznie importować.

A na polski można ? :) (co to w praktyce oznacza i czy to dobrze czy źle, bo jestem zielony jak tło forum ;) )

Jeden ze sposobów jaki mi się udało zrobic, bo też miałem ten problem.
Po 1 zobacz jaką masz nazwę głównego folderu z 3DSMAXEM. Jeżeli nazwa jest ze spacjami to zmień nazwę żeby nie było spacji. Mi wtedy zadziałało.

Jeżeli nie to tłumaczę sposób Kreta. W folderze ze skryptami znajdź pliki o nazwie (t.bat) , (triangulate.bat) i (triangle). Następnie otworzysz wszystkie. I w skryptach (już w 3dsmaxie włącz MAKE w Delanuay) wtedy wygeneruje teren (tylko że przy texturowaniem następnych innych pól musisz powtórzyc włączanie plików t triangulate..... bo innaczej wygeneruje Ci to co wcześniej) To by było na tyle

pozdrawiam
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: 3dsmax -błąd przy teksturowaniu terenu
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Września 2007, 15:41:31 »
wejdz na www.mateusz.jawnet.pl do downloadu tam sa oryginalne skrypty

Zamykam.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2007, 23:13:49 wysłana przez Akvin »