Dla eaosów, i powrotu do składu, po podaniu na SR5_sr2 nie mamy tego błędu. Patrz załącznik. Natomiast nie udało mi się wrócić po postawieniu następnych trzech, bo główny skład stoczył się w dół i zablokował skład z cysternami. Nie lubię scenerii z manewrami, zwykle są źle opisane, manewrowanie rumunem też jest do bani. Generalnie po oblocie, odpiął bym 11 wagonów, wyjechał na szlak. Następnie wepchał bym 4 eaosy na pierwszą bocznicę, później 3 wagony kryte na drugą bocznicę a pozostałe eaosy podpiął bym do reszty składy i w drogę. Mniej pierniczenia się z eventami. Może później spróbuje raz jeszcze. Jeśli chodzi o zerową prędkość, to przyczyną może być brak eventu (wpisu do niego) przestawiającego ten rozjazd w kierunku na wprost. Tyle że za pierwszym razem jest dobrze, jak na screenie, a do drugiego powrotu mi nie udało się dotrwać.
Dodano: 15 Lutego 2016, 12:43:27
Przebrnąłem całe. Po wepchnięciu zakrytych wagonów na tarczy dostałem możliwość manewru po ostatnie eaosy. Po wsatwieniu ich na ostatnie żeberko dostałem wyjazd na tarczy. Skany z torów w załączniku, nie mam zerowej V na podanym rozjeździe.
Po ukończeniu wszystkiego, refleksja: Po oblocie i podaniu sr2 na tarczy, wyjeżdżam na szlak. Po czym wpycham ostatnie eaosy na ostatnie żeberko, następnie wpycham kryte wagony na środkowe żeberko i na koniec 4 eaosy na pierwsze żeberko. Trochę bez sensu ten scenariusz. Densu nie ma, ponieważ tarcza przed stacją nie zapewnia widoczności sygnału podanego ( zasłaniają ją wagony). Powinny być zatem podane komendy radiowe (tarcza podana), lub tarczę należy przenieść pod semafor wjazdowy. W tedy odcinek chroniony schowa rozrządzany skład, a maszynista zawsze ma na widoku tarczę manewrową.
Koniec testu.