Ponownie witam wszystkich forumowiczów.
Z radością pragnę poinformować, że testy Passenger Packa dobiegły końca. Mogę Wam zaprezentować wyniki mojej długiej, żmudnej, ciężkiej pracy. Mam nadzieję, że będzie wam się podobać.
Co paczka zawiera
44 tekstur. Początkowo miało być ich o wiele więcej, jednak posiadałem więcej materiału i uznałem, że nie ma sensu wydawać tekstur o słabej jakości.
Ponad to Passenger Pack no.2 zawiera:
- poprawiony wózek 1xxa i koła [Mkaczy]
- poprawiony wózek Z1 [Cesky_Kretek]
- poprawiony model 1xxa [Marthy]
-
NIESPODZIANKĘ [Marthy]Wraz z MKaczym, Marthy'm życzymy wam wesołych świąt i dużo symkowania z naszymi dodatkami, które mamy nadzieję - przypadną wam do gustu.
Miłej nocki!
LINK: PASSENGER PACK NO.2 BY CESKY_KRETEK, MARTHY & MKACZYPASSENGER PACK NO.2 BY CESKY_KRETEK, MARTHY & MKACZY [Rapidshare]PASSENGER PACK NO.2 PATCHPASSENGER PACK NO.2 PATCH [Rapidshare]Proszę przeczytać pliki readme przy głównej paczce, jak i przy patchu!
_____________________________________________________________________
Poniżej treść dawnego posta wraz ze screenami i postępami prac nad teksturami.
Witam wszystkich.
Przez wakacje pozbierałem troszkę materiału. Parę osób zaanonsowało się, że porobi fotki [kuszetek], jednak jedyną osobą która podesłała foty kuszetki i sypialnych [niestety TLK - czyli malowanie IC] oraz kilka innych wagonów/jednostek jest osoba, o której niedawno było głośno -
pol102. Chciałbym mu podziękować, bo jako jedyny był słowny i posłał co obiecał. No cóż, do reszty panów [nickami nie będę pisał, bo i po co?] - najpierw zastanówcie się 3 razy zanim komuś zaoferujecie pomoc.
Zbierałem się od tygodnia, aby zacząć tworzyć. Dziś powybierałem i pokatalogowałem odpowiednie zdjęcia. Wyszło mi 38 tekstur. Tyle będzie wynosił mój pack, chyba że ktoś nadeśle swoje zdjęcia, co mnie niezmiernie ucieszy. Myślę, że utrzymam tempo 1 tekst./dzień, chociaż gdy dopadnie mnie wena, to będę leciał ciągiem po 5 na dzień. ;) Nic nie jest przesądzone. Czyli można się spodziewać szybciej niż za 38 dni. :)
Niektóre tekstury będą robione pod rozdziałkę 1024x512, a niektóre na standardową 512x256. Przed przełożeniem tekstury na nowy model [@Kakisha], rozkładam ją na stare mapowanie. Tak więc jeżeli ktoś by sobie zażyczył jakąś teksturę pod 1024x256 to proszę pisać.
Dobra koniec tego gadania. No więc tak na początek 2 screeny dzisiejszej roboty.
25-08-07:1. Bdu:2. Adu:26-08-07:3. Adu:4. Bdun:5. SU46-009:27-08-07:6. Azdnu:7. Bdnu:28-08-07:8. Brdu:9. Bdnu:31-08-07:10. Bdu:04-12-07:11. Adu:12. B:06-12-07:13. Bdnu:14. Bdu:15. B:16. Adu:17. Bdu:18. Bcdu:07-12-07:19. WLABd:08-12-07:20. Sk:21. Adu:22. Bdnu:23. Bdnu:24. Pdn:10-12-07:25. Bdnu:26. Brdnu:12-12-07:27. Sk:13-12-07:28. Bh:29. Brdu:30. SN61-183:15-12-07:31. Adnu:16-12-07:32. Bdhinu:33. Asdmnu:17-12-07:32. Bcdmnu:20-12-07:33. BRdmnu:34. A(z)du:23-12-07:35. Admnu:36. Bcdu:37. Bcdu:38. Sk:39. Bcdk:Na dziś tyle mam do powiedzenia. Dowidzenia Państwu. :)