Autor Wątek:  "trasa Pit'a" - uwagi  (Przeczytany 5407 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
"trasa Pit'a" - uwagi
« dnia: 11 Stycznia 2004, 22:08:45 »
Poniewaz nie wiem dokladnie kto sie teraz tą trasą zajmuje,
więc kieruje to do dzialu "na Warsztacie".

1. trakcja
a) w rzeczywistosci w przypadku zwrotnic trakcja obu
torow albo sie krzyzuje, albo odbija, i jedna z nich
konczy sie kotwa. Przyklady w quarkmce.
Tu tego brakuje.
b) jeden wiadukt jest dosyc niski i druty w niego wchodza,
trzeba obnizyc przewody i je "splaszczyc" - dac mala odleglosc
miedzy linka nosna i jezdna, do tego sa specjalne slupy,
przyklad tez w trasie quarkmce najnowszej, nie pamietam
czy bylo publikowane .max

2. bardzo ladna trawa itp, tylko co z prawami licencyjnymi?

3. troche nierealistyczne uklady torowe, stacja wezlowa
z dwoma torami, zadnych torow dodatkowych, prawie
nie ma bocznic.

Uwagi te daje po pierwsze dlatego,
ze jakby sie komus nudzilo to moze to poprawic,
a po drugie na zaś :)

Pozdr,

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
"trasa Pit'a" - uwagi
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Stycznia 2004, 00:36:25 »
Jak ukladalem trakcje na zwrotnicach to juz mialem dosc calej tej trasy, dlatego tak wyszlo - kotwy jedynie dalem na koncach torow. Pod wiaduktem trakcja juz byla tak nisko jak sie dalo, trzeba jeszcze tylko linke obnizyc. Slupy sa, ale nie pamietam jak sie pliki nazywaja.

Ad 2. Nie doszuka sie nikt skad ona jest. Pozatym zmienilem troche odcien i rozmiar.

Ad 3. Beda jeszcze 2 duze stacje :)

I jeszcze sa krzyze zle przy przejazdach jednotorowych - za szybko przerabialem inc'e :)
Reaktywacja ?

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
"trasa Pit'a" - uwagi
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Stycznia 2004, 00:57:26 »
c.d uwag.

Semafory w Nowym Sadzie powinny byc nie na peronie
(chodiz o peron przy budynku) tylko po drugiej stronie
na miedzytorzu - slupow na peronie sie unika.
A jak sie nie da uniknac to sie je odsuwa, w symulatorze
jest taki slup, ze znaczkiem ] w nazwie .inc

Jesli chodzi o drzewa, to dobrze jest poobracac je
troche zeby nie byly identyczne (dla niektorych mozna zmienic
tez wysokosc/szerokosc).

Kopiujac budynki itp obiekty ktore maja teksture zdefiniowana
prezz nazwe, trzeba uwazac na to, ze 3dsmax dokleja 01 02 itp
do nazwy.

Reszte to juz na IRCu z Pitem wyjasnilem :)

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
"trasa Pit'a" - uwagi
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Stycznia 2004, 19:37:29 »
A można skądś ściągnąć tą trasę ?

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
"trasa Pit'a" - uwagi
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Stycznia 2004, 21:27:05 »
Cytat: "SQT"
A można skądś ściągnąć tą trasę ?

Przypominam, ze jest to dział "na warsztacie".