Autor Wątek:  Dworzec pod ziemię, kultura na powierzchnię  (Przeczytany 1874 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Butchy_83

  • Wiadomości: 174
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Dworzec pod ziemię, kultura na powierzchnię
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Sierpnia 2007, 21:02:49 »
Cytat: "mechatronik"
http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,4361091.html

do kitu...

Czemu uważasz, że do kitu? Ja myslę, że dobrze, że w ogóle się wzięli za tę niechlubną wizytówkę Łodzi. Miałem tylko nadzieję, że bardziej wykorzystają obecny budynek dworca, bo jest naprawdę bardzo ładny i czuć w nim historię Łodzi. Kwestia tylko generalnego odrestaurowania go. Mimo wszystko pomysł z zagłębieniem torów i peronów o 2 piętra wydaje mi się odważny. Nie wiem jak to się ma do planów przedłużenia nitki pod ziemią do Łodzi Kaliskiej. Podejrzewam, że koszty takiego przedsięwzięcia nawet przy pomocy UE są dla niezamożnej Łodzi nie do przełknięcia. Ciekawe czy uda im się to zrealizować i ile będzie opóźnienia;)
Pozdrawiam
'Ruszyła MaSzyna po szynach..'


Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Dworzec pod ziemię, kultura na powierzchnię
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Sierpnia 2007, 21:47:41 »
Ja miałem nadzieję że go odnowią bo budynek wbrew pozorom jest ładny. W sumie to zobaczymy jak im to wyjdzie... jeśli zrobią dworzec coś ala Kraków  Główny to może być ale mam spore wątpliwości. Tyle lat sobie nie mogą poradzić z Kaliskim a co dopiero taka inwestycja... .Ale zobaczymy :) może nie będzie tak źle :) Tylko focić będzie ciężej :D.
Po Fabrycznym mogliby w końcu dokończyć wiadukt kolejowy Łódź Kaliska Towarowa - Łódź Kaliska bo z każdym rokiem perspektywa przyszłego funkcjonowania tego odcinka zanika :(.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76