Autor Wątek:  HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna  (Przeczytany 6782 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bogumil.S

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« dnia: 31 Lipca 2007, 19:24:11 »
Witam czy ktoś zna jaka jest wysokość trakcji w MaSzynie?
Bo w przepisach jest ponoć min. 4.90m max. 5.60m więc nie wiem.
Potrzebnę jest mi to bo robię Dworzec Warszawa Centralna (który jest pod ziemią). Z wiązku z tym potrzebuję jeszczę czegoś co zaznaczyłem na obrazku:

czy może to ktoś mi zrobić?

Bardzo proszę i z góry dzięki.
Pozdrawiam

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Lipca 2007, 19:40:54 »
4.65 - sama eu07 ma cos kolo 4,5m to zdecydowanie za malo - tak sobie moga pisac na tabliczkach przy przejazdach.
Standardowo mamy 5.6 - 5.8 m.
Na tym obrazku ktory pokazujesz moze to byc troszke mniej, moze 5.4, moze 5.3?
Najlatwiejsza metoda to ustawienie paru kawalku sieci na rownych wysokosciach i porownywanie wysokosci patyka w symku z tym na focie.

Offline Bogumil.S

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Lipca 2007, 20:26:28 »
W symku zrozumiałem że jest 5.60 - czy tak?

I jeszcze raz się zapytam czy ktoś zrobił by to co zaznaczyłem na obrazku w pierwszym poście?

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Lipca 2007, 21:17:17 »
Cytat: "Bogumil.S"
W symku zrozumiałem że jest 5.60 - czy tak?

I jeszcze raz się zapytam czy ktoś zrobił by to co zaznaczyłem na obrazku w pierwszym poście?

Ale co tam jest do zrobienia?
Zmieniasz standardowe 5.8 na swoja wartosc :|

Offline Bogumil.S

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Lipca 2007, 21:25:28 »
chodziło mi o wysięgnik

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Lipca 2007, 21:26:39 »
Cytat: "Mateu"
Cytat: "Bogumil.S"
W symku zrozumiałem że jest 5.60 - czy tak?

I jeszcze raz się zapytam czy ktoś zrobił by to co zaznaczyłem na obrazku w pierwszym poście?

Ale co tam jest do zrobienia?
Zmieniasz standardowe 5.8 na swoja wartosc :|

Może chodzi mu o wysięgnik? Spróbuj postawić zwykły słup, tylko niech wysięgnik wystaje za ścianę. :)

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 320
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Lipca 2007, 21:27:15 »
Witam
O ile sie nie myle koledze chodzi o ten wysięgnik do trakcji który zaznaczył czerwonym kwadratem na obrazku w pierwszym poscie.
Pozdrawiam

Offline Bogumil.S

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Lipca 2007, 21:30:52 »
O to mi chodziło dzięki.

P.S.
Proszę jeszcze nie zamykać tematu.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #8 dnia: 31 Lipca 2007, 21:43:56 »
Wysiegnik? Jezeli chcesz idealnie taki sam jak na focei to niestety musisz go sfocic (co bedzie trudne) i zrobic teksturke...
x = tr/-P-3D13.inc;Wys-Ni-D13.tga
lub jak kto woli
x = tr/-P]-3D13.inc;Wys-Ni-D13.tga
To sa defaultowe symkowe wysiegniki, ale mozesz jeszcze sprobowac wyodrebnic wysiegniki ze slupow ktore byly w Quarku pod jednym z wiaduktow :)

Offline Bogumil.S

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #9 dnia: 31 Lipca 2007, 22:35:03 »
Przepraszam czy mógł byś mi wyjaśnić co oznaczają te wpisy bo dopiero uczę się...

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #10 dnia: 31 Lipca 2007, 23:10:09 »
te wpisy to są używane do kabli. Generalnie opcja Make zigzag (automatycznie zygzakuje + dodaje wysięgniki słupy itp

tr/-P-3D13.inc;Wys-Ni-D13.tga

tr/ (współrzędne inców do wysięgników)

-P-3D13.inc (obniżony wysięgnik bez żadnych słupów zwisów itp)

Wys-Ni-D13.tga (textura do tego wysięgnika by nie były białe plamy)

jego efekt
http://picasaweb.google.com/JONINEZT/SYMEKEU07424/photo#5093469306083890706

jak narazie najbardziej pasujący inc to P-STB1-3Dn lub L-STB1-3Dn

Cytuj
Potrzebnę jest mi to bo robię Dworzec Warszawa Centralna

jakbyś potrzebował to znam parę linków ze zdjęciami tuneli linii średnicowej

{EDIT}
przy okazji film z wjazdu do Warszawa Centralna (tego to ja długo szukałem)
http://pl.youtube.com/watch?v=KOMbLbjs0R4&NR=1
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline Bogumil.S

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #11 dnia: 01 Sierpnia 2007, 11:00:02 »
Bardzo, bardzo, bardzo dzięki.
Możesz podać te linki do zdjęć?
Jak coś to się jeszcze będę pytał.

Pozdrawiam

Offline Bogumil.S

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #12 dnia: 02 Sierpnia 2007, 15:24:41 »
1.Jak można wstawić peron do scenerii?
2.Jak się zapisuje obiekt zrobiony Gmaxie jako T3D?

Proszę o pomoc, z góry dzięki.
Pozdrawiam

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #13 dnia: 02 Sierpnia 2007, 15:58:50 »
Peron robisz boxem (chyba jest w gmaxie :>) a do t3d jest w skrypcie.

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline Bogumil.S

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #14 dnia: 02 Sierpnia 2007, 16:13:06 »
Tylko że, export T3d nie działa bo:
-wyskakują błędy których nie rozumiem i nie umiem naprawić
-a jak cudem błąd nie wyskoczy to i tak się po prostu nie exportuję

Jakby wszystko działało tobym się nie pytał, bo wstawienie  box'a i odpalenie działającego skryptu każdy potrafi.
Ja się dopiero uczę robić scenerię.
Może ktoś kto zrobił i się zna pomógł by mi.
Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #15 dnia: 02 Sierpnia 2007, 17:24:14 »
Cytat: "Bogumil.S"
Tylko że, export T3d nie działa bo:
-wyskakują błędy których nie rozumiem i nie umiem naprawić
-a jak cudem błąd nie wyskoczy to i tak się po prostu nie exportuję

Jakby wszystko działało tobym się nie pytał, bo wstawienie  box'a i odpalenie działającego skryptu każdy potrafi.
Ja się dopiero uczę robić scenerię.
Może ktoś kto zrobił i się zna pomógł by mi.
Pozdrawiam i proszę o pomoc.


Dlatego tak się dzieje, bo używasz gmaxa i prawdopodmnie skryptów do 3dsmaxa więc się nie dziw, że masz problemy.

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

Offline Bogumil.S

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« Odpowiedź #16 dnia: 25 Sierpnia 2007, 18:00:48 »
Ok nowy problem:
zrobiłem w Gmax schody ruchome wszystkie elementy wyexportowałem
do Editable Mesh.
Przy exportowaniu do t3d wyskakuje błąd:
-- Unknow property: "ambient" in #Multi-Material:Mtl(Standart:Mtl #1, Standart:Mtl #8, Standart:Mtl #4, Standart:Mtl #5, Standart:Mtl #6)coś mi mówi, że to ma związek z texturami.

Proszę o pomoc

a tu screen  schodów


Pozdrawiam

Zamykam.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2007, 23:06:42 wysłana przez Akvin »