Autor Wątek:  Skrypty do 3ds max  (Przeczytany 267831 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #270 dnia: 13 Marca 2012, 00:51:42 »
Dałem mu po prostu nazwę zmieniacz1.ms, bo zmieniacz.ms i tak jest uruchamiany niezależnie od skryptów właściwych. Nie działa. Nie pedałuje licznik ani nie widać żadnych zmian.

Offline ISDR

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 275
  • IZIR
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #271 dnia: 13 Marca 2012, 08:55:32 »
Zmienia się exportstring i zaznacz obiekty które chcesz zmienić.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #272 dnia: 13 Marca 2012, 18:57:44 »
@Driver24Można użyć też funkcji Divide z podaniem na ile ma podzielić. Jakby Divide było za upierdliwe to napisze jakiegoś toola.
Nie wiem jak u Was ale mi dzieli automatycznie fleksy jak przekroczą długość 100m na mniejsze.
Hoho, kto by pomyślał. I mnie to narzędzie jest potrzebne. Gdzie znajdę to Divide? To jest jakieś narzędzie Maxa?

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #273 dnia: 13 Marca 2012, 19:08:09 »
Zaznaczasz linię, "Convert to Editable Mesh", po prawej w zakładce "Selection" zaznacz "Segment" (środkowy rysunek) i prawie na samym dole uaktywni się przycisk "Divide". Na prawo od przycisku jest okienko. Wpisujemy do niego liczbę, na ile części obiekt ma się podzielić. Pod "Divide" znajduje się "Detach", więc od razu można odłączyć wskazany kawałek.
Cytuj
Nie wiem jak u Was ale mi dzieli automatycznie fleksy jak przekroczą długość 100m na mniejsze.
U mnie również.
« Ostatnia zmiana: 13 Marca 2012, 19:12:16 wysłana przez szczawik »

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #274 dnia: 13 Marca 2012, 19:55:23 »
Chyba Editable to Spline (???).
Romek, jak możesz to zrób to z poziomu skryptów. Odłączanie każdego z odcinków po kolei zajmie dużo czasu.
« Ostatnia zmiana: 13 Marca 2012, 19:58:56 wysłana przez Benek »

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #275 dnia: 13 Marca 2012, 20:05:03 »
Możliwe, trudno to wszystko z głowy wypisywać.
« Ostatnia zmiana: 14 Marca 2012, 19:43:53 wysłana przez szczawik »

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #276 dnia: 13 Marca 2012, 21:10:42 »
Ta metoda jest zbyt pracochłonna.
Aktualnie dzielenie flexa na odcinki poniżej 100m jest zrobione w programie czy w skrypcie?
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #277 dnia: 13 Marca 2012, 21:25:56 »
W Maxie. Ja potrzebowałem jeszcze te odcinki 100m dzielić na 20m na długości 1200m :D Zrobiłem to. Ale lepiej ze skryptu.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #278 dnia: 13 Marca 2012, 21:38:40 »
Aktualnie dzielenie flexa na odcinki poniżej 100m jest zrobione w programie czy w skrypcie?
ZTCP to jest to na poziomie skryptów. Szukaj w funkcji AddFlex czy cuś takiego, plik. CreateTrack.ms
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #279 dnia: 13 Marca 2012, 21:55:37 »
AddFlex to raczej zwykłe dodanie fleksa. Ja tam innych funkcji nie widzę.

Offline ISDR

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 275
  • IZIR
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #280 dnia: 13 Marca 2012, 22:50:30 »
Jak tworzysz flexa to powinno za długie automatycznie podzielić.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #281 dnia: 13 Marca 2012, 23:05:17 »
Na około 100 metrowe. A tu potrzeba krótszych. Aczkolwiek ja już sobie z tym poradziłem. Dla mnie ten tool w skryptach nie jest niezbędny.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #282 dnia: 13 Marca 2012, 23:40:23 »
Problem w tym, że mam 10 000 roślin: drzew i traw. Są one w 10 różnych warstwach, niestety tak ustawione, że każda warstwa zawiera trawy i drzewa. Najwygodniej byłoby, aby obiekty o nazwie trawsko* przerzucał do jednej warstwy. Dzięki temu byłbym w stanie przy imporcie powyłączać niektóre obiekty i każdy mógłby się cieszyć scenerią.
Sorry za odgrzanie - Użyj Scene Explorera, tam masz możliwość filtrowania po nazwach, potem tylko select all, select in scene i dalej już jak @ISDR pisał o layerach.
« Ostatnia zmiana: 13 Marca 2012, 23:46:13 wysłana przez Quark-t »
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #283 dnia: 30 Marca 2012, 20:01:00 »
Czy można wstawić zwrotnicę innym końcem? Tak jak w załączniku.
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #284 dnia: 30 Marca 2012, 20:01:48 »
Tak, obróć ją i spasuj współrzędne.
« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2012, 20:03:12 wysłana przez Quark-t »
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #285 dnia: 30 Marca 2012, 20:09:38 »
Nie będzie nulla?
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #286 dnia: 30 Marca 2012, 20:11:10 »
Na wszelki wypadek- jeśli chcemy wstawić rozjazd inną stroną niż domyślnie, robimy to tak, jak to jest opisane w poradniku @Paula:
http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/6_szybkie.html

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #287 dnia: 08 Maja 2012, 16:43:56 »
Dobra, nie chcę mi się odpisywać co się dzieje. Dałoby się zrobić tak, by niezależnie od dużych czy małych liter zachodziłby import i eksport z wpisem isolated?


Nie zachodziłaby potrzeba robienia tego, gdyby za pomocą zmianiacz.ms dało się zmienić isolated na Isolated. Ale się nie da. Chodzi o to, że jak mam w pliku scm w torach isolated, to mogę to importować do maxa, ale żeby się wyeksportowało do scm to muszę mieć Isolated. W innym przypadku to nie działa (np. na odwrót -> import z Isolated nie importuje tych wpisów, a eksport z isolated nie printuje tych wpisów w scm).
« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2012, 20:56:23 wysłana przez Benek »

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #288 dnia: 08 Maja 2012, 21:00:59 »
A jak jest w skryptach? Choć nie wiem, czy tam jest różnica między dużą a małą literą.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #289 dnia: 08 Maja 2012, 21:02:11 »
Właśnie nie wiem gdzie tego szukać, czy w CreatTrack.ms czy w Exporcie? A może w Imporcie?

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #290 dnia: 08 Maja 2012, 21:10:57 »
Nie mam czasowo dostępu do plików, ale zapewne musi być we wszystkich wspomnianych przez Ciebie miejscach. Zapewne są obydwie formy użyte, w zależności od miejsca.
« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2012, 21:12:51 wysłana przez szczawik »

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #291 dnia: 08 Maja 2012, 21:23:59 »
Ci co tak spamują w Inne Niekolejowe, może tutaj coś pokażecie:

To jest ten fragment w zmieniacz.ms. Widocznie skrypt zmienia Tex1, Tex2, i inne, ale nie zmienia isolated. Hm, ale z drugiej strony... hm.
rollout findObjProp "Zmiana wg Wlasciwosci obiektu (Tex1, Tex2, ExportString, trakcja)"
(
edittext nName "Nazwa:     " text:"Rail_screw_used1"
edittext nZmien "Zmien na: " text:"Rail_screw_used1.dds"
radiobuttons rb1 labels:#("cale wyrazy", "tekst(np. .tga, .dds)", "jesli znajdzie tekst to wymieni na calosc(np. Rail na Rail_screw_used1.dds)") default:1

button btn2 "Zmien"
label lb2 "Zmieniono 0 obiektow" align:#left


function ZmienNazweWObjectProp=
(
licznik1 = 0
licznik2 = 0


if(rb1.state == 1) then
(
for node in objects do
(
prop1 = (getUserProp node "ExportString")
if (prop1 != "undefined" and prop1 == nName.text) then
(
setUserProp node "ExportString" nZmien.text
licznik1 +=1

)

if (SuperClassOf node == shape) then
(
prop1 = (getUserProp node "Tex1")
if (prop1 != "undefined" and prop1 == nName.text) then
(
setUserProp node "Tex1" nZmien.text
licznik1 +=1

)

prop1 = (getUserProp node "Tex2")
if (prop1 != "undefined" and prop1 == nName.text) then
(
setUserProp node "Tex2" nZmien.text
licznik1 +=1

)


for nrslupa=1 to 20 do
(
prop1 = (getUserProp node (nrslupa as string))
if (prop1 != "undefined" and prop1 == nName.text) then
(
setUserProp node (nrslupa as string) nZmien.text
licznik1 +=1

)


lb2.text = "Zmieniono " + (licznik1 as string) + " obiektow"
)
)
)
)
if(rb1.state == 3) then
(

for node in objects do
(
prop1 = (getUserProp node "ExportString")

if (prop1 != undefined) then
(
pos1 = FindString prop1 nName.text
if(pos1 as string) != "undefined" then
(
setUserProp node "ExportString" nZmien.text
licznik1 +=1
)
lb2.text = "Zmieniono " + (licznik1 as string) + " obiektow"
)

if (SuperClassOf node == shape) then
(

prop1 = (getUserProp node "Tex1")

if (prop1 != undefined) then
(
pos1 = FindString prop1 nName.text
if(pos1 as string) != "undefined" then
(
setUserProp node "Tex1" nZmien.text
licznik1 +=1
)
lb2.text = "Zmieniono " + (licznik1 as string) + " obiektow"
)


prop1 = (getUserProp node "Tex2")

if (prop1 != undefined) then
(
pos1 = FindString prop1 nName.text
if(pos1 as string) != "undefined" then
(
setUserProp node "Tex2" nZmien.text
licznik1 +=1
)
lb2.text = "Zmieniono " + (licznik1 as string) + " obiektow"
)


for nrslupa= 1 to 20 do
(
prop1 = (getUserProp node (nrslupa as string))

if (prop1 != undefined) then
(
pos1 = FindString prop1 nName.text
if(pos1 as string) != "undefined" then
(
setUserProp node (nrslupa as string) nZmien.text
licznik1 +=1
)
lb2.text = "Zmieniono " + (licznik1 as string) + " obiektow"
)
)


)


)
)

if(rb1.state == 2) then
(
for node in objects do
(
prop1 = (getUserProp node "ExportString")
if ((prop1 as string) != "undefined") then
(

pos1 = FindString prop1 nName.text

if(pos1 as string) != "undefined" then
(

text1 = SubString prop1 1 (pos1-1)
text2 = SubString prop1 (pos1+nName.text.count ) -1

if text2 == "" then setUserProp node "ExportString" (text1 + nZmien.text)
else setUserProp node "ExportString" (text1 + nZmien.text + text2)

licznik1 +=1
lb2.text = "Zmieniono " + (licznik1 as string) + " obiektow"
)


)




if (SuperClassOf node == shape) then
(

--Tex1
prop1 = (getUserProp node "Tex1")
if ((prop1 as string) != "undefined") then
(

pos1 = FindString prop1 nName.text

if(pos1 as string) != "undefined" then
(

text1 = SubString prop1 1 (pos1-1)
text2 = SubString prop1 (pos1+nName.text.count ) -1

if text2 == "" then setUserProp node "Tex1" (text1 + nZmien.text)
else setUserProp node "Tex1" (text1 + nZmien.text + text2)

licznik1 +=1
lb2.text = "Zmieniono " + (licznik1 as string) + " obiektow"
)


)


--Tex2
prop1 = (getUserProp node "Tex2")
if ((prop1 as string) != "undefined") then
(

pos1 = FindString prop1 nName.text

if(pos1 as string) != "undefined" then
(

text1 = SubString prop1 1 (pos1-1)
text2 = SubString prop1 (pos1+nName.text.count ) -1

if text2 == "" then setUserProp node "Tex2" (text1 + nZmien.text)
else setUserProp node "Tex2" (text1 + nZmien.text + text2)

licznik1 +=1
lb2.text = "Zmieniono " + (licznik1 as string) + " obiektow"
)


)

for nrslupa=1 to 20 do
(
prop1 = (getUserProp node (nrslupa as string))
if ((prop1 as string) != "undefined") then
(
pos1 = undefined
pos1 = FindString prop1 nName.text

if pos1 != undefined then
(

text1 = SubString prop1 1 (pos1-1)
text2 = SubString prop1 (pos1+nName.text.count ) -1

if text2 == "" then setUserProp node (nrslupa as string) (text1 + nZmien.text)
else setUserProp node (nrslupa as string) (text1 + nZmien.text + text2)

licznik1 +=1
lb2.text = "Zmieniono " + (licznik1 as string) + " obiektow"
)


)

)
)

)


)

)

on btn2 pressed do
(
lb2.text = "Zmieniono 0 obiektow"
ZmienNazweWObjectProp()

)
 

)


addRollout findObjProp changeProp
« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2012, 21:25:01 wysłana przez Benek »

Offline dejotzbych

  • Wiadomości: 136
  • Kolejofil
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #292 dnia: 08 Maja 2012, 21:48:11 »
Ja spróbowałbym tak:

Zaraz po tym:
if (SuperClassOf node == shape) then
(

dołóż coś takiego:
prop1 = (getUserProp node "Isolated")
if (prop1 != "undefined" and prop1 == nName.text) then
(
setUserProp node "Isolated" nZmien.text
licznik1 +=1

)

Powinno być coś takiego:
if (SuperClassOf node == shape) then
(
prop1 = (getUserProp node "Isolated")
if (prop1 != "undefined" and prop1 == nName.text) then
(
setUserProp node "Isolated" nZmien.text
licznik1 +=1

)

prop1 = (getUserProp node "Tex1")
if (prop1 != "undefined" and prop1 == nName.text) then
(
setUserProp node "Tex1" nZmien.text
licznik1 +=1

)
....
itd.
z tym Isolated to małe/wielkie literki zrób tak, jak potrzeba

Zaznaczam, że nie sprawdzałem i nie mam pojęcia, czy będzie działać.
« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2012, 21:50:49 wysłana przez dejotzbych »

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #293 dnia: 08 Maja 2012, 22:19:26 »
Wiem o co Ci chodzi, ale to też nie pójdzie. Wiesz dlaczego? Teraz np. też nie mogę zmienić czegoś takiego:
Type = normal
Radius1 = 0
Roll1 = 0.0
Roll2 = 0.0
MaxDist = 1000
MinDist = 0
TrackWidth = 1.435
Friction = 0.25
SoundDist = 25.0
Quality = 20
DamageFlag = 0
Environment = Flat
Visibility = vis
Tex1 = rail_screw_used1
TexLength = 4
Tex2 = tpd-oil3
TexPar1 = 0.2
TexPar2 = 0.5
TexPar3 = 1.1
Event2 = wjazd
Length = 98.6199

na coś takiego:

Type = normal
Radius1 = 0
Roll1 = 0.0
Roll2 = 0.0
MaxDist = 1000
MinDist = 0
TrackWidth = 1.435
Friction = 0.25
SoundDist = 25.0
Quality = 20
DamageFlag = 0
Environment = Flat
Visibility = vis
Tex1 = rail_screw_used1
TexLength = 4
Tex2 = tpd-oil3
TexPar1 = 0.2
TexPar2 = 0.5
TexPar3 = 1.1
event2 = wjazd   <-----
Length = 98.6199

Offline dejotzbych

  • Wiadomości: 136
  • Kolejofil
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #294 dnia: 08 Maja 2012, 22:28:19 »
Aaaa, to Ty chcesz hurtowo zmienić nazwy właściwości?

Proteza (spodobało mi się to określenie):
Niech skrypt wyszukuje nazwy właściwości, która zaczyna się małą literką, prop1 = (getUserProp node "isolated"), a dodaje pisane wielką: setUserProp node "Isolated" nZmien.text
Trzeba pewnie gdzieś po drodze wstawić jakąś komendę usuwającą właściwość z małą literką. Spróbuj zerknąć w helpa od maxscriptu za czymś w stylu "delUserProp". Nie mam niestety maxa przy sobie.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #295 dnia: 08 Maja 2012, 22:30:19 »
Aaaa, to Ty chcesz hurtowo zmienić nazwy właściwości?
Właśnie tak. Izolated to w końcu własność. Myślałem, że jest taka opcja w zmieniaczu, że może zmienić total każdy wyraz.

Offline dejotzbych

  • Wiadomości: 136
  • Kolejofil
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #296 dnia: 08 Maja 2012, 22:36:21 »
Zerknij tutaj: http://area.autodesk.com/forum/autodesk-3ds-max/maxscript/delete-a-userprop/

Zobacz, czy przy eksporcie jest sprawdzane, czy właściwośćjest sprawdzana pod kątem "undefined", tak jak tu: if (prop1 != "undefined" and prop1 == nName.text) the.
Jeśli tak, to po prostu można nadać tej niewłaściwej "undefined" na sztywno.

Nie, bo to jest sprawdzane pod względem undefined jak NULL, a nie jako stringa.


  Dodano: 08 Maja 2012, 22:38:52
Albo inaczej:

Powiel w skrypcie eksportującym tę część kodu:
i w kopii zmień wielką literką na małą
Podobnie z eventami.

Lepiej nie. Zobacz, jak to jest z eventami zrobione:

ev= (getUserProp splObj "Event0")
if (ev==undefined) then
ev= (getUserProp splObj "event0")
if (ev!=undefined) then
Format ("event0 % \n") ev to:ostream

Zrób tak samo z isolated.
« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2012, 22:48:52 wysłana przez dejotzbych »

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #297 dnia: 08 Maja 2012, 22:47:51 »
Działa. Dzięks :)
W życiu bym nie wpadł, że to w ExpSCN leży, a nie ExpSCM. ISDR, zaktualizuj to jak będziesz miał czas.

Offline dejotzbych

  • Wiadomości: 136
  • Kolejofil
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #298 dnia: 08 Maja 2012, 22:50:21 »
Jeszcze raz zmieniłem tamtego posta, sorki, że aż tyle.

Trzeba raczej zmienić i w expSCM, i w expSCN.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Skrypty do 3ds max
« Odpowiedź #299 dnia: 08 Maja 2012, 22:50:56 »
W ExpScm nie ma tego typu kodu.