Niestety, reinstalacja nie pomogła. Zainstalowałem ponownie 3ds Max 8, dodałem skrypty (na wszelki wypadek te z podpisu ISDR'a). Stworzyłem boxa, dałem jakąś tam prostą teksturę. Zaznaczyłem i spróbowałem wyeksportować do .t3d . Żaden błąd się nie pojawił, jednak nie pojawił się też napis "done" w pasku na dole. Wrzuciłem model do MaSzyny wraz z teksturą, .inc'em , wstawiłem do scenerii. Rainsted nie sygnalizuje błędu, wykrywa .inc . Jednak przy uruchamianiu pojawia się znany błąd "does not exist" odnoszący się do stworzonego modelu. W 3ds Max dałem ponownie "Convert to editable Mesh" i ponownie wyeksportowałem. Co ciekawe, symulator się uruchomił. Zauważyłem, że nie został stworzony plik .e3d . Zaś w symulatorze, choć wykonałem oteksturowanego box'a, ujrzałem tylko jedną ścianę, zwykłego plane z teksturą. Czy ktoś wie, o co się rozchodzi?
PS W załączniku daję na wszelki wypadek ten plik .t3d .