Autor Wątek:  Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)  (Przeczytany 5791 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wasyl

  • Wiadomości: 276
  • Permanentny Inwigilator Sieciowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« dnia: 21 Lipca 2007, 02:35:20 »
Witam!!!
Po długiej przerwie zabrałem się za kończenie kolejnej trasy. Jednak przy tworzeniu terenu pojawił się problem. Po naciśnięciu guzika "Make" nie dzieje się nic. A teraz najzabawniejsze :). Ten sam skrypt ale na innym kompie (z tą samą wersją MAXa) generuje teren, ale nie da się go wyeksportować do pliku!. Co ciekawe - jeszcze 3 miesiące temu się dało :) - nie robiłem żadnej reinstalacji itp.
Bardzo proszę o jakąś radę. Trasa ukończona już w 90%, a tu taka niespodzianka :(.
P.S. Na forum ktoś kiedyś podał receptę na tworzenie terenu przez ręczne odpalanie bat-a. Teren generuje się, ale nadal nie da się go wyeksportować - w pliku pojawia się tylko:

//-------------------------------------------------
// Object03
//-------------------------------------------------
Przygarnę fotki na tekstury obiektów!

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Lipca 2007, 12:18:13 »
Na pewno niczego nie pomijasz? Spróbuj przeinstalować skrypty. Jeżeli to nie pomoże - MAXa... a jeżeli i to nie pomoże, to reinstall systemu... A jeżeli to nie pomoże... to wyrzuć kompa przez okno i dokończ pracę na innym sprzęcie. :D

Offline wasyl

  • Wiadomości: 276
  • Permanentny Inwigilator Sieciowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Lipca 2007, 13:16:17 »
Witam!!!
Eksportowanie juz działa - kiedyś zmieniałem coś w skryptach i zapomniałem całkowicie o tym. Ale tworzenie terenu przy pomocy skryptu nadal nie działa. Dobrze, że chociaż da się treren wygenerowac ręcznie odpalając bat-a. Jakoś prace dokończę.
Cytuj

A jeżeli to nie pomoże... to wyrzuć kompa przez okno i dokończ pracę na innym sprzęcie. :D

Pod oknem zrobiła by się niezła kupka sprzętu ;).
Przygarnę fotki na tekstury obiektów!

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Lipca 2007, 13:38:21 »
http://solnet.xorg.pl/solnet/maszyna/low/2007.07.07_low018.jpg

A co robią te wskażniki W11 przed semaforem???
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 266
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Lipca 2007, 14:25:50 »
W11 są czasami przed semaforami jeśli semki są mało widoczne. W realu można spotkać na północnym wjeździe do Chorzewa Siemkowic ,czy na wjeździe do Warszawy Rembertowa od Zielonki .
Łukasz Jachimek

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Lipca 2007, 14:34:30 »
A to ciekawe o takim czymś nie wiedziałem może sie kiedyś przejadę zobaczyć jak to wygląda.
dzieki za info
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Lipca 2007, 15:16:10 »
Ale W11 mogą być stosowane tylko na szlakach z sbl i wtedy są ustawiane 4 (a nie trzy)

Offline wasyl

  • Wiadomości: 276
  • Permanentny Inwigilator Sieciowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Lipca 2007, 15:22:25 »
Witam!!!
Te W11 przed wjazdowym to błąd - ustawiłem je z rozpędu - mają być oczywiście przed To.
Przygarnę fotki na tekstury obiektów!

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Lipca 2007, 19:14:54 »
to zamiast W11 można postawic sygnały powtarzające.
Cytuj
Ale W11 mogą być stosowane  tylko na szlakach z sbl i wtedy są ustawiane 4 (a nie trzy)


jak się nie mylę to na 4-stawnych SBL tak jest.

Jeszcze co do skryptów. Próbowałeś jeszcze korzystac z innych skryptów, np skrypty made by Q.

pozdrawiam
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline wasyl

  • Wiadomości: 276
  • Permanentny Inwigilator Sieciowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« Odpowiedź #9 dnia: 22 Lipca 2007, 22:54:12 »
Witam!!!
Chyba wiem gdzie leży problem, ale swoją teorię sprawdzę w ciągu kliku najbliszych dni i dopiero poinformuję o wynikach.
Sprawdzałem niektóre skrypty z forum i nadal to samo - Hunter kiedyś na forum podał link do poprawionego przez niego pliku DelanuayExp.ms ale link jest już nieaktywny. Jakby ktoś miał ten plik to bardzo bym prosił o podesłanie.
P.S. Póki co jakoś sobie radzę. W przerwie pisania trasy zrobiłem kilka nastawni, między innymi nastawnię bramową:
http://solnet.xorg.pl/solnet/maszyna/low/nb_1.jpg
http://solnet.xorg.pl/solnet/maszyna/low/nb_2.jpg
Przygarnę fotki na tekstury obiektów!

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« Odpowiedź #10 dnia: 26 Lipca 2007, 14:48:28 »
http://www.bocznice.cal.pl/cpg1410/albums/userpics/DSCF1470%7E0.JPG

A czemu nie tak zrobic? slupy tam strasznie placza sie ;) Ale napewno to dopiero poczateki screen pogladowy! POZDRO

Offline wasyl

  • Wiadomości: 276
  • Permanentny Inwigilator Sieciowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« Odpowiedź #11 dnia: 26 Lipca 2007, 16:23:04 »
Witam!!!
Cytat: "bohunIC"
http://www.bocznice.cal.pl/cpg1410/albums/userpics/DSCF1470%7E0.JPG

A czemu nie tak zrobic? slupy tam strasznie placza sie ;) Ale napewno to dopiero poczateki screen pogladowy! POZDRO


Mówisz i masz - przedwczoraj robiłem: http://solnet.xorg.pl/solnet/maszyna/low/nowe_bud/ScreenShot087.jpg

W przygotowaniu jeszcze 2 nastawnie bramowe i 3 "zwykłe".
Przygarnę fotki na tekstury obiektów!

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« Odpowiedź #12 dnia: 30 Lipca 2007, 02:11:27 »
Klasycznie Wasyl, klasycznie!!! Czy idziesz na Real czy na atrakcyjnosc fikcyjnej scenerii? Raciborz jak sie nie myle na tapecie. Moze odcinek Ra-Kk-Op? Napisz cos ciekawego o projekcie. PZDR

Offline wasyl

  • Wiadomości: 276
  • Permanentny Inwigilator Sieciowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Skrypt do maxa i problem z "Delanuay mesh" (znowu)
« Odpowiedź #13 dnia: 30 Lipca 2007, 02:36:00 »
Witam!!!
Idę w kierunku fikcji i atrakcyjności. Aby stworzyć trasę realną potrzeba znacznie więcej czasu i lepszej wydajności maszyny (nie ukrywam, że pokuszę się jeszcze kiedyś o wykonanie jakiegoś nieskomplikowanego realnego odcinka).
Trasa o roboczej nazwie "low" jest jak najbardziej fikcyjna. Obecnie kończę wykonywanie modeli do trasy (6 nowych nastawni, 4 nowe dworce). Trasa jest już ukończona i wymaga tylko drobnych poprawek (oraz naniesienie W6 itp). Zostaje napisanie scenariusza i przetestowanie go. Obawiam się, że na tym etapie poświęce trochę czasu. W założeniach scenariusza są przynajmniej 3 lub 4 pociągi pasażerskie, 2 towarowe + ewentualna misja specjalna. Zresztą co tu będe pisał - poczekamy, zobaczymy co będzie ;).

Zamykam.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 19 Września 2007, 22:58:55 wysłana przez Akvin »
Przygarnę fotki na tekstury obiektów!