Autor Wątek:  Export t3d  (Przeczytany 3494 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piter_93

  • Wiadomości: 118
    • Zobacz profil
    • http://www.mkzs.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Export t3d
« dnia: 18 Lipca 2007, 21:00:09 »
Witam.

Stworzłem sobie w gmaxie cylinder. Odpaliłem skrypta (MAXScript -> Run Script -> t3dexport). I wyskakuje mi komunikat - - No ""+"" function for undefined. Później kopiuje to co mi wyskoczyło w okienku do Notatnika. Zapisuje (Zbiornik.t3d - taką nadaje mu nazwe). Includuje do scenerii.

include;models/zbiornik.t3d;krzyzowa/klonowo.bmp-15.0;-0.2;720.0;270.0;;end

(Narazie taką, a nie inną dałem mu texture).

Odpalam scenerie. A tam ani widu, anie słychu po cylindrze. Co zrobiłem źle?
Polowanie na M62 z Rail Polska trwa... efekt - 0% :P

Offline Żabek

  • Wiadomości: 546
  • Gdzie jest guzik rezygnacji?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Export t3d
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Lipca 2007, 21:19:48 »
Konwertowałeś do Editable mesh?
The Frog

pol102

  • Gość
Export t3d
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Lipca 2007, 01:27:31 »
dobrze by bylo dac mapowanie ;]

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Export t3d
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Lipca 2007, 10:22:49 »
Model do scenerii nigdy!!! nie wstawia się include;model.t3d . Wstawia się np. tak:
node -1 0 blok386 model 1400 0 9070 0 model.t3d tekstura.tga endmodel

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline Piter_93

  • Wiadomości: 118
    • Zobacz profil
    • http://www.mkzs.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Export t3d
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Lipca 2007, 10:44:22 »
1. Nie
2. Eeee narazie nie wiem jak to zrobić
3. Dzięki za rade, wypróbuje ;)
Polowanie na M62 z Rail Polska trwa... efekt - 0% :P

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Export t3d
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Lipca 2007, 12:50:33 »
Export t3d eksportuje tylko EditableMesh. Prawym na obiekt i covert to=>editable mesh. I po sprawie.

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Export t3d
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Lipca 2007, 17:27:46 »
Pamiętaj też o HIERARCHI, bo sie okaże że twój obiekt lub ich zbiór jest gdzieś 100m nad ziemią ;) Cylinder->editable mesch, UVW map, textura i zapis, jak masz texture do swojego cylindra w głównym kataloggu to OK jak nie to w T3D napisz ścieżke dostępu do textury bo bedzie biały albo wcale?

POZDRO

Offline 201E-003

  • Wiadomości: 252
  • Dyżurny Ruchu
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Export t3d
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Lipca 2007, 19:28:11 »
Mam troszkę inne pytanie.
Powiedzmy że stworzyłem sobie cylinder, dalej editable mesch, potem UVW map, i tutaj zaczyna się mój problem. Czy ktos mógłby mi łopatologicznie , krok po kroku opisać jak to oteksturować?
Pozdrawiam i z góry dziękuję ;)

pol102

  • Gość
Export t3d
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Lipca 2007, 19:35:44 »
wcisnij M a dalej było już opisane na forum - użyj szukajki

Offline 201E-003

  • Wiadomości: 252
  • Dyżurny Ruchu
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Export t3d
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Lipca 2007, 22:16:04 »
Okej, dziękuję za "konstruktywną" pomoc.

Zamykam.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 19 Września 2007, 22:56:45 wysłana przez Akvin »