To mi wygląda na wytaczanie armaty na wróbla. Po co dawać od razu całego includa z teksturą podsypki, która pewno nie będzie pasować, skoro wystarczy zrobić takie coś:
- zdefiniować zdarzenia dla zwrotnicy:
event zwrotnica01- switch 0.0 zwrotnica01 0 endevent
event zwrotnica01+ switch 0.0 zwrotnica01 1 endevent
- dorobić sobie wirtualną wajhę do zwrotnicy:
node -1 0 zwritnica01 eventlauncher 0 0 0 3.0 t 0 zwrotnica01- zwrotnica01+ end
i to wszystko wstawić przed FirstInit.
Spowoduje to tyle, że jeśli 'staniesz' w promieniu 3m od tejże zwrotnicy, to naciśnięcie t spowoduje natychmiastowe przełożenie na prosto a T - na krzywo. Możesz też poeksperymentować i wstawić sobie -1 zamiast 3.0 - w teorii odległość od zwrotnicy nie powinna mieć znaczenia. Ale:
1. W TEORII
2. Jak będzie więcej zwrotnic to będziesz przekładał wszystkie na raz :)
Alternatywą dla "eventlauncher'a" jest wyzwalanie przez naciśnięcie Shift+0...9, a wygląda to tak:
event KeyCtrl01 multiple 0.0 none zwrotnica01- endevent
event KeyCtrl02 multiple 0.0 none zwrotnica01+ endevent
Wynik? Shift+1 przekłada na prosto, Shift+2 na krzywo
Pozdro
Damian
PS.
Nie wiedziałem, że tekstura podkładów pod zwrotnicą musiała się nazywać tak samo jak zwrotnica :P To akurat nie ma wpływu, podobnie jak obecność/brak podsypki. To tak na marginesie :D