Autor Wątek:  Noc  (Przeczytany 27192 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Noc
« dnia: 19 Maja 2007, 20:53:39 »
Prace nad świecącymi lampami dobiegły końca...  

Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline Damian92

  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Noc
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Maja 2007, 21:01:55 »
Witam. Kilka dni temu przyszedł mi własnie do głowy pomysł aby cos takiego zrobic wykorzystując smugi z EZT lub SU45.
Bardzo ładnie się to prezentuje ;)

pol102

  • Gość
Noc
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Maja 2007, 21:02:03 »
Wspaniale, jeszcze powiedz co i jak żebym tak mógł mieć w mojej scenerii

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Noc
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Maja 2007, 21:06:38 »
lampy wydam razem z moją scenerią, także prosze o cierpliwośc :)
 ale aby uzyskac taki efekt siedzialem nocami i dniami w maxie i kombinowalem :) Oczywisice bardzo dużo zawdzięczam wielkiemu Q, który to duzo czasu mi poświecal.
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline Damian92

  • Wiadomości: 136
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Noc
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Maja 2007, 21:08:18 »
Ale warto było siedziec ''nocami i dniami '' bo lampy prezentują się wspaniale ;)

Pozdrawiam Damian92

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Noc
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Maja 2007, 21:23:39 »
Witaj @Driver24 !

Efekt zaprezentowany na powyzszych screenach zapowiada sie bardzo dobrze. Czekamy !

Teraz troszke OT: Co ze zdjeciami wrocławskich bykow ? kilka tygodni temu rozmawialismy na ten temat ;) Udalo Ci sie cos "zlowic" ?

PZDR

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Noc
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Maja 2007, 10:25:28 »
A ja zapytam o cos ciekawego. Domyslam się ze te lampy to nie sprawa strumienia światła w EXE  a raczej smugi teksturowe. W związku z tym chciałbym zapytać jak wygląda sytuacja za dnia? Mozna prosić screny w scenerii dziennej z włączonymi światłami?
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Noc
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Maja 2007, 11:01:27 »
Prosze:


Ja pracuje na EXE yB 699kb. Nie zastosowałem tutaj żadnych strumieni światła. U podstawy lamy jest plane z teksturą.

Dodano po 2 minutach:

 Starałem się te lampy zrobic jak najmniej fpso żerne.
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline Interesant

  • Wiadomości: 376
    • Zobacz profil
    • Drogowe Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
  • Otrzymane polubienia: 2
Noc
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Maja 2007, 11:04:43 »
Witam.

Cytat: "Driver24"
Prosze:


Ja pracuje na EXE yB 699kb. Nie zastosowałem tutaj żadnych strumieni światła. U podstawy lamy jest plane z teksturą.

Dodano po 2 minutach:

 Starałem się te lampy zrobic jak najmniej fpso żerne.


Cytat: "EP08_015"
A ja zapytam o cos ciekawego. Domyslam się ze te lampy to nie sprawa strumienia światła w EXE  a raczej smugi teksturowe. W związku z tym chciałbym zapytać jak wygląda sytuacja za dnia? Mozna prosić screny w scenerii dziennej z włączonymi światłami?


Nie obraził bym się jakby można było napisać programik (coś na podobieństwo Lato-Zima) Dzień-Noc który do juz istniejących scenerii mógł by dorzucić od siebie smugi. :)
Ale i tak @Driver24 Dobra robota
Interesant.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Noc
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Maja 2007, 12:37:36 »
I jak sprawa wygląda z wysokością tych smug? Bo np. jeżeli lampa będzie stała na ziemi, to nie oświetli stojącego obok peronu który ma większą wysokość. Z kolei na odwrót - jeżeli lampa będzie stała na peronie, to smugi będą wisieć nad torami. Chyba że perony będą malutkiej wysokości... (a to już zbrzydło... Wszyscy chcą wysokich peronów! :P)

Ale nie powiem - pomysł i wykonanie mi się bardzo podoba.

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Noc
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Maja 2007, 12:40:05 »
światła są super bo tylko tego brakowało do nocnych scenerii
żeby jeszcze był sposób żeby właczyc i wyłaczyc je podczas jazdy.

wysokie perony to już pewnie niedługo będą normalnością jak wyjdzie EW58.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Noc
« Odpowiedź #11 dnia: 20 Maja 2007, 13:22:09 »
Próbowałem dawno temu zrobic smugi, ale jakos mi to najlepiej nie wyszło...
 
zrobic smugi i w dodatku taki efekt co oswietla tylko naświetlone detale jest niestety nieosiągalny na tym exeku...

No ale z dalszych prac nad nocną scenerią :) oto screen:
 
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Noc
« Odpowiedź #12 dnia: 20 Maja 2007, 14:51:50 »
Co ty piszesz!? Te smugi są odlotowe :)

Offline Interesant

  • Wiadomości: 376
    • Zobacz profil
    • Drogowe Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
  • Otrzymane polubienia: 2
Noc
« Odpowiedź #13 dnia: 20 Maja 2007, 16:31:53 »
Witam ponownie.
Ktoś poruszył bardzo dobry problem.
Mam pytanie czysto techniczno-teoretyczne, czy dało by się zrobić Smugi na różnych wysokościach??
Interesant.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Noc
« Odpowiedź #14 dnia: 20 Maja 2007, 16:41:30 »
Kolego @Driver24 chcialbym odnosnie Twojej scenerii zapytac, czy beda nastawnie na wszystkich stacjach ? we wielu sceneriach tego brakuje.

Przydala by sie tez jakas misja, gdzie jest duzo mijanek, trzeba zatrzymywac sie na wielu semaforach itp... Tak samo brakuje w sceneriach z siecia trakcyjna sygnalizacji ksztaltowej podobnie jak malo jest powtarzaczy "Sp" na łukach. :)

PZDR

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Noc
« Odpowiedź #15 dnia: 20 Maja 2007, 17:31:03 »
A więc tak...
W mojej scenerii, bedzie wszsytko co niezbedne, układ torowy stacji jest odwzorowany z planów. Będą to stacje: Dębica Osobowa, Dębica Towarowa, Wrocław Psie Pole, Wrocław Żerniki, Rudawa, Tunel. Zrobiłem także jeden posterunek odstępowy. Jak narazie na pociągu pośpiesznym razem z manewrami czas jazdy to 45min w jedną stronę. (około 40km) Jak narazie wszystko jest pod drutem.  Wprowadziłem ruch pojazdów drogowych a także ludzików typu "sok". max szlakowa bedzie 120 z kawałkiem 60 lub 80, sporo ograniczen, gdzie jest mozliwosc wykolejenia. Szlaki są 2 torowe, ale przewiduje mijanki :) Sp też jest pare.
A oto pare screenów:



Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline Grand

  • Wiadomości: 382
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Noc
« Odpowiedź #16 dnia: 20 Maja 2007, 18:01:19 »
Bardzo fajnie sie prezentuje ta noc ale i trasa tez wyglada na ciekawa.
/ \  / \  / \

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Noc
« Odpowiedź #17 dnia: 20 Maja 2007, 18:12:54 »
@Driver24 no to ładnie :-) a bedzie duzo S1 w czasie jazdy ? ;>
W trasie autorstwa @BohunIC "blachownia.scn" bylo to ladnie zrobione, krotki odcinek ale sporo mijanek, S1 i duzo ograniczen.
W wiekszosci scenerii jest tak, ze tylko jedziemy, nie widzac nic oprocz S2. Malo mijanek i taka nudna ta jazda jest :/

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Noc
« Odpowiedź #18 dnia: 20 Maja 2007, 19:49:14 »
A czy na tej sceneri będzie można jechać tylko w nocy ze smugami czy zrobisz jakiś dzień ;)

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Noc
« Odpowiedź #19 dnia: 20 Maja 2007, 23:15:01 »
U mnie bedzie tak, bedzie kilka misji. Jedna z misji bedzie to pociąg express oczywscie dla osób lubiących S2, bo tak powinno byc :) potem ze 2 misje na pośpieszny, misje na osobowy i tam bedzie pare S1, no i oczywiscie pare misji na towarowy gdzie bedzie sporo S1 i S13 :))  ale pracy jeszcze mam duzo,a czasu mało, wiec prosze o cierpliwosc.
Pozdrawiam

Dodano po 3 minutach:

 Acha... trasa bedzie tylko i wyłącznie nocna, bo takie miałem założenia. Pozatym jak ktos sobie odpali trase w dzien to moze sie rozczarowac brakiem dalekich widoków, ubogą w kotwienie na stacjach trakcji, bo to tylko zmniejsza fps, a ja skupiam sie bardzo na obiektach przytorowych, wrażeniach z nocnej jazdy :)
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Noc
« Odpowiedź #20 dnia: 27 Października 2007, 19:54:17 »
Wszystkich, którym sceneria się spodobała, chcę zapewnić, że projekt nie umarł.
Pod linkiem
http://picasaweb.google.com/juliusz.kublik/Linia053
znajdziecie nowe screeny z tej mapy. Od siebie mogę powiedzieć, że trasa jest bardzo porządnie zrobiona. Tak jak w rzeczywistości, rozpoczynamy w lokomotywowni. Mamy do wyboru EU07 lub ET22. Następnie eventy kierują nas w perony, gdzie czeka uformowany skład. Po podpięciu się do niego po chwili słychać zapowiedź odjeżdżającego pociągu, dostajemy S10 na wyjazdowym, kierownik pociągu daje odjazd przez radio - jedziemy.
Linia jest dwutorowa, ze szlakową 120 km/h, miejscami 70. Jest wiele zwolnień, poczynając od 100 km/h na 20 km/h kończąc. Przejazd z lokmotywowni do końca trasy z pociągiem pośpiesznym trwa godzinę 10 minut.
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Noc
« Odpowiedź #21 dnia: 27 Października 2007, 20:04:59 »
Nie moge się doczekać jak wyjdzie ta trasa:) A będzie obiecany ruch samochodów na przejazdach?
I ile kilometrów, dalej 40km czy więcej?
« Ostatnia zmiana: 27 Października 2007, 20:11:30 wysłana przez Darth Luk »
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Noc
« Odpowiedź #22 dnia: 27 Października 2007, 21:27:43 »
Gratuluje pomysłu, aby misje zaczynać w szopie. Bo tak wlasnie najczesciej zaczyna sie sluzbe na lokomotywie. A do tej pory tylko w Quarku misje rozpoczynalismy od manewrów z szopy do skladu.

Powodzenia zycze w dalszych pracach nad trasa!
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Noc
« Odpowiedź #23 dnia: 27 Października 2007, 21:46:26 »
A bedzie mozna jezdzic w dzien ?:)

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Noc
« Odpowiedź #24 dnia: 27 Października 2007, 21:53:30 »
@Mateu poczytaj posty wyżej tam wszystko pisze...
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Noc
« Odpowiedź #25 dnia: 28 Października 2007, 01:02:24 »
Witam serdecznie!

Prace nad trasą dobiegają końca. Kończe jeszcze stacje towarową koło Dębicy, a także w między czasie pisze jakieś ciekawe eventy w misjach.
Oczywiscie w dzień bedzie można pojeździc, ale ja tam wole jednak noc, więc wola gustu...
Jak coś to oczywiscie dodam zakładke z paczuszką lamp które nie świecą.

a to taki sobie screen:
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Noc
« Odpowiedź #26 dnia: 28 Października 2007, 08:30:55 »
Witam serdecznie!  /ciach.....
......ciach / taki sobie screen:

Super klimat. Delektowałem się tym obrazkiem kilka minut i.....
coś tu nie jest tak. Aż usłyszałem głos współmieszkańca. Za proste tory, wyglądają jakby dopiero co zostały położone. Mało w Polsce jest dworców z tak równiutkim torowiskiem. Przeważnie są porozbijane i pokrzywione.
To nie zarzut, a taka sobie refleksja.
Gratuluje pomysłu i wykonania, gratuluję bo wiem że z tej fabryki wychodzą dopieszczone produkcje.

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Noc
« Odpowiedź #27 dnia: 28 Października 2007, 09:14:51 »
Fajnie, że będzie Dębica. Moje miasto, moja stacja ;) przynajmniej układ torowy :)
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline danielek

  • Wiadomości: 271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Noc
« Odpowiedź #28 dnia: 28 Października 2007, 09:18:39 »
Witam,

Trasa jest super przez 15 minut wpatrywałem się w scenery. Szczególnie podoba mi się ten wyjazd z szopy. Mam pytanie czy w trasie będą umieszczone słupki kilometrażowe? Dodaje to również wiele uroków, a ja lubię sobie pisac do takich tras rozkłady, ostrzeżenia i rozkazy. Z góry dzięki za odpowiedź.
Miłośnik stonek i siódemek :)

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Noc
« Odpowiedź #29 dnia: 28 Października 2007, 09:40:46 »
Piszesz tutaj o slupkach... Dotychczas we wszystkich (?) SCN brakowalo takze:

-ukresy
-budki dyżurnego przy kazdym przejezdzie srzezonym
-nastawnie na kazdej stacji