Autor Wątek:  Prawdziwy DIESEL POWER  (Przeczytany 75806 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #30 dnia: 18 Maja 2007, 15:16:33 »
ten twór to mi przypomina dużo zmodyfikowanego Ruska(Czapajewa).

Trochę odbiegając od Diesla to znalazłem takie coś
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/zdjecia.php?seria=429
Słoweńskie Kible bardzo bardzo zbliżone do naszych kibli. Niedługo będą po KM jeździc
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #31 dnia: 18 Maja 2007, 16:33:25 »
Przeciez to są nasze kible. Znaczy Made in Polnad.

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #32 dnia: 18 Maja 2007, 17:20:18 »
Cytat: "hejnal"
Przeciez to są nasze kible. Znaczy Made in Polnad.

Jakie są jeszcze eksportowe maszyny, które mogą wrócić? Byki z Maroka przyjechały to jeszcze zostały tamtejsze stonki. Są one w ogóle na chodzie jeszcze? Sorry za offtopiczność, ale temat jest dość luźny :).
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #33 dnia: 10 Czerwca 2007, 21:28:59 »
To może ja cosik pokaże, oto gagary w Korei płn, która przez kilka lat skupowała je za grosze z niemiec polski i czech... Proszę się przyjżeć gagarowi w wersji  z  patykami :))))))
 


http://www.farrail.net/pages/trip-reports-engl/report_nk-taigadrums-2005.html
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline prof_klos

  • Wiadomości: 618
  • Już nigdy nie będzie takiego lata...
    • Zobacz profil
    • http://www.prof-klos.yoyo.pl
  • Otrzymane polubienia: 4
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #34 dnia: 10 Czerwca 2007, 21:31:38 »
Nawet malowanie nasze się uchowało ;)
Z MaSzyną od 2003!

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2962
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 326
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #35 dnia: 10 Czerwca 2007, 23:18:19 »
Gagar z patykami? ŁOŁ  8-O  Czyli że ten gagar ma dwa silniki?? Czy tylko mi sie wydaje.

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #36 dnia: 11 Czerwca 2007, 21:12:23 »
dokłądnie to ma sześć silników. Diesla wyrzucili i wstawili patyki.

te są śliczne:

http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=15598&LNG=EN

http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=15597&LNG=EN

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #37 dnia: 11 Czerwca 2007, 21:58:34 »
Cytat: "hejnal"
........Diesla wyrzucili i wstawili patyki......


Cytuj
It's unkown if the diesel engine still remains in the loco

@Hejnał, nie jestem przekonany czy wyrzucili diesla. Jeśli masz jakieś dane na ten temat to podaj. A te Mongolskie lokomotywy faktycznie robią wrażenie.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2962
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 326
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #38 dnia: 11 Czerwca 2007, 22:24:06 »
Tamarogagar. Faaaajne. Chciałbym taką pojeździć.

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #39 dnia: 11 Czerwca 2007, 23:08:49 »
a to co jest za monstrum. Jak dla mnie to przeróbka już tych amerykańskich jak ich tam BMFS z Gagarem. Przegięli. Albo ciężarówka na szynach z czołem gagarowym.

To jak tak to chciałbym zobaczyc skrzyżowanie EU07 ze stonką i Rumunem.

Trochę staranności w pisaniu postów! Chyba można pisać bardziej zrozumiale.
Akvin
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline prof_klos

  • Wiadomości: 618
  • Już nigdy nie będzie takiego lata...
    • Zobacz profil
    • http://www.prof-klos.yoyo.pl
  • Otrzymane polubienia: 4
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #40 dnia: 12 Czerwca 2007, 02:40:27 »
Żebyście widzieli jaką minę zrobiłem na widok 'Tamaro-Gagara', jak to określił ST44-003...

Ludzie - śmiem twierdzić, że za 5 lat, to i statki z dziobem a'la ST44 będą pływać po morzach, a potem to może i samoloty, kto wie ?...
:-)
Z MaSzyną od 2003!

andrev1989

  • Gość
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #41 dnia: 12 Czerwca 2007, 11:38:36 »
Jednak ruscy to mają głowę do techniki...

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #42 dnia: 12 Czerwca 2007, 12:50:46 »
Ruscy to mają podobnie jak my głowe do kombinowania, z taką różnicą że ich rząd daje olbrzymie dotacje do kolei a u nas tylko na utrzymanie i drobne inwestycje (jak narazie)
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #43 dnia: 12 Czerwca 2007, 13:22:00 »
Cytat: "JONIN_EZT"
a to co jest za monstrum. Jak dla mnie to przeróbka już tych amerykańskich jak ich tam BMFS z Gagarem. Przegięli. Albo ciężarówka na szynach z czołem gagarowym.

To jak tak to chciałbym zobaczyc skrzyżowanie EU07 ze stonką.....

To nie jest żadne monstrum. Olbrzymie przestrzenie do pokonania, długie ciężkie składy i bardzo często wzniesienia. Czym to ciągnąć?
Takie lokomotywy, jakie potrzeby danego kraju. Nie ma żadnego przegięcia, zestaw lokomotyw spalinowych połączonych ze sobą, oszczędność materiałów na kabiny sterownicze, więcej miejsca na paliwo.  Przy wielkich odległościach w słabo zaludnionym i zabudowanym terenie, tylko diesel jest opłacalny. Nie ma tu miejsca na elektrykę.
W każdym razie nie ma co dzioba rozdziawiać i wydziwiać. Chyba że z zachwytu.
Co do "ruskiej techniki" nikt nie powinien mieć wątpliwości, że myśl techniczna jest tam na wysokim poziomie. Jedyne co można zarzucić rosjanom, to kiepskie wykonanie i toporność. Jak widać z tym też już jest lepiej.

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #44 dnia: 12 Czerwca 2007, 14:03:37 »
Cytat: "Krzysiek626"
Cytuj
It's unkown if the diesel engine still remains in the loco

@Hejnał, nie jestem przekonany czy wyrzucili diesla. Jeśli masz jakieś dane na ten temat to podaj.

Nie mam żadnych danych ale:
http://www.farrail.net/bilder/Nordkorea/nk-dez2003/m62-elektrisch-1.5-02.jpg
Na tym zdjęciu widać następujące rzeczy: Brak tłumika wydechu na dachu, w miejscu chłodnic jest zainstalowany pantograf, pod podwoziem brak zbiorników paliwa, przez otwarte drzwi powinien być widoczny fragment silnika a tym czasem widać kawałek jakiegoś wentylatora a dalej pusto.


Z innej beczki, Newag w Sączu postanowił zmodernizować Gagara i z czegoś takiego:
http://www.koleje.webd.pl/forum/download.php?id=47
zrobili coś takiego:
http://www.gmfk.nazwa.pl/cpg144/albums/userpics/10074/GAGAR%20NEWAG%202007-06-01%20gmfk.jpg

Offline Butchy_83

  • Wiadomości: 174
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #45 dnia: 12 Czerwca 2007, 15:48:41 »
Cytat: "hejnal"

Z innej beczki, Newag w Sączu postanowił zmodernizować Gagara i z czegoś takiego:
http://www.koleje.webd.pl/forum/download.php?id=47
zrobili coś takiego:
http://www.gmfk.nazwa.pl/cpg144/albums/userpics/10074/GAGAR%20NEWAG%202007-06-01%20gmfk.jpg

To dopiero monstrum:]
'Ruszyła MaSzyna po szynach..'


Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #46 dnia: 12 Czerwca 2007, 16:48:03 »
WoW jestem pod wrażeniem!! A czy ten lok to tylko eksperyment czy na zamówienie??
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1244
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 27
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #47 dnia: 12 Czerwca 2007, 17:03:16 »
Z tego co wiem to on idzie do PCC

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #48 dnia: 12 Czerwca 2007, 17:23:35 »
co to gagarowy tramwaj. Świetny ten Gagar mi się podoba taki wygląd.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline kanar666

  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #49 dnia: 12 Czerwca 2007, 18:54:33 »
A pantograf jak w tramwaju :-) śmiesznie to wygląda:-)
Pozdrowienia z Gliwic

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #50 dnia: 13 Czerwca 2007, 19:58:40 »
Ja też coś dorzucę ;)









Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1244
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 27
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #51 dnia: 13 Czerwca 2007, 20:37:17 »
Heh ;) Czy na polskich lokach zimne starty wyglądają podobnie ;D

Offline BLAcKboY

  • Wiadomości: 440
  • Trydencki monarchista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #52 dnia: 13 Czerwca 2007, 22:41:18 »
Skoro tyle zachodu jest z odpaleniem Audi 80 diesel, zimą, takie kłopoty z odpaleniem lokomotywy, to jak musi wyglądać odpalenie silnika okrętowego? :)
My personal favourites: 2TE10, 240 and 750
Fan mjuzjk 1
Fan mjuzjk 2

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #53 dnia: 14 Czerwca 2007, 11:57:10 »
Cytat: "BLAcKboY"
to jak musi wyglądać odpalenie silnika okrętowego? :)



generalnie to silniki okretowe sa praktyznie na chodzie, a w zimie specjalnie dogrzewane

proponuje lektury w stylu - "silniki okretowe"

Offline BLAcKboY

  • Wiadomości: 440
  • Trydencki monarchista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #54 dnia: 14 Czerwca 2007, 14:01:58 »
Bez przesady. Nawet podczas montażu są na chodzie?
My personal favourites: 2TE10, 240 and 750
Fan mjuzjk 1
Fan mjuzjk 2

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #55 dnia: 14 Czerwca 2007, 17:39:32 »
Cytat: "BLAcKboY"
Bez przesady. Nawet podczas montażu są na chodzie?

Z przesada. Co ile wykonujesz montaz? co 2 dni? nie, co baaardzo dlugi okres czasu. Silniki okretowe to nie jednostki 5-10l, pojemnosci tych silnikow sa rzedu setek litrow i setek ton masy (o ile nie wiecej). Nie wiem czy wiesz, ale glupia pompa paliwa czy inny element zaislajacy silnik glowny jest zasilany z silnika wielkosci fiatowego (su45, nie 125p:). Uruchamianie takiej kobyly trwa nawet pare godzin.

Po wiecej info odsylam do okularow :)

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #56 dnia: 20 Czerwca 2007, 12:44:30 »
A co do gagarów z patykami to MY też kombinowaliśmy;P

http://img349.imageshack.us/img349/181/et442824pv.jpg

To się miało zwać ET44:D
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline prof_klos

  • Wiadomości: 618
  • Już nigdy nie będzie takiego lata...
    • Zobacz profil
    • http://www.prof-klos.yoyo.pl
  • Otrzymane polubienia: 4
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #57 dnia: 20 Czerwca 2007, 15:19:44 »
Nie no - serio to są jakieś jaja, fotomontaż, czy co?
Pierwsze słyszę...
Z MaSzyną od 2003!

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1244
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 27
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #58 dnia: 20 Czerwca 2007, 15:35:36 »
poprostu za tym gagarem stał byk i tak śmiesznie wyszło ;) Przynajmniej tyle wiem ;) Popatrz pod jaką trakcją stoi gagar a do jakiej sięga patyk. Sąsiedni tor.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Prawdziwy DIESEL POWER
« Odpowiedź #59 dnia: 20 Czerwca 2007, 15:36:54 »
Cytat: "glowawojtas0"
poprostu za tym gagarem stał byk i tak śmiesznie wyszło ;) Przynajmniej tyle wiem ;)


Tam nic nie stało - zwykly fotomontaz
Jak będę duży zostanę maszynistą!