Autor Wątek:  Weekend'owe screeny z prac nad nową TRAKCJĄ  (Przeczytany 24201 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Weekend'owe screeny z prac nad nową TRAKCJĄ
« Odpowiedź #30 dnia: 13 Października 2007, 23:52:23 »

Słupy skończyłem, wysięgniki i kotwy i odciągi. Musze dodać bramki i zwisy ale to już chwila moment, także tak bedzie wyglądać szlak na 160km/h w mojej scenerii nad którą pracuje!
Sieć wygląda dobrze. Wątpliwości mam co do odciągów. Wydaje mi się, że naprężacze, a dokładniej ciężarki powinny jednak po jakiejś formie szyny się poruszać, bo jak będzie wiatr...
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Weekend'owe screeny z prac nad nową TRAKCJĄ
« Odpowiedź #31 dnia: 14 Października 2007, 09:01:56 »
Nie wiem czemu nie ma, ale jakby co to @Bohun_IC ma tą fotkę.

i pełny wymiar.

Trzeba też wybrać między wysokim realizmem a ilością FPS w scenerii.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Weekend'owe screeny z prac nad nową TRAKCJĄ
« Odpowiedź #32 dnia: 14 Października 2007, 12:08:51 »
No wiem o co WAM chodzi, opcja jest taka że  trzeba to dorobić jak ma być realnie, ale w trosce o fps jakoś tak udało mi sie to pominąć. Odciągi na screenach mogą być przesunięte i nie równe bo to kwestia spasowania jak sie druty układa. Jeszcze bramki zrobie, zwisy i tą szyne na której są ciężarki i bedzie dobrze. Dzieki za uwagi. PZDR

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Weekend'owe screeny z prac nad nową TRAKCJĄ
« Odpowiedź #33 dnia: 14 Października 2007, 18:36:57 »
Trzeba też wybrać między wysokim realizmem a ilością FPS w scenerii.
No, ja myślę, że ta szyna to nie jest tyle znowu poly, żeby tego nie było. Szczególnie patrząc ile poly ma sam wysięgnik...
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es