Autor Wątek:  Ciekawa historia pracy maszynisty  (Przeczytany 3965 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline stonka 43

  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Ciekawa historia pracy maszynisty
« dnia: 22 Kwietnia 2007, 17:59:06 »
Zachęcam do lektury :)

http://www.maszynista.cal.pl

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Dośc ':)
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Kwietnia 2007, 20:18:14 »
Witam.
Dośc przyjemnie się czyta, będe miał chwile czasu wolnego to z przyjemnością przysiąde na dłuższą chwile za monitor;).
Pozdrawiam.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline Tomcio

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Ciekawa historia pracy maszynisty
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Kwietnia 2007, 21:05:46 »
Ja przeczytalem calosc. Bardzo interesujace. Momentami az za serce chwyta. Szczegolnie opis ostatniej sluzby.
Poszukuje zdjęć Ep05-03, 22, 26 i Ep09-039 Eu/EP07 - 431 - 1046 najlepiej w rozdzielczości najlepiej minimum 1920/1080 im większe tym lepsze ;) Mogą być skany z dawnych lat. Potrzebne ze względów sentymentalnych. Nie będą rozpowszechniane. Z góry dziękuję

Offline prof_klos

  • Wiadomości: 618
  • Już nigdy nie będzie takiego lata...
    • Zobacz profil
    • http://www.prof-klos.yoyo.pl
  • Otrzymane polubienia: 4
Ciekawa historia pracy maszynisty
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Kwietnia 2007, 04:55:20 »
No, nooo - troszkę przeczytanie mi czasu zajęło, ale marzy mi się, by każdy z nas, kiedyś - już na emeryturze, niezależnie od fachu - miał takież wspomnienia...
Z MaSzyną od 2003!

Offline Gumastic

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Ciekawa historia pracy maszynisty
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Kwietnia 2007, 21:00:21 »
Cytat: "Maszynista"
Przed każdym "ponszem" powinien jechać - w odstępie czasu odbiegowego - "luzak".
Ktoś wie może po co jechał taki pilot i co oznacza czas odbiegowy?

Offline Radkos07

  • Wiadomości: 297
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Ciekawa historia pracy maszynisty
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Kwietnia 2007, 21:34:37 »
Wiesz, to był pociąg z dygnitarzami tego kraju a zatem bardzo ważny skład i prawdopodobnie pilot był wypuszczany w tym celu aby "przetrzeć" szlak, czy wszystko jest w porządku, nie są tory zablokowane itp.

Natomiast czas odbiegowy to podejrzewam czas dojścia do następnego posterunku  w półsamoczynnej w obecnych czasach...
Ciężka praca i brak rozrywek sprawią,
ze bedziesz cholernym nudziarzem,
a twoja żona bogatą wdową

Offline Helmutt

  • Wiadomości: 78
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Ciekawa historia pracy maszynisty
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Kwietnia 2007, 07:28:54 »
Cytat: "Radkos07"
Wiesz, to był pociąg z dygnitarzami tego kraju a zatem bardzo ważny skład i prawdopodobnie pilot był wypuszczany w tym celu aby "przetrzeć" szlak, czy wszystko jest w porządku, nie są tory zablokowane itp.

Dokładnie tak:
http://covalus.ovh.org/r14/spisr14.html
Sekcja Eksploatacji ISE Wielki Kac