Autor Wątek:  Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)  (Przeczytany 4860 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« dnia: 10 Kwietnia 2007, 20:36:59 »
Niech będzie pochwalony Symulator EU07.

Trzy sprawy według ważności:

Sprawa nr 1.
Mam problem z... no właśnie nie wiem z czym?
Próbuję reaktywować swój projekt Kipkowo. Problem polega na tym, że za każdym razem kiedy próbuję podpatrzeć co spłodziłem, wyświetla się uroczy komunikat w Windowsie: program wykonał blablabla... aplikacja zostanie zamnknięta blablabla...

W czym rzecz? Zwłaszcza że trasy już gotowe (!) odpalają się bez problemu. Jakby to pomogło, to proszę:

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GeForce 7300 LE/PCI/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
2.0.3
Supported Extensions:
GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_clear_tag GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_NV_vertex_program3 GL_NVX_conditional_render GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.5);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glDisable(GL_BLEND);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery sky definition
skj_day1.t3d
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\4e.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-007.bmp
OK
skj_day1.t3d
init
Loading - text model: models\skj_day1.t3d
Loading - texture: textures\ozonesky_day1.bmp
OK
Ground init OK
Player train init: eu07-007
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\kabina-eu07-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07radio.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przel_ham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\dost_sil.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\rozruch.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka-pom_on.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\bocznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec_pom.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\tlo_kabiny.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/tacho.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07inne.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wlacznik_swiatla.tga
OK
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\grzejnik.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\kuchenka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\klapka-noz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\piasek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\pulpit.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/eu07sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwiwn.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wyc-kuch-lewa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07volto.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07mano.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwi-maszynownia.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycczerw.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycziel.tga
OK
Player train init OK

O co może chodzić?

Sprawa nr 2.

Poszukuję skryptu z drzewkami "na przyciskach", a nie wklepywane. Było coś takiego....

Sprawa nr 3.
W czym mógłbym podglądać pliki .tex ?

Na razie tyle...
Pomożecie?
« Ostatnia zmiana: 09 Listopada 2009, 07:47:24 wysłana przez REWIZOR »
:)

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Re: Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Kwietnia 2007, 21:01:55 »
Cytat: "Kipek von Chojna"

Sprawa nr 3.
W czym mógłbym podglądać pliki .tex ?


http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=3950&highlight=tex
Post @Mati_An
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Kwietnia 2007, 21:20:15 »
Pierwszy link w cytowanym poście to nie wiadomo co to... plik bez rozszerzenia. Z czym to się je? Drugi eee... nie wiem jak użyć? Coś będę kombinował. Mimo wszystko dzięki. A post widziałem wcześniej ;)
:)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Kwietnia 2007, 21:25:12 »
W sprawie  jakie exe używasz? I jakie masz składy powpisywane w scn?
Jeśli pokazuje się komunikat:
Player train init OK
i exek się wysypuje użyj starszego exe np 664 lub 624 kb.
Jeśli na tych odpali przyczyna leży w składach wpisanych do scn.

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Kwietnia 2007, 21:26:14 »
Ściągnij to: http://hyperupload.com/download/02ac594425/tex_conv.zip.html

jeżeli trzeba zmień rozszerzenie na .zip, wypakuj.
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Kwietnia 2007, 21:33:20 »
Co do Krzyśka626 składy są żywcem zerżnięte z innych odpalających się bez problemów tras. A wina exe to może być skoro inne trasy działają bez zarzutu?

Akvin dzięki za pomoc ;) Ja to tępy jestem... ;)
:)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Kwietnia 2007, 21:54:34 »
Zadałem konkretne pytanie, nawet dwa i nie dostałem odpowiedzi, ale to Ty masz problem. Nie jedna trasa odpalała się na jednym exe, a na innym nie. O EXE674kb które robi problemy trzeba wspomnieć.

pol102

  • Gość
Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Kwietnia 2007, 21:59:33 »
Moja rada, patrząc po tym co masz w logu spróbowałbym zmienić EU07 na jakiegoś innego loka.

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« Odpowiedź #8 dnia: 10 Kwietnia 2007, 23:41:52 »
Spokojnie... Tylko spokojnie... Próbowałem w róznych konfiguracjach. Różne .exe różne składy. Problem ten sam. Krzysiek626 imienniku mój, Twoje rady wypóbowałem - ciągle to samo. Nie wiem o co chodzi. Spróbuję na nowo "zainstalować" symulator... Tylko którą wersję ;)
:)

Offline Piter

  • Wiadomości: 104
  • We8, mordo ty moja!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« Odpowiedź #9 dnia: 11 Kwietnia 2007, 15:26:36 »
Ściągnij paczkę całościową, to będziesz mał pewność że wszystko do siebie wzajemnie pasuje.

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« Odpowiedź #10 dnia: 12 Kwietnia 2007, 10:04:32 »
Paczkę ściągnąłem i pupa wielka... :/ Dalej to samo. Wpisy są na pewno dobre, skoro w innych sceneriach dane pociągi działają bez zarzutu. Naprawdę nie wiem co jest nie tak...
:)

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« Odpowiedź #11 dnia: 12 Kwietnia 2007, 19:34:55 »
http://www.mytempdir.com/1292814
Pobierz te exe, wywal cały tabor, ktory wstawiłeś do sceneri i uruchom symulator w trybie latania po scn.

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« Odpowiedź #12 dnia: 13 Kwietnia 2007, 12:18:09 »
może to i głupie,. ale czy przywiązałeś loka do toru???

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kilka problemów z uruchomieniem symulatora (tworzenie)
« Odpowiedź #13 dnia: 13 Kwietnia 2007, 15:44:57 »
Ciągle to samo. Poddaję się... Tak Mutopopmka przywiązałem.


OK. Nie wiem jakim cudem ale się udało :). Wystarczyło tylko eee..  przywrócić system do ostatniej dobrze działającej konfiguracji ? Więc Maszyna nie miała na to wpływu. Przepraszam za bałagan. Ależ się podnieciłem :D. Lecę pisać traskę. Tylko najpierw do pracy ;). Dzięki za pomoc. Mutopompka możesz autorytarnym stwierdzeniem zamknąć wątek. ;)

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
:)