Autor Wątek:  Edytor  (Przeczytany 25386 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Marcin_EU

  • Gość
Edytor
« dnia: 05 Grudnia 2003, 18:17:59 »
Szukam kogos znajacego sie na Tcl/Tk (albo umiejacego programowac i samodzielnie uczyc sie nowych rzeczy) do pomocy przy GUI dla edytora. Do zrobienia bylyby rzeczy typu 'przeszukac dany katalog i znalezione w nim nazwy katalogow powsadzac do ComboBoxa (MenuButton w tk)' itp.
Aktualnie mam takie cos otrzymane za pomoca tego.
Ja nie mam czasu zrobic tego porzadnie, za duzo roboty z eksporterami do maxa, samym edytorem i nebulowym symkiem. Jak ktos by mial ochote poswiecic na to czas to prosze o kontakt, tylko aby to byla powazna propozycja. Powiedzenie 'zrobie jak sie naucze' a potem przez miesiac wymyslanie usprawiedliwien dlaczego nie mozna zaczac robic nic nie pomoze a tylko wprowadzi niepotrzebny balagan.

Offline mixer

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Edytor
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Grudnia 2003, 18:37:52 »
Przykro mi.
Mam czas, ale nie mam pojęcia co to jest Tcl/Tk, ComboBox (MenuButton w tk)' itp. Nie klepię kodów w C :(

Ps. text chyba powinien być jako ogłoszenie, a nie jako przyklejony post. Za kare masz zakaz manewrowania ;) ale to nieistotne.

Marcin_EU

  • Gość
Edytor
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Grudnia 2003, 18:40:55 »
No to zmieniam na 'ogloszenie' :)

Offline Dżyszla

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
    • mgr inż. Dżyszla Homepage
  • Otrzymane polubienia: 6
Edytor
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Grudnia 2003, 16:48:46 »
Chętnie bym się zajął, ale czas :(..........................

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
Edytor
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Grudnia 2003, 18:37:06 »
Ja jedynie bawię się w C++ jak bym wiedział na czym to ma polegać to może ale wątpie.

Marcin_EU

  • Gość
Edytor
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Grudnia 2003, 20:00:19 »
Na poczatek przydalby sie kawalek kodu (moze byc procedura) ktory utworzy menubuttona i powrzuca do niego nazwy wszystkich plikow z danego katalogu i o danym rozszerzeniu. Ze strony http://www.tcl.tk/ mozna sciagnac ActiveTcl, jest tam interpreter tcla, przyklady i help wiec mozna na spokojnie sie pobawic.

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
Edytor
« Odpowiedź #6 dnia: 17 Grudnia 2003, 19:19:12 »
A to musi być Tcl czy może być w czymś innym zrobione ?

Marcin_EU

  • Gość
Edytor
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Grudnia 2003, 19:27:51 »
Cytat: "SQT"
A to musi być Tcl czy może być w czymś innym zrobione ?

moze byc tez visual c++ 6

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
Edytor
« Odpowiedź #8 dnia: 18 Grudnia 2003, 14:05:53 »
Ja tam wole mojego poczciwego c++ bulidera 6. Jak będe miał czas i będzie mi się nudzić to spróbuje coś zrobić ;)

Offline nikdo

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • http://dziedzic.org/
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytor
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Grudnia 2003, 15:51:48 »
OK jak może być w visualu to przez święta mogę to zrobić  :-)
(bo tak normalnie to po 8h dziennie programowania w pracy to już niewiele się chce...)

Poprosiłbym szczegóły tu lub na email

wadim

ps. linki w pierwszym poście są martwe

Offline mich

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytor
« Odpowiedź #10 dnia: 17 Lutego 2004, 21:29:09 »
Jak uruchomić gui.tcl ?

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytor
« Odpowiedź #11 dnia: 19 Lutego 2004, 13:06:11 »
Mam pytanie - jakie sa losy GUI do edytora?
Bo to jest teraz jest strasznie niewygodne.

Pozdr,

Offline nikdo

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • http://dziedzic.org/
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytor
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Lutego 2004, 14:42:12 »
postaram sie w najblizszym czasie cos pokazac...
(sorki, ze to tak dlugo trwa...)

nikdo

Offline mich

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytor
« Odpowiedź #13 dnia: 01 Kwietnia 2004, 18:44:27 »

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
Edytor
« Odpowiedź #14 dnia: 06 Kwietnia 2004, 18:31:32 »
To tym edytirem będzie można robić własne traski ??

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytor
« Odpowiedź #15 dnia: 23 Kwietnia 2004, 19:30:50 »
Skąd go mażna ściągnać, a jeśli go nie ma to kiedy bedzie ???

Offline lukaszqx

  • Wiadomości: 85
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytor
« Odpowiedź #16 dnia: 23 Kwietnia 2004, 20:48:45 »
http://www.normanet.pl/winger/eu07/temp/nebula.rar u Wingera jest nabula z edytorkiem (poprostu se grzbaałem i zawsze można znaleść tam ciekawe scenery :) )
Pozdrowiam

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Edytor
« Odpowiedź #17 dnia: 23 Kwietnia 2004, 21:16:45 »
Heheheheh :>
To wersja sprzed roku.
Pozdrawiam,
Winger

Offline Nicolass

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytor
« Odpowiedź #18 dnia: 23 Kwietnia 2004, 22:47:17 »
Bardzo fajny ten edytor, nawet dość wygodny w użyciu. Nie wiem jak to wygląda teraz ale naprawdę to co było rok temu mi się podoba. Tylko czekać na to aż ktoś napisze jakiś intuicyjny interfejs, i można się bawić w robienie tras (aż się prosi o narzędzie do kształtowania terenu). Naprawdę wielkie gratulacje dla was wszystkich autorów, jestem pod wrażeniem.

PS: Tylko nie męczyć autorów o datę pojawienia się nebuli, można ją bowiem samemu ze wzoru:

T=C+(P*CZ)

Gdzie:

T - czas pozostały do wydanie nebuli (łączny) [tygodnie]
C - czas pozostały do wydanie nebuli gdy wszystko idzie ok [tygodnie]
P - prośba o news, info, date wydania itp [jedna prośba = 1 tydzień]
CZ - Namolność usera proszącego o w/w news, info itp [czas potrzebny jednemu z autorów na przeczytanie postu i udzielenie odpowiedzi (w minutach) do kwadratu, dzielone przez 2] ;)
Pozdrawiam, Nicolass

Offline lukaszqx

  • Wiadomości: 85
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytor
« Odpowiedź #19 dnia: 24 Kwietnia 2004, 16:22:45 »
A może udostępnisz wersje nieoficjalną z tego roku :]
Pozdrowiam

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Edytor
« Odpowiedź #20 dnia: 24 Kwietnia 2004, 16:31:38 »
Dobrze radze nie dopominac sie o jakiekolwiek wersje Nebuli :]
Pozdrawiam,
Winger

Offline lukaszqx

  • Wiadomości: 85
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytor
« Odpowiedź #21 dnia: 25 Kwietnia 2004, 08:30:55 »
Ok .
Szkoda że niema takich przecieków jak w Windows Longhorn :D
Pozdrowiam

Offline Dżyszla

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
    • mgr inż. Dżyszla Homepage
  • Otrzymane polubienia: 6
Edytor
« Odpowiedź #22 dnia: 25 Kwietnia 2004, 10:32:46 »
Przecieki są. Przecież były screeny, była wersja pokazowa (bez fizyki)...

Offline lukaszqx

  • Wiadomości: 85
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytor
« Odpowiedź #23 dnia: 25 Kwietnia 2004, 21:03:16 »
Winger nie czytaj tego :D

Wieam , a jak by sie pokazała alpha albo beta lub prebeta to bede bardzo szczęśliwy :D
Pozdrowiam

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Edytor
« Odpowiedź #24 dnia: 25 Kwietnia 2004, 21:14:56 »
A moze predalien co?:)

Offline lukaszqx

  • Wiadomości: 85
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytor
« Odpowiedź #25 dnia: 25 Kwietnia 2004, 21:34:25 »
Byle jaka wersja , byle dało się jeździć :D
Pozdrowiam

Offline Dżyszla

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
    • mgr inż. Dżyszla Homepage
  • Otrzymane polubienia: 6
Edytor
« Odpowiedź #26 dnia: 26 Kwietnia 2004, 12:30:38 »
no to alfę mieliście już dawno, dawno...

Offline lukaszqx

  • Wiadomości: 85
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytor
« Odpowiedź #27 dnia: 28 Kwietnia 2004, 13:09:41 »
No to poproszę Alphe 2 :D
Pozdrowiam

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Edytor
« Odpowiedź #28 dnia: 28 Kwietnia 2004, 14:26:15 »
Dobrze Ci radze...lepiej sie nie opominaj o nebule...

Offline Dżyszla

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
    • mgr inż. Dżyszla Homepage
  • Otrzymane polubienia: 6
Edytor
« Odpowiedź #29 dnia: 28 Kwietnia 2004, 15:53:27 »
Od opublikowania wazoru, to już nebula będzie ze dwa miesiące później niż miała być. A jeszcze ile opóźnień będzie, przez te zapytania... heh...