Autor Wątek:  Projekt Dolmiowo  (Przeczytany 10492 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Projekt Dolmiowo
« dnia: 29 Września 2008, 10:59:47 »
Witam,
Prezentuje wam wersję demo mojej powstającej trasy. W wersji tej mamy możliwość wykonania manewrów SM42 na stacji i bocznicach w Dolmiowie, z krótkim wypadem do Łukaszowic. Dokładny opis misji znajduje się w pliku info.
Jak widzicie trasa nie jest jeszcze ukończona, w związku z rozpoczynającym się rokiem akademickim nie będę miał zbyt dużo wolnego czasu i nie jestem w stanie podać terminu wydania pełnej wersji trasy. Jednocześnie proszę o pomoc w dalszej budowie trasy, potrzebuje modeli różnych obiektów kolejowych spotykanych na stacjach i szlakach (wieże ciśnień, magazyny, dworce, budki dróżników przejazdowych) i oczywiście modeli domów i zakładów przemysłowych. Dziękuje wszystkim tym którzy już mi pomogli pisząc tutoriale i odpowiadając na moje pytania na forum. Szczególnie dziękuje Łukaszowi92 za wykonanie pulpitu do nastawni i za testy trasy.

LINK: http://eu07.pl/userfiles/1686/dolmiowo_paczka4.rar

Paczka z wiadomych powodów nie zawiera tekstur do modelu nastawni autorstwa Paula.

Czekam na wasze uwagi/opinie/komentarze. Nie odpowiadam na pytania związane z taborem użytym w scenerii.
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2008, 11:45:06 wysłana przez Dolmio89 »

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Września 2008, 11:25:27 »
Sceneria bardzo ładna na szlaku, bodaj do Łukaszewic trochę pusta ale jeśli to wersja demo to ok.
Jedyne błędy, które zauważyłem u siebie, to brak podsypek "anglików" oraz niektórych rozjazdów.
Zaraz sprawdzę misje i napisze jak było.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Września 2008, 11:37:59 »
Zapomniałem napisać, że trasa powstaje w jet'ie i notatniku. Podsypki pod zwykłymi zwrotnicami uzupełnię w następnych wersjach, natomiast do anglików nie umiem wstawić podsypki. Oczywiście "pustynia" zostanie zabudowana, ale tu już liczę na wasze modele.

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Września 2008, 15:07:09 »
Kozak demo;];] ale.....jak zabierałem wagony z elektrociepłowni i zacząłem cofać na stacje, to jakaś siła zaczęła mnie nagle pchac w przeciwna stronę tak mocno ze bana jechała ze 160 na godzinę i w polu wylądowalem jak tory sie skonczyly:/ to chyba wina exe..

Resztę poprawisz sam.

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 16 Listopada 2008, 19:54:41 wysłana przez oko »

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Września 2008, 15:21:09 »
Ja używam exe z Dizelpack'a (735 kb) i nie miałem żadnych problemów.

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Września 2008, 15:49:11 »
kozak demo;];] ale.....jak zabieralem wagony z elektrocieplowni i zaczolem cofac na stacje to jakas sila zaczela mnie nagle pchac w przeciwna strone tak mocno ze bana jechala ze 160 na godzine i w polu wyladowalem jak tory sie skonczyly:/ to chyba wina exe.. to jakiego exe uzyc?
Wyłącz tryb debugmode!
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Września 2008, 16:48:41 »
ok już działa tylko nie rozumiem czemu jak już wracam  z 2 para wahadła z tej dalszej bocznicy i zgodnie  opisem powinienem wrócić maszynka na miejsce gdzie zaczynamy misje mi wyświetla sie sygnał "na dwa" i jadę do stacji końcowej przez ten most i tam po przyczepieniu wagonów z bocznicy dostaje białe światełko po wjechaniu w perony dostaje znowu sygnał na dwa i  wracam na stacje gdzie zaczynaliśmy misje jadąc na zajęty tor:)

O nie ! Ręce mi opadły.

REWIZOR

Uczymy się pisać, poprawnie po polsku.
« Ostatnia zmiana: 16 Listopada 2008, 19:52:41 wysłana przez oko »

Offline danielek

  • Wiadomości: 271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Września 2008, 17:00:47 »
Witam, brak eventów i wywala mi symka:

lukaszowice1e_k2_sem_ info
                1w_c2
                1w_c2_s1
                1w_c2_s2
Miłośnik stonek i siódemek :)

Offline Gumis45

  • Wiadomości: 120
  • STRAŻ TO POWOŁANIE
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Września 2008, 17:16:06 »
Witam a mi wywala ciągle "Cannot load dynamic object 817365 from pkp\gbs\208kf Error=-8@0", ale zmieniłem na inne wagony i dalej mi pokazuje to samo.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Września 2008, 17:28:24 »
A sprawdzales w scenery/dolmio/składy1.icn czy tam nie masz jeszcze wpisanych wagonów? A eventy, faktycznie, mi też wywala.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Września 2008, 18:09:50 »
Generalnie koncepcja scenerii mi się bardzo podoba. Brakuje takich misji na SM42 w innych sceneriach. Przyczepiłbym się jedynie do trakcji (wszędzie ten sam wysięgnik 3D i brak zygzakowania), ale to tam mały szczegół.

Czy generalnie trasa będzie jeszcze dłuższa, bo z jednej strony (gdzie SU46 zaczyna misję) jest mała stacyjka, czy już samo wykończenie zostaje?

Witam, brak eventów i wywala mi symka:

lukaszowice1e_k2_sem_ info
                1w_c2
                1w_c2_s1
                1w_c2_s2

Brak semafora SS3czbI.inc. Spróbuj jeszcze raz wypakowac wszystko, bo ten semafor z modelem jest.

Witam a mi wywala ciągle "Cannot load dynamic object 817365 from pkp\gbs\208kf Error=-8@0", ale zmieniłem na inne wagony i dalej mi pokazuje to samo.

Ściągnij paczkę gbs http://eu07.pl/forum/index.php/topic,8535.0.html i przy okazji czy Ci jeszcze jakichś innych nie wywala.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline danielek

  • Wiadomości: 271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Września 2008, 18:27:05 »
Pobrałem i wypakowałem jeszcze raz, ale dalej mam brak semafora SS3czbI.inc.
Miłośnik stonek i siódemek :)

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #12 dnia: 29 Września 2008, 19:12:13 »
1 Poprawiona paczka zawiera już plik SS3czbI (myślałem, że to standardowy semafor i dlatego nie dodałem go do wcześniejszej paczki).

2 oko nie do końca rozumiem o co Ci chodzi, najlepiej pokaż screena z zaznaczonym torem na który wjechałeś po powrocie z Łukaszowic. Prawidłowo powinieneś wjechać na ostatni tor, zostawić wagony i zjechać na ten tor gdzie stoi wrak ET21.

3 Trakcja jest jaka jest bo wieszam ją w notatniku, nigdzie na forum nie znalazłem tutoriala na temat trakcji więc zrobiłem jak umiałem.

4 Planuje przedłużyć trasę we wszystkie strony. Jeśli przejdziecie się szlakiem dwutorowym zobaczycie odchodzącą łącznice i zalążek stacji węzłowej (ale tu jeszcze muszę sobie wszystko rozplanować), za Łukaszowicami planuje przedłużyć szlak jednotorowy. Od Dolmiowa zaczyna się też szlak niezelektryfikowany, na razie jest tam jedna mała stacja i ten szlak tez będzie przedłużony. Ponawiam apel o modele :)

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #13 dnia: 29 Września 2008, 19:13:48 »
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 311
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #14 dnia: 29 Września 2008, 20:45:22 »
Z zauważonych błędów to: wywala mi pkp/head3-rgw.t3d :)
Może ktoś podesłać? :)

Wyszukiwarka plików nie kłamie. ^^

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 29 Września 2008, 20:47:57 wysłana przez REWIZOR »

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 407
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 62
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #15 dnia: 30 Września 2008, 08:16:46 »
...
wracam na stacje gdzie zaczynalismy misje wjezdzajac na zajety tor:)
...
W zdarzeniu poniżej brakuje niebieskiej zwrotki:
event luk_powrot multiple 0.0 none
lukaszow_z2+
lukaszow2W_D2_s10
dol_zw30-
dol_zw23-
dol_zw22+
dolmiowo_wjazd2E_Y_s13
endevent

Na razie nie sprawdzałem co dalej, ponieważ na przejście misji potrzeba około 2 godzin.
« Ostatnia zmiana: 02 Października 2008, 15:18:18 wysłana przez Marconi »
Pozdrawiam.

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #16 dnia: 30 Września 2008, 08:38:33 »
Paczka poprawiona, zawiera brakujący model i poprawiony event wjazdu.

Udało się komuś ukończyć misję? :)

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 407
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 62
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #17 dnia: 30 Września 2008, 11:33:50 »
Przeszedłem misję i mam uwagę.
Zdarzenie luk_powrot jest ustawione w złym miejscu, w wyniku czego ET21 przestawia zwrotnicę dol_zw30 tuż przed swoim nosem i jedzie trasą SM-42.
Pozdrawiam.

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #18 dnia: 30 Września 2008, 11:44:17 »
Coś musiałem namieszać w tych eventach końcowych. Zaraz to poprawie.

EDIT Poprawione, paczka w pierwszym poście.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #19 dnia: 30 Września 2008, 13:32:22 »
WITANKO. Ja u siebie mam w zwrotnicach recznych 2 latarnie zwrotnika, z czego jedna się przekreca z wajhą a druga stoi w miejscu.

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/latarnie.jpg Gdzie tego szukac?
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2008, 13:45:07 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 407
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 62
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #20 dnia: 30 Września 2008, 14:39:41 »
...
 Gdzie tego szukac?
Zwrotnice znajdują się w pliku sygn1.inc w katalogu dolmio.
Oto wpisy:
include;zwrL34R300R.inc;dol_zw202;12.355;-0.2;990.000;0.0;zwrot34R300pods-oil1.tga;;;;end
include;pmppw/WzLL.inc;dol_zw202;12.355;0.0;990.000;0.0;none;end
include;zwrL34R300R.inc;dol_zw203;12.355;-0.2;1723.230;0.0;zwrot34R300pods-oil1.tga;;;;end
include;pmppw/WzLL.inc;dol_zw203;12.355;0.0;1723.230;0.0;none;end

Jak widać wyżej każda zwrotnica ma dwa wpisy. Ponieważ ja nie posiadam zwrotnic 34R300R, musisz sam zobaczyć co tam jest i samemu dokonać korekty.
Pozdrawiam.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #21 dnia: 30 Września 2008, 17:36:45 »
Pliki inc zwrtnic zawierają same w sobie wpisy dla zwrotnika. Wychodzi na to ze WG wpisow inc scenerii, model latarni z wajhą jest dodawany dodatkowo. A wiec zeby wywalić starą latarnie, nalezy zmodyfkować ince zwrotnic ręcznych. Ale jak to zrobimy, to latarnia ta może zniknąć nam wszędzie, gdzie się jej uzywało. Wyglada na to że zwrotnice te trzeba będzie wpakować do osobnego katalogu i zmodyfikować oddzielnie na potrzeby tej scenerii i wpisac na nowo w inca scn. Poniżej przykładowy inc zwrotnicy:

//---------------elementy dla zwrotnicy lewej W=1.435m L=34m R=300m o sterowaniu recznym---------------------
//param: nazwa, x, y, z, kat, tekstura podsypki

//sterowanie zwrotnica za pomoca klawiszy t,T
node -1 0 (p1) eventlauncher (p2) (p3) (p4) 1.0 t 0 (p1)- (p1)+ end

//---model latarni zwrotnika wraz z podstawa
node -1 0 (p1)_Wz model (p2) (p3) (p4) (p5) WzLL.t3d none endmodel
//node -1 0 (p1)_Wz model -1.9 -0.04 -0.4 0 WzA.t3d endmodel

//---animacja latarni zwrotnika
event (p1)_Wz1 animation 0.5 (p1)_Wz rotate Wz 0 0 0 100 endevent
event (p1)_Wz2 animation 0.5 (p1)_Wz rotate Wz 0 0 -90 100 endevent

//---przelaczanie zwrotnicy o nazwie (p1)
event (p1)_0 switch 0.0 (p1) 0 endevent
event (p1)_1 switch 0.0 (p1) 1 endevent

//---ustawianie ograniczenia predkosci
event (p1)_Vmax trackvel 0.0 (p1) -1 endevent
event (p1)_V40 trackvel 0.0 (p1) 100.0 endevent

//---globalne (zewnetrzne) procedury sterujace:
event (p1)- multiple 0 none (p1)_Wz1 (p1)_0 (p1)_Vmax endevent
event (p1)+ multiple 0 none (p1)_Wz2 (p1)_1 (p1)_V40 endevent


origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0

teraz wiem, czemu mam 2 latarnie.
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2008, 17:39:11 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Projekt Dolmiowo
« Odpowiedź #22 dnia: 30 Września 2008, 18:53:00 »
http://eu07.pl/userfiles/1686/zwrotnice.zip

Pliki zwrotnic. Są to pliki przerobione (z wyciętym modelem zwrotnika) i dlatego każda zwrotnica z ręczną wajchą ma 2 wpisy.

Jak ktoś jest zdolny to może sobie przerobić inc'a aby zawierał już model wajchy, ja się na tym nie znam, dlatego zrobiłem to takim sposobem.