Autor Wątek:  Niewiedza  (Przeczytany 1653 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tolus1983

  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Niewiedza
« dnia: 28 Stycznia 2007, 19:43:43 »
mam prosbe czy ktos mogl by mnie nauczyc jak mozna zmieniac sklady i loki tzn.wpisy gdzie to sie zmienia i jak z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam!!

Offline programista

  • Wiadomości: 108
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Niewiedza
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Stycznia 2007, 19:51:22 »
W plikach ze scenariami nazwt plików *.scn gdzie * to nazwa scenerii .Są w katalogu scenerie zmieniasz notatnikiem . dajesz np :
node -1 0 EU07-485 dynamic PKP\EU07 eu07-485 303E 0.0 headdriver 3 0 pantstate enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Bdhpumn none bdhpumn 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Bdhpumn none bdhpumn 0.0 nobody 3 25 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Bdhpumn none bdhpumn 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic

Offline BLAcKboY

  • Wiadomości: 440
  • Trydencki monarchista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Niewiedza
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Stycznia 2007, 20:02:57 »
Ale żeś dokładnie opisał co i jak ;P
A gdzie są te pliki *.scn?
Otóż są one w katalogu scenery, w katalogu z grą.
Otwierasz je notatnikiem i na samym dole masz trainset'y
Tam zamiast istniejącego składu wpisujesz swój własny.

OBJASNIENIE WPISU:

node -1 0 EP09-005*1 dynamic PKP\EP09*2 EP09-005*3 104E*4 0.0 headdriver 3*5 0*6 enddynamic

1) Nazwa pojazdu
2) Lokalizacja
3) Tekstura ( UWAGA ! Dla *.TGA i *.TEX nalezy wpisywac nazwe + rozszerzenie ! )
4) Charakterystyka pojazdu
5) Sprzęg: 1 = śruba
           3 = śruba + hamulce (2)
           7 = śruba + hamulce + ukrotnienie (4)
          23 = śruba + hamulce + ukrotnienie + mostek przejsciowy (16)
6) Pantografy :
           0 = oba opuszczone
           1 pantstate = tylny
           2 pantstate = przedni
           3 pantstate = oba podniesione

Dinks nr 4. bierzesz z pliku dynamic.dat, który znajduje się w dynamic/pkp
To chyba wszystko.

Po więcej informacji zapraszam tutaj: http://eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2451
Nawet przyklejony jest...

youBy
My personal favourites: 2TE10, 240 and 750
Fan mjuzjk 1
Fan mjuzjk 2