Autor Wątek:  trakcja  (Przeczytany 3150 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
trakcja
« dnia: 01 Stycznia 2007, 14:34:19 »
Kładę trakcję w scenerii i mam taki problem:

Most jest nisko i trzeba użyć innych wysięgników. Tyle że nie wiem jak się nazywają te ince. Wiem że temat był na forum już poruszany, ale szukajka...... Gdyby ktoś był tak dobry, poproszę o nazwę inca, i jeśli można przykładowy wpis do scenerii wysięgnika ze słupem.

Offline Mati_An

  • Wiadomości: 630
  • Trasopisarz i fotograf
    • Zobacz profil
    • Moje Fotki
  • Otrzymane polubienia: 1
trakcja
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Stycznia 2007, 15:23:33 »
Słupy z wysięgnikami długimi:
P-STB1-3Dn.inc - dlugi prawy
L-STB1-3Dn.inc - dlugi lewy
są w katalogu scenery/tr. Wstawia się je jak normalne słupy tylko z nazwami tych inc'ów, które podałem, przy czym wysokości końców sieci trzeba zmianić z 1,7 na 0,6.
Słupy z wysięgnikami krótkimi dałem tutaj bo były przy trasie "Sławków" tylko że są one trochę przerobione (nie sprawdziłem ich jeszcze, ale to raczej te).
http://hyperupload.com/download/02dbdcc211/wysiegniki_niskie.rar.html
Paczkę wypakować do katalogu z symkiem.
Pozdro.
Bajka o czasie - trza się brać tylko za trasy... a może nie tylko?

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
trakcja
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Stycznia 2007, 16:32:10 »
Dzięki, o to efekty:

Jakby jeszcze jakieś uwagi były to poproszę.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
trakcja
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Stycznia 2007, 16:15:34 »
Prace elektryfikacyjne trwają, postawiłem na jednym z przystanków taki słup ale dziś naszły mnie wątpliwości.


Czy dla równomiernego obciążęnia słupa, nie powinienem powiesić drutów na jednakowych wysięgnikach? Może jednak może tak zostać?

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6121
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 801
trakcja
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Stycznia 2007, 16:34:33 »
Hmm, pomyślmy. Skoro moment siły pojedyńczego wysiegnika nie przewraca go, to zrównoważenie go w jakimś niewielkim stopniu momentem innej siły nie powinno zaszkodzić. Pozostaje kwestia wytrzymałości słupa betonowego na sciskania obiema siłami, ale żelbet jest wytrzymały ;)

Tak przy okazji popraw tę trakcję, bo wysięgnik wisi w powietrzu.
Hint: możesz przesunąć w bok trakcję na krótkim odcinku, nic się nie powinno zepsuć.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
trakcja
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Stycznia 2007, 16:46:35 »
Ale moment, moment
Siła tkwi w uporze z jakim Krzych robi trakcję :)
Życzę powodzenia i nadal takiej wytrwałości, no i później jeszcze te okropne eventy..
Pozdrawiam

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
trakcja
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Stycznia 2007, 22:32:37 »
Mam nadzieję, że ta siła nie połamie tych słupów. Przesunę trakcję i dzięki nie widziałem tego.
A co do eventów..... hmm, śniło mi się że mam asa w rękawie, więc.....
Bądźmy dobrej myśli to w końcu nie jest ..... (taka zagadka)

A teraz Skwarki częściowo pod prądem.

Takie są efekty, dziękuję za pomoc.