Autor Wątek:  Multi player do smyka co wy na to??  (Przeczytany 8960 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pawelpiotr19

  • Wiadomości: 138
  • DTK Katowice... I po [ga]garach :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Multi player do smyka co wy na to??
« dnia: 27 Grudnia 2006, 13:52:38 »
Ciekawe czy jest mozliwosć multiplayer było by to swietne rozwiazanie szczegulnie działajacy przez neta XD
Max fps na szlaku 95 na stacjach od 50 do 25 fps.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Grudnia 2006, 14:02:13 »
Multiplayer do smyka? Ciekawe rozwiązanie. Wpisujesz IP dzieciaka i z kolegami możecie kontrolować poszczególne części ciała. Faaajnie...

Chcesz, to pisz!
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
a tak na marginesie ....
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Grudnia 2006, 14:48:16 »
Witam.
witaj myśle że to by było prawie że nie wykonalne a tak po za tym to gdzieś już był poruszany temat multiplayera. do symka.
Pozdrawiam.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline ROBO89

  • Wiadomości: 93
    • Zobacz profil
    • Robert Kupis software
  • Otrzymane polubienia: 0
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Grudnia 2006, 14:54:49 »
Moim zdaniem chyba jest to wykonalne: Grupka ludzi wybiera sobie trasę (tę samą), czas i obsadę poszczególnych pojazdów, jeden jest dyżurnym i hejaaaaa... Nie twierdzę, że to łatwe...;]

PS.: Jeszcze oczywiście radia by nie mogło zabraknąć;).
@ RK Generator wpisów taboru 1.alfa.4 - przeszedł dawno do historii.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Grudnia 2006, 15:04:57 »
Jest wykonalne, tylko brak checi i czsu :)
Kilka prob zakonczylo sie fiaskiem. Ostatnia najlepsza pod wzgledem efektu - nie przewidzeniem roznicy FPS, w zwiazku z czym wystepowala roznica polozenia loka w terenie. Jest jescze jeden as w rekawie ale to na pozniej.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Grudnia 2006, 15:51:25 »
Ja to widze podobnie jak gry na Battle.net ( np. StarCraft ).

1) jest jeden serwer ( Battle.net'owskich serwerow jest multum, ale w symku IMO 1 to i tak duzo :) ) na ktorym mamy kanał - a'la IRC gdzie sobie mozna pogadac itd.
2) Na w/w serwerze zaklada sie konta ( tak jak np na tym forum ).
3) Po zalogowaniu sie - jestesmy na kanale ( a'la IRC ) i mamy np. z boku ekranu MENU - Zakladanie "gry", zmiana kanału, QUIT i inne bzdury...
4) Po wybraniu opcji "zakladanie "gry"" przechodzimy dalej: wybor scenerii ( ktora albo jest standardowa ( na serwerze ) albo z dysku zakladajacego - wtedy, kazdy kto sie podlaczy do "gry" automatycznie sciaga scenerie do siebie ( tu ciezko widze... ).
5) Po zebraniu kompletu "graczy" odpala sie "gre"... male odliczanie i GO !
6) siedzimy w loku, mamy jakies radio ( a'la skype czy cos ) i mozemy porozumiewac sie z dyzurnym ruchu ( np. po 1 na kazdy posterunek, nastawnie ) np bedac w ( quark ) Dejawach na ET22: "Dejawy do 30713... kiedy dostane wyjazd ? :D" ....

Dobra musze leciec, to co napisalem to z deczka utopijne jest, ale kto wie... Q jak sam napisal, ma asiora w rekawie ;>

Pzdr

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
hmm Szczerze watpiłem
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Grudnia 2006, 20:31:58 »
Witam.
Szczerze wątpiłem w symka z multi player a nie myślałem że się tak rozwinie temat:) a jednak jest  szansa że może powstac multiplayer no ale jeśli bym był jakos pomocny to jestem gotów pomóc.:). No ale myśle że jeszcze długa droga zanim powstanie multiplayer jednak fajnie by było bardzo to by urozmaiciło rozgrywke.i przy jeździe by było więcej frajdy.
Pozdrawiam.
Grzegorz kk.

Co racja to racja ale radia to nie może zabraknąc chocby skype a  skype  to bardzo dobry pomysł;). Ale by było fajnie.;).



hmm a tak na marginesie kto  by chciał siedziec na nastawni ;) np: w quarku i co z wyswietlaniem semaforów ??. czy człowiek by to obsługiwał:) jak by to powstało to było by uproszczone do  minimum ale wtedy na nastawni by nikt nie chciał siedziec;). no cóż późno jest może już mowie od rzeczy;).
 myśle że ktoś się odezwie na forum.;).
Pozdrawiam.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Grudnia 2006, 00:45:57 »
A żeby wszystko nam ładnie działało i bez lagów, to wszyscy musimy być w lanie...

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Grudnia 2006, 11:25:20 »
Cytat: "Český_Krtek"
A żeby wszystko nam ładnie działało i bez lagów, to wszyscy musimy być w lanie...


O to będzie trzeba się martwic później;) najpierw by musiały się znaleźc osoby które podjeły by się tego zadania ja bardzo chętnie bym pomógł;) przy tworzeniu multi player;).  jak to wszyscy??.:) w lanie >>??. możesz to wyjaśnic czemu??;).
Pozdrawiam.

Dodano po 2 godzinach:

 
Cytat: "queuedEU"
Jest wykonalne, tylko brak checi i czsu :)
Kilka prob zakonczylo sie fiaskiem. Ostatnia najlepsza pod wzgledem efektu - nie przewidzeniem roznicy FPS, w zwiazku z czym wystepowala roznica polozenia loka w terenie. Jest jescze jeden as w rekawie ale to na pozniej.


Ja bardzo chętnie podjąłbym się zadania bardzo chętnie bym pomógł i mam chęci i czas;).
Pozdrawiam.

Multi player w symku to bylo by coś;).
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Grudnia 2006, 13:59:17 »
Cytuj
Ja bardzo chętnie podjąłbym się zadania bardzo chętnie bym pomógł i mam chęci i czas;).
Pozdrawiam.

Multi player w symku to bylo by coś;).


... No......Ja tez mam checi niezmierzone ;)

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
ja z czasem nie bede miał problemu;) tylko paru ludzi wiecej
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Grudnia 2006, 14:36:14 »
Cytat: "queuedEU"
Cytuj
Ja bardzo chętnie podjąłbym się zadania bardzo chętnie bym pomógł i mam chęci i czas;).
Pozdrawiam.

Multi player w symku to bylo by coś;).


... No......Ja tez mam checi niezmierzone ;)


Troche trzeba miec pojęcia o tym ale ja bym bardzo chętnie pomógł jeśli chcesz to moge się odezwac na gg lub odezwij sie do mnie 7624519 ale niestety myśle że będzie potrzeba więcej ludzi;). zreszto odezwij się na forum albo na gg to omówimy temat. i powiedz czy będzie trzeba więcej ludzi przy tworzeniu;).
Pozdrawiam.
Grzegorz kk.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Grudnia 2006, 15:03:28 »
Oj Grzegorz, Grzegorz... ale Ty chaotycznie piszesz :)

Dyzurny ruchu to by bylo cos...
Teraz tak sobie pomyslalem, przegladajac ten watek, ze scenerie do zabawy via multiplayer bylyby pozbawione eventow, bo przeciez po co eventy, skoro ruchem steruje czlowiek ? :) Jedyne co trzeba by rozwiazac to automatyczne "resetowanie" sie semaforow/tarcz itd.
Dolaczajac sie do rozgrywki, mozna by wprowadzic mozliwosc wstawiania skladow wedle wlasnego "widzimisie". Przykladowo: dolaczamy sie do "gry" ktora jest juz założona. Do wyboru mamy wiele slotow ( czyli np miejsca przed kazdym semaforem wyjazdowym ) z kazdej mozliwej stacji na scenerii, z tym, ze na jednym zajetym juz przez innego MaSzyniste torze, nie mozna rozpoczynac zabawy. Wyobrazacie sobie rozpoczecie zabawy na np. bochnia.scn, na EU07-007, a obok mamy praktycznie wszystkie tory zajete i w kazdym skladzie siedzi MaSzynista ? :) Mamy radio... masakra ! :) Hamulcem jest oczywiscie FPS... Chociaz, teraz na jakims bardzo wypasionym kompie, raczej to duzego znaczenia by nie mialo...

Fajnie brzmi, cooo ? :P

Pzdr

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #12 dnia: 29 Grudnia 2006, 15:19:19 »
Cytat: "defiler"
Oj Grzegorz, Grzegorz... ale Ty chaotycznie piszesz :)

Dyzurny ruchu to by bylo cos...
Teraz tak sobie pomyslalem, przegladajac ten watek, ze scenerie do zabawy via multiplayer bylyby pozbawione eventow, bo przeciez po co eventy, skoro ruchem steruje czlowiek ? :) Jedyne co trzeba by rozwiazac to automatyczne "resetowanie" sie semaforow/tarcz itd.
Dolaczajac sie do rozgrywki, mozna by wprowadzic mozliwosc wstawiania skladow wedle wlasnego "widzimisie". Przykladowo: dolaczamy sie do "gry" ktora jest juz założona. Do wyboru mamy wiele slotow ( czyli np miejsca przed kazdym semaforem wyjazdowym ) z kazdej mozliwej stacji na scenerii, z tym, ze na jednym zajetym juz przez innego MaSzyniste torze, nie mozna rozpoczynac zabawy. Wyobrazacie sobie rozpoczecie zabawy na np. bochnia.scn, na EU07-007, a obok mamy praktycznie wszystkie tory zajete i w kazdym skladzie siedzi MaSzynista ? :) Mamy radio... masakra ! :) Hamulcem jest oczywiscie FPS... Chociaz, teraz na jakims bardzo wypasionym kompie, raczej to duzego znaczenia by nie mialo...

Fajnie brzmi, cooo ? :P

Pzdr


Fajnie to za mało powiedziane to jest po prostu extra ja od razu mówie jeśli bym był jak kolwiek pomocny przy tworzenu multiplayera jestem zawsze do pomocy. ile osób by trzeba by było żeby każdemu jakoś rozłożyc to prace po równo;)  a  pytasz czy to brzmi fajnie    to brzmi wręcz zaje(fajnie) a jeszcze dorzucic do tego skype to już by było naprawde extra sam się głowie jak by rozwiązac ten problem resetowanie semaforów:( no ja mam dobrego kompa i szybkiego neta ale martwiłbym się o tych co męcząsie np na modemie albo mają słabe kompy by się niestety nie cieszyli z symka multiplayer:( ja nie mam się narazie czym martwic bo kompa mam niezłego a niestety jeśli by pod każdym była możliwośc odpalenia np eu07 i jazda odpalamy skype i szafa gra:) coraz bardziej podoba mi się ten pomysł z multi player jeśli by coś powstawało
Faktycznie sceneria była by bez eventów o tym też nie pomyślałem punkt dla ciebie;).
 proszę o kontakt na gg lub tu na forum priv.;) . ale by było fajnie multi player w symku;).
Pozdrawiam. moje gg 7624519.
Grzegorz kk.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #13 dnia: 29 Grudnia 2006, 15:27:37 »
Witam ja tak myślałem żeby dołożyc do tego jakis moduł do rozmów (może nie koniecznie jakiś skype) tylko zrobic cos stylu SYMKOWA  BAZA ROZMÓW czy coś o innej nazwie

Generalnie jakby był serwer to na serwerze by były opcje rozmów np do innych składów i do kierownika ruchu z małymi dodatkami. Mam na myśli jakieś charakterystyczne dźwieki jak z tradycyjnego radia (rozumiecie w czym rzecz)

A co do samego multiplayera to można by właśnie jak Defiler już wskazał utworzyc cos typu eventy na własne życzenie (sterowanie semaforami i autokasowanie ich dawanie manewrów) i moze by tak dołożyc pasażerów wiecie jakieś proste modele którymi bysmy sobie sterowali wsiadanie do pociągu wysiadanie "szlajanie sie po peronie" (wiadomo żę przy tym był by naprawde wielki problem z FPS bo nie każdy posiada odpowiedni sprzęt, ale moze by tak za 2 lub 3 lata jak już ten cały sprzęt komputerowy się polepszy
to nie bedzie az takiego problemu tak myśle

co o tym sądzicie.

pozdrawiam
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline Bartek

  • Wiadomości: 378
  • MaSzyna Team Member since 2003
    • Zobacz profil
    • http://republika.pl/gliniecki
  • Otrzymane polubienia: 5
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #14 dnia: 29 Grudnia 2006, 15:32:17 »
Panowie,

takie coś jest na dzień dzisiejszy nierealne i nawet nie ma co o tym dyskutować. Podobne wątki były już kiedyś w tym dziale, wystarczy poszukać (chociaż Szukajka nie działa, ale ręcznie można bez trudu większego).

Niebawem zamknę wątek albo przeniosę go na Bocznicę, bo naprawdę do nieczego konstruktywnego on nie doprowadzi.
Pozdrawiam z Gdyni Wielkiego Kacka,
Bartek

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #15 dnia: 29 Grudnia 2006, 15:35:32 »
Cytat: "JONIN_EZT"
Witam ja tak myślałem żeby dołożyc do tego jakis moduł do rozmów (może nie koniecznie jakiś skype) tylko zrobic cos stylu SYMKOWA  BAZA ROZMÓW czy coś o innej nazwie

Generalnie jakby był serwer to na serwerze by były opcje rozmów np do innych składów i do kierownika ruchu z małymi dodatkami. Mam na myśli jakieś charakterystyczne dźwieki jak z tradycyjnego radia (rozumiecie w czym rzecz)quote

Czemu skype też w miare dobry komunikator tyle że jak pomyślec że dosyc dużo osób zawsze jest na skype.  to i można pomyślec nad "symkowa baza rozmów też ciekawe rozwiązanie.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #16 dnia: 29 Grudnia 2006, 15:38:59 »
no właściwie by to tak wyglądało że załóżmy mamy listę podzieloną na grupy w 1 by były składy a w 2 kierownik lub kilku kierowników. No skątaktowanie sie by wyglądało bardzo podobnie jak w rzeczywistości czyli wezwanie do kierownika lub do innego składu (dodając do tego jakieś charakterystyczne szumy jak normalnie są chociaz nie koniecznie muszą byc) Wtedy nie trzeba by było sie męczyc ze Skypem lub czymś podobym. Myślałem też o osobach które nie mają akurat mikrofonu to można by też wybrac metode porozumienia albo mikrofon albo wewnętrzny chat żeby się porozumiec. Myśle że zawsze by sie mogło coś takiego przydac jak już są plany zbudowania Multiplayerowego Symka.

No dodam że takich rozmów opierających sie o symulator mozna by też dodac taki dźwiekowy chat (jak np w Counter-Strike'u jest) i moznaby tez dac funkcje Słychac normalnych rozmów Nie Słychac normalnych rozmów.

Myślę że to by było dobre rozwiązanie.

pzdr
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #17 dnia: 29 Grudnia 2006, 15:43:40 »
A co do samego multiplayera to można by właśnie jak Defiler już wskazał utworzyc cos typu eventy na własne życzenie (sterowanie semaforami i autokasowanie ich dawanie manewrów) i moze by tak dołożyc pasażerów wiecie jakieś proste modele którymi bysmy sobie sterowali wsiadanie do pociągu wysiadanie "szlajanie sie po peronie" (wiadomo żę przy tym był by naprawde wielki problem z FPS bo nie każdy posiada odpowiedni sprzęt, ale moze by tak za 2 lub 3 lata jak już ten cały sprzęt komputerowy się polepszy
to nie bedzie az takiego problemu tak myśle

co o tym sądzicie.quote

pozdrawiam[/quote]

A co do modeli to nie jestem pewien tego wszystkiego strasznie by zżerało fps jak by się udało zrobic do symka multi player najpierw trzeba o tym pomyślec później już tylko dodatki ewentualnie myśle że na forum to nie bardzo damy rade się dogadac najlepiej aby defiler podał swój gg i ty i  ewenualnie  queuedEU  wtedy może jakoś się dogadamy bo na forum to troszke ciężko i chcą nam zamknąc temat;) moj gg jest wyżej w postach nie zawsze każdy jest na forum sami zreszto wiecie.
Pozdrawiam.
Grzegorz kk .
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #18 dnia: 29 Grudnia 2006, 16:55:37 »
Usuwanie eventów. Super. Zawsze o tym marzyłem. Odwoływanie się po wskaźnikach do pamięci innego kompa przez porty i sockety jest tym, co programiści lubią najbardziej.

Panowie, pozbawiacie się najprostszej drogi kontroli...
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #19 dnia: 29 Grudnia 2006, 17:01:06 »
Cytat: "youBy"
Usuwanie eventów. Super. Zawsze o tym marzyłem. Odwoływanie się po wskaźnikach do pamięci innego kompa przez porty i sockety jest tym, co programiści lubią najbardziej.

Panowie, pozbawiacie się najprostszej drogi kontroli...


Witam.
Tzn?? że możemy liczyc na twoją pomoc przy usuwaniu eventów;) i oczywiście pomoc przy tworzeniu multi playera??;) Czy po prostu cię nie zrozumiałem dobrze;);P.
Pozdrawiam.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #20 dnia: 29 Grudnia 2006, 17:07:40 »
yB chail powiedziec 'ustawianie wvwntow', co zreszta juz jest mozliwe ale co z tego jak ine ma odbierania pozycji pojazdu klienta? Bezsens ;p

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #21 dnia: 29 Grudnia 2006, 17:20:57 »
Cytat: "queuedEU"
. Jest jescze jeden as w rekawie ale to na pozniej.


Może czas wyjąc asa z rękawa?? ;).
Pozdrawiam.
Grzegorz kk.

multi player do symka to jest to ;).
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #22 dnia: 29 Grudnia 2006, 18:15:34 »
Cytat: "grzegorz kk"
Witam.
Tzn?? że możemy liczyc na twoją pomoc przy usuwaniu eventów;) i oczywiście pomoc przy tworzeniu multi playera??;) Czy po prostu cię nie zrozumiałem dobrze;);P.
Pozdrawiam.
Zdeczka wyczucia by sięprzydało, no ale nic, jakoś sobie poradzisz (chyba).

Na jakiej podstawie twierdzisz, że pomogę przy usuwaniu eventów? Przecież z ostatniego mojego zdania wynika, ze nie przyłożę do tego ręki (chyba, że ktoś mi pokaże prostszą i gotową kodowo drogę sterowania).

EOT do czasu Twojej poprawy
Językowej, jeśli nie wiesz
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Multi player do smyka co wy na to??
« Odpowiedź #23 dnia: 29 Grudnia 2006, 18:27:16 »
Cytat: "youBy"
Cytat: "grzegorz kk"
Witam.
Tzn?? że możemy liczyc na twoją pomoc przy usuwaniu eventów;) i oczywiście pomoc przy tworzeniu multi playera??;) Czy po prostu cię nie zrozumiałem dobrze;);P.
Pozdrawiam.
Zdeczka wyczucia by sięprzydało, no ale nic, jakoś sobie poradzisz (chyba).

Na jakiej podstawie twierdzisz, że pomogę przy usuwaniu eventów? Przecież z ostatniego mojego zdania wynika, ze nie przyłożę do tego ręki (chyba, że ktoś mi pokaże prostszą i gotową kodowo drogę sterowania).

EOT do czasu Twojej poprawy
Językowej, jeśli nie wiesz


 tak  zagapiłem sie i zagalopowałem;)przepraszam.  miejmy nadzieje że ostatni raz;).
Pozdrawiam.
Grzegorz kk.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)