Oto fragment pliku quarkmce.scn:
// wjazd do WK od strony S:
event WK_wjazd_ze_Skwarek multiple 25.0 none duzapoczwp_s13 duza6+ duza8+ przejazd-WK1_zamykaj endevent
FirstInit
//pospieszny (Skwarki)->Wielki_Kac->Koniewice
//trainset PE1301 tor6end 3.0 0.0
trainset PE1301 zeSkwarek_start1 3.0 100.0
node -1 0 SU45-190 dynamic PKPSP45 su45-190 301Ddumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKPBd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKPBd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKPAdu none 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKPAdu none 112a 0.0 nobody 3 2 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKPBd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKPBd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
endtrainset
//osobowy Koniewice->Wielki Kac
trainset ME212 koniec_1start 5.0 0.0
node -1 0 EU07-485 dynamic PKPEU07 eu07-485 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKPAdu none 112a 0.0 nobody 3 2 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKPBdhpumn none bdhpumn 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKPBdhpumn none bdhpumn 0.0 nobody 3 25 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKPBdhpumn none bdhpumn 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKPBdhpumn none bdhpumn 0.0 nobody 3 21 Passengers enddynamic
endtrainset
Co tu więcej mówić - widać, gdzie daje się pociągi. A parametry są pokolei poopisywane w scenery.doc
Weżmy ten pociąg:
trainset PE1301 zeSkwarek_start1 3.0 100.0
node -1 0 SU45-190 dynamic PKPSP45 su45-190 301Ddumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
(fragment)
To pociag, o nazwie "PE1301" ustawiony na torze "zeSkwarek_start1" ustawiony w oldegłości 3m od końca toru, zaś obowiązująca go prędkość szlakowa to 100 km/h
Pierwszym elementem (node) widzanym z max odległości i cały czas (parametry: -1 i 0) nazwanym "SU45-190" jest obiekt dynamiczny, którego specyfikacja znajduje się w pliku PKS/SP45 o teksturze "su45-190" i fizyce ruchu "301Ddumb" w odległości początkowej 0m od toru i sterowaniu w pierwszej kabinie ("headdriver") o sprzęgu 3 (połączony wraz z przewodami) i załadowaniu 0kg. Koniec obiektu dynamicznego.
I tyle - reszte sam dojdziesz analizując plik.
[%sig%]