Autor Wątek:  Kolejna Wersja Kabniny ET22  (Przeczytany 46403 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #30 dnia: 13 Października 2006, 15:48:31 »
Cytat: "AIR"
w jakim celu piasecznica i wentylatory są połączone?


Tak właściwie nie muszą być połączone, ale często się to spotyka. Co do samych przełączników:

wentylatory - tego chyba nie trzeba tłumaczyć,
piasecznica - służy do podtrzymania fali uderzeniowej podczas popełaniania. Nie mam tutaj na myśli przestawienie kranu w pozycję napełaniania uderzeniowego, lecz popełnianie przyciskiem "luzowanie" - tym przyciskiem luzujemy gdy ciśnienie w przewodzie głównym spadnie poniżej około 0,35 MPa (przestawienie kranu w pozycję napełniania uderzeniowego nic nie da).

Co do samej kabiny, to bardzo ważna jest sygnalizacja otwarcia żaluzji (powinna zaświecić sie ta kontrolka, gdy przestawiamy nastawnik kierunkowy na wybraną pozycję - tutaj niestety tego brakuje). Mam nadzieję, że nie jest to zbyt wielki problem.

Offline MKaczy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 485
  • ^Służbowe BMW^
    • Zobacz profil
    • http://zyciekolei.blox.pl/html
  • Otrzymane polubienia: 53
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #31 dnia: 14 Października 2006, 14:35:37 »
Witam;) Przekazuje wam "jak na razie" ostateczna paczke, Znajdziecie w niej:
- ok 40 róznych textur (przyładowa textura):
http://img256.imageshack.us/img256/5456/odjechanybykys6.jpg

- ET22-2000 jako dumba który sie prezentuje w następujacy sposób
http://img131.imageshack.us/img131/151/sdssg4.jpg

- Zeza
http://img63.imageshack.us/img63/5604/fdsfev7.jpg
 
- Wiadra
http://img217.imageshack.us/img217/5517/hdfgzp9.jpg

Przekopiwac wszytsko do folderu z Bykiem. Na razie to wszytsko.
http://d.turboupload.com/d/1097190/ET22TexturesPack.rar.html

Dziękuje :)
"Wsiąść do pociągu... towarowego..." :)
Maszynista - PKP Cargo CTOE-Szczecinek - ET22, 201EK, EU06, EU07, ET41, ET42, SM42, ST44-ko, SM42-6dg, ST48-Da

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #32 dnia: 14 Października 2006, 20:25:31 »
Nie przezylbym, jak bym sie złośliwie nie czepił ;-D

Czemu 615 ma zielone czolo ? , czemu te tekstury sa fikcyjne ? ;-)

Pozdrawiam
Maciek

EDIT:

MK co to za fuszere nam tu zapodajesz ? ;-)

"There are no free download slots available.
Please try later or upgrade to sendspace Max™ to enable guaranteed slots and instant, fast downloads."

Offline Radkos07

  • Wiadomości: 297
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #33 dnia: 14 Października 2006, 21:35:12 »
No właśnie, zapodajcie na inny serwer, bo nie idzie ciągnąć.
Ciężka praca i brak rozrywek sprawią,
ze bedziesz cholernym nudziarzem,
a twoja żona bogatą wdową

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #34 dnia: 14 Października 2006, 23:12:14 »
Cytat: "Radkos07"
No właśnie, zapodajcie na inny serwer, bo nie idzie ciągnąć.


przyłączam się do prośby Radkos07 :)
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline P.J.

  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #35 dnia: 14 Października 2006, 23:31:37 »
Apropo tekstury ET22-245
Dlaczego tam jest napisane Zakład Taboru Piła na tym byku skoro taki zakład nie istnieje. Dobra wiem "patryjotyzm lokalny autora".
Ale ten byk należy do Zakładu Taboru w Ostrowie Wlkp. i na dodatek jest jednym z najładniejszych. Żal mi bo to chyba pierwszy ostrowski byk w maszynie a autor pozwolił sobie na drobną przeróbkę nie zgodną z rzeczywistością. No cóż...samo życie
Prawdziwy Wielkopolanin: Poznań  Główny - Środa Wielkopolska - Jarocin - Ostrów Wielkopolski - Kępno - Kluczbork - Lubliniec - Tarnowskie Góry - Bytom - Katowice - Kraków Główny i 170 kilometrów wielkopolskiego szlaku.

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #36 dnia: 14 Października 2006, 23:34:36 »
jak ktoś woli ET22-245 z napisem Ostrów Wlkp tu znajdzie: http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=4225
z tym, że są źle kratki
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline MKaczy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 485
  • ^Służbowe BMW^
    • Zobacz profil
    • http://zyciekolei.blox.pl/html
  • Otrzymane polubienia: 53
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #37 dnia: 14 Października 2006, 23:48:11 »
Cytat: "defiler"
Czemu 615 ma zielone czolo ? , czemu te tekstury sa fikcyjne ? ;

No wlasnie czemu 615 ma zielone czolo:> hahahaha
"Wsiąść do pociągu... towarowego..." :)
Maszynista - PKP Cargo CTOE-Szczecinek - ET22, 201EK, EU06, EU07, ET41, ET42, SM42, ST44-ko, SM42-6dg, ST48-Da

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #38 dnia: 15 Października 2006, 10:44:50 »
hmm...zrobiłem wpisy w dynamic.dat do nowych Byków tak jak było napisane w pliku "Wpisy Et22.txt" z paczki i mi poznikały wszystki Siódemki, Jamniki i stare ET22 (zostały tylko jednostki i SU) tak jak by nie były wpisane do dynamic.dat mimo, że wpisy do nich są bo ich nieruszałem

o co może chodzić?
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline Radkos07

  • Wiadomości: 297
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #39 dnia: 15 Października 2006, 12:09:23 »
No niestety dalej nie idzie. Ani IE ani OPERĄ. Mija 30 sekund, wpisuje się kod, naciska się link i buba :-( Download limit exceeded
Inni pościągali ?
Ciężka praca i brak rozrywek sprawią,
ze bedziesz cholernym nudziarzem,
a twoja żona bogatą wdową

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #40 dnia: 15 Października 2006, 12:26:15 »
Cytat: "Radkos07"
No niestety dalej nie idzie. Ani IE ani OPERĄ. Mija 30 sekund, wpisuje się kod, naciska się link i buba :-( Download limit exceeded
Inni pościągali ?
Tak, pobrałem dziś w nocy, teraz też próbowałem i idzie (IE).

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #41 dnia: 15 Października 2006, 12:44:30 »
Cytat: "AIR"
hmm...zrobiłem wpisy w dynamic.dat do nowych Byków tak jak było napisane w pliku "Wpisy Et22.txt" z paczki i mi poznikały wszystki Siódemki, Jamniki i stare ET22 (zostały tylko jednostki i SU) tak jak by nie były wpisane do dynamic.dat mimo, że wpisy do nich są bo ich nieruszałem

o co może chodzić?


Kolego moze chodzic tylko o jedno. Pod kazdym wpisem musi byc JEDNA linijka porzerwy. Nie wiecej, nie mniej - po prostu jedna. Sprawdz czy tak wlasnie masz.

Przyklad:

201E
ET22
1

104E
EP09
1

104E1
EP09
1

Pozdrawiam
Maciek

Offline MKaczy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 485
  • ^Służbowe BMW^
    • Zobacz profil
    • http://zyciekolei.blox.pl/html
  • Otrzymane polubienia: 53
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #42 dnia: 15 Października 2006, 13:10:06 »
Cytat: "AIR"
hmm...zrobiłem wpisy w dynamic.dat i mi poznikały wszystki Siódemki, Jamniki i stare ET22 (zostały tylko jednostki i SU) tak jak by nie były wpisane do dynamic.dat mimo


Nie wiem dla czego tak sie stało... Pamietaj ze wszytsko musi byc wielką litera pisane w dynamic.dat, i pamietaj o zostawieni jednej linijki nad i pod wpisem. Moze masz gdzies literowke... A moze masz za duzo wpisów, bo slyszalem ze jest limit...
"Wsiąść do pociągu... towarowego..." :)
Maszynista - PKP Cargo CTOE-Szczecinek - ET22, 201EK, EU06, EU07, ET41, ET42, SM42, ST44-ko, SM42-6dg, ST48-Da

Offline Methody

  • Wiadomości: 37
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #43 dnia: 15 Października 2006, 20:15:09 »
Siema

Nie wiem czy tylko u mnie tak jest czy u kogoś też.
Wszystkich tekstur  nie sprawdzałem,bo podejrzewam,że będzie identyczna sytuacja.
Jeżeli czegoś mi brakuje lub coś powinienem zrobić to prosiłbym o wytłumaczenie co gdzie i jak :)
A i jak usunąć te pseudoświatła?
Bo nie tylko je mam przy bykach w niektórych lokach też są.
Bardzo mnie to razi, a jeżeli pozostali też tak mają to proponowałbym coś z tym zrobić.

ET22-2000:
http://img519.imageshack.us/my.php?image=2000xh2.jpg

ET22-080-wiadra:
http://img513.imageshack.us/my.php?image=et22080dd0.jpg
http://img513.imageshack.us/my.php?image=et220802cl7.jpg

ET22-080-zez:
http://img504.imageshack.us/my.php?image=et22080zezwb9.jpg

Jak wpisałem ET22-080 jako "zwykły" to wszystko było ok.

Pozdrawiam

Offline MKaczy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 485
  • ^Służbowe BMW^
    • Zobacz profil
    • http://zyciekolei.blox.pl/html
  • Otrzymane polubienia: 53
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #44 dnia: 15 Października 2006, 21:24:57 »
Cytat: "Methody"
Siema

ET22-2000:
http://img519.imageshack.us/my.php?image=2000xh2.jpg

ET22-080-wiadra:
http://img513.imageshack.us/my.php?image=et22080dd0.jpg
http://img513.imageshack.us/my.php?image=et220802cl7.jpg

ET22-080-zez:
http://img504.imageshack.us/my.php?image=et22080zezwb9.jpg

Jak wpisałem ET22-080 jako "zwykły" to wszystko było ok.

ET22-2000 zapomnialem dac 2 plików chyba...
A co do reszty, to dalem pliki swiatel, juz nie bedzie takiego "czegos" białego.
A czy kolega o czyms nie zapomniał? bo ja widze stara kabine, Pobierz
nowa i nie bediesz widział tych  barierek
Radze sciagac wszytsko w kolejnosci zaczynajc od:

http://www.sendspace.com/file/innvxn

http://www.icpnet.pl/~ekwador1/kabinabyk/up101006.zip

http://d.turboupload.com/d/1097190/ET22TexturesPack.rar.html

http://d.turboupload.com/d/1086081/Brakujace_elementy.rar.html

Kolejno wypakowac do folderu z pierwszej paczki, zamieniajc go ze  starym ET22".  Wybaczcie ze wystko tak porozwalnane ale nie mam zbyt czasu aby to pozbierac do kupy. Mam nadzieje ze wszytsko teraz bedzie ok.

PS.: Texture 443-n prosze otworzcy w painice i lampe ta dolną zapaloną obrócić w pionie, bo ktos tam zle wstawił ;)
"Wsiąść do pociągu... towarowego..." :)
Maszynista - PKP Cargo CTOE-Szczecinek - ET22, 201EK, EU06, EU07, ET41, ET42, SM42, ST44-ko, SM42-6dg, ST48-Da

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #45 dnia: 15 Października 2006, 21:27:03 »
Cytat: "Methody"
Siema

Nie wiem czy tylko u mnie tak jest czy u kogoś też.
Wszystkich tekstur  nie sprawdzałem,bo podejrzewam,że będzie identyczna sytuacja.
Jeżeli czegoś mi brakuje lub coś powinienem zrobić to prosiłbym o wytłumaczenie co gdzie i jak :)
A i jak usunąć te pseudoświatła?
Bo nie tylko je mam przy bykach w niektórych lokach też są.
Bardzo mnie to razi, a jeżeli pozostali też tak mają to proponowałbym coś z tym zrobić.

ET22-2000:
http://img519.imageshack.us/my.php?image=2000xh2.jpg

ET22-080-wiadra:
http://img513.imageshack.us/my.php?image=et22080dd0.jpg
http://img513.imageshack.us/my.php?image=et220802cl7.jpg

ET22-080-zez:
http://img504.imageshack.us/my.php?image=et22080zezwb9.jpg

Jak wpisałem ET22-080 jako "zwykły" to wszystko było ok.

Pozdrawiam



Jezeli chodzi o porecze ktore wlaza na szyby, to jest jeden powod. Kabina ze starego modelu ET22 w tym poprawionym modelu @Profety.
Stary model jest nieco nizszy od tego @Profety i stad ten problem.

Jezeli chodzi o swiatla to sa dwa sposoby: albo w pliku *.T3D wywalic wpisy odpowiedzialne za swiatla - ( poszukajk sobie "light.tga" albo "light10.tga" i skasuj calosc z tymi wpisami. To wyeliminuje swiatla calkowicie. Albo po prostu zdobadz te pliki bo Ci ich brakuje i dlatego masz takie wlasnie "swiatla".

Pozdrawiam
Maciek

Offline Methody

  • Wiadomości: 37
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #46 dnia: 15 Października 2006, 22:43:13 »
Bardzo Bardzo Wam Dziękować :)

Teraz już wszystko jest SI i działa jak należy.
Takimi byczkami to można śmigać i śmigać do bólu :)
Fantastycznie to wszystko się prezentuje.

Przepraszam za zawracanie głowy,musiałem coś przeoczyć...

Peace

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #47 dnia: 17 Października 2006, 14:29:17 »
http://img166.imageshack.us/my.php?image=et22badwo9.png
Dlaczego kola sa białe ? :D To mi się zdaża tylko przy byku .
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #48 dnia: 17 Października 2006, 15:02:05 »
Ano dlatego, ze nie masz tekstury kola, tam gdzie powinna byc :)

...\TEXTURES\TABOR\...

koloalst.bmp
koloalstb.bmp
koloalstd.bmp

Pozdrawiam
Maciek

Offline MKaczy

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 485
  • ^Służbowe BMW^
    • Zobacz profil
    • http://zyciekolei.blox.pl/html
  • Otrzymane polubienia: 53
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #49 dnia: 17 Października 2006, 15:39:49 »
Cytat: "defiler"
Ano dlatego, ze nie masz tekstury kola, tam gdzie powinna byc :)

...\TEXTURES\TABOR\...

koloalst.bmp
koloalstb.bmp
koloalstd.bmp

Pozdrawiam
Maciek


A wlasnie ze nie, bo musi byc tez w folderze DYNAMIC / PKP / ET22 .
A najlepiej tu i tu... A i tylko Koloalst.bmp .
"Wsiąść do pociągu... towarowego..." :)
Maszynista - PKP Cargo CTOE-Szczecinek - ET22, 201EK, EU06, EU07, ET41, ET42, SM42, ST44-ko, SM42-6dg, ST48-Da

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #50 dnia: 17 Października 2006, 15:41:30 »
Zalezy co jest zdefiniowane w *.T3D.

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #51 dnia: 17 Października 2006, 16:25:48 »
Cytat: "MKaczy"
Cytat: "defiler"
Ano dlatego, ze nie masz tekstury kola, tam gdzie powinna byc :)

...\TEXTURES\TABOR\...

koloalst.bmp
koloalstb.bmp
koloalstd.bmp

Pozdrawiam
Maciek


A wlasnie ze nie, bo musi byc tez w folderze DYNAMIC / PKP / ET22 .
A najlepiej tu i tu... A i tylko Koloalst.bmp .


Plik tekstury koła znajduję się standardowo właśnie w katalogu .../textures/Tabor/. koloalstb.bmp (szary) był stworzony dla EP23-001 a koloalstd.bmp (czarny) dla ET22-304.
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #52 dnia: 17 Października 2006, 16:28:04 »
Może mi ktos zapodać koloalstb.bmp ? bo nie posiadam :D A model oczywiscie świetny szkoda tylko że nie można zmienic koloru wiader bo przy 080 wiadra nie pasuja :D
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #53 dnia: 17 Października 2006, 16:38:35 »
Cytat: "Patrykos"
Może mi ktos zapodać koloalstb.bmp ? bo nie posiadam :D A model oczywiscie świetny szkoda tylko że nie można zmienic koloru wiader bo przy 080 wiadra nie pasuja :D


http://hyperupload.com/download/020fe16992/koloalstb.bmp.html
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #54 dnia: 17 Października 2006, 17:17:36 »
ET22-2000 trochę ma wyblakły ten czerwony... możesz go bardziej kontrastem potraktować? Dziękuje za uwagę i sorki za spóźniony post, ale mnie nie było... teraz jestem chwilowo i dopiero będe od przyszłej środy!

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #55 dnia: 18 Października 2006, 19:52:59 »
Cześć MKaczy. Widzę, że włożyłeś w to sporo pracy. Ale mam taką sugestię:

SZANUJ PRAWA AUTORSKIE!

Jednym z takich praw jest nie udostępnianie bez wiedzy autora.

A teraz zadam Ci pytanie, na które pewnie udzielisz mi błyskotliwej odpowiedzi. Pytanie brzmi - czyja jest tekstura ET22-884?

Zanim mi odpiszesz, odpowiem sam - moja! Tak, tak, nieprawdopodobne, prawda? Powiem jeszcze więcej - była moja druga zrobiona tekstura, OIDP, robiona w dodatku za pomocą painta. Kiedys udostępniłem ją na forum, jednak później porównując ją z innymi uznałem ją za złej jakości, więc ją usunąłem. Skoro usnunąłem, to co to oznaczało? Odpowiem Ci - onzaczało to to, że NIE ŻYCZĘ SOBIE, by ta tekstura była udostępniana.

I co widzę - wraz z innymi teksturami jest ta tekstura udostępniana. Ciekaw jestem, czemu nikt się mnie nie spytał o zgodę. Jest tam mój 091, ale jego możesz sobie udostępniać, to szajs, ale nie taki jak 884. W związku z tym, proszę o natychmiastowe usunięcie wymienionej tekstury.

Aha - jeszcze jedno. Prosiłbym o zastosowanie ogólnoprzyjętych zasad przed wprowadzeniem czegoś w życie.

Pozdrawiam.
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline Tomek6996

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #56 dnia: 18 Października 2006, 20:47:02 »
Zaloze sie , ze nikt po sciagnieciu jakiejkolwiek tekstury , czy czegokolwiek z forum nie interesuje sie czy jest ona dostepna nadal na nim czy nie. Wydaje mi sie ze jak juz cos ktos udostepnia to musi sie liczyc ze wszelkimi tego skutkami.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #57 dnia: 18 Października 2006, 21:14:11 »
Kolega chyba nie zrozumial o co chodzi koledze EU05. Alo ja czegos tu nie rozumiem :)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #58 dnia: 18 Października 2006, 21:44:06 »

......2. Licencjobiorca moze modyfikowac kopie Symulatora oraz dowolna jego czesc (pojedynczy plik komputerowy lub zbiór plików dajacych sie funkcjonalnie wyodrebnic w obrebie Symulatora) tworzac przez to dzielo oparte na Symulatorze, jak równiez kopiowac lub rozprowadzac takie modyfikacje lub dziela na zasadach podanych w punkcie 1 pod nastepujacymi warunkami:

a) Licencjobiorca musi umiescic na zmodyfikowanych plikach widoczna informacje o tym, ze dane pliki zostaly przez niego zmienione, wraz z data dokonania zmian. .

!!!!!!!! O ile to mozliwe powinien podac równiez informacje o Autorze oryginalnego pliku, który zmodyfikowal !!!!!!!!!

b) Licencjobiorca musi doprowadzia do tego, aby kazde rozpowszechniane lub publikowane przez niego dzielo, które w calosci lub czesci zawiera Symulator albo pochodzi od niego lub jego czesci, bylo w calosci i bezplatnie licencjonowane dla wszelkich osób trzecich na zasadach niniejszej Licencji.


Odnoszę wrażenie że największy kłopot z licencją mają twórcy dodatków. Zanim coś udostępnisz to poczytaj że nie masz na to później żadnego wpływu.
Zaznaczyłem niejednoznaczną część licencji zostawiającą pewną furtkę.
Jak zrobię paczkę z exe 674kb i zmodyfikowanymi modelami Z1 i innymi to napewno nie będę się pytał czy można to póścić w obieg.

Offline Tomek6996

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kolejna Wersja Kabniny ET22
« Odpowiedź #59 dnia: 18 Października 2006, 22:04:22 »
EU05 ma sluszne pretensje o prawa autorskie, a mi chodzi o to , ze raczej ciezko jest na takim duzym forum sledzic co kto w nim wystawil a pozniej zciagnal z niego bo mu sie nie podoba.

Dodano po 1 minutach:

 No i zobacz post wyzej.