Autor Wątek:  UNOFF REV041006  (Przeczytany 35405 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline PaPiK Cargo S.A

  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #30 dnia: 08 Października 2006, 11:04:41 »
Cytat: "Hunter"
Dobra. Ja namieszałem :P Wyciągnij sobie fizę hamulców z 2004 roku, nadpisz to co jest aktualnie, ale zostaw sprężarkę, bo tam za rzadko się włącza. I zamień sqr na sqrt oraz pobaw się liczbami w PWSpeed :P
 Coz to oznacza gdzie to znalezc ?? prosze o odpowiedz bo napewno nie wszyscy wiedza o co chodzi. Wiec...
Za prawdziwym nastawnikiem - 15361 KM
// na forum od 2005 roku :)

hunter

  • Gość
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #31 dnia: 08 Października 2006, 11:14:55 »
To było do queuedzia żeby zrobił w kodzie to co napisałem :P

Offline PaPiK Cargo S.A

  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #32 dnia: 08 Października 2006, 11:23:04 »
aha okej dzieki czyli wyjdzie nastepny upgrade do tego exe. Hamulec jest lepszy tylo dobrze by bylo zeby mozna bylo odluzowac sklad:)
Za prawdziwym nastawnikiem - 15361 KM
// na forum od 2005 roku :)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #33 dnia: 08 Października 2006, 14:17:48 »
Czesc hunter :). Wiesz hamulce to mialem wyciagniete od yB zanim Ty pomyslales cobym ja to zrobil. a btw, nie zapomniales czasem ze jestes moim uczniem? ;). Niebawem upgrade.

Pozdrawiam.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #34 dnia: 08 Października 2006, 18:30:09 »
Cytat: "queuedEU"

Otoz moje przemyslenia na ten temat sa takie ze przyczyna takowej sytuaji byc moze jest zbyt szybkie liczenie kodu, chociaz to moze sie wydawac troche dziwne niektorym osoba, a gdy funkcje debugujace (zapisujace w miedzy czasie parametry do plikow) sa wlaczone, wiekszaja czas na policzenie tych niezbednych rzeczy. To tylko moja skromna teoria  i pewnie spotka sie z krytyka co poniektorych.

Może wystepuje wyścig? Posprawdzaj co wywołuje daną funkcję i sprawdź czy nie uruchamiana jest ona za wcześnie korzystając z nieaktualnych danych, albo próbując wykorzystać zajęte zasoby (np. uchwyt do funkcji wyświetlającej). Taka mała sugestia :)
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

hunter

  • Gość
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #35 dnia: 08 Października 2006, 18:52:02 »
Cytat: "queuedEU"
Czesc hunter :). Wiesz hamulce to mialem wyciagniete od yB zanim Ty pomyslales cobym ja to zrobil. a btw, nie zapomniales czasem ze jestes moim uczniem? ;). Niebawem upgrade.

Pozdrawiam.

Ale żem się uśmiał :D BTW. Co tam masz tak zaśmiecone w tym exe że to aż jeden mb ma? Aha, i pomyśl nad kiblem, bo gdy prędkość jest ustawiona na 0.1, to trzeba wyłączyć obwód i włączyć, żeby ruszyć. Ja akurat to gdzieś mam poprawione :P

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #36 dnia: 08 Października 2006, 19:51:03 »
Co do kibla moze uda wam sie zrobic mozliwosc wyłaczenia EP z pelna obsluga hamulca pneumatycznego.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #37 dnia: 08 Października 2006, 22:45:53 »
Cóż mogę napisać?
Ładowanie scenerii i po kilku sekundach się wysypuje ledwo zdąże zobaczyć tory (bla bla bla nastąpił błąd.....)
Jeżeli już odpalę i się nie wysypie:
Pantograf nie opiera się o trakcję bo przelatuje przez trakcję.
NIe mogę ruszyć lokiem bo nie mogę zluzować wagonów.
Nawet jak podjądę do wagonów luzem to też lipa.
Lok podskakuje przynajmniej na metr w górę.
AI oczywiście nie radzi sobie, widziałem stojące bez celu suki i i EP09 inne też.
Jest taki kawałek w mocznikach misja brutta z dwoma siódemkami jedziemy z górki i co? Pociąg hamuje...... he he
Q nie wiem czemu tak jest, i co do tego mają wagony Z1 - to dlatego wziąłeś pod lupę exeka - bo w tym exe jest więcej zepsute niż poprawione.
No chyba że budujesz exe od zera
Exe odpalam przy wyłączonym debugmode!
Pozdrawiam

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #38 dnia: 08 Października 2006, 23:06:21 »
spróbuj z włączonym debugmode i zobacz te miejsca jestem ciekaw rezultatów

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #39 dnia: 09 Października 2006, 09:44:16 »
Cytat: "queuedEU"
Hehe Widze hunter ze twoje exp() niezle namieszalo - polowa forum narzeka na hamulce :)


A co na Irc Mateu i ja o hamulcach mówilim? Są do dupy, a Wy żeśta ich użyli :D
www.et22.pl - zapraszam

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #40 dnia: 09 Października 2006, 14:35:00 »
Jakto? przeciez nawet ich nie zdazylem sprawdzic, nim zastosowalem sie do instrukcji yB :).

Offline motonita2002

  • Wiadomości: 187
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #41 dnia: 09 Października 2006, 15:55:06 »
A ja myśle jedno: to exe autorstwa Q powinno być dopasowane do konkretnej paczki autorstwa Mariusz1970, Defiler.
Bo tak mamy sytuacje, że ktoś coś zmienia w CHK i zaczyna mu dobrze działać, później znów jakieś inne zmiany, a nowi userzy przecież też chcą poczuć się maszynistą, a niestety nie wiedzą co i jak. Ciągle ktoś będzie niezadowolony, nie ukrywam, że i mnie niedziała to EXE jak należy, problem jest u mnie np. z ED72 wogóle się nie uruchamia i jeszcze z odhamowywaniem. Niemniej jednak podpierając się lekturą forum MaSzyny jak tako daję radę to ogarnąć.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #42 dnia: 09 Października 2006, 23:12:04 »
Spokojnie, spokojnie - jutro apdejt :)

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #43 dnia: 09 Października 2006, 23:58:15 »
Cytat: "queuedEU"
Spokojnie, spokojnie - jutro apdejt :)


Czyli jedna poprawka i 10 kolejnych rzeczy niedziałających :)
Nie ma to jak Syzyfowe prace.
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #44 dnia: 10 Października 2006, 12:12:29 »
Cytat: "Bart"
Cytat: "queuedEU"
Spokojnie, spokojnie - jutro apdejt :)


Czyli jedna poprawka i 10 kolejnych rzeczy niedziałających :)
Nie ma to jak Syzyfowe prace.


Aj lav it!!


Co tu sie bede rozpisywal? Temat szpieguja, nowe technologie chca przechwycic ;). Poprostu testowac. Lista zmian w pliku changes.txt


LISTA ZMIAN ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

REV101006

1. poprawiona fizyka hamulcy
2. obsluga automatycznych wycieraczek W/w (kabina obslugujaca je - w katalogu extras)
3. nowy load screen
4. zamiana ineistniejacego modelu w SCN na defaultowy z katalogu IP/default.t3d
5. screenshot (F12)

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #45 dnia: 10 Października 2006, 13:16:44 »
Cytat: "queuedEU"
Cytat: "Bart"
Cytat: "queuedEU"
Spokojnie, spokojnie - jutro apdejt :)


Czyli jedna poprawka i 10 kolejnych rzeczy niedziałających :)
Nie ma to jak Syzyfowe prace.


Aj lav it!!


Co tu sie bede rozpisywal? Temat szpieguja, nowe technologie chca przechwycic ;). Poprostu testowac. Lista zmian w pliku changes.txt


LISTA ZMIAN ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

REV101006

1. poprawiona fizyka hamulcy
2. obsluga automatycznych wycieraczek W/w (kabina obslugujaca je - w katalogu extras)
3. nowy load screen
4. zamiana ineistniejacego modelu w SCN na defaultowy z katalogu IP/default.t3d
5. screenshot (F12)


pomimo ustawionego fullscreena odpala sie w oknie

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #46 dnia: 10 Października 2006, 13:33:24 »
Zawsze mozna powiedziec, ze zostal zablokowany w celach prywatnych ;).
Pudel, oidp to Ty zawsze miales z czyms problemy, - ostatnio z dzwiekiem, a dowodem na to moze byc chodzby Twoj EU07.INI (teraz EU07.CFG w katalogu data). Bo jak juz wspominalem, ktoras tam wersja start.exe ma buga, ktorego niestety poprzednia wladza nie usunela :] wiec widzisz ;-d. Czy komus jeszcze nie dziala fullscreen? :>

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #47 dnia: 10 Października 2006, 13:39:05 »
Cytat: "queuedEU"
Zawsze mozna powiedziec, ze zostal zablokowany w celach prywatnych ;).
Pudel, oidp to Ty zawsze miales z czyms problemy, - ostatnio z dzwiekiem, a dowodem na to moze byc chodzby Twoj EU07.INI (teraz EU07.CFG w katalogu data). Bo jak juz wspominalem, ktoras tam wersja start.exe ma buga, ktorego niestety poprzednia wladza nie usunela :] wiec widzisz ;-d. Czy komus jeszcze nie dziala fullscreen? :>


hehe no to juz widze ;P <ashamed>

Offline pkp.

  • Wiadomości: 144
  • ECCO RAIL Maszynista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #48 dnia: 10 Października 2006, 14:57:35 »
Czemu w tym exe najnowszym nie ma konsoli?

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #49 dnia: 10 Października 2006, 15:14:16 »
Jakiej? Dosowej? Przyjela inna postac :-d. Pkp chcesz  podyskutowac o tym na GG?

A tak na marginesie to czekam na  pozytywna opinie dzialania samej symulacji, i ew. nowosci wprowadzonych w update :)


Pozdro.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #50 dnia: 10 Października 2006, 20:44:46 »
Ogólnie bardzo udany "apdejt", jednak teraz nie działa SHP.

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #51 dnia: 10 Października 2006, 21:03:46 »
teraz na trasie SDR epką w ogóle nie da sie ruszyć ale ogólnie jest ok

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #52 dnia: 10 Października 2006, 21:28:21 »
Ale zlezne od rezonatora czy ca/cp?

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #53 dnia: 10 Października 2006, 21:30:59 »
Cytat: "queuedEU"
Ale zlezne od rezonatora czy ca/cp?


Nie wyraziłem się jasno (moja wina). Chodzi mi o czuwak.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #54 dnia: 10 Października 2006, 22:58:14 »
Cytat: "EU07-457"
Cytat: "queuedEU"
Ale zlezne od rezonatora czy ca/cp?


Nie wyraziłem się jasno (moja wina). Chodzi mi o czuwak.



Wydaje mi sie ze wina lezy we wlaczonym trybie debugmode w pliku EU07.CFG w katalogu DATA :)

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #55 dnia: 11 Października 2006, 07:39:23 »
Cytat: "queuedEU"
Wydaje mi sie ze wina lezy we wlaczonym trybie debugmode w pliku EU07.CFG w katalogu DATA :)


Rzeczywiście, teraz wszystko jest OK, dzięki. Co do exe, to wydaje mi się że cały czas jest zbyt szybkie luzowanie składu. O ile po przestawieniu kranu z pozycji hamowania w jazdę jest w miarę OK, tak przy popełnianiu moim zdaniem skład za szybko luzuje.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #56 dnia: 11 Października 2006, 16:45:54 »
Cytat: "EU07-457"
Rzeczywiście, teraz wszystko jest OK, dzięki. Co do exe, to wydaje mi się że cały czas jest zbyt szybkie luzowanie składu. O ile po przestawieniu kranu z pozycji hamowania w jazdę jest w miarę OK, tak przy popełnianiu moim zdaniem skład za szybko luzuje.
Można spróbować zmienić w chk w tablicy hamulca.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline PaPiK Cargo S.A

  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #57 dnia: 13 Października 2006, 08:19:25 »
Witam. Szybkie luzowanie to jest zle ale jeszcze zbyt mocne hamowanie tzn w cylindrach 0.2 MPa a hamuje jak by bylo 0.4 MPa i co z tym fantem zrobic??? Ale start lokomotywy jest duzo realniejszy od poprzedniej wersji kongratulejszyn :) naprawde kawal dobrej roboty:>
Za prawdziwym nastawnikiem - 15361 KM
// na forum od 2005 roku :)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #58 dnia: 16 Października 2006, 15:55:48 »
Witam!. Po kilku dniach meczarni niezliczonych ;).... Mamy ponownie obsluge textu 2D, na brak ktorego osob wiele narzekalo  tutaj.
Caly engine owego tekstu jest caly czas w fazach testowych,
i czsami moze sie zdarzyc, ze wystapi zaslainecie obrazu
szarym polem (bynajmniej u mnie). Zadaniem waszym bedzie stestowane
cxzy wlasine takie przysloniecie nie wystepuje na rozbudowanych sceneriach w miejscach gdzie wystepuje duzo modeli.
Ponadto apdejt ten wprowadza mozliwosc zmiany loka przez wpisanie w konsoli komendy changelok
np. changelok eu07-503, informacje o pojezdzie, ktory prowadzimy, oraz teksturowe niebo. Opuszczanie konsoli jest
pod tylda (~), zas informacje o loku wlaczamy/wylaczamy wciskajac F5


REV151006 CHANGES

1. SKYPLANE
2. CONSOLE
3. TRAIN CONSIST
4. INFO ABOUT LOK

Dodano po 17 godzinach 10 minutach:

 Jako ze wczorajsza paczka posiadala pare bugow niebawem, ale jeszcze dzis wrzuce poprawke, za utracone zrowie i nerwy serdecznie przepraszam ;-d.

Pozadrawiam.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
UNOFF REV041006
« Odpowiedź #59 dnia: 16 Października 2006, 15:57:55 »
Czekamy, czekamy... :-)