Autor Wątek:  Trasa quarkmce et22-443  (Przeczytany 2140 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline NDru

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa quarkmce et22-443
« dnia: 01 Sierpnia 2006, 04:46:15 »
Moze mozecie mi pomoc. Bardzo podoba mi sie ta trasa i maszynka ktora ja obsluguje, jednak za nic nie moge wjechac po dwuosiowe weglarki o ktorych mowa w opisje misji. Nie wiem co zle robie. Jestem laikiem, wiec dajcie mi manuala krok po kroku (symka odpalic umiem, ruszyc i wychamowa tez). Dzieki wielkie

Dodano po 1 godzinach 3 minutach:

 Ok poszukalem troszke po forum i znalazlem poczatek. Ok dostaje zielone potem przed sama stacja docelowa dostaje czerwone, potem zolte, ok jade dalej i teraz mam dylemat - gdzie zostawic wagony - na peronie, czy jechac dalej... zostawilem raz na peronie, potem pojechalem dalej, wypadaloby sie teraz cofnac po weglarki, ale zwrotnica nie przeskakuje i wracam na peron. Hmm....

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Trasa quarkmce et22-443
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Sierpnia 2006, 07:58:33 »
Cytat: "NDru"
Moze mozecie mi pomoc. Bardzo podoba mi sie ta trasa i maszynka ktora ja obsluguje, jednak za nic nie moge wjechac po dwuosiowe weglarki o ktorych mowa w opisje misji. Nie wiem co zle robie. Jestem laikiem, wiec dajcie mi manuala krok po kroku (symka odpalic umiem, ruszyc i wychamowa tez). Dzieki wielkie

Dodano po 1 godzinach 3 minutach:

 Ok poszukalem troszke po forum i znalazlem poczatek. Ok dostaje zielone potem przed sama stacja docelowa dostaje czerwone, potem zolte, ok jade dalej i teraz mam dylemat - gdzie zostawic wagony - na peronie, czy jechac dalej... zostawilem raz na peronie, potem pojechalem dalej, wypadaloby sie teraz cofnac po weglarki, ale zwrotnica nie przeskakuje i wracam na peron. Hmm....