Autor Wątek:  UNOFF REV290706  (Przeczytany 49807 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #30 dnia: 30 Lipca 2006, 23:27:41 »
Ten komunikat z osemka, to checkpoint zalozony do sprawdzenia
czy dobrze wczytuje plik z definicja zegarow. Liczba to  ilosc zdefiniowanych....

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #31 dnia: 30 Lipca 2006, 23:32:33 »
Cytat: "queuedEU"
Ten komunikat z osemka, to checkpoint zalozony do sprawdzenia
czy dobrze wczytuje plik z definicja zegarow. Liczba to  ilosc zdefiniowanych....

Acha, ale to nie problem, bo wciska się enter i po sprawie... gorzej z tym kanałem alfa.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #32 dnia: 30 Lipca 2006, 23:52:02 »
Profeta.. w pol do 0100 lap mnie na gg w celu omowienia szczegolow dotyczacych mozliwosci zmiany nieba

Offline Nowicjusz26

  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #33 dnia: 31 Lipca 2006, 00:40:28 »
Załozyłem sobie pakiet pub_ok ale ze względu na złę wyświetlanie tekstur,przeszedłem na poprzednie exe. Sceneria w SDR18 jest prze cudna! przejechałem się w misji Karpice Towarowe i jestem pełen uznania.Wszystko działa jak należy.Nawet przy zwrotnicach nie trzeba mieszać, dopiero na samym końcu misji, co zresztą daje smaczku;) Pozdrawiam!
Nowicjusz

Offline pkp.

  • Wiadomości: 144
  • ECCO RAIL Maszynista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #34 dnia: 31 Lipca 2006, 16:30:05 »
Czemu po wciśnięciu shift+t wyskakuje jakieś okno.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #35 dnia: 31 Lipca 2006, 18:19:53 »
Cytat: "pkp."
Czemu po wciśnięciu shift+t wyskakuje jakieś okno.


Jak masz zadawac pytania sprecyzowane w ten sposob, to lepiej nie pytaj w ogole.

Offline pkp.

  • Wiadomości: 144
  • ECCO RAIL Maszynista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #36 dnia: 31 Lipca 2006, 21:55:22 »
http://www.mateusz.jawnet.pl/okno.bmp
Tu jest wystarczająco wytłumaczone?

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #37 dnia: 31 Lipca 2006, 22:25:26 »
Cytat: "pkp."
http://www.mateusz.jawnet.pl/okno.bmp
Tu jest wystarczająco wytłumaczone?


Tak. Tu jest wystarczajaco wytłumaczone. Widzisz, zrobienie screena i pokazanie go na forum, nie jest takie trudne jak Ci sie zdawało:> Screen jest najlepszym sposobem na przedstawienie swojego problemu z symkiem.
Szczerze mówiąc, w zyciu bym sie nie domyslił, ze to "jakies okno" to jest to okno, na ktore wskazuje ta czerwona strzałka.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #38 dnia: 01 Sierpnia 2006, 00:32:51 »
Ktor okno? ;-) Ten peototyp koncoli? .....Ahaaa....... Tamto w tym kolko ;)

Prace trwaja...

Dodano po 1 minutach:

 kolko? omg :]

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #39 dnia: 04 Sierpnia 2006, 17:04:50 »
Dziendobry. Dzis kolejny update, ktory jak za penw bedzie posiadal
poprawki jak i... uszkodzenia... spowodowane mniej lub bardziej umyslnie ;]

poprawki:

a: dodano wiele chk
b: naprawiono problem z niewyswietlaniem szyb np w ep01 ;]
c: nowy element scenerii - pragotron 3segmenty x 30 znakow.
d: usunieta tlo konsoli oraz blokade myszy
e: naprawiono wpisywanie parametru dla livetraction w konfigu

uszkodzenia

a: nieprawidlowe wyswietlanie niektorych zegarow, przynajmniej w dzien
b:
c:
d:
e:

Reszte literek zostawiam dla Was, i mam nadzieje ze nie wykorzystacie wszystkich ;)


http://www.members.lycos.co.uk/queued/exe/

Offline Nowicjusz26

  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #40 dnia: 04 Sierpnia 2006, 17:30:16 »
Cześć queuedEU. Powiesz mi dlaczego symek sie wysypuje podczas uruchamiania?Niemal na każdej scenerii. (Unknow software exception (0x0000090) pod adresem 0x00407613  takie cos wyskakuje i finał:( swoja drogą bardzo fajnie wyszło zmienianie nieba;) naprawdę nieźle to wyglada.Pozdrawiam!
Nowicjusz

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #41 dnia: 04 Sierpnia 2006, 17:46:47 »
No więc tak:
b: nadal nie obsługuje EP05 (podejrzewam, że wprowadzone chk mają błędne nazwy - więc dla przypomnienia: EP0501.chk, EP0504.chk, EP0516.chk, EP0523.chk).
c: bardzo widoczne łączenia takstur nieba, ale dużym plusem jest możliwość wyboru rodzaju nieba i jego ruch.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #42 dnia: 04 Sierpnia 2006, 18:22:52 »
prawdopodobnie zle wpisalem chk hmm ale watpie ...chociaz...
ostatnio po browarowych maratonach wsio mozliwe ;).
Jak zegary i pragotron czy wsio jest ok? Pragotrony sa zdefiniowane w scenerii na pozycji 8.75, 2.3, 100.0 najlepiej jakas testowa scn odpalic coby to wszystko zauwazyc ;]. Czekam na odpowiedz...

Offline lagerkvist

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Dlaczego symulator się wywala?
« Odpowiedź #43 dnia: 04 Sierpnia 2006, 19:40:08 »
Zainstalowałem Twoją wersję Symulatora i zastanawiam się, podobnie jak niektórzy moi poprzednicy, dlaczego program wywala na tak wielu różnych trasach. Na przykład nie jestem wstanie pojeździć w mojej ulubionej misji na trasie Moczniki. Choć log wygląda prawidłowo, symulator sprawia kłopoty - pojawia się błąd, a progam zamyka.

Napisz proszę, czy jest możliwość rozwiazania tego problemu oraz w jakim procencie tras pojawia się opisany problem.

Jeśli problem maiłby pozostać, rezygnuję w ogóle z korzystania z Twojej wersji. Na nic mi oteksturowane niebo i możliwość przesiadki, gdy de facto jeździć mogę tylko na niektórych trasach.

Poniżej mój log z ładowania Moczników:

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
GeForce2 MX/AGP/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
1.4.1
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NVX_ycrcb GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Loading - texture: textures\clouds.bmp.....ok
Loading - texture: textures\conback.bmp.....failed
Sound Init
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp.....ok
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex.....ok
Loading - texture: textures\wzp.bmp.....ok
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga.....ok
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex.....ok
Loading - texture: textures\wzl.bmp.....ok
Loading - texture: textures\a.bmp.....ok
Loading - text model: models\pkp/head5-gyryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga.....ok
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga.....ok
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga.....ok
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h56.t3d
Loading - text model: models\pkp/w24.t3d
Loading - texture: textures\pkp/w24.bmp.....ok
Loading - texture: textures\b.bmp.....ok
Loading - texture: textures\c.bmp.....ok
Loading - texture: textures\d.bmp.....ok
Loading - texture: textures\e.bmp.....ok
Loading - texture: textures\f.bmp.....ok
Loading - texture: textures\g.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301.bmp.....ok
Loading - text model: models\pkp/head3-gry.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_sblpost.tga.....ok
Loading - text model: models\pkp/post-y-h3.t3d
Loading - text model: models\pkp/head3-ygwi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sp1a.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sp1.bmp.....ok
Loading - text model: models\pkp/sp-tabliczka.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_warnpost.tga.....ok
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - texture: textures\h.bmp.....ok
Loading - texture: textures\i.bmp.....ok
Loading - texture: textures\j.bmp.....ok
Loading - texture: textures\k.bmp.....ok
Loading - texture: textures\l.bmp.....ok
Loading - texture: textures\m.bmp.....ok
Loading - texture: textures\n.bmp.....ok
Loading - text model: models\pkp/head4-gryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h4.t3d
Loading - texture: textures\o.bmp.....ok
Loading - texture: textures\p.bmp.....ok
Loading - texture: textures\q.bmp.....ok
Loading - texture: textures\r.bmp.....ok
Loading - texture: textures\s.bmp.....ok
Loading - texture: textures\t.bmp.....ok
Loading - texture: textures\u.bmp.....ok
Loading - texture: textures\w.bmp.....ok
Loading - texture: textures\x.bmp.....ok
Loading - texture: textures\y.bmp.....ok
Loading - texture: textures\z.bmp.....ok
Loading - texture: textures\v.bmp.....ok
Loading - texture: textures\tm1.bmp.....ok
Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
Loading - texture: textures\tm2.bmp.....ok
Loading - texture: textures\tm3.bmp.....ok
Loading - texture: textures\tm4.bmp.....ok
Loading - texture: textures\tm5.bmp.....ok
Loading - texture: textures\tm6.bmp.....ok
Loading - text model: models\pkp/head2-bw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h12.t3d
Loading - texture: textures\tm7.bmp.....ok
Loading - texture: textures\tm8.bmp.....ok
Loading - texture: textures\tm9.bmp.....ok
Loading - texture: textures\chodnik1.bmp.....ok
Loading - text model: models\pkp/head3-grw.t3d
Loading - text model: models\pkp/head1-r.t3d
Loading - text model: models\pkp/head5_gyryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h5.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h5.t3d
Loading - texture: textures\toa.bmp.....ok
Loading - text model: models\pkp/head2-gy.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h2.t3d
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki2.bmp.....ok
Loading - texture: textures\tob.bmp.....ok
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h2.t3d
Loading - texture: textures\chodnik2.tga.....ok
Loading - text model: models\pkp/sp2cc.t3d
Loading - texture: textures\pkp/s_przejazd-ksa2-sd-ss2.tex.....ok
Loading - text model: models\pkp/szlab_d_60.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#szlab_tex.tga.....ok
Loading - texture: textures\toc.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/321.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/321n.bmp.....ok
Loading - text model: models\pkp/head3_gry.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h3.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/331n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/331.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/341n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/341.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/351n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/351.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/361n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/361.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/371.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/371n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/381n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/381.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/391n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/391.bmp.....ok
Loading - text model: models\pkp/s-green.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/202.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/202n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/392n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/392.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/382.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/382n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/372.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/372n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/362.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/362n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/352.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/352n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/342.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/342n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/332.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/332n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/322n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/322.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302n.bmp.....ok
Loading - texture: textures\tod.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki1.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/#wskazniki3a.tga.....ok
Loading - texture: textures\pkp/w8_3.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/w8_5.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/w8_7.bmp.....ok
Loading - text model: models\wasyl/moczniki_dworzec.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/murek.bmp.....ok
Loading - texture: textures\wasyl/blacha.bmp.....ok
Loading - texture: textures\wasyl/moczniki_dworzec.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/w8_6.bmp.....ok
Loading - text model: models\wzk.t3d
Loading - texture: textures\wzk.bmp.....ok
Loading - texture: textures\rozkrz34r150-tpd1.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/w27_14.bmp.....ok
Loading - text model: models\w27.t3d
Loading - texture: textures\concrete1.tga.....ok
Loading - texture: textures\pkp/transparent.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/w27_9.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pkp/w27_7.bmp.....ok
Loading - texture: textures\grassdarkgreen1.tga.....ok
Loading - texture: textures\tr/#zwis1.tga.....ok
Loading - text model: models\tr/+zwis1d.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d.tga.....ok
Loading - text model: models\tr/-3d.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-k.tga.....ok
Loading - text model: models\tr/-3k.t3d
Loading - texture: textures\tr/betonrelief1.bmp.....ok
Loading - text model: models\tr/stb1.t3d
Loading - text model: models\tr/+zwis1k.t3d
Loading - text model: models\tr/est-s770.t3d
Loading - texture: textures\tr/est-bramkaszara-s770.tga.....ok
Loading - texture: textures\tr/#est-bramkaszara-s770.tga.....ok
Loading - texture: textures\tr/est-bramkaszara-pg1m.tga.....ok
Loading - text model: models\tr/est-polbramka-2t-770.t3d
Loading - texture: textures\tr/est-polbramkaszara-s770.tga.....ok
Loading - texture: textures\tr/est-polbramkaszara-p.tga.....ok
Loading - texture: textures\tr/#est-polbramkaszara-psegm.tga.....ok
Loading - text model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
Loading - texture: textures\tr/#naprezacz-sk14.tga.....ok
Loading - texture: textures\tr/ciezarbet.tga.....ok
Loading - texture: textures\tr/odciag1.tga.....ok
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d-p.tga.....ok
Loading - text model: models\tr/-3pd.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-kotwd.tga.....ok
Loading - text model: models\tr/-kotw3d.t3d
Loading - texture: textures\forest01.tga.....ok
Loading - texture: textures\asphaltdark1_dashedwhite.bmp.....ok
Loading - texture: textures\asphaltdark1_side1.tga.....ok
Loading - texture: textures\plants/#swierk1.tga.....ok
Loading - texture: textures\plants/#sosna1.tga.....ok
Loading - texture: textures\plants/#sosna2.tga.....ok
Loading - texture: textures\plants/#sosna3.tga.....ok
Loading - texture: textures\farm04.bmp.....ok
Loading - texture: textures\farm03.bmp.....ok
Loading - texture: textures\farm02.bmp.....ok
Loading - texture: textures\eng/most1-jezdniablach.tga.....ok
Loading - text model: models\eng/most2pp.t3d
Loading - texture: textures\eng/most1-spod.tga.....ok
Loading - texture: textures\eng/most1-bok.tga.....ok
Loading - texture: textures\eng/most1-front.tga.....ok
Loading - texture: textures\/wiadukt-beton1-filarprzod.tga.....ok
Loading - text model: models\eng/most1s.t3d
Loading - text model: models\eng/most2sp.t3d
Loading - texture: textures\water03.bmp.....ok
Loading - texture: textures\stonesconstruction_rectanglegray2.tga.....ok
Loading - text model: models\pm/hala3.t3d
Loading - texture: textures\pm/hala3.bmp.....ok
Loading - text model: models\pm/hala2.t3d
Loading - texture: textures\pm/hala2.bmp.....ok
Loading - text model: models\bud2/domek1k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek1.tga.....ok
Loading - text model: models\bud2/domek2k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek2.tga.....ok
Loading - text model: models\bud2/domek3k.t3d
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp.....ok
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew01.tga.....ok
Loading - texture: textures\farm01.bmp.....ok
Loading - texture: textures\farm00.bmp.....ok
Loading - texture: textures\plants/#lipa1.tga.....ok
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_9.tga.....ok
Loading - texture: textures\plants/#morwa1.tga.....ok
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_12.tga.....ok
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_2.tga.....ok
Loading - texture: textures\plants/#swierksrebrny1.tga.....ok
Loading - text model: models\pm/blok10.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok10.bmp.....ok
Loading - text model: models\wasyl/nrdowiec.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nrdowiec-przod.bmp.....ok
Loading - texture: textures\wasyl/nrdowiec-bok.bmp.....ok
Loading - text model: models\wasyl/blok_piast.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/blok_piast.bmp.....ok
Loading - text model: models\wasyl/blok_piast2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/blok_piast2.bmp.....ok
Loading - texture: textures\plants/#topola1.tga.....ok
Loading - text model: models\wasyl/blok_sob.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/blok_sob.bmp.....ok
Loading - text model: models\wasyl/blok_sob_nieb.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/blok_sob_nieb.bmp.....ok
Loading - text model: models\wasyl/blok_sob_ziel.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/blok_sob_ziel.bmp.....ok
Loading - texture: textures\plants/#krzak_1.tga.....ok
Loading - text model: models\wasyl/nastawnia_2.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/nastawnia_2.bmp.....ok
Loading - texture: textures\roof/dachow09.bmp.....ok
Loading - text model: models\wasyl/hipermarket.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/hipermarket_bok.tga.....ok
Loading - texture: textures\fence-concrete1.tga.....ok
Loading - text model: models\wasyl/dyzurka.t3d
Loading - texture: textures\wasyl/dyzurka_sciana.tga.....ok
Loading - texture: textures\wasyl/dyzurka_drzwi.tga.....ok
Loading - texture: textures\wasyl/dyzurka_okno1.tga.....ok
Loading - texture: textures\wasyl/dyzurka_okno_bok.tga.....ok
Loading - text model: models\eng/most1pp.t3d
Loading - texture: textures\bud/zofia70-tsz.bmp.....ok
Loading - text model: models\bud/dom1tynk01.t3d
Loading - texture: textures\forest02.tga.....ok
Loading - texture: textures\bud/zofia70-ts.bmp.....ok
Loading - text model: models\bud/dombale01.t3d
Loading - texture: textures\bud/dombale01a.tga.....ok
Loading - texture: textures\bud/dombale01b.tga.....ok
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown2_agedplanks.bmp.....ok
Loading - text model: models\bud/domcegla01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domcegla02a.tga.....ok
Loading - texture: textures\bud/domcegla01a.tga.....ok
Loading - text model: models\bud/0domdrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/r-zaryte.tga.....ok
Loading - texture: textures\wall/wallbricksbrown_a.tga.....ok
Loading - texture: textures\wood/woodlightbrown2_planks.bmp.....ok
Loading - text model: models\bud/domtynk03.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk03a.tga.....ok
Loading - texture: textures\bud/domtynk03b.tga.....ok
Loading - text model: models\bud/nastawniaje.t3d
Loading - texture: textures\bud/nastawnia-je.tga.....ok
Loading - texture: textures\wood/woodgraybrown1_planks.bmp.....ok
Loading - texture: textures\bud/skoczow-dach.tga.....ok
Loading - text model: models\bud/skoczowstacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/skoczow.bmp.....ok
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown1_planks.bmp.....ok
Loading - texture: textures\bud/#skoczow-wspornik.tga.....ok
Loading - texture: textures\bud/skoczow-wiata.tga.....ok
Loading - texture: textures\bud/gutterpipe-brown1.tga.....ok
Loading - texture: textures\asphaltgray1.bmp.....ok
Loading - text model: models\detal/lampahg-betdziur1.t3d
Loading - texture: textures\detal/#beton_slup2.tga.....ok
Loading - texture: textures\detal/lampa_metal.bmp.....ok
Loading - texture: textures\bud/wiata3n.tga.....ok
Loading - text model: models\bud/wiata3.t3d
Loading - texture: textures\bud/wiata3-wspornik.tga.....ok
Loading - text model: models\pm/biurowiec1.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec1.bmp.....ok
Loading - text model: models\pm/biurowiec2.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec2p.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pm/biurowiec2b.bmp.....ok
Loading - text model: models\pm/biurowiec3.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec3p.bmp.....ok
Loading - texture: textures\pm/biurowiec3b.bmp.....ok
Loading - text model: models\pm/biurowiec5.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec5.bmp.....ok
Loading - texture: textures\bud/blok.bmp.....ok
Loading - text model: models\bud/blok_11.t3d
Loading - texture: textures\bud/bloknielpas.bmp.....ok
Loading - texture: textures\bud/blokzolpas.bmp.....ok
Loading - texture: textures\bud/blokczerpas.bmp.....ok
Loading - texture: textures\bud/blokpompas.bmp.....ok
Loading - text model: models\bud/blok_4.t3d
Loading - texture: textures\bud/balk.tga.....ok
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip-new1.bmp.....ok
Loading - text model: models\bud/poroninstacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/poronin.bmp.....ok
Loading - texture: textures\bud/daszekfalaczerw1.bmp.....ok
Loading - texture: textures\wall/wallstone_irregular1.bmp.....ok
Loading - texture: textures\bud/poronindetal.bmp.....ok
Loading - texture: textures\bud/wiata1.bmp.....ok
Loading - texture: textures\bud/#wiata1-wsporniki.tga.....ok
Loading - texture: textures\bud/komin1.bmp.....ok
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ep08\4e1.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ep08\x03e-podwozie.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\ep08\wozekeu.tga.....ok
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp.....ok
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga.....ok
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\ep08\ep08-008.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\ic\112a.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga.....ok
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga.....ok
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc1_nowe.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\z1\z1.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\wozek.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_2kl.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\wars\wars.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\wars\#wars.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc2.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\bipa\bipa-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bipa\#wozekbhp.tga.....ok
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.tex.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\bipa\harmonia.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\bipa\bhp-19028.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\bipa\bipa-cd.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\bipa\bipa-b.t3d
Loading - text model: dynamic\pkp\adu\112a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\adu\#1klasa1.tga.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\bd\111a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bd\bdu-0.tga.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\303e-m.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wozekeu.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-485.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-424.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\eaos.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xt.tga.....ok
Loading - texture: textures\tabor/common.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\coal.t3d
Loading - texture: textures\materials/coalfine1.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\gags\gags.t3d
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\common.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\#sprzeg.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\uahs_el.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\wozek1xt.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\klocekham.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\kolopeln.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\gags\gags2.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\412za.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\sgs-b1.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\slps.bmp.....ok
Loading - texture: textures\tabor/zderzaki.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\st44\m62.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\st44\wozek-st442.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\st44\st44-199.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\sgs\412zas.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sgs\sgs-z1.tga.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\4e.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\x03e-podwozie.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu06-02.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\ds\bagazowy.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ds\#bagazowy.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\adu\#1klasa.tga.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\su46\su46.t3d
Loading - texture: textures\tabor/kolo_sprychy.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\su46\su46-wozek.tga.....ok
Loading - texture: textures\tabor/zdezaki.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\su46\#su46-022.tga.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\bdhpumn\bdhpumn.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn\bdhpumn1.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn\wozek.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn\bdmu_dr1.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc2a.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc1.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\syp\syp.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\syp\#syp.tga.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\ep09\104e.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\wozekep09.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-005.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\sm31\411d.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek-su45.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\sm31\sm31-074.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\a.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-r.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\swiatla.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\lampy.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\dach.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\izolator.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\krata_pomost.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\zdezaki.bmp.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\b.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-s.tga.....ok
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\c.t3d
Ground init OK
Player train init: eu06-002
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\kabina-eu07-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07sciana.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_off.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07radio.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przel_ham.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\dost_sil.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\rozruch.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_on.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka-pom_on.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\bocznik.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec_pom.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\tlo_kabiny.tga.....ok
Loading - texture: textures\tabor/tacho.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-on.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07inne.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wlacznik_swiatla.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\grzejnik.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-off.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przelacznik.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\kuchenka.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\klapka-noz.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\piasek.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\pulpit.tga.....ok
Loading - texture: textures\tabor/eu07sufit.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwiwn.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wyc-kuch-lewa.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07volto.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07mano.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwi-maszynownia.bmp.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycczerw.tga.....ok
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycziel.tga.....ok
Player train init OK

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #44 dnia: 04 Sierpnia 2006, 19:51:51 »
Cytuj
Zainstalowałem Twoją wersję Symulatora i zastanawiam się, podobnie jak niektórzy moi poprzednicy, dlaczego program wywala na tak wielu różnych trasach.

Ten problem to ten sam, który dotyczy exe 674 kB (tak sądzę). Więc jeśli zostanie ujawniona cudowna tajemnica wyeliminowania tego błędu to wszystko powinno działać.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Online EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #45 dnia: 04 Sierpnia 2006, 20:01:43 »
Jak narazie nikt nie wie gdzie siedzi błąd. Wyeliminowanie go wiele by zmienilo w exeku finalnym. Wiele mozna zrobic, ale niestety za duzo sie nie pogra, chyba ze bedzie sie jezdzilo samymi lokami.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline lagerkvist

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #46 dnia: 04 Sierpnia 2006, 20:13:47 »
Więc z całym szczunkiem dla inowatorów: jak zwykle pokazuje się papierek po batonie, a nie batona. Osobiście uważam, że bezmyślne jest rozbudowywanie exe, podczas gdy ono posiada błąd praktycznie wykluczający przyjemność z jazdy na wielu dostępnych trasach. Jazda po jednej na krzyż, którą udało mi się uruchomić, nawet z chmurkami i przesiadką do loka tuż obok, nudzi mi się po paru-, praunastu dniach. Przykro mi. Należy celebrować to, co jest tego godne.

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #47 dnia: 04 Sierpnia 2006, 20:17:18 »
Cytat: "lagerkvist"
Więc z całym szczunkiem dla inowatorów: jak zwykle pokazuje się papierek po batonie, a nie batona. Osobiście uważam, że bezmyślne jest rozbudowywanie exe, podczas gdy ono posiada błąd praktycznie wykluczający przyjemność z jazdy na wielu dostępnych trasach. Jazda po jednej na krzyż, którą udało mi się uruchomić, nawet z chmurkami i przesiadką do loka tuż obok, nudzi mi się po paru-, praunastu dniach. Przykro mi. Należy celebrować to, co jest tego godne.

Z całym szacunkiem, ale błędy są po to by je eliminować. Myślę, że nie jest to wystarczający powód by wszystko rzucić w błoto. Zwłaszcza, że z tego co widzę wrócił Krzysiek626, który rzekomo zna ową tajemnicę i może się z nami w końcu nią podzieli.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline lagerkvist

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #48 dnia: 04 Sierpnia 2006, 20:20:09 »
Powtarzam: bezmyślne jest rozbudowywanie exe, jeśli błąd nadal istnieje. Ergo: skupić należało by się nad rozwiązaniem błędu. Nie trzeba rzucać w błoto, jeno naprawić. A potem, kto wie... Oczywiście, to mocne słowa i zaraz mogą pojawić się głosy: nie umiesz zrobić, to nie marudź.

Offline DiziXagi

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #49 dnia: 04 Sierpnia 2006, 21:09:03 »
Na co wy narzekacie, mnie wszystko działa poprawnie... no może nie wszystko ale i tak jest lepiej niż na poprzednich.
Nowy loader jest lepszy od starego a instalując Q moda nie trzeba nadpisywać exe, wystarczy zmienić nazwę (nowego) na eu07q.exe i mamy dwie niezależne maszyny w jednym katalogu.

BTW Q-> Kawał dobrej roboty ;)
* Quark-t stwierdza, ze DiziXagi moze kupowac w MediaMarkt :]

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #50 dnia: 04 Sierpnia 2006, 23:44:35 »
Witam!
Zauważyłem brak kolejnej charakterystyki, mianowicie 104E1.chk, czyli EP09 z klimą i połówkowymi patykami.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #51 dnia: 05 Sierpnia 2006, 00:21:19 »
No to by sie zgadzalo bo wlasnie jest to na kanonicnej 674 tworzone...
ale ale....
To raczej niczego nie tlumaczy bo ztcp do pewnego momentu modyfikowania bylo wsio ok, tzn chyba :D nie jestem w 100 procentach pewny....
Wykrzaczanie prawdopodobnie powoduje zbyd duza ilosc taboru, bo raczej nie ewenty. Jutro przeanalizuje backupy tworzone po dodaniu kazdego szczegolu - moze to cos pomoze w rozwiazaniu problemu?
...

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #52 dnia: 05 Sierpnia 2006, 01:08:04 »
Cytat: "queuedEU"
No to by sie zgadzalo bo wlasnie jest to na kanonicnej 674 tworzone...
ale ale....
To raczej niczego nie tlumaczy bo ztcp do pewnego momentu modyfikowania bylo wsio ok, tzn chyba :D nie jestem w 100 procentach pewny....
Wykrzaczanie prawdopodobnie powoduje zbyd duza ilosc taboru, bo raczej nie ewenty. Jutro przeanalizuje backupy tworzone po dodaniu kazdego szczegolu - moze to cos pomoze w rozwiazaniu problemu?
...

Krzysiek626 twierdzi, że wie gdzie jest bug, ale powie to dopiero w środę, jeśli wcześniej nie zrobi tego Abu. Abu z kolei twierdził kiedyś na łamach tego forum:
Cytuj
O ile się nie mylę tą niekompatybilność można usunąć jednym wpisem do scenerii - ważne, bo to 'ostatnie' exe ma poprawiony bardzo poważny błąd.

Niestety nie podał jaki to wpis.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #53 dnia: 05 Sierpnia 2006, 09:08:26 »
No swietine. Wiec w takim razie dzis metoda brute force wpisujemy wszystkie mozliwe wyrazy do scn coby wykminic ten tajemniczy wpis.
Oczywiscie n wszelki wypadek umiescmy go w dyrektywie

#undef _DEBUG
   {
    }
#endif

na wypadek nieobslugiwaa wpisu ;)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #54 dnia: 05 Sierpnia 2006, 09:33:48 »
CYT:
Krzysiek626 twierdzi, że wie gdzie jest bug, ale powie to dopiero w środę, jeśli wcześniej nie zrobi tego Abu.


Nic takiego nie twierdziłem!
Owszem wiem czemu exe 674kb się wysypuje, ale nie ja o tym informowałem!
Co do @ABU:
pomyłka, nie chodzi podanie rozwiązania ale o pewną opinię twórców, lub konstruktywną konsultację.
Jeżeli tejże nie będzie czeka nas nie łatwa praca.
Co do exe Q. nie wiem nic więc proszę nie mieszać tych spraw.
Nie jestem u siebie i nie mam możliwości sprawdzenia exeka Q, ani innej pracy do Symka.

PS:
Konsultacje oczywiście na PW a nie na forum! Jeśli ktoś jest zainteresowany.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #55 dnia: 05 Sierpnia 2006, 12:25:51 »
Re. Po wstepnych analizach na scn moczniki_eu07_eu06 a konkretniej
to po zahashowaniu eventow i wywaleniu skladow moge powiedziec, ze trasa sie uruchamia btw. fajne te moczniiki ;]. Narazie to wszystko i pewnie i tak zadna rewelacja, poki co spadam dalej debugowac.

z wloclawka pozdrawia master Q

Dodano po 33 minutach:

 ... Kontynuujac... Odhashowalem eventy i pare skladow.. I co? No i nico ;)
Wywala sie dalej, ale spoko nie ma powodow do paniki ;)... Wystarczy zakomentowac sklady sterowane przez AI i moczniki maja 27 fps extra plus ;). Wniosek? Chyba cos popsulem :] Tymczasem w celu wyhaczenia tegi udaje sie zalozycz pulapki na inicjalizacje eventow....

Converter

  • Gość
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #56 dnia: 05 Sierpnia 2006, 15:04:19 »
Pytanie, czy da się zmieniać wyświetlane nazwy na pragotronach ? Próbowałem kilka razy i nic :/

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #57 dnia: 05 Sierpnia 2006, 16:35:44 »
Cytat: "Profeta"
c: bardzo widoczne łączenia takstur nieba, ale dużym plusem jest możliwość wyboru rodzaju nieba i jego ruch.
Pozdrawiam!


Tak te łączenia psują efekt ale spróbowałem z niebiem pochmurnym i jednak widać może jednak dało by się coś zrobić??

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #58 dnia: 05 Sierpnia 2006, 17:01:13 »
Witam!

Skoro Q grzebie w exe, a wszytkim zależy na większej wydajności exe (czyt. fps) maj propozyszyn jest następujący:

1)Najważniejsze, to naprawić exe, aby nie było wysypywania się exe
i teraz:
2)Zrobić dwa exe:
a)dla zwykłych userów- wypierdzielić z niego wszystkie wodotryski, np. zapisywanie parametrów fizycznych do plików (tu mogą być protesty virualmechów), tryb debugmode, freefly, debuglog, wireframe i może jeszcze jakieś np. jakieś procedury wodotryskowe np. jakieś F, wypieprzyć zegary, niebo kolorowe czy chmurki.
b)dla trosopisarzy i modelarzy: powinny w tym exe być funkcje przydatne do pisania tras, czyli exe praktycznie pozostaje bez zmian, a może dorobić jeszcze jakieś przydatne funkcje do tego i tu wydajność exe może być mniejsza od 2a.

Nie wiem jaki bybły efekt po wypierdzieleniu tych wodotrysków, czy będzie duży wzrost fps, ale wszak wiadomo, każda linijka w pętli kodu, to jakiś ubytek na fps.
Idea jest taka, że skoro główna filozofia programu musi pozostać bez zmian, a jedym z najważniejszym kryterium jest wydajność, która do granic możliwości została wyciśnięta przez Abu, to jedynym sposobem zwiększenia wydajności jest zrezygnowanie z uniwerslaności exe i zrobić dwa, tak jak pisałem. Nie wiem tylko jakie przyniosłoby to efekty. Generalnie chodzi mi o jak największe odchudzenie exe i zostawienie w nim tylko te sprawy, które są niezbędne.

Pozdrawiam
Mariusz

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #59 dnia: 05 Sierpnia 2006, 17:53:32 »
Cytuj

Tak te łączenia psują efekt ale spróbowałem z niebiem pochmurnym i jednak widać może jednak dało by się coś zrobić??


Hmmm.. Tak trudno odpalic sobie jakis psp, photoshop, corel i troszke sie pobawic? J aniestety czasu na wszystko nie mam :)

Cytuj
Pytanie, czy da się zmieniać wyświetlane nazwy na pragotronach ? Próbowałem kilka razy i nic :/


Tak oczywiscie. wystarczy wpisac np:

setpragotron prago_zawiechy_peron1 ptest3

^-komenda   ^- nazwa pragotronu     ^- plik z tekstem

narazie tylko w ten sposob, bo jak wiadomo wciaz trwaja testy - pozniej bede mslal nad eventowa zmiana  tresci tablicy

parametr <nazwa_pragotronu> to nazwa z pliku definicji pragotronow
(pragotrons_analog.txt)


przykladowa zawartosc pliku:

prago_zawiechy_peron1…1…10.0…3.0…100.0…
prago_zawiechy_peron2…1…10.0…2.0…100.0…
prago_zawiechy_peron3…1…10.0…1.0…100.0…
EOPD
1 2 3 4 5 6 7  8  9 10  11  12  13   14   15   16 17  

PAR01= nazwa
PAR02= aktywny?
PAR03= x
PAR04= y
PAR05= z

.......

Dodano po 27 minutach:

 ... Sprawa druga tyczaca sie debugowania ...
Otoz po wstepnym debugowaniu przeprowadzanym ze sceneria MOCZNIKI
(moczniki_eu06_eu07.scn) polegajacym na wywaleniu wiekszosci skladow
i zostawieniu tylko EU06+EU07 oraz 2 skladow w peronach a takze
zakomentowaniu evebtow trasa sie odpalila. Nastepine odhashowalem
SU45 jako AI no i sie posypalo... Siegnalem wiec do historii zmian i backupow (ze wczesniejszego 'przepisywania') by z kazdej rewizji sprawdzic pliki world.cpp i co? okazuje sie ze na tamtym pliku
MOCZNIKI sie odpalaja ze wszystkmi AI. Hmmm, czyli polowa sukcesu za mna... Wkoncu odpalilem CALKOWO btw. zajebista trasa :), oczywiscie jeszcze na tamtym world.cpp. Co to znaczy? Ano znaczy to tylko tyle,
ze teoretyczie wystarczy jeszcze raz przepisac world.cpp i powinno byc miodzio :) btw. jade na  wersji 1.0.9.2 675kb (690688bytes) czyli raczej to ine jest 674...

Dodano po 5 minutach:

 Aaaaaa. jeszcze jedno btw ;)

Czy ktos ma gorszy sprzet odemnie? (ATHLON 750 GF2 MX200 160ram)
bo ja nie nazekam, a nie lubie sluchac nazekania ludzi, ktorzy maja lepsze sprzety ;]