Bart pfffffff. Twoja subiektywna ocena baaardzo mine rozbawila :D.
No coz Bart probuje cos prowokowac chyba wiec sie wytlumacze ;).
Tak owszem - poczatki byly trudne. Wykorzystujac plugin do konwesji
popadlem w pewnym czasie w uzaleznienie od spawaina, tak to prawda.
Faktem jest takze, ze konkurenckie modele sa baaaardzo cienkie jak dla mnie to znaczy ze maja malo szczegolow. Jak napisalem Lgjs jest jednym z pierwszych dziel a znaczy to tyle ze jeszcze jest mala roznica pomiedzy tym 'konkurencyjnym' wagonem, a naszym. Z czasem do tych konwertow, ktore i tak w calosci zastepowane byly nowymi obiektami
- boxy, cylindry, plan'e itd. zaczalem dodawac przerozne sczegoly typu porecze, wajchy, srobki ;]. W platformie tej tego ne zauwazycie, a zauwazycie to nie pozniej jak wczesinej ale zauwazycie. Prawda tez jest,
ze textury kontenerow platformy pochodza ze zrodla nieczystego, i bedzie sie to powtarzalo w kolejnych poczatkowych produkcjach.
Z czasem gdy juz sprawniej, i szybciej rodzily sie kolejne elementy pojazdow, pozwolilem sobie na tworzenie wlasnych map textur wspieranych zdjeciami znalezionymi na stronach o tematyce kolejowej.
Co sie tyczy cieni, na co zwrocil uwage kolega Mariusz zapewne majac namysli te na renderach... sa to rendery z 3ds studio :).
reasumujac.. konwerter wykorzystuje chyba i wlasciwie tylko dla zarysu
projektu - dlugosc, wysokosc, szerokosc... a nie do jakichs najgorsze rzeczy, o ktore oskarza mnie kolega :/. Gdyby 'konwerty' byly na czysto odwalone, i wstawione bez zadnych zmian wtwdy bylo by widac jak ludzie potrafia isc na latwizne... Tego nie bedzie w moim wykonaniu o czym sami sie przekonacie wkrotce Btw. Mariusz czym CI smierdzi? ;>
pozdro 424
Dodano po 4 minutach:
Ooo Bart, dobrze ze pokazales 'konkurencyjna' wersje Uz'a
i rozumiem ze jest to prowokacja do pochwalenie sie swoja, no coz...
dzis tez jest dzien, a do konca niego mam jesssszcze... 9 dobrych godzin.
Cos sie wyklepie ;)
Dodano po 3 minutach:
...dooobra ide naprawiac swoja bezmyslnie zniszczana reputacje, do zobaczenia pozniej...