Autor Wątek:  Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!  (Przeczytany 68120 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #30 dnia: 21 Lipca 2006, 12:44:43 »
Q do cholery!
Napisz skąd te wagony ściągnełeś żeby nikt nie pomyślał ze jesteś ich autorem!. O ile dobrze pamiętam (na przykładzie pasażerskiego UZ)zrobiłeś tylko mapowanie bo konwert msts-->max go nie robi.
Zrób coś z tą Twoją cholerną bałaganiarską stroną - tam więcej nie działa niż działa.

Druga sprawa to nie ustalaj jakiś wyssanych z palca limitów polygonow. Panowie! chcecie jeździć czy na pojedynczym torze tabor oglądać?

Podpadłeś Q i to bardzo.
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3930
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #31 dnia: 21 Lipca 2006, 14:05:47 »
Cytuj
Napisz skąd te wagony ściągnełeś żeby nikt nie pomyślał ze jesteś ich autorem!.


No jak tak właśnie pomyślałem, ale z drugiej strony coś mi tu śmierdziało. Jak przyglądałem się tym wagonom i dźwigowi, to pomyślałem sobie, że musi to być zrobione przez profesjonalistów, tam nawet cienie są. Po raz kolejny okazało się, że cudów nie ma. Ktoś, kto do tej pory na forum nie wydał ani jednego modelu, o nic nie pytał, teraz pokazuje profesjonalne wykonanie. Widać jaką ewolucję przechodzili twórcy taboru. Nikt z nich od razu nie wydał przepięknych wagoników czy loków. Mam również świadomość, że jest coraz więcej narzędzi pozwalających na export/import Maszyna/Cośtam i czasami jest to wykorzystywane.
Sprawa techniczna: nie wiem ile fps miałbym składzie utworzonym na tych EAOSach, ale podejrzewam, że wyglądałoby to nieciekawie. Do MaSzyny musi gdzieś być to wywarzone.

Pozdrawiam
Mariusz

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 327
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #32 dnia: 21 Lipca 2006, 14:18:15 »
Szkoda ze nie widzieliście EU04. Ten model był lub jest robiony od postaw, a nie pamietam by w jakiej kolwiek symulacji była EU04. Model na chwilę obecną wykorzystuje teksturę z moich zdjęć EU20. Na moje jest jakies prawdopodobieństwo że Q robi sam. Uwielbiam loki stare i zabytkowe ale EU04 sie raczej nie doczekam. Zbyt duza szczegułowośc jest chodzby wózka.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #33 dnia: 21 Lipca 2006, 14:30:26 »
Teraz to nikt nie wie czy to z "obcego" symulatora czy facet naprawde siedzi po 24h przy kompie i naprawde się stara noooo ale to już kwestia tych którzy zawsze jakieś plagiaty czy podróby znajdą.
Jestem myśli i to dobrej że kolega modelarz naprawde się postarał.

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #34 dnia: 21 Lipca 2006, 14:32:25 »
Nietwierdze że Q nie zrobił nic sam. Widziałem że się sporo nauczył. Najbardziej w Q boli mnie jego bałaganiarstwo - co można zobaczyć po stronie jaką zrobił. W każdym razie UZ możecie znaleźć tu:

http://www.trainsim.ru/index.php?action=download&category=63&game=1
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #35 dnia: 21 Lipca 2006, 14:56:23 »
Bart pfffffff. Twoja subiektywna ocena baaardzo mine rozbawila :D.
No coz Bart probuje cos prowokowac chyba wiec sie wytlumacze ;).
Tak owszem - poczatki byly trudne. Wykorzystujac plugin do konwesji
popadlem w pewnym czasie w uzaleznienie od spawaina, tak to prawda.
Faktem jest takze, ze konkurenckie modele sa baaaardzo cienkie jak dla mnie to znaczy ze maja malo szczegolow. Jak napisalem Lgjs jest jednym z pierwszych dziel a znaczy to tyle ze jeszcze jest mala roznica pomiedzy tym 'konkurencyjnym' wagonem, a  naszym. Z czasem do tych konwertow, ktore i tak w calosci zastepowane byly nowymi obiektami
- boxy, cylindry, plan'e itd. zaczalem dodawac przerozne sczegoly typu porecze, wajchy, srobki ;]. W platformie tej tego ne zauwazycie, a zauwazycie to nie pozniej jak wczesinej ale zauwazycie. Prawda tez jest,
ze textury kontenerow platformy pochodza ze zrodla nieczystego, i bedzie sie to powtarzalo w kolejnych poczatkowych produkcjach.
Z czasem gdy juz sprawniej, i szybciej rodzily sie kolejne elementy pojazdow, pozwolilem sobie na tworzenie wlasnych map textur wspieranych zdjeciami znalezionymi na stronach o tematyce kolejowej.
Co sie tyczy cieni, na co zwrocil uwage kolega Mariusz zapewne majac namysli te na renderach... sa to rendery z 3ds studio :).

reasumujac.. konwerter wykorzystuje chyba i wlasciwie tylko dla zarysu
projektu - dlugosc, wysokosc, szerokosc... a nie do jakichs najgorsze rzeczy, o ktore oskarza mnie kolega :/. Gdyby 'konwerty' byly na czysto odwalone, i wstawione bez zadnych zmian wtwdy bylo by widac jak ludzie potrafia isc na latwizne... Tego nie bedzie w moim wykonaniu o czym sami sie przekonacie wkrotce Btw. Mariusz czym CI smierdzi? ;>

pozdro 424

Dodano po 4 minutach:

 Ooo Bart, dobrze ze pokazales 'konkurencyjna' wersje Uz'a
i rozumiem ze jest to prowokacja do pochwalenie sie swoja, no coz...
dzis tez jest dzien, a do konca niego mam jesssszcze... 9 dobrych godzin.
Cos sie wyklepie ;)

Dodano po 3 minutach:

 ...dooobra ide naprawiac swoja bezmyslnie zniszczana reputacje, do zobaczenia pozniej...

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #36 dnia: 21 Lipca 2006, 15:09:26 »
Cytat: "Bart"
Zrób coś z tą Twoją cholerną bałaganiarską stroną - tam więcej nie działa niż działa.

Warto też zwrócić uwagę na podobny charakter strony głównej MaSzyny. Informacje na niej pochodzą chyba z 2003 roku. Zwłaszcza informacje o dostępnym taborze.

Do sporu się nie wtrącam, bo nie znam sprawy i nie wiem kto ma rację. Natomiast co do samego udostępnionego wagonu (nie będę się musiał wymieniać za pralkę ani odkurzacz) to rzeczywiście poziom szczegółów jest wysoki przez co wagon wygląda bardzo dobrze. Podoba mi się różnorodność kontenerów. Dzięki temu z jednego typu wagonów można zestawić ciekawie wyglądający, trochę zróżnicowany skład. Jednakże na bardziej rozbudowanych sceneriach FPS mocno ucierpi. Ale nie ma nic za darmo.
Pozdrawiam!
PS. Mógłbyś autorze umieścić jakieś screeny tej wspomnianej przez EP08_015 EU04?
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 327
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #37 dnia: 21 Lipca 2006, 15:20:15 »
Ona jest we wczesnym stadium rozwoju w zasadzie pudło i dosc szczegolowo wozki. Jednak nawet ciekawie wyszla :) Lepiej niech nie pokazuje bo wątpie w to, ze za mam nadzieje X miesiecy, uda się zasiaść za nastawnikiem tego wyjątkowego loka, a wyjątkowego jak kazdy zabytek. Jednak zawsze podziwiałem tych wszystkich, ktorzy zdecydowali się wykonac lokomotywy tamtych lat. Z uwagi na dość trudne i czasochlonne zdobycie informacji i jakichkolwiek materialów na ich temat. Mamy już EP01 EL200 i EP02 i E401(EU40). Kolega szanowny Queued zdecydował się na EU04 moze tez EU20. Gratuluję odwagi. A ktoś chętny na EP03? i będzie komplet zabytków. A z czasem i do SPT się to wyeksportuje.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #38 dnia: 21 Lipca 2006, 16:43:30 »
Tu sie z Toba zgodze Wlodek co do EU04, a screeny oczywiscie zapodam

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #39 dnia: 21 Lipca 2006, 17:32:43 »
Cytat: "Mariusz1970"
No jak tak właśnie pomyślałem, ale z drugiej strony coś mi tu śmierdziało. Jak przyglądałem się tym wagonom i dźwigowi, to pomyślałem sobie, że musi to być zrobione przez profesjonalistów, tam nawet cienie są. Po raz kolejny okazało się, że cudów nie ma. Ktoś, kto do tej pory na forum nie wydał ani jednego modelu, o nic nie pytał, teraz pokazuje profesjonalne wykonanie. Widać jaką ewolucję przechodzili twórcy taboru. Nikt z nich od razu nie wydał przepięknych wagoników czy loków.


Hmm... nie wiem jak to czytać, zrozumieć... traktuje to jako "jakiś atak"(nie wiem jak to ująć... nie czytać tego dosłownie)... no więc...

Tutaj się z Tobą nie zgodzę: Ktoś, kto do tej pory na forum nie wydał ani jednego modelu, o nic nie pytał, teraz pokazuje profesjonalne wykonanie.
Otóż nie powiedziałbym że nie wydał na forum ani jednego modelu, bo już był link do Jego FTP z mnóstwem modeli (Była tam nawet paczka żeby grać w Q2 [Quake nie QueuedEU :P] ). Widocznie może za krótko na forum siedzisz. Ja swojego czasu sporo rozmawiałem z Q na gg, pokazywał mi screeny różnych modeli, nawet z niczego zrobił bardzo dobre wnętrze kuszetki... Więc proszę tutaj nie mówić że "nie wykonał ani jednego modelu". Pozdrawiam.

Peace!

P.S.: Jeżeli mylę się w rozumowaniu Twojego postu, proszę o zwrócenie uwagi i ew. krytykę.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #40 dnia: 21 Lipca 2006, 18:20:10 »
Roztrząsanie zostawiam innym.
Pospiesznie wstawiłem wagoniki i pojechałem. Oto screen:


No więc daje się jeździć i z FPS nie jest źle.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3930
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #41 dnia: 21 Lipca 2006, 20:38:44 »
Więc tak, ja miałem pewne wątpliwości, kto jest autorem tych wagonów podobnie jak Bart i tyle. Nie kojarze dzieł kolegi queuedEUa z forum. Nie pamiętam, aby wydał jakiś       do MaSzyny i stąd mój post. Jeżeli jesteś autorem tych      i to wielkie sorry, ale przyznajcie, siedzi cicho na forum a tu nagle... to mogło zmylić, a w życiu z różnymi osobami się spotkałem. W takim razie jeszcze raz przepraszam.


Pozdrawiam
Mariusz

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #42 dnia: 21 Lipca 2006, 20:42:05 »
Mariusz moze Q nalezy do osob ktore lubia zaskakiwac i nas zaskoczyl udało mu sie. Jak sie zna to po co ma sie udzielac w dziale pomocy. Zrobil, wypuscil na publick i wszystko bez zbednych komentarzy.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3930
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #43 dnia: 21 Lipca 2006, 21:33:41 »
Cytuj
Mariusz moze Q nalezy do osob ktore lubia zaskakiwac.....

Nie może tylko to pewnik :)

Pozdrawiam
Mariusz

Offline Gadzina

  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #44 dnia: 21 Lipca 2006, 22:14:00 »
Witajcie

Mam mały problem z tym wagonem. Jeśli w onojętnie jakiej sceneridam wpis na jeden wagon to owszem, łąduj się tylko że nie kręcą sie koła. Ale mniejsza z tym. Jeśli natomiast dam 2 wagonu (te same lub różne, chodzi mi o kontenery) to wyskakuje mi łąd że brakuje enddynamic i nie rozpoznaje komendy "-1". Zobaczcie czy te wpisy sa poprawne ?

node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Lgjs load_ctl_2x Lgjs_container2x 0.0 nobody 3 1 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Lgjs load_dsmxantar Lgjs_container 0.0 nobody 3 1 enddynamic

Pozdrawiam
gadziu
:)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #45 dnia: 21 Lipca 2006, 22:16:12 »
takie coś jeszcze:




czy ktoś jeszcze tym jeździ?

Offline adamst

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 75
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #46 dnia: 21 Lipca 2006, 22:18:04 »
Cytat: "EP08_015"
Mamy już EP01 EL200 i EP02 i E401(EU40).


EP01 i EP02 kojarzę (mam nawet). Natomiast dwóch pozostałych jakoś nie bardzo... Chyba nie ukazały się publicznie?? (albo ślepy jestem). El200 pamiętam tylko wzmiankę o planach budowy przy okazji EP01 a o EU40 pierwsze słyszę...

A droga do BUGs zamknięta na głucho...

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #47 dnia: 21 Lipca 2006, 22:20:19 »
Krzysiek owszem, u mnie wszystko gra i wagoniki bardzo mi sie podobaja :)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #48 dnia: 21 Lipca 2006, 22:23:58 »
Cytat: "Gadzina"
Witajcie

Mam mały problem z tym wagonem. Jeśli w onojętnie jakiej sceneridam wpis na jeden wagon to owszem, łąduj się tylko że nie kręcą sie koła. Ale mniejsza z tym. Jeśli natomiast dam 2 wagonu (te same lub różne, chodzi mi o kontenery) to wyskakuje mi łąd że brakuje enddynamic i nie rozpoznaje komendy "-1". Zobaczcie czy te wpisy sa poprawne ?

node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Lgjs load_ctl_2x Lgjs_container2x 0.0 nobody 3 1 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Lgjs load_dsmxantar Lgjs_container 0.0 nobody 3 1 enddynamic

Pozdrawiam
gadziu


Ja wpisy zrobiłem takie:

node 700 0 50-40472-1 dynamic PKP\Lgjs load_dsmxantar Lgjs_container 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 700 0 50-40472-2 dynamic PKP\Lgjs load_fransmaas Lgjs_container 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 700 0 50-40472-3 dynamic PKP\Lgjs load_clausthaler Lgjs_container 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 700 0 50-40474-1 dynamic pkp\Lgjs load_ctl_2x Lgjs_container2x 0.0 nobody 3 0 enddynamic

każdy dla innej tekstury kontenera.
Zapomniałbym, koła się obracają :))

Offline Gadzina

  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #49 dnia: 21 Lipca 2006, 22:41:10 »
Dzieki za wpisy - pomogło, a koła i tak nadal się nie kręca :D
:)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #50 dnia: 21 Lipca 2006, 23:08:02 »
re, zw

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #51 dnia: 21 Lipca 2006, 23:14:32 »
....to ja nic nie rozumiem o co tu chodzi wagony okej ale czyje to  z resztą fajnie się z nimi jeździ......

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #52 dnia: 21 Lipca 2006, 23:28:10 »
Cytat: "Český_Krtek"
... <CUT>...
Hmm... nie wiem jak to czytać, zrozumieć... traktuje to jako "jakiś atak"(nie wiem jak to ująć... nie czytać tego dosłownie)... no więc...

Tutaj się z Tobą nie zgodzę: Ktoś, kto do tej pory na forum nie wydał ani jednego modelu, o nic nie pytał, teraz pokazuje profesjonalne wykonanie.
Otóż nie powiedziałbym że nie wydał na forum ani jednego modelu, bo już był link do Jego FTP z mnóstwem modeli (Była tam nawet paczka żeby grać w Q2 [Quake nie QueuedEU ] ). Widocznie może za krótko na forum siedzisz. Ja swojego czasu sporo rozmawiałem z Q na gg, pokazywał mi screeny różnych modeli, nawet z niczego zrobił bardzo dobre wnętrze kuszetki... Więc proszę tutaj nie mówić że "nie wykonał ani jednego modelu". Pozdrawiam.

Peace! ... <CUT> ...


Ooo Vamipir_EU, dodalem Cie do listy osob inteligentnych ;)...
przypomniij mi tylko co tam wypuszczalem poza masa modeli statycznych, czy to byl moze SA105+SA109? ale mniejsza.....:)

Dodano po 2 minutach:

 ... przechadzac do rekoczynow, majac 30 minut do polnocy wydaje mi sie ze sie sppoznie, zwlaszcza, ze sa problemy z polaczeniem z FTP :/, zw ....

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #53 dnia: 21 Lipca 2006, 23:31:29 »
Cytat: "queuedEU"
... przechadzac do rekoczynow, majac 30 minut do polnocy wydaje mi sie ze sie sppoznie, zwlaszcza, ze sa problemy z polaczeniem z FTP :/, zw ....

Nikt ci nie wypomni jeżeli pocelebrujesz jeszcze trochę tą chwilę premiery...
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #54 dnia: 22 Lipca 2006, 00:02:46 »
Cytat: "Mariusz1970"
Cytuj
Mariusz moze Q nalezy do osob ktore lubia zaskakiwac.....

Nie może tylko to pewnik :)

Pozdrawiam
Mariusz


=), jeszcze bedzie czas na udowadnianie, a teraz zaraz.....

Dodano po 28 minutach:

 Prosze panstwa, panie i panowie, szanowna publicznosci zgromadzana przed scena na ktorej nie pierwszy raz staje mi.... grrrr... na ktorej mam zaszczyt stanac... ;]...
Dzis dane jest mi dostapic zaszczytu przedstawic Wam pojazd-wagon,
mrozacy swoim wnetrzem Wasze nieposkromnione FPS'y ...
Wagon Ibces (4L/202L)... tutaj naleza sie podziekowania dla EP08-015 a takze ET22-1167, bo w jakims stopniu napewno sie przyczynili do powstania ... czyli niegdys czesto spotykane na PKP chlodnie/grzejnie, charakteryzujace sie krecacymi wentylatorami na dachu, dzis wlasnie, jego pamiec uczczona zostanie osadzeniem go w wirtualnej sieci PKP, jaka jest symulator MaSzyna. Dostarczam go w  dwoch wersjach - zamknietej oraz 'rampowej' - z otwartmi wrotami.

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/4L.rar


pozdro dla wszystkich widzacych wszedzie liczbe 424

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #55 dnia: 22 Lipca 2006, 00:34:31 »
Nie było moim celem niszczyć Ci reputacji :). Poprostu kliknełem w Twojego linka i co? zobaczyłem UZ którego ściągnełes z mstsa - już w szczegóły nie wchodzilem - że dodane zostały jakieś srubki itp. Dlatego pomyślałem ze skoro tego przemycasz to kolejne pewnie też :). No ale jak twierdzisz ze zrobiłes je sam to zwracam honor - kawał dobrej roboty. :)

BTW jak chcesz poprawić reputację to zrób coś do cholery z tą stroną bo to koszmar jest :P.

Co do szczegółów to radził bym nie przesadzać. No chyba że ktos woli piękny tabor z każdym nitem i tylko po kilka wagonów na scenerii. A co wtedy z większymi stacjami gdzie spotkać można po 100 i więcej wagonów? :)
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #56 dnia: 22 Lipca 2006, 00:47:46 »
postawiłem chłodnie na ten upał; pomogą czy nie?



taki wpis do scenerii:

node -1 0 505320-44331-1 dynamic PKP\4L 4L_euroice 4L 0.0 nobody 3 0 enddynamic

Offline Gadzina

  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #57 dnia: 22 Lipca 2006, 00:48:21 »
Wagon swietny. Dobrze że jest po pare tekstur to chociaż skład można zróźnicowany zrobic ... teraz tylko czekac na scenerie w której będzie fabryka milki :D . Nie wiem czemu ale w Twoich wagonach nie chcą kręcić mi się koła. Czyżby jakieś błędy we wpisach ?

Pozdrawiam i czekam na nastepne. :)
gadzina
:)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #58 dnia: 22 Lipca 2006, 01:03:46 »
koła się obracają.
może próbujesz ruszyć ale niedokładnie wyluzowałeś skład?
jak dam z 500A to jestem wstanie pociągnąć te wagony i koła stoją w miejscu ( nie obracają się) dopóki hamulec całkiem nie puści.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« Odpowiedź #59 dnia: 22 Lipca 2006, 01:17:58 »
Re.
Wkrotce dorzuce reszte tekstur. Tymczasem oczekuje od Was texturepackow do nich i ewentualnie screendumpow z porzadnych scenerii.
Na ten czas to by tyle bylo, do zobacznie pozniej. Cya.