0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ale jest nastepujący problem: przeważnie znika trakcja, kotwienie i reszta co jest powyżej światla górnego.
Nowe exe nic przy tym nie zmienia. Testowałem przy starym exe i nowym. wyświetlaja sie te same błedy. Ale co dziwne, nie które przeciez odcinki trasy świetnie przez te światla widac. Od czegóż to zależy? Od ilosci zastowanych tekstur na danym fragmencie? hmmm... chyba nie. Bardzo lubi jeździc w nocy na symku i w realu, dlatego chce cos z tymi światlami zrobic... Jeżeli sie nie uda, to najwyżej takie światla wydam w paczce...
Wszystko się da. Wystarczy takim programikiem textureconverter (był w którejś wersji MaSzyny) dać alpha channel na kolor czarny, zapisać pliki tga na bmp, a następnie przekonwertować je na *.tex . Wynik - brak problemów. Czemu? Bo światła są w teksturze tga i wysięgniki też i to wszystko się nakłada. Można zrobić odwrotnie - skonwertować światła na *.tex
@hunter powiem Ci tak. Ja już napisalem to samo kilka postow wzesniej wiec nic nowego tuaj nie napisales. U mnie jest tez tak z epoka ze sie nakladaja na siebie szyba i wysiegnik.
Odwrotnie się nie da, bo światła muszą być półprzeźroczyste, przez co mogą być tylko w tga (tex ma jeden kolor w całości przeźroczysty)
A jak kolega zrobił podświetlenie przyrządów? rozumię ze podobnie jak światła youbego tzn nalozenie tekstury alfa na wskaznik. jednak jak to osadziłes? jakim sposobem? ręcznie w notatniku?
Cytat: "EP08_015"A jak kolega zrobił podświetlenie przyrządów? rozumię ze podobnie jak światła youbego tzn nalozenie tekstury alfa na wskaznik. jednak jak to osadziłes? jakim sposobem? ręcznie w notatniku?Chcesz mnie dobić czy jak? Te wskaźniki świecą już oficjalnie od Sty 16, 2006 23:17.
atmo na noc:atmo 0.0 0.0 0.1 10 700 0.1 0.1 0.1 endatmo //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1) light -100 100 50 0.2 0.15 0.15 0.20 0.25 0.24 0.20 0.65 0.64 0.60 endlight
ja proponuje dać taki wpis:atmo 0.06 0.07 0.12 0 1200 0.12 0.17 0.22 endatmo //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)light -500 500 200 0.06 0.06 0.06 0.00 0.00 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight
Ale wracając do tematu tak się dokładniej przyjżałem tym "zdjęcią" z kabiny i wydaje mi się czy by nie dało się zamiast plików .tga lub .bmp zrobić oświetlenia jakiegoś obszaru terenu i trakcji przed lokiem?? Chyba że w tym momęcie nie jest to możliwe i być może nie będzie??
Witam wszystkich. Od paru dni staram sie zrobic jak najrealniejsze światla do symka.