Tobie chyba chodziło o to:
Wciskasz
O,P, o, p - podnoszenie/opuszczanie pantografów
czeksza chwile lub aż usłyszysz taklie kliknięcie...
pózniej wiśnij:
M,X,C-powienineś usłyszysc odgłos silnika
na klawiaturze NUM LOCK:
"4 lub 6"- luzujesz skład a w EN57 klawisz "9"
nastawnik:
klawisz "+" zwieksza a "-" zmiejsza pozycje nastawnika. Ponaddto bocznikujemy kl "/" a zmijszamy "*" (bocznik działa jak przejedziesz na pozycje bezoporwą, CHYBA)
PS.:A swoją drogą to było drugi taki sam temat
hamowanie:
klawisz "3" a w EN57 klawisz "4"
trabka to kalwisz "A" lub "a"
LITERA DUZA OZNACZA ZE kalwisz MUSI BYC WCISĘTY Z SHIFTEM !!!
PAMITAJ Aby nie dawac za duzo pozycji nastawnika od razu bo wywali nadmiarowy i wtedy zejdz do zera kierownica<nastawnikeim>(hehe) i wciśnij "N"
PAMIETAJ ze jak zaplą się 2 czerwone lampki w takim czarnym pudełku nad przednia szyba to wciśnij SPCJE (To jest SHP)
PAMIETAJ jak wpadniesz wpoślizg to ciśnij ENTER
Skałdy odczepisza za pomoca kl: "DEL" a podczepisza "INSERT"
Przechodzisz z kabiny do kabiny "HOME" i "END"
Ale i tak przyda Ci się znajomośc tego co napsiał kolega Piotrln
Pozdrawiam.
PS.:A swoją drogą to juz drugi temat dziś z tym pytaniem, kilka nizej jest pod tytułem "Ruszanie"