Autor Wątek:  Mam problem  (Przeczytany 3397 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Converter

  • Gość
Mam problem
« dnia: 27 Kwietnia 2006, 11:03:39 »
Gdy nieraz jadę lokiem i chcę się podłączyć do składu dzieje się coś dziwnego - albo nieraz lok się odbija i pędzi jakieś 200km/h wstecz, albo się łączy i uchodzi całe powietrze - nie daje się ruszyć. Aha, i nieraz światła nie mogę zapalić - proszę mi pomóc !!! (Podobno jest jakaś nowa wersja programu- gdzie ją ściągać? ;)
Te błędy są na wersji patch 220604 :D
Mam system Windows XP

hunter

  • Gość
Re: Mam problem
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Kwietnia 2006, 14:55:10 »
Cytat: "gracz"
Gdy nieraz jadę lokiem i chcę się podłączyć do składu dzieje się coś dziwnego - albo nieraz lok się odbija i pędzi jakieś 200km/h wstecz, albo się łączy i uchodzi całe powietrze - nie daje się ruszyć. Aha, i nieraz światła nie mogę zapalić - proszę mi pomóc !!! (Podobno jest jakaś nowa wersja programu- gdzie ją ściągać? ;)
Te błędy są na wersji patch 220604 :D
Mam system Windows XP


Masz tutaj działające poprawnie EXE:
http://members.lycos.co.uk/air4/eu07.zip - prawy przycisk i "Zapisz element docelowy jako..."

Aha i składy podczepia się i odczepia z ZEWNĄTRZ.

Dopisek: Klawiszologia opisana jest w pliku tekstowym.

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Re: Mam problem
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Kwietnia 2006, 17:18:29 »
Cytat: "gracz"
Gdy nieraz jadę lokiem i chcę się podłączyć do składu dzieje się coś dziwnego - albo nieraz lok się odbija i pędzi jakieś 200km/h wstecz, albo się łączy i uchodzi całe powietrze - nie daje się ruszyć.


Do składu dojeżdżaj powoli, jak szybko podjedziesz i uderzysz w wagony to Cię od nich odrzuci (nie ma możliwości rozbicia wagonów czy lokomotywy tak, aby widoczne były uszkodzenia w taborze).
Co rozumiesz przez "uchodzi całe powietrze"? Ze zbiornika głównego w czasie ustawienia kranu haulca w pozycji popełniania (tak to się nazywa? chyba tak?)? Włącz sprężarkę (wcześniej przetwornicę - dotyczy wszystkich lokomotyw z wyjątkiem ET22), powinno pomóc.

BOReK

  • Gość
Mam problem
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Kwietnia 2006, 21:51:49 »
Ano, z tym odhamowywaniem składu to bywają jaja, przynajmniej ja tak mam. Ale mam na to prostą receptę - jak wyżej, załącza się sprężarkę (ja cały czas jeżdżę na włączonej, żeby ciśnienie trzymać) i:
- napełnianie uderzeniowe,
- pozycja do jazdy,
- jeżeli ciśnienie na hamulcach wzrośnie, to załączam hamulce i znowu uderzeniowe,
I tak się robi w kółko do momentu, aż na pozycji do jazdy ciśnienie juz samo się nie podnosi. A jak nadal nie można ruszyć, to daje jak największa moc i startuję na uderzeniowym ;). Jeszce się nie zdarzyło, zebym nie pojechał.

Offline PaPiK Cargo S.A

  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Mam problem
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Kwietnia 2006, 09:06:43 »
andy w symulatorze jeszcze chyba na et22 trzeba wczesniej zalaczy przetornice a dopiero pozniej sprezarke. Z twojej wypowiedzi wynika ze to juz jest poprawione. :]
Za prawdziwym nastawnikiem - 15361 KM
// na forum od 2005 roku :)

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Mam problem
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Kwietnia 2006, 13:31:44 »
Cytat: "PaPiK Cargo S.A"
andy w symulatorze jeszcze chyba na et22 trzeba wczesniej zalaczy przetornice a dopiero pozniej sprezarke. Z twojej wypowiedzi wynika ze to juz jest poprawione. :]


Ja mam tak, jak być powinno.

Borek: dobrze, że cały czas masz załączoną sprężarkę. Tak powinno się jeździć.

Offline PaPiK Cargo S.A

  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Mam problem
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Kwietnia 2006, 17:40:43 »
Andy czy ty masz ten exe co jest link u gory?? Ciekawi mnie bo ja juz poruszalem ten problem ze sprezarka
Za prawdziwym nastawnikiem - 15361 KM
// na forum od 2005 roku :)

Converter

  • Gość
Mam problem
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Kwietnia 2006, 18:57:05 »
Ja wtedy podjeżdżałem powoli, miałem sprężarkę wł i hamulec nastawiony na tzw. -1 w debugmode, podłączyłem się i straciłem dużo ciśnienia, sprężarka się włączyła, a było po stracie 3.5 atm (tylko:o). Nie mogłem w ogóle ruszyć!!!Tylko powietrze uchodziło jak szalone ze zb.gl I jak podjeżdżałem powoli na starej wersji też mi nieraz odskoczyło?? Dlaczego tak było na starej wersji??