Autor Wątek:  MaSzyna w telewizji  (Przeczytany 18191 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wojtek M

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
MaSzyna w telewizji
« Odpowiedź #30 dnia: 15 Marca 2006, 22:15:22 »
Cytat: "AIR"
ale pierwszy wagon też powinien chyba mieć opóźnienie  ?


znikome
Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Offline Radkos07

  • Wiadomości: 297
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
MaSzyna w telewizji
« Odpowiedź #31 dnia: 16 Marca 2006, 08:29:31 »
Wojtku M trochę się z tobą nie zgodzę odnośnie sugestii że 07 ma o wiele gorsze hamawanie od byka. Wiadomo że byk ma więcej osi i powinien hamować szybciej ze składem no ale który z maszynistów hamuje lokomotywą? Ja przynajmniej się z tym nie spotkałem.

Ostatnio udało mi się mieć służbę na byku ze skarżyska (1143). Na haku było 5 wózków i były poważne problemy z hamowaniem. Trzeba było schodzić o 1,5 atmosfery i pomagać sobie poślizgiem.

Natomiast ten sam skład był w drugą stronę ciągnięty przez siódemkę. Wszystko wyglądało o niebo lepiej.


Odnośnie EU07-483. To że na 129 jeździ byk to nie z powodu tego że mechanicy mieli problemy z hamowaniem. Bo mechanika nic nie tłumaczy że jechała taka maszyna i nie umiał zahamować. W tych piętrowcach są poprostu skopane hamulce i nikt tego nie lubi ciągnąć.
Ciężka praca i brak rozrywek sprawią,
ze bedziesz cholernym nudziarzem,
a twoja żona bogatą wdową

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
MaSzyna w telewizji
« Odpowiedź #32 dnia: 16 Marca 2006, 11:11:36 »
Wojtku, zdajsie że przy towarowych się włacza opóźniacz hamulca czyli towary z załozenia wolniej wyrównują ciśnienie w pg niż osobowe, zgadza się?

Cytat: "Radkos07"
Trzeba było schodzić o 1,5 atmosfery i pomagać sobie poślizgiem.

Wyrażaj się precyzyjniej, chodzi o hamulec przeciwpoślizgowy?

Offline Radkos07

  • Wiadomości: 297
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
MaSzyna w telewizji
« Odpowiedź #33 dnia: 16 Marca 2006, 11:35:10 »
Tak, zgadza się
Ciężka praca i brak rozrywek sprawią,
ze bedziesz cholernym nudziarzem,
a twoja żona bogatą wdową

Offline Wojtek M

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
MaSzyna w telewizji
« Odpowiedź #34 dnia: 17 Marca 2006, 23:02:29 »
Cytat: "Radkos07"
Wojtku M trochę się z tobą nie zgodzę odnośnie sugestii że 07 ma o wiele gorsze hamawanie od byka. Wiadomo że byk ma więcej osi i powinien hamować szybciej ze składem no ale który z maszynistów hamuje lokomotywą? Ja przynajmniej się z tym nie spotkałem.

.


A czy ja gdzieś kiedykolwiek napisałem, że hamuje się lokomotywą tylko??
Mówiąc o różnicy w skuteczności hamowania lokomotyw miałem na myśli jazdę luzem. Jadąc 07 szybciej się zatrzymasz mając na haku dwie klasy, niż jakbyś luzem jechał. Dla 22 to chyba bez różnicy.
Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Offline Negroth

  • Wiadomości: 153
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
MaSzyna w telewizji
« Odpowiedź #35 dnia: 21 Marca 2006, 10:19:33 »
Cytat: "Wojtek M"
Cytat: "Radkos07"
Wojtku M trochę się z tobą nie zgodzę odnośnie sugestii że 07 ma o wiele gorsze hamawanie od byka. Wiadomo że byk ma więcej osi i powinien hamować szybciej ze składem no ale który z maszynistów hamuje lokomotywą? Ja przynajmniej się z tym nie spotkałem.

.


A czy ja gdzieś kiedykolwiek napisałem, że hamuje się lokomotywą tylko??
Mówiąc o różnicy w skuteczności hamowania lokomotyw miałem na myśli jazdę luzem. Jadąc 07 szybciej się zatrzymasz mając na haku dwie klasy, niż jakbyś luzem jechał. Dla 22 to chyba bez różnicy.


Wojtku masz dużo racji... ale trzeba też pamietac o tym że byk bykowi czy gagarin gagarinowi (itd) nie jest równy. Pozatym na "efekty" hamowania wpływa jeszcze bardzo wiele szczegółów...
Krzychu :)

Offline Wojtek M

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
MaSzyna w telewizji
« Odpowiedź #36 dnia: 21 Marca 2006, 21:00:27 »
Cytat: "Negroth"
[Wojtku masz dużo racji... ale trzeba też pamietac o tym że byk bykowi czy gagarin gagarinowi (itd) nie jest równy. Pozatym na "efekty" hamowania wpływa jeszcze bardzo wiele szczegółów...



O tym też już dziesiątki razy pisałem. A najżarliwiej broniłęm tego w jakimś wątku o przyśpieszaniu lokomotywy.
Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
MaSzyna w telewizji
« Odpowiedź #37 dnia: 21 Marca 2006, 23:25:01 »
A ja wam tylko powiem w rzeczywistości żadna lokomotywa ani żaden wagon nie są sobie równe. Kazda maszyna inaczej jezdzi.