Prociem bardzo:
http://www.megaupload.com/?d=ZC8KNMXV
Kurcze wlaśnie dlatego przestało mi się cokolwiek chcieć dalej robić do symka i udostępniać. Bo po cholerę. Są nagranę super dźwieki i to z kabiny maszynisty. Nawet częśc z nich dałęm chyba ze dwa lata temu do download, a tu ktoś z uporem maniaka znowu wpieprzył syczenie powietrza w kranie rodem ze stacji orlen. Buczek od shp zaadoptowany z budzika babci. Nastawnik jazdy któy przy zejsciu do zera zanika i go nie slychac i odluźniacz lokomotywy który jest wlaściwie nie wiem z czego...
Wymiękam
Tym co to mają, proponuję wycieczkę do download do działu dźwięki. Sprawdzam następne, ale już się zniechęciłem. Po co taki bubel wypuszczać i nazywać to paczką całościową??
Koeljny dramat to spieprzona sprężarka na et22. Tzn ktoś zrobił zależnośc wlaczenia spreżarki od przetwornicy. Ale do cholery było dobrze to po co ktoś w tym grzebał??!! taka zależność jest na siódemce, NA BYKU SPRĘZARY CHODZĄ BEZ MŁYNÓW!!!!
Pomimo mojego wielokrotnego monitowania, nadal wentylatory które tak starałem się czystko nagrać na siódemce są !!!! Ktoś je z uporem maniaka tak podgłośnił, że aż przester jest!! Powinny być tylko ciut głośniejsze od et22, a tymczasem drą się tak jakby drzwi były otwarte albo jezcze głośniej...
Jedyna pozytywna rzecz jaką do tej pory zauważyłem to szybkość luzowania składu. Trasa 546 czy jakoś tak i "misja" z et22 2. O wiele za szybko reaguje na kran, natomiast prawie dobrze luzuje. Jadąc około 70 zwolniłem do 50 i dałęm w popełnienie. Wylozowało przy około 25 i jest to prawie jak w realu przy tej długości pociągu. Ale i tak jest to skopane. Idę dalej testować, ale mnie zmulióo strasznie i muszę drinka sobie znowu zrobić na poprawe nastroju ;)