Autor Wątek:  Linia 61 - v1 wydana!  (Przeczytany 270732 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom
« Odpowiedź #450 dnia: 27 Stycznia 2008, 13:57:06 »
Bohun przewidujesz jakieś eventy dźwiękowe  :))??. Chętnie pomoge.Oczywiście mowa o nagraniach z radiotelefonu.

Tak, jak najbardziej, gdybys mógł sie zgłosić do mnie na mejl albo gg chyba że na IRCa to obmówimy sobie treść tych zapowiedzi i rozmów.

Na razie zrobiłem misje do Herbów Starych, dzisiaj bede kończyć dalej, jedno co wam powiem to że jedzie sie zajebiaszczo, za gnaszynem mijamy sie z pośpiesznym Oleńka a póżniej przemykają się załadowane brutta no i walczymy aby przyjechać na czas co jest poprostu nie możliwe ;) 

P.S Dostalem Lubliniec jako taki, pomyślimy później nad jego żywotem, jak będe miał chęci to go dodam!
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2008, 15:29:51 wysłana przez bohunIC »

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom
« Odpowiedź #451 dnia: 27 Stycznia 2008, 17:07:17 »
(...) za gnaszynem mijamy sie z pośpiesznym Oleńka (...)

Czy ten pośpiech jest ciągnięty przez ET22 (jak byłem w Pankach, to rano i wieczorem byczek go ciągnął [mam uwiecznione :)]).

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom
« Odpowiedź #452 dnia: 27 Stycznia 2008, 17:15:25 »
Oczywiście że BYK.

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom
« Odpowiedź #453 dnia: 27 Stycznia 2008, 17:24:15 »
Witam.
Przepraszam od razu nie wiem czy działa priv nie jestem pewien ,Bohun nie wiem czy doszedł priv zostawiam kontakt do mnie w sprawie nagrań.
Grzesiekkk9@wp.pl
Gadu: 7624519
Żeby nie było kompletnego OT.Zostawiam małą zachęte nagranko złapane dzisiaj na stacji.(Odjazd)
http://www.speedyshare.com/686860643.html  Myśle że będzie to owocna współpraca.
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom
« Odpowiedź #454 dnia: 27 Stycznia 2008, 18:25:34 »
Właśnie skończyłem misje dla osobowego odjazd 18:49 ze Stradomia, przyjezdzamy z opóźnieniem ;) Nie moja wina tak to już jest na tej trasie. Misja jest już przetestowana i działa poprawnie, ja spędziłem równo GODZINE za nastawnikiem. Nagrania muszą być porządne bo inaczej po co sie męczyłem z całą resztą, a Ivonke to se kolego możesz zaprosić na impreze! Już ja z patykiem w du... mam lepszą dykcje. Odezwe się na GG to zrobimy liste co i jak! POZDRO

Offline kurak303E

  • Wiadomości: 267
  • PKP Intercity, Gdynia - kurs maszynistowski :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom
« Odpowiedź #455 dnia: 27 Stycznia 2008, 19:11:31 »
Czyli jednak dzisiaj trasy nie będzie? Szkoda... w moim województwie ferie jutro się kończą i nie będzie czasu w tygodniu na maszyne
Lubię SU45 :) Zapraszam na mój kanał, głównie o SU45 na YT - http://www.youtube.com/user/Gryszaq oraz Ełcką Galerię Kolejową - www.elkgk.cba.pl

Offline ISDR

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 275
  • IZIR
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom
« Odpowiedź #456 dnia: 27 Stycznia 2008, 23:07:11 »
Cytuj
Czy ten pośpiech jest ciągnięty przez ET22 (jak byłem w Pankach, to rano i wieczorem byczek go ciągnął [mam uwiecznione :)]).

Przez Panki nie jeździ "Oleńka"! Na zdjęciach masz "Merkurego".

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom
« Odpowiedź #457 dnia: 28 Stycznia 2008, 09:18:34 »
Sceneria jako wersja 1.2 Beta jest już gotowa na upload, niemniej jednak opóźnienie wynika iż w mojej paczce są rażące braki modeli, textur itd i chce to doprowadzić do stanu używalności by nie było problemów z odpaleniem trasy. Napewno się to wydarzy w tym tygodniu. Sceneria bedzie rozwijana przez cały czas i ulepszana. W planach jest dodanie Lublińca który już leży i czeka na HDD plus z uwagi iż posiadam stacje Fosowskie w maxie to może sie pokusze o przedłużenie trasy. No i dzwięki z radiotelefonu i zapowiedzi trzeba dodać, porobić więcej misji bo jest tylko jedna o 18:49. Jeśli dodam Lubliniec to wtedy Oleńka która jest teraz AI bedzie do prowadzenia przez nas. Musze poprawić ponadto tabliczki na semkach i sieć tu i ówdzie. Jeśli chodzi o FPS to najbardziej zwalnia w Stradomiu i Herbach Starych do około 20fps na szlaku wyrywamy do 50fps. Jadąc kiblem mija nas Oleńka i 4 zawalone w pieruny brutta. Trasa ukaże się bezpośrednio w TYM wątku.

Offline daros

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom
« Odpowiedź #458 dnia: 28 Stycznia 2008, 15:52:54 »
Bohun - myślę, że w tym wypadku cierpliwość popłaca i myśle, że nikt się nie obrazi jak dodasz tą trase za 2 tygodnie, ale za to pełną z Lublińcem i misjami na pośpiechy itp.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom
« Odpowiedź #459 dnia: 28 Stycznia 2008, 21:26:59 »
Wątek usunięty!
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2008, 19:01:01 wysłana przez bohunIC »

guest1206

  • Gość
Odp: Linia 61, DOWNLOAD
« Odpowiedź #460 dnia: 28 Stycznia 2008, 22:20:34 »
Co do prędkości szlakowej, to na stronie PLK jest do pobrania "Wykaz maksymalnych prędkości - pociągi pasażerskie" http://www.plk-sa.pl/fileadmin/pdf/reg0708_zm5/p_07-08_z_2.1p_w1.3.pdf
Podaje on, że prędkość szlakowa linii 61 dla toru nieparzystego wynosi:
km 117,223 - 131,440         50 km/h          (Częstochowa Stradom - Herby Stare; właściwie to 3 km przed HS)
km 131,440 - 134,440         60 km/h          (3 km przed HS do stacji Herby Stare)
km 134,440 - 146,350         40 km/h          (Herby Stare - Kochanowice)
km 146,350 - 152,750         30 km/h          (Kochanowice - Lubliniec)

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61, DOWNLOAD
« Odpowiedź #461 dnia: 29 Stycznia 2008, 18:59:25 »
Witam, Drodzy maszyno maniacy! Chciałem wydać trasę i pochwalić się tym co zrobiłem, chciałem żebyście sobie już pośmigali, ale...   ...pośpieszyłem się a co za tym idzie zrobił sie niezły burdel z trasą, jednemu działa drugiemu nie działa. W takim razie trasa się ukaże już kompletna z wspomnianymi odcinkami, misjami i uporządkowanymi a przedewszystkim przetestowanymi i kompletnymi dodatkami w odpowiednich katalogach. Sorry za zamieszanie i kasuje post z linkami do trasy. Wątek zamykam i otworze jak już będzie się czymś pochwalić.

POZDRO

Offline kolejarz14

  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Linia 61, DOWNLOAD
« Odpowiedź #462 dnia: 17 Marca 2008, 23:47:26 »
No i jak z tą traską już się niemoge doczekać aż pojade sobie bo to mój ulubiony odcinek
Częstochowa rodzinne miasto no więc ...
LOL nawet pomylic sie nie wolno!

Offline Tomek6996

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Linia 61, DOWNLOAD
« Odpowiedź #463 dnia: 18 Marca 2008, 07:19:35 »
No i jak z tą traską już się niemoge doczekać aż pojade sobie bo to mój ulubiony odcinek
Częstochowa rodzinne miasto no więc ...

Przyjemność z tej trasy będą mieli tylko posiadacze podrasowanych kompów. Sceneria jest tak dopieszczona,że u mnie na przykład nie można nazwać tego nawet pokazem slajdów....

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Linia 61, DOWNLOAD
« Odpowiedź #464 dnia: 18 Marca 2008, 09:41:47 »
To jest czat, gg czy forum?
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61, DOWNLOAD
« Odpowiedź #465 dnia: 18 Marca 2008, 18:11:14 »
Prosze państwa, szanowni mechanicy itd.

-Sceneria nie jest nigdzie dostępna!
-Sceneria jest w stanie porządkowania [rozkładam teren, trakcje, modele i drzewa na osobne pliki scm]
-Problemy z kompletacją pełnej paczki zmusiły mnie do wstrzymania publikacji.
-Jak bede mieć natchnienie i chwilke to wystawie na serwer

Ludzie święta idą nie macie w domu porządków do zrobienia?  Ja musze okna myć  >:(

Wystawie SCN jak bedę mieć pewność że wszystko śmiga!

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61, wstrzymane [tworzenie działającej paczki]
« Odpowiedź #466 dnia: 23 Kwietnia 2008, 08:38:51 »
Bry!

Po długiej przerwie w tym wątku, napisze co się stało z linią 61. Otóż zrobiłem już działającą paczkę całościową typu kopiuj - wklej! FPS na powiedzmy całym odcinku około 30. Są miejsca jak Stradom, węzeł HS-HN gdzie FPS spada nawet do 18. Obecnie jest odcinek od Stradomia do podg. Jawornica z pełnym węzłem Herby Nowe tj. bez stacji HN, która czeka na lepsze czasy, bo inaczej FPS w tym rejonie spada poniżej 10. Jeden bardzo uprzejmy kolega robi Lubliniec, nawet mu to dobrze idzie więc będzie też i ta stacja. Mati An napisał eventy za co jestem mu wdzięczny bardzo. Moim zadaniem na najbliższe tygodnie jest optymalizacja FPS, bo nie jestem do końca zadowolony z tego co jest obecnie. Jak się tylko z tym uporam to pojawi się link do trasy!

PZDR

Offline Wilu

  • Wiadomości: 343
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Linia 61 [optymalizacja scenerii]
« Odpowiedź #467 dnia: 23 Kwietnia 2008, 15:10:11 »
No szkoda z tym FPS-em :/ Czekamy na trasę ;) Powodzenia.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #468 dnia: 22 Maja 2008, 20:53:29 »
Cześć.

W końcu stwierdziłem że niema sensu dalej rozwijać tego projektu, bo FPS spada tak bardzo że już tylko niżej opadają ręce. Postanowiłem przerwać prace nad trasą i prawdopodobnie żeby nie mówić nigdy trasa się nie ukaże, a szkoda bo spędziłem ponad rok nad dokumentacją i planami. Może kiedyś jak przyjdą lepsze czasy projekt zostanie odkurzony.

Pozdrowienia.

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 320
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #469 dnia: 22 Maja 2008, 22:22:24 »
@Bohun: Może komuś podeślij tą trasę (temu kto jest chętny) żeby ją ewentualnie dokończył. Szkoda porzucać taki wspaniały projekt.
Pozdrawiam

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #470 dnia: 23 Maja 2008, 05:55:15 »
Albo wydaj to co jest i każdy już wg swego kompa itp dostosuje ja jakos do swoich potrzeb. Pozdr.

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 320
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #471 dnia: 23 Maja 2008, 08:00:03 »
Co masz na myśli z tym dostosowaniem?

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #472 dnia: 23 Maja 2008, 08:37:46 »
Panowie, jak mam być z wami szczery, to jak wyobrażacie sobie to; wydać i sobie dostosujemy? Jak? W notatniku powycinacie sobie elementy trasy, albo coś w tym stylu? No dobra wydam trase i pytanie moje jest takie, co będziecie oglądać prezentacje z Power Pointa? A co zmieni jeśli podeśle komuś trase na wykończenie? Trasa jest w zasadzie skończona, poprostu wydawanie jej na dzieńdzisiejszy nie ma najmniejszego sensu bo wstawicie sobie piękne loki i kupa! Składów też nie powycinacie bo inaczej eventy stracą sens. Kiedy scn poszła na testy okazało się że jak ktoś niema min. 2GB RAMu to nawet niech nie startuje, i w dodatku jest coś takiego tam że w Stradomiu niewiadomo dlaczego w jednym miejscu FPS spada do 0.1 i potrafi nawet zawiesić symka. Węzeł Herby Stare - Herby Nowe tak masakruje FPS w  scenerii że ciężko cokolwiek zrobić.

Jak widzicie rozwiązanie tego problemu?

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #473 dnia: 23 Maja 2008, 09:14:36 »
Cytat: bohunIC
Jak widzicie rozwiązanie tego problemu?

Wydać nowe EXE!!! :P A tak na serio to szkoda że zawiesiłeś mimo tego prace nad trasą bo miałem do niej duże nadzieje:(
Trasa jest baredzo klimatyczna i warta dokończenia. A jeśli chodzi o FPS zostało wydane kilka scenerii z małym FPS'em i nikt nie narzeka:P
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline Ajusto

  • Wiadomości: 150
  • Notatnik;] A nawet ostatnio trasy tworze;]
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #474 dnia: 23 Maja 2008, 09:20:39 »
A jeśli chodzi o FPS zostało wydane kilka scenerii z małym FPS'em i nikt nie narzeka:P
Heh:) Ja na Drawinowo mam 15FPS na stacjach ale jakoś żyje, (na Bałtyku ze 25FPS--w trasie ponad 30). Zawsze można wyłączyć trakcje ale to nie to samo...
Gdyby w EXE było coś takiego jak np. w Need for Speed-zie jakimś, ustawienia grafiki. Poziom detali pojazdów, otoczenia itd. Ale o tym to chyba tylko po marzyć można...;]

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 320
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #475 dnia: 23 Maja 2008, 09:22:31 »
@Bohun: Można wiedzieć jakie zmiany wprowadziłeś względem wcześniejszej wersji? [tej, do której linki usunąłeś].

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 416
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 67
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #476 dnia: 23 Maja 2008, 12:03:36 »
Panowie, jak mam być z wami szczery, to jak wyobrażacie sobie to; wydać i sobie dostosujemy? Jak?
Wg mnie nie powinno to stanowić większego problemu. W miejscach, gdzie Fps spada powiedzmy poniżej 10, wyciąć infrastrukturę, która nie ma wpływu na działanie scenerii i przenieść ją do osobnego pliku. Ci, którzy posiadają słabsze maszyny, pozostaną przy wersji podstawowej, a ci z mocniejszym sprzętem albo dołączą plik w całości poleceniem include, albo dołączą wybrane elementy. Oczywiście plik dodatkowy musiałby być w miarę dokładnie opisany. Zapewne sceneria straci nieco na atrakcyjności, ale nie ma nic za darmo.
« Ostatnia zmiana: 23 Maja 2008, 12:06:05 wysłana przez Marconi »
Pozdrawiam.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #477 dnia: 23 Maja 2008, 12:31:42 »
Jak chcecie bardzo to wystawie Wam scenerie, która bedzie zawierać tylko szlak, trakcje i teren. Tkz pustynia, wtedy FPS będzie dochodzić nawet do 40. Skoro ma być realna to musi być realna z tymi wszystkimi bajerami. No to rzuce okiem jeszcze raz czy da się coś z tym zrobić i czy są jakieś szanse na to żeby jakoś poprawić FPS.

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 320
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #478 dnia: 23 Maja 2008, 12:38:15 »
Może spróbuj wyrzucić trochę tej trawy bo z doświadczenia/eksperymentów wiem, że żre FPS jak nie wiem co.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Linia 61 [ostatecznie zawieszone]
« Odpowiedź #479 dnia: 23 Maja 2008, 12:56:56 »
A może Tobie się gdzieś trójkąty nakładają w terenie? Takie rzeczy potrafią mocno dać po FPSach. Ewentualnie w jakimś modelu są trójkąty mikro tudzież zbliżone na odległość rzędu dokładności floata.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.