a) REALNA
b) Przejeżdżałem
c) Wyobrażam sobie to tak, żeby zrobić całą stacje osobową, zakład taboru. Innego wyjścia nie ma. Chyba, że masz lepszy pomysł ?
d) Zrobić szlak, las to nie będzie problem a grupy stacji i górki....przyznam bez bicia, nie mam pojęcia.
ad. a) Realna? Jeśli wytniesz cokolwiek, to nie będzie realna.
ad. c) A cała grupa TGA łącznie z torami na których stoją wagony sieciowców za nastawnią TGA, cała grupa za nastawnią TGA1? To wszystko de facto łączy się w całość, nie dasz rady niczego wyciąć.
ad. d) Właśnie o to chodzi, że jeśli zamiast dajmy na to grupy 60 torów wstawisz las, to będzie to paswało jak pięść do nosa.
Moja opinia brzmi: Realne=awykonalne.
-------------------------------------------------------
Widzę, że chyba nie znacie realiów stacji Tarnowskie Góry. Troszkę się nachodziłem po jej torach i wiem jak sprawy się mają. Tylko cztery tory? W jaki sposób, jeśli droga zwrotnicowa biegnie pod takimi kątami jak na tym zdjęciu?
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=23650 A choćby nie było ich widać. Sieć trakcyjną nad całością widać, jak więc zrobić kilkaset bramek z kilkuset kilometrami przewodów?
-------------------------------------------------------
Tak, jeśli tak ma to wyglądać i ma być to sceneria realna, to zaprzestać, mimo, że mieszkam na szlaku, który planujecie zbudować i miło by było pojeździć po 'swoim'. Stacja Tarnowskie Góry to nie tylko dwa tory główne i odchodzące od nich X torów dodatkowych. To wielka, nieprawdopodobnie splątana i zależna od siebie złożona całość. A stacje Bytom, Chorzów Stary? Katowice? Też po 4 tory? Kolejne absurdy.