Autor Wątek:  Lokomotywa EP05  (Przeczytany 99681 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #30 dnia: 08 Lutego 2006, 19:43:09 »
Witam!

Dzięki @EP08_015 jest szansa, że lokomotywa EP/EU05 się wkrótce ukaże. Warto docenić jego pracę, dlatego proszę nie płakać nad teksturami. Zagarniacze zostaną usunięte, a model jeszcze dopracowany. Przecież gdyby już był dobry to dawno by nim można jeździć.
Obecnie pracuję nad kończeniem kabiny, później musze zrobić drugą wersję pod EU05 i wówczas mogę wypuścić lokomotywę.
Także czekajcie cierpliwie i znawców, których widzę jest coraz więcej i widzę posiadają wiedzę, a co za tym idzie pewnie jakieś materiały (głównie odnośnie kabiny) jeszcze raz prosze o kontakt na PW. Chodzi o to żeby kabina wyglądała od razu tak jak ma wyglądać a nie żeby później wszyscy pisali, że to złe, tamto złe.
Pozdrawiam!!!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #31 dnia: 09 Lutego 2006, 15:46:55 »
Z Bartem chodziło mi nie o tekstury (które są dobre, ale pewnie mi nie uwierzysz, bo ja oczywiście jestem przeciwko Tobie...), tylko o model. Bo to, że ten sam kawałek tekstury jest i dla zgarniacza i dla węży pneumatycznych to dobre nie jest.

No ale cóż - postrzegaj świat jak chcesz, warcz, naskakuj na innych, mieszaj z błotem, jak masz w zwyczaju. Proszę bardzo. To tylko i wyłącznie Twój problem.
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline CT

  • Wiadomości: 281
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #32 dnia: 09 Lutego 2006, 20:43:47 »
Ze swojej strony chce tylko pokazac EP05-23 przeznaczona do SPT. W polowie lutego zabieram sie ostro za modelowanie...trzeba dokonczyc co sie zaczelo. Pod numerem GG jest link do ET21..tez przeznaczonej do SPT.

Offline PaPiK Cargo S.A

  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #33 dnia: 10 Lutego 2006, 09:39:18 »
Oli_EU te modele są wspaniale. Zycze powodenia w dalszej pracy nad modelami. no i czekam cierpliwie.... pozdrowienia dla wszystkich MK PKP.
p.s fajny avatar :]
Za prawdziwym nastawnikiem - 15361 KM
// na forum od 2005 roku :)

Offline PaPiK Cargo S.A

  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #34 dnia: 14 Lutego 2006, 20:40:28 »
Witam. Czy czoło w EP05 nie jest zbyt bardzo wysunięte u dołu?? A wy jak myslicie ??

Dodano po 1 minutach:

 do przodu myrkło mi sie :]
Za prawdziwym nastawnikiem - 15361 KM
// na forum od 2005 roku :)

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #35 dnia: 14 Lutego 2006, 23:09:23 »
Witam!!!
Prace nad kabiną są ukończone w 80% a zatem podaje link do wersji testowej.

http://hyperupload.com/download/170c9986/EP05.rar.html

ROZPAKOWAĆ DO KATALOGU GŁÓWNEGO MASZYNY!!!

wpisy:
do dynamic.dat:

EP0516
EP05-16
1

EP0523
EP05-23
1

do scenerii:
node -1 0 EP05-23 dynamic PKP\EP05 none EP0523 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 EP05-16 dynamic PKP\EP05 none EP0516 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Wydanie ostatecznej wersji planuję conajmniej za miesiąc. Zamierzam jeszcze wykonać kabinę bez sterowania wielokrotnego co umożliwi powstanie EU05, która póki co jest na etapie przeróbek modelu zewnętrznego.
Kilka przełączników/lampek jest nie podpisanych, gdyż nie było wyraźnie widać na zdjęciach podpisów. Dlatego znawców proszę o informacje co pod nimi się kryje aby w ostatecznej wersji wszystko już było w porządku. Podobnie rzecz się ma co do podpięcia lampek/przełączników, na razie działa ich tylko kilka i jeśli są źle podpięte to myśle, że zostanie to wychwycone. Z racji skąpych materiałów co do tylniej ściany kabiny wygląda ona na razie jak wygląda, a jeśli będę posiadał nowe materiały to konieczne elementy na pewno pojawią się w tej częsci kabiny. Największym problemem jest sufit, który z konieczności jest taki "podwieszany". Niestety model 141 nie był widocznie tworzony z myślą o kabinie. Byćmoże uda mi się to poprawić za pomocą notatnika do ostatecznej wersji.
Słów kilka o samej paczce. Zawiera ona lokomotywy EP05-16 i EP05-23, czyli te, które do dziś są w służbie na PKP. Lokomotywy oczywiście w starym dobrym malowaniu :) Kabinę mają na razie wspólną, w ostatecznej wersji będą się różniły aby uatrakcyjnić symulator :).
Fizyka jest uproszczona. Więcej nie dało się zrobić na tym exe.
Gdyby ktoś się zastanawiał czy warto ściągać paczkę to zamieszczam dwa screeny:
http://img47.imageshack.us/my.php?image=ep0523kabina2hz.jpg
http://img103.imageshack.us/my.php?image=ep05238xz.jpg
Na koniec kieruję szczególne podziękowania dla osób, które pomogły i pomagają w projekcie m. in. EU05, EP08_015, Jaco, Patrykos, KURS90 (kolejność przypadkowa).
Pozdrawiam i życzę miłej jazdy!!!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #36 dnia: 15 Lutego 2006, 10:49:33 »
A, że tak zapytam? fizyka tam jest od czego? Od czecha czy od siódemki? PS. fajnie jakby normalne dźwięki były :)
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #37 dnia: 15 Lutego 2006, 11:41:52 »
Cytat: "Kozi"
A, że tak zapytam? fizyka tam jest od czego? Od czecha czy od siódemki? PS. fajnie jakby normalne dźwięki były :)


Co do fizyki to myślę, że chyba widać, że nie jest z siódemki. To uproszczona fizyka Czecha zrobiona na bazie fizyki EP08.
Co do dźwięków to jak ktoś je nagra to będą oryginalne.

Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #38 dnia: 15 Lutego 2006, 12:16:53 »
całkiem spoko, fajnie wyglada przednia szyba (nie jest całkiem przeźroczysta). Problem to FPS - ponad 100% mniej jadąc czechem :/
i mam pytanie: czy w rzeczywistości też EP05 wchodzą na pierwszą bezoporową przy ok 60km/h a drugą ponad 100km/h ?
i czy  też jest tak mułowata przy mniejszych prędkościach?
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #39 dnia: 15 Lutego 2006, 12:34:38 »
dla mnie to podobna ta fizyka :P a model i tekstury są bardzo ładnie zrobione :) nie moge się doczekać full wersji
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #40 dnia: 15 Lutego 2006, 12:51:30 »
Cytat: "AIR"
Problem to FPS - ponad 100% mniej jadąc czechem :/

Tak z FPS może być problem na słabszych kompach, gdyż model lokomotywy jest bardzo szczegółowy. Poza tym kabina jest nieukończona i przez to nie pousuwałem jeszcze wszystkich niewidocznych płaszczyzn itd. Z kolei dojdzie do niej jeszcze kilka elementów także jeżeli chodzi o FPS to lepiej już raczej nie będzie.
Cytat: "AIR"
i mam pytanie: czy w rzeczywistości też EP05 wchodzą na pierwszą bezoporową przy ok 60km/h a drugą ponad 100km/h ?
i czy  też jest tak mułowata przy mniejszych prędkościach?

Nie mam pojęcia :)
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #41 dnia: 15 Lutego 2006, 12:57:53 »
no słabego kompa raczej nie mam pentuim 2.8GHz, 512MB RAM,a tam gdzie miałem ok 20 FPS to spadło do 5-6 nawet (więc strasznie skacze)
Szkoda, że nie da się nic z tym zrobić:/
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline maly

  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #42 dnia: 15 Lutego 2006, 14:10:46 »
Witam!
 Jeśli chodzi o rzeczywistość to pozycja bezoporowa na ukladzie
 szeregowym kończy sie gdzieś w okolicach 40km/h reszta to boczniki
 ktorych nie (ominiemy)a jest ich 4. Na ostatnim boczniku osiaga sie te
 60km/h i można spokojnie przejść na układ równoległy. Pozycji równoległych jest 9, bezoporowa konczy sie w granicach~90km/h
 reszta to boczniki,których jest 5

 Chłodzenie oporów rozruchowych odbywa sie za pośrednictwem
 wentylatorów silników trakcyjnych. Na pozycjach oporowych, kanał
 powietrzny, łączący wentylator ze skrzynią oporową, jest otwierany
 (specjalna klapa wewnatrz kanału sterowana elektromagnetycznie)
 na bezoporowej kanał sie zamyka, stąd lokomotywa jest pozbawina
 charakterystycznego wycia podczas rozruchu)
 Na silnikach wentylatorów jest zamocowana pradnica prądu stalego
 połączona z wałem silnika za pomocą pasów klinowych zasila obwód
 niskiego napięcia i ładuje akumulatory (48V)

 Przy rozruchu obwod chłodzenia można włączyć ręcznie z pulpitu,
 jeśli tego nie zrobimy, to włączy sie automatycznie na 3 pozycji
 oporowej.

 Sprężarki na lok.EP05 sa zasilane wysokim napięciem(ET21,22)
 więc włączane bez potrzeby włączania (wentylatorow)

 Model bardzo ladny:)
 Jak mi sie trafi Czesio to nagram dzwieki:)
 
 Pozdrawiam

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #43 dnia: 15 Lutego 2006, 14:43:52 »
więc fizyka do poprawy (nie wiem czy nie jest poprostu zła przkładnia 44:77?)
nie wiem jaką ma rzeczywiście EP05 ale 44 to chyba za duzo ??
Nich sie wypowie ktoś kto sie zna
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #44 dnia: 15 Lutego 2006, 14:47:56 »
Cytat: "AIR"
no słabego kompa raczej nie mam pentuim 2.8GHz, 512MB RAM,a tam gdzie miałem ok 20 FPS to spadło do 5-6 nawet (więc strasznie skacze)


Testowałem teraz na Mocznikach i musze powiedzieć, że mając o wiele słabszego kompa miałem dobry FPS (16-17 na stacji, 25-28 na szlaku). Jak wiemy z wielu wątków na ten temat z FPS bywa różnie...

Co do samej fizyki to niestety nie dało się na szeregowym wsadzić boczników tak jak są w realu i nie można też zrobić ich różnej ilości na szeregowym i równoległym bo to wymaga zmian w exe. Podobnie kwestia tego by nastawnik sie poruszał podczas bocznikowania.
Na samych Mocznikach miałem problem złapać 160 km/h z dziewięcioma wagonami, ale w rzeczywistości chyba też tak było i dlatego zrobili w nich sterowanie wielokrotne (mogę się mylić).
Cytat: "AIR"
więc fizyka do poprawy (nie wiem czy nie jest poprostu zła przkładnia 44:77?)
nie wiem jaką ma rzeczywiście EP05 ale 44 to chyba za duzo ??
Nich sie wypowie ktoś kto sie zna

44:77 jest w EP05 - dane z internetu.
Testujcie dalej i piszcie co jest nie tak.
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #45 dnia: 15 Lutego 2006, 16:24:36 »
Cytuj
44:77 jest w EP05 - dane z internetu.
Testujcie dalej i piszcie co jest nie tak


Pomyłka!! 77:44
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #46 dnia: 15 Lutego 2006, 17:00:55 »
dobrze jest, 44:77, najpiwerw mniejsze potem większe, bo jakby było na odwrót to silniki byłyby superwolnoobrotowe (zamiast wolnoobrotowych, jakie są teraz), a poza tym przy odwrotnym ustawieniu lok by jechał koło 3 razy szybciej i by miał 3 razy mniejszą siłę
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 480
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #47 dnia: 15 Lutego 2006, 18:03:31 »
Jak widzę plik chk zapożyczony jest od EU07 i zmiana przekładni niewiele pomogła.
Proponuję zatem zmianę wartości na poszczególnych pozycjach rozruchowych nastawnika jazdy w plikach chk. Ja u siebie już to uczyniłem i odpowiadają one wartościom lokomotyw EU05 i po zmianie przekładni na 44:77 EP05. Niestety "boków" nie ma.

Proszę kogoś o kontakt, abym mógł ten plik posłać mailem i żeby ta osoba to gdzieś powiesiła do pobrania.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #48 dnia: 15 Lutego 2006, 18:14:47 »
Cytat: "Jaco"
Jak widzę plik chk zapożyczony jest od EU07 i zmiana przekładni niewiele pomogła.
Proponuję zatem zmianę wartości na poszczególnych pozycjach rozruchowych nastawnika jazdy w plikach chk. Ja u siebie już to uczyniłem i odpowiadają one wartościom lokomotyw EU05 i po zmianie przekładni na 44:77 EP05. Niestety "boków" nie ma.


Wartości na pozycjach rozruchowych zostały zmienione, ale "nieprofesjonalnie". Świadczy o zmianie choćby ilość pozycji rózna od tej w 07, zmiana parametrów (Vmax, wymiary itd). Poza tym pozycje nastawnika wrzucają się same (to wzięte z kibla).
Ja mam tą samą fizykę co Wy? Niech ktoś wklei plik chk z paczki.
Co do "boków" pisałem już wyżej.

Pozdrawiam!!!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 480
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #49 dnia: 15 Lutego 2006, 18:24:00 »
Cytat: "Profeta"
w rzeczywistości chyba też tak było i dlatego zrobili w nich sterowanie wielokrotne (mogę się mylić)

2 x EP05 targały Ex nawet z 11 wagonami o masie 500 t z V max 160. Jechały po dwie, aby m.in. utrzymać rozkład jazdy. Chodzi tu przede wszystkim o Górnika i Krakusa. Tatry dla przykładu na 2 x EP05 miały mase 750 t, ale V max 140.

Dodano po 5 minutach:

 
Cytat: "Profeta"
Wartości na pozycjach rozruchowych zostały zmienione, ale "nieprofesjonalnie".

Ja zmieniłem na oryginalne...
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #50 dnia: 15 Lutego 2006, 18:27:14 »
Cytat: "Jaco"
Ja zmieniłem na oryginalne...

To wrzuć to przez hyperupload, albo wklej same pozycje rozruchowe do przekopiowania.
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #51 dnia: 16 Lutego 2006, 21:04:48 »
Poniżej zamieszczam plik *.chk zmodyfikowany przez Jaco:

// to jest plik z parametrami dla EP05
// stale uniwersalne stosowane dla kazdego pojazdu
Param. Category=train M=82500 Vmax=160 PWR=2032 SandCap=500
Load: MaxLoad=52 LoadQ=pieces LoadAccepted=pantstate LoadSpeed=1 UnLoadSpeed=0.1
// rodzaj (train,auto,ship), masa [kg], Vmax [km/h], moc [kW]
Dimensions: L=16.140 H=3.987 W=2.950 Cx=0.3
// dlugosc ze zderzakami, wysokosc, szerokosc [m], wspolcz. oporu aerodynam.
Wheels: D=1.250 AIM=2000 Tw=1.435 Axle=Bo'Bo' Ad=3.05 Bd=8.55 Rmin=80 BearingType=Roll
// srednica kol napednych, moment bezwladosci [kgm^2], szerokosc, uklad i rozstaw osi, rozstaw czopow, min. promien skretu [m]
Brake: BrakeType=Oerlikon NBpA=8 MBF=85.0 MaxBP=0.41 BCN=8 BCR=0.112 BCD=0.2 BCM=5.3 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.834 MinCP=0.75 MaxCP=0.85 CompressorSpeed=0.03
// ilosc elementow ciernych na os, max sila docisku ham. recznego [kN], max. cisnienie w cyl.,
// cylindry: ilosc, promien, skok roboczy, mnoznik przekladni,
// cisnienie nominalne w przew. glownym [MPa], opcjonalnie dane dotyczace sprezarki i zbiornika glownego
BuffCoupl. CType=Screw kB=9200 DmaxB=0.15 FmaxB=740 kC=4800 DmaxC=0.15 FmaxC=780 beta=0.58
// urzadzenia zderzno-cieglowe, sily w kN (uwaga - sprezystosc kB to 2*sprezystosc pojedynczego zderzaka!)
Cntrl. BrakeSystem=Pneumatic BCPN=6 BDelay1=15 BDelay2=4 BDelay3=35 BDelay4=25 ASB=Manual LocalBrake=PneumaticBrake DynamicBrake=Passive MCPN=33 SCPN=5 AutoRelay=Yes IniCDelay=0.5 SCDelay=0.1
-1 0.6 -1 50 Pneumatic
 0 0.5 -1 9  Pneumatic
 1 0.44 -1 9  Pneumatic
 2 0.40 -1 9  Pneumatic
 3 0.36 -1 9  Pneumatic
 4 0.32 -1 9  Pneumatic
 5 0.28 -1 9  Pneumatic
 6 0 -1 9 Pneumatic
// tabelka z parametrami nastaw glownego hamulca: cisnienie w przewodzie glowny, cylindrach (-1: nie dotyczy), szybkosc nap.,
// powyzej rodzaj hamulca zespolonego, ilosc nastaw hamulca oraz opoznienie dzialania, typ hamulca niesamoczynnego
// ilosc nastaw glownego i dodatkowego nastawnika, rozruch aut., opoznienia zadzialania stycznikow
Security: AwareSystem=Active,CabSignal AwareDelay=60 SoundSignalDelay=5 EmergencyBrakeDelay=6 RadioStop=Yes
// systemy zabezpieczajace: czuwaki, sygnalizacja kabinowa itp
Light: Light=Generator LGeneratorEngine=ElectricSeriesMotor LMaxVoltage=110 LMaxCurrent=155  
// zrodlo mocy dla oswietlenia
Power: EnginePower=CurrentCollector CollectorsNo=2 MaxVoltage=3600 MaxCurrent=1200 MinH=0.38 MaxH=2.4 CSW=1.4
// zrodlo mocy dla silnikow trakcyjnych
Engine: EngineType=ElectricSeriesMotor Volt=1500 Trans=44:77 WindingRes=0.15 nmax=2390
// Parametry stale dla elektrycznych silnikow trakcyjnych
Switches: Pantograph=Continuos

// parametry silnika dla roznych stopni bocznikowania
// pozycja, alfa,beta,gamma(->moment), fi,Isat(->SEM)
// zmiana - fi,Isat->moment, fi,Isat->SEM
MotorParamTable:
0 23.34 206  124  118   1
1 42.12 826  124  165   1
2 25.81 380  123  218   1
3 27.89 558  129  324   1
4 30.48 798  130  427   1
5 25.26 742  131  555   1
END-MPT
Circuit: CircuitRes=0.01 ImaxLo=700 ImaxHi=850 IminLo=450 IminHi=550
// informacje o obwodzie elektrycznym

// naglowek listy: ilosc pozycji nastawnika, rodzaj wentylatorow oporow rozr. i ich predkosc obr., rez. zal. went.
// lista: nastawnik, rezystory rozruchowe, ilosc galezi, ilosc silnikow w galezi, automatycznie przeskakiwanie pozycji
RList: Size=33 RVent=Automatic RVentnmax=3300 RVentCutOff=0.1
0 0 0 4 1
1      14.308 1 4 1
2      10.558 1 4 1
3       8.908 1 4 1
4       7.668 1 4 1
5       6.428 1 4 1
6       5.744 1 4 1
7       5.060 1 4 1
8       4.616 1 4 1
9       4.172 1 4 1
10      3.813 1 4 1
11      3.454 1 4 1
12      3.100 1 4 1
13      2.746 1 4 1
14      2.456 1 4 1
15      2.215 1 4 1
16      1.974 1 4 1
17      1.629 1 4 1
18      1.284 1 4 1
19      1.054 1 4 1
20      0.824 1 4 1
21      0.593 1 4 1
22      0.362 1 4 1
23      0.181 1 4 1
24      0.000 1 4 1
25 2.086 2 2 1
26 1.727 2 2 1
27 1.373 2 2 1
28 1.228 2 2 1
29 0.987 2 2 1
30 0.642 2 2 1
31 0.412 2 2 1
32 0.181 2 2 1
33 0.00 2 2 1
END-RL


Miłej jazdy!

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #52 dnia: 16 Lutego 2006, 23:48:05 »
Raczej błąd jest jeszcze inny bo nadal pierwsza bezoporowa wchodzi przy 60km/h a druga 120km/h, a powinno być tak jak mały napisał.
Ja zmieniłem przkładnie na 33:79 (mimo, że w rzeczywistości jest inna) ale przynajmniej lok się zachowuje bardziej "realistycznie" i tak nie "zamula" przy małych prędkościach
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #53 dnia: 17 Lutego 2006, 07:48:23 »
trzeba zmienić MotorParamTable na odpowiednie do EP05, to się jakoś liczy, tylko nie wiem jak
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 480
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #54 dnia: 17 Lutego 2006, 14:58:21 »
Cytat: "AIR"
Raczej błąd jest jeszcze inny bo nadal pierwsza bezoporowa wchodzi przy 60km/h a druga 120km/h, a powinno być tak jak mały napisał.
Ja zmieniłem przkładnie na 33:79 (mimo, że w rzeczywistości jest inna) ale przynajmniej lok się zachowuje bardziej "realistycznie" i tak nie "zamula" przy małych prędkościach

Jesteś niepoważny! Wiesz, że nie ma "boków" w nastawniku i piszesz o błędzie...
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #55 dnia: 17 Lutego 2006, 17:27:20 »
a jak zamknąc okno od strony maszynisty? bo przy 160 mocno wieje...    ;)
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #56 dnia: 17 Lutego 2006, 17:33:19 »
Cytat: "Driver24"
a jak zamknąc okno od strony maszynisty? bo przy 160 mocno wieje...    ;)


Proponuję F10 ;)
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #57 dnia: 17 Lutego 2006, 22:59:48 »
Witam

Zassałem sobie paczuszkę wczoraj, rozpakowałem dzisiaj i oglądam sobie. Z zewnątrz prezentuje się bardzo ładnie. Ale kiedy wszedłem do kabiny to...

Nie wiem szyby i amperomierze mi zaparowały, haslera papierem obkleili ;) ? A o radiotelefonie to szkoda gadać...

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #58 dnia: 17 Lutego 2006, 23:21:29 »
Cytat: "EU7_304"
Nie wiem szyby i amperomierze mi zaparowały, haslera papierem obkleili ;) ? A o radiotelefonie to szkoda gadać...


Nie wiem skąd to się wzięło, paczka zawiera wszystkie potrzebne tekstury. Rozpakowałeś do głównego katalogu? Jeśli tak to spróbuj jeszcze raz, może wystąpił jakiś błąd. A może paczka ściągnęła się niekompletna? Czy u kogos jeszcze wystąpił podobny problem?

Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline mookie

  • Wiadomości: 70
    • Zobacz profil
    • http://www.hampel-fanclub.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #59 dnia: 17 Lutego 2006, 23:32:53 »
szyby są zaklejone po malowaniu
miałem takie "cuś" ale zassałem jeszcze raz i śmiga;)
Pomogłem?
Obok przycisku "Cytuj" jest taki mały plusik.
Wciśnij go !