Autor Wątek:  Lokomotywa EP05  (Przeczytany 105067 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP05
« dnia: 27 Stycznia 2006, 23:15:41 »
Witam!
Jak już pisałem w wątku o ET22-304, przemalowałem lokomotywę 141 na 140. Zamierzałem do niej zrobić kabinę, ale jak zobaczyłem wnętrze Bobiny to się przeraziłem i wtedy powstał pomysł by zająć się czymś bliższym ojczyźnie. Ten sam model 141 postanowiłem przerobić na EP05. Mówiło się o jej powstawaniu już ze dwa lata temu, wówczas gdy pojawiła się ta 141. No ale do dziś się nie pojawiła, więc postanowiłem się za to wziąć. Oto jak wyszedł model zewnętrzny:
http://img379.imageshack.us/my.php?image=czech016ug.jpg
http://img457.imageshack.us/my.php?image=czech024fn.jpg
Tekstura jak na razie jest robocza także nie przerażajcie się niedoróbkami.
Pantografy dałem z EU07, zderzaki z EP02, a ogrzewanie, garnki i te gniazda do sterowania ukrotnionego zrobiłem sam. Wszystko dodane za pomocą notatnika.
Robiłem i robię też kabinę. Na razie jest ukończona w ok. 50%. Oto jak na razie wygląda:
http://img478.imageshack.us/my.php?image=kabinaczech011vw.jpg
http://img495.imageshack.us/my.php?image=kabinaczech025ch.jpg
Opieram się tylko na zdjęciach, gdyż nigdy nie byłem w EP05. Stąd nie jest ona na pewno idealna. Brakuje mi jednak dokładniejszych danych na jej temat. Głównie chodzi o rozszyfrowanie wszystkich przełączników, gdyż na zdjęciach nie wszystkie podpisy są widoczne i nie znalazłem też żadnego jej opisu. Także gdyby ktoś posiadał materiały na temat tej kabiny to byłbym wdzięczny za kontakt.
Wszystko to jednak nic. Może być model, kabina, a jak nie ma fizyki to nie ma nawet o czym myśleć. Jeżeli ktoś zna się na robieniu fizyki, bądź takowa już istnieje to również prosze o kontakt.
Póki co testuje to pod fizyką EP08. Nastawnik, nawrotnik, krany hamulców , amperomierze, woltomierz WN, manometry, czuwak i SHP już działają. Zatem konieczne minimum do w miarę normalnej jazdy.
Piszcie co o tym myślicie, czy jest sens to kontynuować i czy ktoś mógłby pomóc w wyżej wymienionych kwestiach.
Pozdrawiam!!!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Stycznia 2006, 09:52:21 »
Cześć!
Bardzo ładnie się to prezentuje. Mogę zrobić fototeksturę dla EP05-23, jeśli jesteś zainteresowany, napisz PW.

Ciekaw jestem, jak wykonasz bocznik w kole nastawnika. ;)
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline adamst

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 75
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Stycznia 2006, 10:53:37 »
Zdaje się, że @OLI_EU robi/zrobił EP05 (w każdym razie przez jakiś czas miał ją w avatarze, a gdzieś się też napatoczyłem na screen).

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Stycznia 2006, 10:55:46 »
No zapowiada się bardzo nieźle. Tylko mam pytanko. Na jakiej trasce robiles screeny?

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Stycznia 2006, 12:12:36 »
Cytat: "adamst"
Zdaje się, że @OLI_EU robi/zrobił EP05 (w każdym razie przez jakiś czas miał ją w avatarze, a gdzieś się też napatoczyłem na screen).

tyle ze oli zrobił ją do Maszyny 2 więc nie masz co marzyć o tym, że ją udostępni.

a ten model wygląda bardzo fajnie :) podoba mi sie :)
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Stycznia 2006, 12:22:22 »
Cytat: "Lanos"
No zapowiada się bardzo nieźle. Tylko mam pytanko. Na jakiej trasce robiles screeny?


Trasa to twórczość własna... gdzieś musze testować ten tabor ;)

Cytat: "Kozi"
tyle ze oli zrobił ją do Maszyny 2 więc nie masz co marzyć o tym, że ją udostępni.


Zabierając się za tego loka właśnie wyszedłem z tego założenia, że ta robiona przez Oli_EU ma być do MaSzyny SPT.
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Stycznia 2006, 18:14:53 »
Cytat: "Profeta"
Brakuje mi jednak dokładniejszych danych na jej temat. Głównie chodzi o rozszyfrowanie wszystkich przełączników, gdyż na zdjęciach nie wszystkie podpisy są widoczne i nie znalazłem też żadnego jej opisu. Także gdyby ktoś posiadał materiały na temat tej kabiny to byłbym wdzięczny za kontakt.

http://www.cmbydgoszcz.kolej.szczecin.pl/ET40/kabina_opis.htm zobacz to, moze cos bedzie pomocne.

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1077
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 498
Re: Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Stycznia 2006, 13:58:32 »
Cytat: "Profeta"
...

No fajnie, że próbujesz podjąć się tego trudnego zadania...
Mała uwaga: konieczne jest poprawienie czoła EP05, gdyż jest ono za płaskie. 140, ani 141 też takiego nie miały. Poza tym trochę zachwiałeś proporcje pulpitu i okien w kabinie...
Jak napisał wcześniej Kolega EU05: jak rozwiążesz "boki" w nastawniku?

Życzę powodzenia w dalszych pracach!
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Stycznia 2006, 14:19:56 »
Cytat: "Jaco"
Jak napisał wcześniej Kolega EU05: jak rozwiążesz "boki" w nastawniku?


Może tak jak w EN57? Tam jest to zrobione w podobny sposób.

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Stycznia 2006, 15:13:38 »
Ale w EN57 nie ma bocznikowania na układzie szeregowym, co w czechach jest. Przypomniało mi się jedno (ale to niestety nie do wykonania - tak sądzę), że w czechach, jeśli wrzucasz parę pozycji na raz, to nastawnik "odskakuje" w kierunku pozycji zerowej, natomiast pozycje jazdy wrzucają się aż do momentu osiągnięcia pozycji wskazanej przez koło nastawnika jazdy, jeśli na kole wrzucisz pozycję szóstą i nie przytrzymasz koła nastawnika, silniki wskoczą na pozycję trzecią. Jeśli chcesz utrzymać pozycję szóstą, musisz trzymać koło nastawnika jazdy aż do osiągnięcia pozycji szóstej przez silnki. Ale to taki offtopic, nie sądzę, żeby w MaSzynie dało się coś takiego osiągnąć. ;)
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Stycznia 2006, 16:18:21 »
Cytat: "EU05"
Ale to taki offtopic, nie sądzę, żeby w MaSzynie dało się coś takiego osiągnąć. ;)
a ile jest na to czasu?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1077
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 498
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Stycznia 2006, 16:31:25 »
Cytat: "EU05"
Przypomniało mi się jedno (ale to niestety nie do wykonania - tak sądzę), że w czechach, jeśli wrzucasz parę pozycji na raz, to nastawnik "odskakuje" w kierunku pozycji zerowej

Raczej od pozycji zerowej...
Cytat: "EU05"
natomiast pozycje jazdy wrzucają się aż do momentu osiągnięcia pozycji wskazanej przez koło nastawnika jazdy

To jest nazywane przez maszynistów jeżdżących na EP05 "szyciem"...
Cytat: "EU05"
jeśli na kole wrzucisz pozycję szóstą i nie przytrzymasz koła nastawnika, silniki wskoczą na pozycję trzecią

Nie, po prostu nastawnik Ci ucieknie do zera...
Cytat: "EU05"
Jeśli chcesz utrzymać pozycję szóstą, musisz trzymać koło nastawnika jazdy aż do osiągnięcia pozycji szóstej przez silnk



Lokomotywy serii EU05 (później EP05) miały konstrukcję znacznie różniącą je od innych ówczesnych serii lokomotyw i dlatego ich rozruch wyglądał nieco inaczej. Jedną z zasadniczych różnic był brak przekaźnika samoczynnego rozruchu, co wymagało przeprowadzenia w każdym przypadku rozruchu ręcznego. Od prawidłowo wykonanego rozruchu zależało szybkie przejście na pozycje bezoporowe i uzyskanie w związku z tym wymaganej szybkości w stosunkowo krótkim czasie bez nadmiernego nagrzewania się oporników rozruchowych. W tym celu wykorzystując maksymalną przyczepność kół lokomotywy w początkowej fazie rozruchu należało szybko przejść kilka pozycji nastawnika jazdy aż do osiągnięcia na amperomierzu wskazania prądu około 500 A. Przesuwanie koła nastawnika jazdy na następne pozycje powinno było nastąpić wówczas, gdy natężenie prądu w obwodzie głównym nieco obniży się np. do 400 A. Jeżeli lokomotywa nie traci przyczepności przy prądzie 500 A i nie wykazuje skłonności do poślizgu, można było podnieść prąd rozruchu do 600 A. Uzależnione jednak to było od wielu okoliczności, które mógł ocenić na podstawie praktyki tylko doświadczony maszynista. Na przykład w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych nie należało podnosić prądu rozruchu ponad 400 A, a zdarzało się także, że musiał on być jeszcze mniejszy. W przypadku wystąpienia poślizgu konieczne było powrócenie kołem nastawnika jazdy do pozycji zera i rozpoczęcie rozruchu od nowa. W początkowej fazie i uważnej obsłudze zauważony poślizg można było zlikwidować poprzez uruchomienie piasecznic lub lekkim przyhamowaniu zestawów hamulcem dodatkowym. Zmiany układu szeregowego na równoległy dokonywało się w zasadzie z położenia II bocznikowego układu szeregowego na 25 pozycję układu równoległego przy prądzie nie większym niż 400 A.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #12 dnia: 29 Stycznia 2006, 16:59:16 »
A, to przepraszam, coś pomyliłem niestety.
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #13 dnia: 29 Stycznia 2006, 20:35:41 »
Witam!
Co do czoła lokomotywy to ja jedynie przerabiam istniejący w MaSzynie model 141 w notatniku dodając do niego różne elementy polskie a usuwając te czeskie (np. kwestia pantografów czy reflektorów). Dlatego nie jestem w stanie tego poprawić.
Co do proporcji kabiny to oczywiście są one zachwiane, gdyż jak pisałem opieram się wyłącznie na zdjęciach nie posiadając żadnych jej planów. Dlatego proszę osoby posiadające takie materiały o kontakt na PW, gdyż pozwoli mi to jak najrealniej odzwierciedlić kabinę Czecha, a będzie to myślę z korzyścią dla nas wszystkich.
Co do bocznikowania i różnych komplikacji z tego powodu wynikających to jest to raczej kwestia fizyki. A jak pisałem nie znam się na jej tworzeniu. Stąd moja prośba do osób znających bardzo dobrze tą lokomotywę (widzę, że takich nie brakuje) i osób potrafiących pisać fizykę do MaSzyny o współpracę w projekcie.
Pozdrawiam!!!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Kolejarz

  • Wiadomości: 85
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #14 dnia: 30 Stycznia 2006, 17:28:16 »
Cytat: "EU05"
Ale w EN57 nie ma bocznikowania na układzie szeregowym,
Z tym sie nie zgodze. Wszystkie krakowskie i cześc katowickich EZT Na pierwszym przyspieszeniu maja bocznikowanie szeregu wymyślił to jeden z instruktorów z MD Sucha Beskidzka dla ułatwienia powolnej jazy w terenie górskim.

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #15 dnia: 30 Stycznia 2006, 18:06:00 »
Ciekawe rozwiązanie. ;)

Ale ja mówiłem o zwykłym (MaSzynowym) EN57.
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline Radkos07

  • Wiadomości: 297
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #16 dnia: 30 Stycznia 2006, 18:16:40 »
Cytat: "Kolejarz"
Z tym sie nie zgodze. Wszystkie krakowskie i cześc katowickich EZT Na pierwszym przyspieszeniu maja bocznikowanie szeregu

No to faktycznie ciekawe rozwiązanie.Czyli zmiana w rozwiązaniu konstrukcyjnym?

A jeszcze jedno: to krakowiacy jeżdżą na bocznikach w kiblach? Mnie się nigdy tego nie udało spotkać. Maksymalna pozycja u nich to R.
Ciężka praca i brak rozrywek sprawią,
ze bedziesz cholernym nudziarzem,
a twoja żona bogatą wdową

Offline Kolejarz

  • Wiadomości: 85
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #17 dnia: 30 Stycznia 2006, 19:28:35 »
Jest tak na przyspieszeniu I sa pozycje: P,S,(R)"przeskakuje luźno" i nastepnei trzy boczniki na takim układzie można osiągnąć max 60km/h co na trasy górskie jest idealne a na układzie II: P,S,R,BI,BII,BIII i jak trzeba to jada na wszystkich trzech bokach;) Podobno jak oddelegowano trzy Suskie jednostki do Bydgoszczy to tamtejsi mechanicy bocznikowanie szeregu uwazali za awarie i odnotowywali to w książkach pojazdu

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 332
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #19 dnia: 08 Lutego 2006, 18:08:39 »
Cytat: "Kolejarz"
Jest tak na przyspieszeniu I sa pozycje: P,S,(R)"przeskakuje luźno" i nastepnei trzy boczniki na takim układzie można osiągnąć max 60km/h co na trasy górskie jest idealne a na układzie II: P,S,R,BI,BII,BIII i jak trzeba to jada na wszystkich trzech bokach;) Podobno jak oddelegowano trzy Suskie jednostki do Bydgoszczy to tamtejsi mechanicy bocznikowanie szeregu uwazali za awarie i odnotowywali to w książkach pojazdu


Kurde teraz mnie zaskoczyłes - bo ja jako Krakus myślałem ze tak jest na wszystkich kiblach - a w Maszynie nie ma bo nie ma... :D
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #20 dnia: 08 Lutego 2006, 18:38:05 »
Cytat: "EP08_015"
A ja już szanownemu koledze zrobiłem co miałem. O to efekty:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/NKT/EU05/EU05-09.jpg

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/NKT/EU05/EU05-ZT.jpg

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/NKT/EU05/eu05-12.jpg

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/NKT/EU05/eu05-19.jpg

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/NKT/EU05/eu05-22.jpg

Pozdrowionka.


@ EP08_015 EU05 nie miały zgarniacza dopierow w serii EP05 je zamontowano. A i z każdych strony Czechy miały przecinane okno w połowe w pozycji poziomej.
Ja bie krytykuje ani nie mam na myśli że ten repaint EU05 jest do kitu bo jest naprawde ładny. Gratuluje i myśle że moje uwagi się przydadzą.

Pozdrawiam Patrykos
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1077
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 498
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #21 dnia: 08 Lutego 2006, 18:58:23 »
Cytat: "Patrykos"
EU05 nie miały zgarniacza dopierow w serii EP05 je zamontowano.

Mylisz się! Przynajmniej niektóre EU05 w latach 70 miały już zgarniacze (np. 20, 25, 27, 29, 30) i nowe lampy z tym, że jedna nie miała "końcówki" czerwonej, a górna wyglądała nieco inaczej. W przypadku EU05-29 to już w 1966 roku miała zgarniacz. I jeszcze jedno: EU05 miały 4 drzwi wejściowych.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #22 dnia: 08 Lutego 2006, 19:01:43 »
@ Jaco sorki zapomniałem :/ tylko mnie drażnią mnie te szyby :)
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #23 dnia: 08 Lutego 2006, 19:04:13 »
Podczas istnienia EU05 nie było takich jednostek organizacyjnych jak zakłady taboru.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 332
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #24 dnia: 08 Lutego 2006, 19:19:20 »
Juz jest poprawione teksturka okna i wyszla superek :D
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #25 dnia: 08 Lutego 2006, 19:22:47 »
A jak poradziłeś sobie ze zgarniaczem? To jest tga więc zrób przezroczysty. :)
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 332
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #26 dnia: 08 Lutego 2006, 19:27:24 »
Obawiam sie ze zgarniacza nie da sie usunac z tego powoduy że z obszary tekstury zgarniacza sa pobierane barwy dla węzy pneumatycznych :(
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #27 dnia: 08 Lutego 2006, 19:28:46 »
Aha. Ech, kto to robił... Widać, że nie Bart (pewnie wiesz o co mi chodzi - wycieraczka). ;)
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 332
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #28 dnia: 08 Lutego 2006, 19:35:51 »
No prosze a co Bart ma wylacznosc na robienie tekstur? A tak pozatym ile nagle znawców EU05/EP05 a jak kolega prosił o pomoc to to kazdy cicho siedzial i ani slowa nie pisnol. A teraz marudzicie ze nie to okno czy zgarniacz. Przestancie marudzic i bierzcie sie doroboty albo cicho siedźcie !!!!!!!!!
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Lokomotywa EP05
« Odpowiedź #29 dnia: 08 Lutego 2006, 19:41:17 »
Cytat: "EP08_015"
No prosze a co Bart ma wylacznosc na robienie tekstur? A tak pozatym ile nagle znawców EU05/EP05 a jak kolega prosił o pomoc to to kazdy cicho siedzial i ani slowa nie pisnol. A teraz marudzicie ze nie to okno czy zgarniacz. Przestancie marudzic i bierzcie sie doroboty albo cicho siedźcie !!!!!!!!!


Prosze Cię @ EP08_015 nie nerwowo bo będzie awantura . Co do zgarniacza to nie musi być zmieniany tylko okienko to jest charakterystyczne a zgarniacz miały EU05 (dopierow teraz mi się wspomniało :P) więc wyzeruj nastawnik bo nadmiarowy wybił ;)
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.