Autor Wątek:  eu160  (Przeczytany 17841 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kac.pl

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 108
eu160
« dnia: 29 Czerwca 2022, 13:52:12 »
model eu160 wykonania mojego z dniem 12.05.2024/aktualizacja na dzień 24.07.2024
« Ostatnia zmiana: 24 Lipca 2024, 22:28:14 wysłana przez kac.pl »

Offline Celuś

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 371
Odp: eu160
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Czerwca 2022, 13:53:24 »
Jak przy SU4210 było okej, to tu na dzień dobry w oczy się rzuca brak smootha, i definitywnie skopana geometria reflektorów, o wózkach nie wspominając, wyglądają bardzo podejrzanie.

Offline holowka112

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: eu160
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Czerwca 2022, 16:48:26 »
Wydaje się być ok, przynajmniej na moje nie fachowe oko, ale to będzie dokładniej widać po oteksturowaniu.

Offline Celuś

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 371
Odp: eu160
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Czerwca 2022, 16:51:26 »
Teksturowanie nic nie ujawni, poza kolejnymi nieścisłościami.

Offline holowka112

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: eu160
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Czerwca 2022, 17:06:01 »
Na moje oko jest i tak nie najgorzej, zresztą w EN57AL wydanych już też wydaje mi się że są nieścisłości w wyglądzie czoła

Offline Celuś

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 371
Odp: eu160
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Czerwca 2022, 17:08:36 »
Ale nie całkowite pominięcie pewnych jego elementów, czy widoczne na pierwszy rzut oka nieścisłości proporcji między jego częściami...

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: eu160
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Czerwca 2022, 17:10:32 »
Niestety, ale widać iż bryła jest do znacznej poprawki.
EDIT:
Chociaż to też może być wina perspektywy, bo screen jest pod innym kątem. Najlepiej by było ustawić na wprost i wtedy porównać.
« Ostatnia zmiana: 29 Czerwca 2022, 17:22:44 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Neodokuran

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: eu160
« Odpowiedź #7 dnia: 30 Czerwca 2022, 19:28:30 »
Teksturowanie nic nie ujawni, poza kolejnymi nieścisłościami.

Na zdjęciu Celi widać, że cały model jest pięknie skopany...

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1655
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1336
Odp: eu160
« Odpowiedź #8 dnia: 01 Lipca 2022, 00:46:46 »
Autorem tej grafiki jestem ja :P Celusia tylko skopiowała.

Chociaż zdjęcie pochodzi z Ilostanu Pojazdów Trakcyjnych, a jego autorem jest Paweł Telega.
« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2022, 00:49:19 wysłana przez jakubg1 »

Offline __Ribka__

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: eu160
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Lutego 2024, 21:53:38 »
Witam. Czy jakieś newsy dotyczące eu160?
Pozdrawiam

Jak widać od półtora roku cisza w temacie.

Zamykam przed archeologią.
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2024, 22:17:53 wysłana przez matek123 »

Offline kac.pl

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 108
Odp: eu160
« Odpowiedź #10 dnia: 12 Maja 2024, 21:28:55 »
w dniu 12.05.2024 zostały wznowione prace nad lokomotywą eu160"Gryfin" stan pracy zostal zaktulizowany na porzednim poscie cala siatka została zrobiona od nowa przy odpowiednich planach model dopiero jest w fazie wstępnej ale i tak z czasem moje  umiejentnosci w blenderze się wzbogacily i model wyglonda znacznie lepiej niz poprzedni

Cześć, miło że wróciłeś do tworzenia. Prośba wstawienie znaków interpunkcyjnych. Na przyszłość screeny wrzuć do nowego postu, bez kasowania poprzednich.
Matek123
« Ostatnia zmiana: 12 Maja 2024, 23:13:08 wysłana przez matek123 »

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1655
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1336
Odp: eu160
« Odpowiedź #11 dnia: 12 Maja 2024, 21:41:07 »
Dziura na reflektory wydaje się za duża, ale szczerze źle nie wygląda. Dajmy mu szansę, bo lepszego prędko nie będzie.

Offline kac.pl

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 108
Odp: eu160
« Odpowiedź #12 dnia: 13 Maja 2024, 16:59:55 »
na planach taka juz byla

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: eu160
« Odpowiedź #13 dnia: 15 Maja 2024, 19:21:30 »
Po tym zarysie już widać, że chłopak przez ten czas raczej nie próżnował i jego umiejętności w blenderze zdecydowanie uległy poprawie. Grunt to robić na dobrych rysunkach. Dobry podkład to podstawa.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Skyskaper

  • Wiadomości: 8
  • Siemanko witam w mojej kuchni
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 8
Odp: eu160
« Odpowiedź #14 dnia: 17 Listopada 2024, 21:31:51 »
Dobry, wiadomo może w jakim stopniu wykonania jest model od lipca, czy jednak się nie bardzo zmienił? ;)
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2024, 21:38:46 wysłana przez Skyskaper »
Skaj skajpa

Offline kac.pl

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 108
Odp: eu160
« Odpowiedź #15 dnia: 18 Listopada 2024, 18:45:34 »
odp

Offline Skyskaper

  • Wiadomości: 8
  • Siemanko witam w mojej kuchni
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 8
Odp: eu160
« Odpowiedź #16 dnia: 19 Listopada 2024, 12:05:10 »
Oo widzę że model idzie do przodu. Cieszę się że nadal idzie do przodu, a nie jak większość wątków tego typu idzie na bocznice.
Skaj skajpa

Offline kac.pl

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 108
Odp: eu160
« Odpowiedź #17 dnia: 23 Grudnia 2024, 16:09:48 »
Stan prac na dzień 23.12.2024r.

Model lokomotywy wzbogacił się o szczegółowy dach z pełnym okablowaniem oraz pantografami.
Podziękowania dla x_Zielu za pomoc w pozyskaniu materiałów, dzięki którym mamy dzisiaj efekt widoczny na screenach.
Mamy w planach podzielić się finalnym modelem lokomotywy EU160 z developerami symulatora MaSzyna, dzięki czemu ujrzycie tę lokomotywę jako oficjalny dodatek, powstały przy współpracy z zespołem TPMS19/22.

Kolejne aktualizacje prac przewidywane są na rok 2025.

« Ostatnia zmiana: 26 Grudnia 2024, 17:19:34 wysłana przez kac.pl »

Offline kac.pl

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 108
Odp: eu160
« Odpowiedź #18 dnia: 30 Grudnia 2024, 20:37:44 »
W dniu dzisiejszym przedstawiamy wam efekt końcowy prac nad wózkiem lokomotywy Griffin.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2481
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1095
Odp: eu160
« Odpowiedź #19 dnia: 02 Stycznia 2025, 17:11:49 »
Test.
« Ostatnia zmiana: 02 Stycznia 2025, 17:14:13 wysłana przez hanys »

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1655
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1336
Odp: eu160
« Odpowiedź #20 dnia: 02 Stycznia 2025, 17:55:59 »
Testujesz program do usuwania znaków wodnych? :)

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2481
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1095
Odp: eu160
« Odpowiedź #21 dnia: 02 Stycznia 2025, 19:13:03 »
Nie, bo chłopakom załączniki nie wchodzą  na postach, więc  wrzuciłem posta dla testów.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1655
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1336
Odp: eu160
« Odpowiedź #22 dnia: 02 Stycznia 2025, 21:38:00 »

Offline Poland_RG

  • Wiadomości: 1
  • Strażak-Ratownik OSP, Modeler 3D, Grafik, Skrypter
    • Zobacz profil
    • TPMS 19/22 - Trainz Polish Modifications Studio 19/22
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: eu160
« Odpowiedź #23 dnia: 07 Stycznia 2025, 22:59:55 »
Stan prac na dzień 7.01.2025r.

Dawno nie prezentowaliśmy wam całokształtu, oto i on. Do poprawy są jeszcze drobne artefakty widoczne na pudle lokomotywy, ale to tylko kwestia czasu. Aktualnie zostały zakończone prace nad podwoziem lokomotywy i wózkami. Tak prezentuje się aktualna wersja modelu griffina:

Zdjęcie wysokiej rozdzielczości: https://i.imgur.com/WliAFx9.jpeg

« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2025, 23:01:54 wysłana przez Poland_RG »
Poland_RG's Modifications & Scripts
Trainz Polish Modifications Studio

Offline dave

  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: eu160
« Odpowiedź #24 dnia: 22 Stycznia 2025, 19:03:48 »
Witam, czy mógłbym wiedzieć jak idą prace i (wiem że jest to ciężkie do określenia ale z ciekawości zapytam) kiedy będziemy mogli zobaczyć griffina w grze?

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1655
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1336
Odp: eu160
« Odpowiedź #25 dnia: 22 Stycznia 2025, 21:08:33 »
Nie wiesz nawet czy w ogóle to trafi do MaSzyny. trafi :) Ale biorąc pod uwagę obecny stan i wiedzę jak postępują podobne projekty, prawdopodobne wydanie przewiduję na przełom 2025/2026?
(i przy okazji - świetna robota dla ekipy, która robi ten model, bo widzę że jest was kilku!)
« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2025, 21:16:45 wysłana przez jakubg1 »

Offline kac.pl

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 108
Odp: eu160
« Odpowiedź #26 dnia: 24 Stycznia 2025, 22:20:17 »
W odpowiedzi na zapytanie użytkownika dave zewnętrzna bryła modelu griffina jest na ostatniej prostej do ukończenia. Od ostatniej aktualizacji widocznej na screenach doszły: kabina low poly, sprzęgi, a także elementy na czole lokomotywy. Ponadto poprawki dotknęły model zewnętrzny pudła, a także artefakty widoczne na powyższym screenie. Do ukończenia modelu High-Poly zostały nieliczne elementy, następnie w kolejce są teksturowanie, a także redukowanie do poszczególnych modeli LOD. Gdy tylko prace nad projektem dobiegną końca model zostanie przekazany twórcom symulatora MaSzyna, a także postaramy się dopiąć wszystko na ostatni guzik, aby model stanął na (Ma)Szynach 😉

Pozdrawiamy, zespół
Trainz Polish Modifications Studio