Autor Wątek:  Słupy sieci 2x2  (Przeczytany 857 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KoichiFirst

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 33
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Słupy sieci 2x2
« dnia: 26 Grudnia 2023, 11:13:36 »
Czy są w Symulatorze słupy sieci 2x2 (2 przewody jezdne, 2 nośne)? Z góry dziękuję.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6343
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 373
Odp: Słupy sieci 2x2
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Grudnia 2023, 14:24:17 »
W 2012 albo 2013 integrowałem zagubioną linię rozwojową, w której była obsługa (wyświetlanie) dwóch lin nośnych. Problem był tego typu, że wyświetlało się to tylko w jednym trybie (DL), a w drugim (VBO) nie było dokończone. Poza tym, nie było scenerii obszytych siecią na dwie liny nośne, więc nie było na czym testować. Również, konstrukcje przęseł z dwiema linami nośnymi mają różne parametry, więc postulowałem wpisywanie kodu rozpoznawczego sieci (typu "YpC95-2C") zamiast parametru "Al" czy "Cu". Wymagałoby to stworzenia zestawów parametrów, np. w postaci plików o nazwach "YpC95-2C". Jakie były dalsze losy tego tematu. to nie wiem. Na forum nie widziałem, by ktoś na ten temat pisał, a czatów nie śledziłem.

Co do słupów, to nie wiem, wydaje mi się, że słupy są z 2003 roku. Około 2012 roku zostały prowizorycznie przystosowane słupy Sakoriusa do użycia w Rainsted, ale do tej pory mam problem ze spójnym sparametryzowaniem słupów (tzn. jaki ciąg znaków przekłada się na jakie własności słupa). Utknąłem w szczególności na słupach parasolowych oraz kotwieniu sieci na bramkach. W ogóle, sieć trakcyjna do MaSzyny wymaga wprowadzenia regulacji, bo nie może być tak, że punkt zawieszenia drutu jest zawsze w stałej odległości od punktu wstawienia słupa i jedynym sposobem przesunięcia drutu jest wstawienie słupa w skrajnię sąsiedniego toru.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni