Autor Wątek:  PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...  (Przeczytany 13262 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« dnia: 08 Grudnia 2005, 15:39:58 »
po ostatniej sceneri Krewetkowo - Homarowo pozostał mi mały niesmak! postanowiłem zrobić coś wiecej. efektem jest sceneria kurczakowo - bażantowo! trasa całkowicie zelektryfikowana! około 10 stacji, malownicze krajobrazy! trasa jest przejezdna aczkolwiek tzreba zrobić jeszcze: eventy, budynki, i całą reszte! myśle ze wkrótce ukaże się pierwsza wersja beta, tym razem postaram sie o dokładne przetestowanie wszystkich eventów! niechce zeby znowu ktos pluł sobie w brode czekając 100 lat na s1. :) pozdrowce















Offline PEKAP

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Grudnia 2005, 15:57:22 »
Cytat: "bohunIC"
malownicze krajobrazy!


Z tego co widzę na większości screenów tu umieszczonych to dominuje tu "malowniczy" krajobraz trawy zasianej na równinach. Ale trasa ogólnie mi się podoba a szczególnie układ torowy. Na pierwszym screenie na tym daszku nad peronem jest zawieszony zegar. Mógłbyś troszkę poprawić jego teksturę.
-//-

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
x
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Grudnia 2005, 16:13:35 »
malowniczy to on bedzie jak skoncze teren! screeny zrobione na potrzebe forum! cala reszta potem! chcialem zrobic taki fajny dworzec cos ala taki jak w Częstochowie ale wyszedl taki ala Bukareszt 1939r. he he






Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Grudnia 2005, 18:46:43 »
tylko proszę o 1 rzecz:

A mianowicie: UMIEŚĆ DEFAULTOWE SKŁADY!!! Lub pisz do autorów modeli aby wyrazili zgodę na umieszczenie ich w Twojej scenerii, gdyż mogą się pojawiać posty, że w Twojej trasie brakuje tego, a tego!!!

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Grudnia 2005, 21:30:08 »
Przepraszam ze sie pytam (albo czepiam, jak kto woli), i jesli to pytanie nie jest na miejscu to prosze go zbocznikowac, ale czemu 90% tras/stacji do MaSzyny nazywa sie/ma w nazwie czlon "*owo"? nie mozna by jakos inaczej nazywac? :>

Offline dehu

  • Wiadomości: 84
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Grudnia 2005, 22:44:44 »
Brawo! To mi sie podoba.. Screeny ze zrobionej już trasy, a nie obiecywanie nie wiadomo czego, a potem wielomiesięczne czekanie na "bele co".

A takie pytanie poza konkursem:
1. Będą kible? 1,2 składowe? jeśli 2 będa sie otwierały drzwi?
2. Widze ładne przejazdy kolejowe, szlabany będą sie zamykały i ostrzegały dzwonkiem?
3. Będzie ruch innych składów? nic tak nie nudzi jak ciągłe S1 na semaforze

Owocnych prac :)
Teraz to mnie to lotto..
Dzień bez wazeliny dniem straconym..

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
.
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Grudnia 2005, 00:50:12 »
oczywiscie ze beda kible! co do szlabanów to no jak mialy by się nie zamykać? muszą!!! będą!!! obecnie kończe robić teren, potem pare budynków i już tylko eventy...   a z tym może być róznie jednak nudno nie bedzie beda jezdzić inne sklady, będą mijanki. pozdro

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Grudnia 2005, 14:13:39 »
bohunIC: Jak chcesz, to możesz walić śmiało - jeżeli chcesz informacji na temat stacji, dworców w Częstochowie. Służę uprzejmie. :)


P.S.: Fajnie wygląda ta traska :]

Offline TruckeR

  • Wiadomości: 309
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: .
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Grudnia 2005, 21:56:08 »
Cytat: "bohunIC"
a z tym może być róznie jednak nudno nie bedzie beda jezdzić inne sklady, będą mijanki. pozdro


W Twojej mapie Krewetkowo składy fajnie się mijały, stosunkowo szybko, zaraz po ich przejeździe dostawaliśmy wolną drogę, więc nudno nie było. Tamtą trasę bardzo lubię, mimo pewnego zamieszania z E1.
Pozdrawiam serdecznie!

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
.
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Grudnia 2005, 23:03:49 »
prace nad wykańczaniem terenu trwają! ale już widze żę może być cieniutko z FPS...  hmmmm   czy 15fps w trybie freefly to malo? boje pomysleć co bedzie dalej! ale mam good news-> tylko w jednym miejscu tj. na przecięciu szlaków! gdyby fps-y spadły poniżej 10 to zrobie teren jako plane tex z texturą trawy! [bez pagórków ani lasu] jak obliczyłem trasa ma około 35 do 40km szlaku!



p.s. test wykonałem w rozdzielczości 1024x768/32bit :))))))

Marian W

  • Gość
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Grudnia 2005, 08:38:02 »
Czy nie można czegokolwiek zraobić żeby FPS byłwiększy?
Z tego co wywnioskowałem to budowa terenu + samych torów jest ograniczona. Zatem trochę nudno było by jechać i tylko trawa tory i nic więcej.

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Grudnia 2005, 11:54:49 »
na jednym ze screenów zauważyłem, że jest Tarcza ostrzegawcza (To) następie zakręt i semafor. Zwykle jak nie widać (międzyinnymi z powodu zakręu) semafora to się stosuje POWTARZAJĄCY albo nawet 2 lub 3 powtarzające. Myśle, że przynajmniej jesden mógłbyś postawić.
Zapowiada się ciekawie, pozdro
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #12 dnia: 10 Grudnia 2005, 14:21:57 »
co do FPS-ów...

Bardzo ładnie robi to @ Wasyl w swoich traskach (Bochnia-Brzesko jak i Moczniki) , więc jeśli chcesz to skontaktuj się z nim... On robi(ł) to mniej więcej tak: Ładowanie tylko tego, co w danej misji występuje (a szlaków było 2) więc ten, z którego nie korzystamy nie są ładowane elementy "oszlakowania" tej części trasy...

Mam nadzieję, że nie zamieszałem...

Marian W

  • Gość
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #13 dnia: 10 Grudnia 2005, 20:17:29 »
Rozumiem. Skonsultuje się z nim. Dzięki!

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #14 dnia: 10 Grudnia 2005, 21:16:31 »
Odciagi beda co 1200 metrow? I prosze, nie rob zakretow 50/150 w srodku stacji bo to dziwnie wyglada ;] Jesli potrzebujesz pomocy z sygnalizacja zglos sie na gg.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
..
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Grudnia 2005, 00:43:51 »
niema juz zakretów ani innych takich wygibasów jak w trasie krewetkowo! tym razem wszystko jest przemyslane! co do odciagów to są ale z uwagi na coraz mniejsze fps zrezygnowalem z odciągów co 1200m! jesli chodzi o sygnalizacje to z miłą checia sie poradze che zeby to bylo fachowo zrobione pozdrawiam

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #16 dnia: 11 Grudnia 2005, 11:21:44 »
Cytat: "Mateu"
Odciagi beda co 1200 metrow? I prosze, nie rob zakretow 50/150 w srodku stacji bo to dziwnie wyglada ;] Jesli potrzebujesz pomocy z sygnalizacja zglos sie na gg.
a nie mogą być co 1700m ?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Marian W

  • Gość
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Grudnia 2005, 14:50:21 »
Najlepiej to co 2500m. Wtedy FPs-u wystarczy na pewno!

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
.
« Odpowiedź #18 dnia: 12 Grudnia 2005, 00:51:46 »
problem fps został pomyślnie rozwiązany! na przecięciu szlaków mamy az albo moze tylko 30fps niestety coś kosztem czegoś! znikneła stacja ale pojawiła się dalej i wszystko gra! sądze ze na gwiazdke trasa zostanie ukończona! pozdro   p.s. co wy macie z tymi odciągami? to ma być pokaz slajdów czy frajda z jazdy?

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Grudnia 2005, 10:34:32 »
A mógłby ktoś podać przykład o ile spada FPS przy odciągach na szlaku? mi sie wydaje to śmieszne :)

FPS dopiero spadnie - jak postawisz tam składy.
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #20 dnia: 12 Grudnia 2005, 12:43:23 »
A jak wrzucisz eventy to spadnie jeszcze bardziej :)
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
.
« Odpowiedź #21 dnia: 12 Grudnia 2005, 14:18:26 »
hmmmmmmm
morał z tego taki że ani frajdy ani padaki...:)  spoko spoko juz robilem testy i  musze powiedziec ze niejest zle ponizej 25fps nie spada podczas jazdy skladem et22 a ewenty zrobie tak ze puszcze mijanki inne sklady w miejscach gdzie jest osiagane najwieksze fps tam gdzie spada bedzie poprostu krajobraz typu las z jakas tam górka! a co do odciagow to prawda jest taka że niechce mi si eich robić co 1200m są tylko tam gdzie tzreba bylo je umiescic :) wybaczcie jestem taki niedoskonały pozdro

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #22 dnia: 12 Grudnia 2005, 16:33:28 »
Sceneria fajna ale prosze zrób coś z tym płaskim terenem !

Pozdrawiam.
www.et22.pl - zapraszam

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
.
« Odpowiedź #23 dnia: 12 Grudnia 2005, 19:40:30 »
spoko spoko niema mowy o plaskim terenie!

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #24 dnia: 12 Grudnia 2005, 22:18:18 »
kolejna propozycja:
jazde bardzo urozmaicają ograniczenia prędkości więc dobrze jak by ich nie zabrakło!!  (szczególnie na ciaśniejszych łukach)
pozdro
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Marian W

  • Gość
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #25 dnia: 14 Grudnia 2005, 16:14:34 »
Kolejna propozycja:
fajnie by było żeby było też bardziej realistyczniej. O co mi chodzi, o to żeby była raz stacja przelotowa (z jednym dodatkowym torem) a raz P.O..
Tak by było ciekawiej.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
.
« Odpowiedź #26 dnia: 14 Grudnia 2005, 19:17:17 »
pracuje nad wszystkim! odkryłem pewna zaleznosc mianowicie! po wstawieniu stalowych slupów trakcyjnych sts spad FPS i to około 10fps jak wstawimy dzieło Bizona czyli Lps wysiegnik na czubku słupa spada o około 20 FPS w dół... taka jazda że masakra! wywaliłem wszystkie te nieszczesne wpisy i.... z 15FPS zrobiło się 50 do 60 na trasie a 25Fps na stacjach węzłowych! niewieżycie sprawdzcie sami teren jest w 40% ukończony sa ograniczenia predkości ciasne łuki mijanki! za eventy biore sie na koncu pozdro! podesle zara screena z terenu

to tylko screen na szybko! teren bedzie inny! chcialem jedynie pokazac koncepcje zagospodarowania terenu przy szlaku

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #27 dnia: 15 Grudnia 2005, 13:40:57 »
Tetopole to są dobrze zrobione (szer. i wys.) ale coś ten teren taki jakiś... rozciągnięty :/. Nie dało by się tego zredukować?

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #28 dnia: 15 Grudnia 2005, 15:47:47 »
Cytat: "EU7_304"
ale coś ten teren taki jakiś... rozciągnięty :/. Nie dało by się tego zredukować?

A może to celowe ? Nawet ładnie to wygląda. Lepiej niż sciaśniona na 10x10 pikseli tekstura :)

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« Odpowiedź #29 dnia: 15 Grudnia 2005, 18:21:18 »
Cytat: "vampirek1"
Cytat: "EU7_304"
ale coś ten teren taki jakiś... rozciągnięty :/. Nie dało by się tego zredukować?

A może to celowe ? Nawet ładnie to wygląda. Lepiej niż sciaśniona na 10x10 pikseli tekstura :)


Jesli tekstura cały czas będzie rozciągnięta wzdłuż torów, to wtedy jest fajny efekt podczas szybszej jazdy (wygląda, jakby się teren rozmazywał).