Autor Wątek:  Problem komunikacyjny Manometrów z arduino  (Przeczytany 936 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jakub_Kus

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem komunikacyjny Manometrów z arduino
« dnia: 16 Lutego 2023, 19:42:56 »
Witam, mam pewien problem z miernikami en57 i ich działaniem przez arduino w rainsted w wersji 19.2.142.14361
Mianowice pwm są przypisywane w nieznany mi sposób przez co zmiany w kodzie w arduino i zmiany wpięcia pinów do arduino nie poprawiają sytuacji. Mierniki działają lecz są pomieszane ze sobą. Chciałem sprawdzić jak symulator przypisuje bity wyjścia aby zmienić je lub zobaczyć w samym kodzie symulatora, lecz nie mogę tego nigdzie znaleźć. Nie znam się za bardzo na tym programie i jest to moja pierwsza praca z nim więc jeśli macie jakieś rady jak zobaczyć jakie maszyna wysyła informacje o manometrach i miernikach do arduino dajcie znać.

Offline zizu_szew

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • Mój Projekt
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem komunikacyjny Manometrów z arduino
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Lutego 2023, 19:47:21 »
Mam rozumieć że maszyna jest połączona z arduino czy czymś innym? Jest to jak mniemam jakiś symulator?

Offline zizu_szew

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • Mój Projekt
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem komunikacyjny Manometrów z arduino
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Lutego 2023, 20:12:44 »
Znaczy jeśli jest połączona z arduino a to wnioskuję że może coś z komunikacją jest nie tak.
Co do plików nie jestem w sumie w stanie odpowiedzieć gdzie by mogły się znajdować jakieś definicje
co jaka wartość by robiła, teoretycznie jest ten plik ini z klawiaturą ale tam raczej nie ma wartości z amperomierzy z woltomierzy.

Regulamin, obowiązki 14
MD
« Ostatnia zmiana: 16 Lutego 2023, 21:20:39 wysłana przez Miłosz Dorsz »

Offline Jakub_Kus

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0