W zasadzie ta misja ma charakter testowy, bo pociągów osobowych z Kępna do Częstochowy chyba już nie było po 2006 roku, a chciałem zachować wyjazd z Herbów Nowych do Herbów Starych. Przejezdność linii 181 pod siecią trakcyjną i z uzupełnioną sygnalizacją zrobiliśmy w 2018 roku. Później w zasadzie były poprawiane tylko drobiazgi, ponieważ moje prace skupiły się na usprawnieniu skryptów sterujących stacjami dla Linii 61, a następnie na odgruzowaniu Linii 139 i doprowadzeniu jej do stanu przejezdności pod siecią trakcyjną oraz bez widocznych kolizji z terenem. W 2022 opracowałem zszywanie profili niwelet z trójkątami terenu NMT-100 i takie zszywanie wykonałem na pierwszych 13km linii od Herbów Nowych. Planowałem uzupełnienie terenu tam, ale pilniejsze okazało się przeliczenie okolic Ozimka, wykonanie podziału na komórki, uruchomienie przejezdności torów od Katowic do Kluczborka oraz masowe pozyskiwanie rozkładów z programu Timegraph. W zasadzie algorytmy wszywania torów są już w miarę dopracowane, więc nie byłoby większego problemu, aby kiedyś przygotować teren wokół torów pomiędzy Kępnem a Herbami Nowymi. Tym bardziej, że obecnie da się dojechać do Kępna również od strony Kluczborka, więc może jakieś ciekawsze misje da się tam objechać.