Autor Wątek:  [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania  (Przeczytany 55425 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kacper202023

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 8
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #30 dnia: 17 Kwietnia 2023, 15:45:00 »
Dzień dobry, przychodzę i ja z kłopotem po pobraniu tytułowych Bieszczad.
W trakcie uruchamiania scenerii wyrzuca bardzo dużo braków, pobrane wszystkie 3 pliki.
Po uruchomieniu, w promieniu kilkunastu kilometrów nie generuje się podsypka, natomiast w trakcie przemieszczania "dziura w podsypce" (jej brak) rownież przesuwa się wraz z pojazdem.
Co jest powodem takowych braków?
Dodam że tryb renderowania pełny, wszystko na maksa. Uruchamiane również ze wszystkich EXE.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2023, 15:47:54 wysłana przez Kacper202023 »

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #31 dnia: 17 Kwietnia 2023, 17:55:14 »
Log i Errorsy poproszę.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline YeloPL

  • Wiadomości: 31
  • Kazio to wspaniały kot.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 22
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #32 dnia: 17 Kwietnia 2023, 22:01:49 »
Witam. Jadąc po scenerii natknąłem się na błąd na stacji Łupków - semafor D. Powtarzacz nie jest zgodny z sygnałem na semaforze. Załączam screen poniżej.

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #33 dnia: 17 Kwietnia 2023, 22:19:31 »
Problem znany i nielubiany, występuje jeszcze w paru miejscach. Niestety mało kto zajmuje się infrastrukturą, a ja wszystkiego nie jestem w stanie ogarnąć.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #34 dnia: 17 Kwietnia 2023, 23:57:40 »
W Rainsted jest wyszukiwarka błędów, która pozwala odszukać wszelkie sygnalizatory, które powinny mieć sterowanie przez inny sygnalizator. W wyszukiwarce nie powinny się odnajdywać problematyczne obiekty, chyba że w jakichś nielicznych przypadkach formalny błąd spełnia jakieś szczególne zadanie. Kiedyś do powtarzaczy wklejałem eventy, które pozwalały wpiąć powtarzacz identycznie jak tarczę ostrzegawczą, a dalej kaskadować powtarzacze i do ostatniego wpiąć tarczę ostrzegawczą.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #35 dnia: 18 Kwietnia 2023, 08:33:43 »
O wyszukajce wiem, tylko tutaj nie jest problem w podpięciu Tarczy/Powtarzacza pod semafor, tylko w miliardzie nieustandaryzowanych includów, gdzie jeden ma obsługę tarczy, a drugi nie.
Miałem ogarniać nowe, ustandaryzowane includy, ale chyba po prostu dopiszę obsługę tarcz do tych semaforów co jej nie mają i zapakuje na repo...
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #36 dnia: 18 Kwietnia 2023, 11:55:26 »
Cóż, ja próbowałem uporządkować semafory w 2015 roku, ale że nie mogłem wysłać poprawek, bo ktoś mi zablokował dostęp do paczki, to sobie odpuściłem. Planowałem też zrobić generator do Rainsted, który na podstawie nazwy semafora by dobierał zawartość INC... Albo sprawdzałby zawartość istniejących plików INC i ewentualnie dopisywał brakujące rzeczy (czasem dochodziły kolejne semafory razem ze sceneriami i mogło w nich brakować realizacji nowszych pomysłów). Bo np. podawanie Sz powinno działać niezależnie od pozostałych świateł, wskaźniki W19 i W20 mogłyby się same zapalać itd.

Offline Jakup

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #37 dnia: 22 Kwietnia 2023, 09:09:03 »
Siemanko. Mam taki malutki problem, a mianowicie gdy załaduje scenerie Galicja104-96 to wywala mnie w losowym miejscu po za mapą i nawet jak uda mi się wrócić na obszar grywalny to i taki nie ma żadnych pojazdów. Wie ktoś  co zrobić by tak nie było?

POPRAWKA- z pojazdami sobie poradziłem już są :)
« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2023, 09:43:38 wysłana przez Jakup »

Offline Kacper202023

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 8
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #38 dnia: 22 Kwietnia 2023, 10:00:06 »
Log i Errorsy poproszę.
Podeśle na pv, nie mogę tu wstawić zadnego pliku, nie wiedzieć czemu.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6089
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2066
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #39 dnia: 22 Kwietnia 2023, 10:20:46 »
Jeżeli są za duże, to spakuj do zip/7zip/rar.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline trzecia_bateria

  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 43
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #40 dnia: 22 Kwietnia 2023, 12:20:20 »
Ja zapytam o exeka, który jest dostarczony w paczce zależności. Czym ten exe różni się od tego z paczki i czy jest tylko do scenerii od Jana, czy nie ma tutaj ograniczeń? O to ostatnie pytam, bo np. L053-Noc mi się niestety na tym exe wywala. 

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #41 dnia: 22 Kwietnia 2023, 15:36:12 »
Różni się tym, że została dodana obsługa PBRa (@MichauSto), efekt Bloom (@MichauSto), możliwość obrotu w 3 osiach w edytorze i różne pomniejsze bajerki (Dymy od Toprusa, ładniejsza mgła czy bieda-rzucanie kamerą na rozjazdach i łączeniach szyn).
Tamto załączone do paczki będzie wysypywać na większości scenerii poza Bieszczadami. Tutaj dostępna do pobrania jest nowsza wersja: https://eu07.pl/userfiles/21553/eu07-x64_2023-04-08-r1.rar Powinna odpalić się na niej każda sceneria.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #42 dnia: 01 Maja 2023, 14:57:06 »
Siema!

Zapraszamy Was do pobrania nowej paczki! Od ostatniego wydania dużo się zmieniło, więc poniżej przedstawiamy w wielkim skrócie, jakich nowości możecie się spodziewać po ściągnięciu scenerii. Czekaliśmy specjalnie do wyjścia nowej paczki całościowej, abyście mogli scenerię ściągnąć „na świeżo".

1. Odpustynniamy odcinek Jasło - Zagórz. Praktycznie cały ten fragment linii 108 został już przez nas pokryty drzewami i krzakami. Do skończenia całości zostały około 3 kilometry. Staraliśmy się, aby dekorowane przez nas fragmenty nie były wyłącznie najbliższym otoczeniem torów, ale również tym dalszym. Sprawia to wrażenie, że sceneria jest pełniejsza i nie poruszamy się po kończącej się planszy, ale za horyzontem dalej „coś jest”. W wielu miejscach doszły również trawy.
2. Jasło, Krosno, Sanok i kilka mniejszych miejscowości otrzymały prawie skończony zestaw dekoracji. W to wchodzą zarówno podmienione budynki, jak i mniejsze dekoracje, takie jak ogrodzenia, znaki drogowe, czy słupy oświetleniowe. W miastach zostały zasiane również trawy.
3. Na odcinku Zagórz - Krościenko sceneria też powoli nabiera kolorów. Powoli zajmujemy się podmienianiem automatycznie wygenerowanych budynków z CityGML na modele zawarte w MaSzynie. Aktualnie możecie je zobaczyć w okolicach Leska, Ustrzyk Dolnych i Krościenka.
4. Powoli trwają również prace nad łączeniem linii 96 i 108. W Stróżach zaczęły pojawiać się rośliny.
5. Targowiska i Wróblik Szlachecki zostały przeniesione w czasie o kilka lat i wyposażone w sygnalizację kształtową.
6. Trwają prace nad poprawkami terenu na odcinku Zagórz - Krościenko, mające na celu dopasowanie go do torów.
7. Położone zostały tory na Bieszczadzkiej Kolei Leśnej (na razie bez profilu pionowego) razem z terenem.
8. Między Krosnem, a Sanokiem będziecie mogli obejrzeć prawie skończony układ dróg polnych i gruntowych, oraz asfaltowych o mniejszym znaczeniu. Aktualnie nie jeżdżą po nich samochody, ale znacząco urozmaicają one teren i przełamują monotonny krajobraz.
9. Sieć trakcyjna wisi już na 95% scenerii, pozostało dokończyć Jasło i Jasło Towarową

https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja_zaleznosci-r3.rar
https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja-r4.rar
« Ostatnia zmiana: 02 Maja 2023, 08:27:38 wysłana przez JAN21 »
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline robert357

  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 184
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #43 dnia: 01 Maja 2023, 21:21:48 »
Czy pobieranie od zera wymaga też pobranie też tego co jest w pierwszym poście? U mnie to EXE z r4 nie chce się uruchomić, a na zwykłym połowa rzeczy ma czarną teksturę.

EDIT
Wygląda na to, że ten błąd występuje też w innych sceneriach gdy ustawię zasięg rysowania na maksa. Dziwne, bo nie miałem tego problemu w poprzedniej wersji.
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2023, 22:30:18 wysłana przez robert357 »

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 229
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 607
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #44 dnia: 03 Maja 2023, 18:12:58 »
Ważna informacja dla osób pobierających nową wersję!

Jeśli pobierałeś wcześniej scenerię razem z zależnościami, po pobraniu paczki będziesz miał do wyboru nowe exe (nowsze względem poprzedniej rewizji). Należy pamiętać o przełączeniu się na nie, aby sceneria się bezproblemowo uruchomiła, ponieważ starsze exe nie jest w stanie uruchomić scenerii z budynkami emitującymi własne dymy (fabryki, elektrownie). Próba odpalenia ze starego exe będzie skutkowała natychmiastowym wykrzaczeniem się gry po załadowaniu scenerii. Możliwe, że to poprawi część problemów z uruchomieniem scenerii, które są zgłaszane.
« Ostatnia zmiana: 04 Maja 2023, 06:11:55 wysłana przez Toprus »
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline mee

  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #45 dnia: 05 Maja 2023, 00:32:08 »
Brakuje torów, budynków, wszystkiego. tylko trawa jest. :(

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #46 dnia: 05 Maja 2023, 09:16:01 »
A log i Errorsy są?
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline sebuu1337

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #47 dnia: 05 Maja 2023, 12:51:41 »
na łącznicy od strony Krościenka w strone Nowego Zagórza jest przerwany tor i wykoleja
https://imgur.com/BcmXLZM
« Ostatnia zmiana: 05 Maja 2023, 13:23:05 wysłana przez sebuu1337 »

Offline mee

  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #48 dnia: 05 Maja 2023, 14:28:12 »
A log i Errorsy są?
      tylko to

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #49 dnia: 05 Maja 2023, 14:30:55 »
Pliki log.txt i errors.txt znajdujące się w głównym katalogu symulatora.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline mee

  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #50 dnia: 05 Maja 2023, 14:45:25 »
Znalazłem nieprawidłowości w tych plikach lecz jest ich tak dużo że ta stara witryna nie potrafi przetworzyć tego ani w pliku txt ani screen. dziękuję bardzo za szkodliwe pliki (shadery) które uniemożliwiły gre. z góry przepraszam za ortografię ale piszę to pod wpływem silnego stresu spowodowanego błendami symulatora.

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #51 dnia: 05 Maja 2023, 14:54:30 »
Spakuj te dwa pliki do archiwum rar/ZIP/7z i wrzuć tutaj jako załącznik...
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #52 dnia: 05 Maja 2023, 15:05:04 »
dziękuję bardzo za szkodliwe pliki (shadery) które uniemożliwiły gre
Polecam się na przyszłość 8)
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline robert357

  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 184
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #53 dnia: 05 Maja 2023, 15:38:33 »
Znalazłem nieprawidłowości w tych plikach lecz jest ich tak dużo że ta stara witryna nie potrafi przetworzyć tego ani w pliku txt ani screen.

Jeżeli chodzi o zbyt duży rozmiar pliku txt to spakuj to do zipa i wtedy wrzuć.

Offline Kacper09

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #54 dnia: 05 Maja 2023, 17:33:09 »
Spotkał się ktoś kiedyś może z problemem, że po zainstalowaniu scenerii nie działa żadna sceneria? Nawet nie otwiera się okno które wyświetlało by postęp załadowania gry...
co do plików log i errors, to nie znalazłem ich, ale choć nigdy go nie wysyłałem bo nie miałem takiego problemu, podejrzewam że pojawił by się dopiero po załadowaniu gry.

Offline ZANTO123

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 13
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #55 dnia: 06 Maja 2023, 21:29:38 »
Wreszcie mam trochę wolnego i poświeciłem 9 godzin żeby objechać całą trasę. Jest SUPER. Dla informacji. zag_t6900 , nie przejezdny.
 

Offline haker146

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #56 dnia: 08 Maja 2023, 23:07:43 »
Różni się tym, że została dodana obsługa PBRa (@MichauSto), efekt Bloom (@MichauSto), możliwość obrotu w 3 osiach w edytorze i różne pomniejsze bajerki (Dymy od Toprusa, ładniejsza mgła czy bieda-rzucanie kamerą na rozjazdach i łączeniach szyn).
Tamto załączone do paczki będzie wysypywać na większości scenerii poza Bieszczadami. Tutaj dostępna do pobrania jest nowsza wersja: https://eu07.pl/userfiles/21553/eu07-x64_2023-04-08-r1.rar Powinna odpalić się na niej każda sceneria.
Chciałem na tym exe uruchomić scenerię Bałtycką niestety otrzymuję poniższe błędy :(

EU07.EXE EU07 (cmake), (unknown) (committed at 2023-01-13T20:46:35Z)
bad shader: bloom/gauss_lat.frag: ERROR: 0:69: 'texel offset' : argument must be compile-time constant
ERROR: 0:69: 'assign' :  cannot convert from ' temp 4-component vector of float' to ' temp 3-component vector of float'
ERROR: 0:69: '' : compilation terminated
ERROR: 3 compilation errors.  No code generated.


Offline ZANTO123

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 13
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #57 dnia: 26 Maja 2023, 18:51:23 »
Mam pytanko? Dziś włączyłem Bieszczady i wszystkie pojazdy leżą na boku. Wgrałem jeszcze raz ale nie pomogło. Czy może wiecie jak to naprawić? Dziwne jest tylko to że nie grzebałem nic .     

Offline mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 674
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 282
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #58 dnia: 01 Czerwca 2023, 10:36:23 »
Witam. Z jakiegoś powodu nie mogę edytować repo dla tej scenerii. Z tego powodu podaję tutaj link do nagrań dla zapowiedzi SIP dla 11 stacji jakie udało mi się wyłuskać z istniejących rozkładów jazdy. Jeśli ktoś posiada ich więcej, to poproszę o spis włącznie z planowanymi nazwami plików. Wtedy wykonam komplet.

https://eu07.pl/userfiles/20786/SIP_Galicja.7z
Prawda jest okruchem lodu.

Offline mechatzar

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #59 dnia: 05 Czerwca 2023, 20:42:11 »
Spotkał się ktoś kiedyś może z problemem, że po zainstalowaniu scenerii nie działa żadna sceneria? Nawet nie otwiera się okno które wyświetlało by postęp załadowania gry...
co do plików log i errors, to nie znalazłem ich, ale choć nigdy go nie wysyłałem bo nie miałem takiego problemu, podejrzewam że pojawił by się dopiero po załadowaniu gry.

Różni się tym, że została dodana obsługa PBRa (@MichauSto), efekt Bloom (@MichauSto), możliwość obrotu w 3 osiach w edytorze i różne pomniejsze bajerki (Dymy od Toprusa, ładniejsza mgła czy bieda-rzucanie kamerą na rozjazdach i łączeniach szyn).
Tamto załączone do paczki będzie wysypywać na większości scenerii poza Bieszczadami. Tutaj dostępna do pobrania jest nowsza wersja: https://eu07.pl/userfiles/21553/eu07-x64_2023-04-08-r1.rar Powinna odpalić się na niej każda sceneria.
Chciałem na tym exe uruchomić scenerię Bałtycką niestety otrzymuję poniższe błędy :(

EU07.EXE EU07 (cmake), (unknown) (committed at 2023-01-13T20:46:35Z)
bad shader: bloom/gauss_lat.frag: ERROR: 0:69: 'texel offset' : argument must be compile-time constant
ERROR: 0:69: 'assign' :  cannot convert from ' temp 4-component vector of float' to ' temp 3-component vector of float'
ERROR: 0:69: '' : compilation terminated
ERROR: 3 compilation errors.  No code generated.



Mam identyczny problem, próbowałem reinstalować 3 razy. Niestety nie pomogło. Symulator działa mi bez zarzutu, inne scenerie z warsztatu też, ale gdy wrzucę tą scenerię, to wszystko się sypie.