Autor Wątek:  [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania  (Przeczytany 55670 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline xFyKe

  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #150 dnia: 02 Lutego 2024, 15:38:45 »
takie pytanie, czy w ostatnim updacie scenerii były jakieś zmiany w optymalizacji ? Bo kurcze działa znacznie lepiej niż poprzednia wersja, i to tak dosyć konkretnie. To oczywiście na plus żeby nie było.

Offline czlekowiek

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #151 dnia: 04 Lutego 2024, 17:56:01 »
Siemano,
prośba może dziwna, ale czy jest ktoś w stanie podesłać zapakowany plik ze scenerią w zipie? Sam plik .rar pobiera mi się tylko do połowy a następnie wywala wszystko co się pobrało do kosza i zaczyna pobieranie od nowa. Sprawdziłem jak to będzie z kaliską, ale tam już plik zapakowany w zipa pobrał się bez żadnych przeszkód. Mimo skorzystania z innej przeglądarki i wyłączenia antywirusa dalej nic. Z góry dzięki!

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #152 dnia: 04 Lutego 2024, 19:10:10 »
Wrzuciłem paczkę na Gógle dysk powinno być szybciej i bezproblemowo. Nie mam pojęcia skąd problemy z pobieraniem z maszynowego serwera.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline czlekowiek

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #153 dnia: 04 Lutego 2024, 21:03:49 »
Dzięki, działa. :D
« Ostatnia zmiana: 04 Lutego 2024, 22:05:39 wysłana przez matek123 »

Offline trzecia_bateria

  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 43
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #154 dnia: 05 Lutego 2024, 20:16:38 »
W scenariuszu "Galicja_południe_1.0" mam tylko trzy składy dostępne do prowadzenia. W poprzedniej wersji "południa" było ich więcej. Tak ma być?

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #155 dnia: 05 Lutego 2024, 20:57:41 »
Tak ma być, to jest scenariusz szykowany pod oficjalne wydanie L107, stąd też dostępne tylko składy przejezdne po tejże linii. A oryginalna Galicja_południe powinna ciągle istnieć w swoim pierwotnym kształcie.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 229
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 607
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #156 dnia: 10 Lutego 2024, 21:57:03 »
Czysto formalnie, aby utrzymywać kronikę scenerii - dzisiaj wrzuciliśmy pierwszą część (lk107) na test dodatków.
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline czlekowiek

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #157 dnia: 12 Lutego 2024, 19:02:21 »
Już wcześniej opisany problem na jednej z facebookowych grup, wrzucam loga. Na scenariuszu Linia_107_Poludnie kończy mi się teren za Nowym Zagórzem. Dalej są tylko tory, semafory, tarcze itp. Ktoś pisał, że na jakichś scenariuszach jest to zamierzone działanie, ale na tym z fiatem i "bieszczadami" z pewnością nie.
« Ostatnia zmiana: 12 Lutego 2024, 19:03:32 wysłana przez czlekowiek »

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 229
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 607
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #158 dnia: 12 Lutego 2024, 19:05:55 »
Przecież w tytule scenariusza, który uruchamiasz (linia 107 południe) WYRAŹNIE jest napisane, że obejmuje linię kolejową 107. Ona kończy się właśnie w Zagórzu.

Fiat nie powinien być dostępny na tym scenariuszu do prowadzenia, prawdopodobnie masz zaznaczoną opcję "Pokazuj pociągi AI" w Starterze i dlatego ci się pokazuje w liście składów.
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #159 dnia: 20 Lutego 2024, 01:05:04 »
Podrzucam link do ostatecznej wersji Linii 107, w takim kształcie w jakim została wydana: https://eu07.pl/userfiles/21553/Linia_107-r4.rar
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline mechatzar

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #160 dnia: 21 Lutego 2024, 01:44:40 »
Nie mam zbytnio koncepcji, to już któraś 1650 z kolei która ma problem z tym exekiem. Może spróbuj na tym odpalić: https://eu07.pl/userfiles/21553/exe.rar

Cześć, byłem tu już pół roku temu z tym samym problemem. Zajrzałem tu teraz, spróbowałem tego .exe i zaskoczenie - działa! XD Jedynie problem jest z FPSami. Raczej nie jest normalne to, że w gęsto zabudowanych miejscach (np. Zagórz, Jasło, Nowy Sącz) są tak niskie że sceneria jest niegrywalna. Na normalnym .exe gra działa na bardzo wysokich opcjach bez zarzutu. Nie ma na to obecnie rozwiązania czy trzeba po prostu mieć bardzo niskie opcje?

Offline barman_2000

  • Wiadomości: 151
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #161 dnia: 21 Lutego 2024, 09:22:34 »
Jest napisane że sceneria jest bardzo wymagająca. Skoro masz spadki tam gdzie jest dużo obiektów to jest jasne że komputer nie wyrabia. A jak byś podał co masz za konfigurację to już by w ogóle było super.

Offline mechatzar

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #162 dnia: 22 Lutego 2024, 00:59:39 »
CPU: AMD Ryzen 5 3600
GPU: AMD Radeon RX 5700 XT 16GB
RAM: 16GB
HDD: 931GB
SDD: 476GB

Offline puperbelt

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #163 dnia: 10 Marca 2024, 13:54:51 »
Dzień dobry!
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem już dłuższym graczem tej scenerii, chociaż rzadko ściągam jakieś poprawki, to ostatnio postanowiłem zainstalować najnowszą wersję symulatora na drugim komputerze - jest dość słaby, dlatego render musiałem ustawić na stary XD
Pobrałem 3 pliki - galicję r7, hotfixa, oraz również z jakiegoś powodu prominentnie wyświetlający się w pierwszym poście plik z zależnościami r3. Wszystko wypakowałem do folderu maszyny, tak jak zawsze. W paczce zależności znajdował się plik exe, ale ustawienie go w starterze (wersja 2307) nie uruchamiało w ogóle gry - być może dlatego, że jadę na starym renderze, którego niestety nie mogę porzucić. Dlatego opisuję, co się dzieje na oryginalnym exeku.

Zauważyłem problem ze składem 7923 - dojeżdżając gdzieś w okolicę Nowosielec, na szlaku sterczy samotna lokomotywa składu 7930, która ma jakiś problem z oblotem w Zagórzu. Prowadząc ten skład na AI, z moich obserwacji po oblocie ustawia się on przed semaforem wyjazdowym na Nowy Zagórz, a następnie z jakiegoś powodu lokomotywa traci rozkład i odpina się od wagonów. W tym momencie jedzie ona sobie tak jak semafory podadzą, ale bez rozkładu, i napotyka 7923 gdzieś na szlaku. Scenariusz niegrywalny. Podobna sytuacja jest prowadząc 742 - wtedy z kolei przed semaforem wjazdowym Załuża od strony Zagórza można napotkać lokomotywę z 7923, której też coś odwala z oblotem w Zagórzu, ale po aktualizacji startera chyba z tym akurat nastał spokój. Jest to sytuacja dziwna, nie wiem czym jest spowodowana, ale grałem do tej pory na bodajże wersji r4, gdzie problem nie występował (ale grałem na starszych wersjach symulatora). Zaczynam myśleć, że problem jest ze zmienionym w samym symulatorze mechanizmie oblatywania (?) (na innych sceneriach też miałem problemy ze sprzęganiem). Tak poza tym, to Załuż nie jest przypadkiem w rzeczywistości przystankiem osobowym? Tak jak jest opisany w rozkładzie? Dlaczego Załuż i chyba Olszanica są zaprojektowane jako normalne stacje, ale z pominiętą obsługą semaforów? Jakaś naleciałość z początku projektowania scenerii czy co? :D

Myślę, że warto nadmienić, że ładne już kilka miesięcy temu poprzerabiałem sobie pliki SCN tak, żeby oddawały klimat lat 80-tych i 90-tych. Zachowałem oczywiście oryginalne ustawienia rozgrywki, czyli obsady, sprzęgi itp. Ponieważ jednak sceneria oddaje znacznie bliższą przeszłość, to nie miałem zbyt dużego pola manewru, żeby na przykład wydłużyć składy stojące przy peronie 1 w Zagórzu po starcie misji - chciałem zostawić samą rozgrywkę taką, jaka jest. Ograniczyłem się do zmiany tekstur wagonów pasażerskich, lokomotyw, żeby miały pięknie napisane DOKP, oraz wykastrowania towarów, aby zminimalizować wagony oznaczone jako PKPC :P Informuję o tym, żeby ktoś bardziej znający się na temacie zauważył być może problem.

Sceneria bardzo pięknie zrobiona - chapeau bas, mam z nią bardzo dużo świetnych wspomnień, ale rozgrywkę mi urozmaicają takie pierdoły, których jednak lepiej, żeby nie było :D

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 229
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 607
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #164 dnia: 10 Marca 2024, 14:07:35 »
Ze swoim stanem wiedzy jestem w stanie się tylko odnieść do pytania o Załuż i Olszanicę - oba miejsca były kiedyś stacjami i pozostały na nich rozjazdy z torami po bokach, lecz po unieważnieniu semaforów stały się tylko przystankami z ładowniami.
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #165 dnia: 10 Marca 2024, 15:01:47 »
Zauważyłem problem ze składem 7923 - dojeżdżając gdzieś w okolicę Nowosielec, na szlaku sterczy samotna lokomotywa składu 7930, która ma jakiś problem z oblotem w Zagórzu. Prowadząc ten skład na AI, z moich obserwacji po oblocie ustawia się on przed semaforem wyjazdowym na Nowy Zagórz, a następnie z jakiegoś powodu lokomotywa traci rozkład i odpina się od wagonów. (...)
Od jakiegoś czasu (nie umiem wskazać konkretnej paczki, chyba na 21.04 było jeszcze dobrze) pociągi potrafią zgubić kierunek jazdy i po podaniu sygnału do jazdy jadą do tyłu. Wyszło mi to na testach na Quarku, ale wcześniej widziałem to w misji "linia61_regio", gdzie EN71 w Lublińcu po otrzymaniu Ms2 ochoczo pojechał do tyłu w krzaki, zamiast pod peron (w testowaniu misji pomogło wtedy wyłączenie debugmode na starcie). Póki na Quarku będą się odstawiały szopki, można się również spodziewać podobnych błędów w innych sceneriach. Pozostaje mieć nadzieję, że ktoś to kiedyś naprawi.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline mati222

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #166 dnia: 10 Marca 2024, 17:08:10 »
W/w problem pojawił się w paczce całościowej Maszyny  22.03 (opublikowanej 1 kwietnia 2022 roku), a możliwe że nie w samej czystej paczce 22.03, a w udostępnionym "patchu" do tej paczki.
Na ostatnim opublikowanym na forum exe @tmj (ostatnie opublikowane na forum exe 210905) w/w problem nie występował i nie występuje.
« Ostatnia zmiana: 10 Marca 2024, 17:18:14 wysłana przez mati222 »

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1510
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1146
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #167 dnia: 10 Marca 2024, 19:01:18 »
Jak dobrze pamiętam, to się pojawiło po wprowadzeniu systemu aktywacji kabiny.
10 lat na forum MaSzyny!

Offline puperbelt

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #168 dnia: 10 Marca 2024, 20:17:17 »
Dziękuję wszystkim za obszerne odpowiedzi i chęć do pomocy :) Ja również wypowiem się dość obszernie.

Po pierwsze primo, ściągnąłem exe 210905 wspomnianego przez @mati222. Faktycznie, tutaj problem nie występuje, planowo mijam się z tym felernym składem w Zarszynie, tak jak powinno być. Przyzwyczaiłem się jednak do nowej szaty graficznej i nowego wyglądu nowszych exeków. Jak patrzę na tę starszą wersję, to od razu przypominają mi się problemy z Całkowem, które miałem tam chyba "od nowości" (dziwnie wyjeżdżające składy, niepodające się wjazdy itp). Parę lat wstecz radziłem sobie, usuwając te problematyczne składy z mapy, ale to całkowicie zabija klimat trasy - zamiast wyobrażać sobie piękne, sielankowe lata 80-te, to wyobrażasz sobie cięcia połączeń lat 90-tych... Właśnie żeby unikać takich gówien, ściągnąłem sobie najnowszą wersję jaka była, ale okazuje się, że jest jeszcze gorzej. Z drugiej strony, zastanawia mnie, mówicie tutaj "to się pojawiło", "problem trwa" itp, dlaczego to trwa już od paru lat, i dlaczego naprawa takich rzeczy nie jest priorytetem dla twórców - zwykły, ogólny brak czasu może, bo nie wydaje mi się, żeby było coś ważniejszego od samej grywalności scenariuszy.

Jeszcze jedną śmieszną sytuację miałem, gdy jechałem pasażerem w "Bieszczadach". W Jaśle na żeberku oryginalnie stały dwie lokomotywy: EU07 i ET21, z czego ta pierwsza przejmowała "Bieszczady". Ja sobie wykastrowałem ten tor i wstawiłem tam jedną ET21, która przejmuje Bieszczady. Same Bieszczady też przerobiłem na oliwkowe i wydłużyłem do 10 wagonów. Problem pojawiał się w momencie, kiedy spalinówka odmanewrowała, a sputnik miał podłączyć się do składu. Sam się zdziwiłem, jak zamiast zwolnić, uderzył on w skład z nadmierną szybkością, czemu towarzyszył słynny, uroczy dźwięk wypierdzielania się taboru, a pierwsze wagony wyskoczyły z torów. Długo walczyłem z ustawieniem tego sputnika tak, żeby normalnie po ludzku chociaż chciał przejmować te Bieszczady, a nie stał bezczynnie nieruchomo. Teraz utknąłem na tym, że na najnowszym exeku dzieje się to, co opisałem, a na starym spalinówka w ogóle jedzie nie tam gdzie ma, podpina się do składu obok (chyba 7026 po przyjeździe do Jasła, w moim przypadku jest to stonka z bipą, a oryginalnie chyba rumun z bipą), a sputnik stoi nieruchomo na swoim miejscu. Jest to jedyny problem, którego nie rozwiązałem i który mam od czasów początków przygód z przerabianiem składów.

Sama kwestia podmian składów też raczej nigdy nie była problematyczna, problem leżał w samym działaniu scenariusza. Oczywiście, że jeśli na torze odstawczym zaprojektowanym dla dwóch wagonów umieściłem skład pięciowagonowy, to wjazdy miały prawo się nie podawać, bo wagony przy starcie scenariusza zdążyły się już wykoleić albo zatarasować tory, albo jedno i drugie :D Zawsze miałem jednak parcie na realizm danej scenerii, to znaczy drażniły mnie na przykład składy w malowaniach IC zaprojektowane jako osobowe. Dziwna, uszkodzona obsługa eventów ma jednak swoje dobre strony - drzwi w składach potrafią się nie zamykać po odjeździe, więc możemy jechać sobie klimatycznie Bipą z otwartymi drzwiami, tak jak dawniej :)

Żeby znaleźć jakiś kompromis pomiędzy aktualnością symulatora a grywalnością, przerzuciłem sobie exeka z mojego głównego komputera, czyli data 221105. Na tej wersji Maszyny (tam jest akurat 23.04) śmigało mi praktycznie wszystko, zresztą śmiga także i tutaj (zero problemów, no oczywiście poza Bieszczadami w Jaśle), więc musieli coś spierniczyć w miarę niedawno. Zostanę więc przy tym exeku 221105 i będę dalej modyfikował składy pod siebie. Jakby ktoś chciał zobaczyć te wypociny to mogę wrzucić plik, bo na przykład na wagonach towarowych nie znam się kompletnie, a chętnie przyjmę pomoc z ogarnięciem składów pociągów towarowych na styl PRL-owski :)

Tak apropo exeków jeszcze, to zauważyłem, że ustawienie mu priorytetu wysokiego w Menedżerze zadań pozwala nieco skrócić czas ładowania scenerii. Nie wiem tylko, czy to faktycznie tak działa, czy to tylko placebo :D

Do autorów scenerii kieruję jeszcze pytanie, czy aby lokomotywy serii SU45 (ogólnie sześcioosiowe) nie miały zakazu wjazdu w tamte okolice? Dlaczego w składach zaproponowanych przez Was są więc te lokomotywy, skoro nawet początkowe paczki scenerii miały rumuny? Dobrze by było także rozwiązać kwestię Załuża, czyli wywalić to "po" z rozkładu, bo ja w końcu nie wiem jak mam jechać :P

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 410
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 62
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #169 dnia: 12 Marca 2024, 10:19:27 »
Załączam poprawiony plik 107_placki_ter.scm. Wypakować do katalogu głównego Maszyny.
Pozdrawiam.

Offline ElKibello

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #170 dnia: 13 Marca 2024, 15:34:01 »
Witam, zainstalowałem exe Jana, zależności jak i samą scenerię, chce pograć na L053 (render uproszczony shaderowy) i wywala mi grę, nawet nie chce się włączyć tak naprawdę. Problem nie występuje gdy odpalam na starym renderze albo uproszczonym, przed zainstalowaniem galicji wszystko normalnie chodziło jak powinno, wie ktoś może w czym problem? Dołączam logi.

Offline Marcin E2rD

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
    • http://ag.bocznica.org/
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #171 dnia: 13 Marca 2024, 16:10:41 »
W Starterze masz wybór exe. Zmieniałeś tam?

Offline ElKibello

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #172 dnia: 13 Marca 2024, 20:39:10 »
jak odpalałem galicję wybrałem exe jana, teraz jak próbowałem to ani na exe jana nie chce odpalić, ani na zwykłym, automatyczny też nie.

Online robert357

  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 184
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #173 dnia: 13 Marca 2024, 20:42:53 »
Bo automat wybiera EXE Jana. Trzeba ręcznie wybrać paczkowe EXE.

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 229
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 607
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #174 dnia: 15 Marca 2024, 20:34:21 »
Do autorów scenerii kieruję jeszcze pytanie, czy aby lokomotywy serii SU45 (ogólnie sześcioosiowe) nie miały zakazu wjazdu w tamte okolice? Dlaczego w składach zaproponowanych przez Was są więc te lokomotywy, skoro nawet początkowe paczki scenerii miały rumuny?

Jasielska lokomotywownia miała epizody z różnymi lokomotywami, lecz na przełomie wieków SU45 faktycznie tam stacjonowały (w szczytowym okresie chyba w liczbie całych dwóch sztuk) do obsługi pociągów pospiesznych . Jak by nie patrzeć, mają one ogrzewanie składu, a poza sezonem grzewczym puszczenie rumuna na takim składzie by było grzechem. Z tego co wiem, to SU45/46 jak i ST44 mają zakaz wyłącznie na linii 107 (ewentualnie ostatnim kawałku 108). Daliśmy je jako urozmaicenie, aby każdy scenariusz nie był z tą samą lokomotywą.

Witam, zainstalowałem exe Jana, zależności jak i samą scenerię, chce pograć na L053 (render uproszczony shaderowy) i wywala mi grę, nawet nie chce się włączyć tak naprawdę. Problem nie występuje gdy odpalam na starym renderze albo uproszczonym, przed zainstalowaniem galicji wszystko normalnie chodziło jak powinno, wie ktoś może w czym problem? Dołączam logi.

OIDP exe Jana nie wspiera uproszczonego renderera, dlatego wyrzuca symulację, chociaż tu lepiej, żeby sam autor się wypowiedział. Uruchomienie symulatora na paczkowym exe też nie da rezultatów, bo paczka zależności, oprócz exe, podmienia też kilka innych plików, na przykład z katalogu shaders, co trochę burzy strukturę tego, co jest w paczce całościowej.
« Ostatnia zmiana: 15 Marca 2024, 20:36:25 wysłana przez Toprus »
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline barman_2000

  • Wiadomości: 151
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #175 dnia: 16 Marca 2024, 18:00:24 »

Jasielska lokomotywownia miała epizody z różnymi lokomotywami, lecz na przełomie wieków SU45 faktycznie tam stacjonowały (w szczytowym okresie chyba w liczbie całych dwóch sztuk) do obsługi pociągów pospiesznych . Jak by nie patrzeć, mają one ogrzewanie składu, a poza sezonem grzewczym puszczenie rumuna na takim składzie by było grzechem. Z tego co wiem, to SU45/46 jak i ST44 mają zakaz wyłącznie na linii 107 (ewentualnie ostatnim kawałku 108). Daliśmy je jako urozmaicenie, aby każdy scenariusz nie był z tą samą lokomotywą.

Obecnie czyli na lata 2018 do dziś bo takie informacje mam, zakaz jest dokładnie taki: na linii 108 od km 0,585 do 46,589 zakaz ET22 i niemodernizowanych ET21; od km 30,267 do 161,074 zakaz SU45, BR231, BR232, SM48, TEM2; od km 0,585 do km 161,074 zakaz stosowania ST44.
Na całej linii 107 jest zakaz stosowania tych lokomotyw.
Nie wiem jednak jak to było w czasach na które stylizowana jest sceneria.

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 481
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #176 dnia: 20 Marca 2024, 20:45:56 »
Jak by nie patrzeć, mają one ogrzewanie składu, a poza sezonem grzewczym puszczenie rumuna na takim składzie by było grzechem.
Zapomniałeś o fakcie eksploatacji przez PKP wagonów ogrzewczych typu 1C serii Zhx z kotłem, które nazywano "parniki". Co ciekawe najdłużej w służbie czynnej były właśnie w Bieszczadach (do 1988) i jeździły poza sezonem właśnie z ST43.

"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 229
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 607
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #177 dnia: 20 Marca 2024, 20:49:30 »
Niby tak, lecz sceneria jest robiona na stan o dekadę lat do przodu względem wycofania wagonów grzewczych, dlatego potrzeba było zwyklejszych lokomotyw. Zakładam, że mogły się zdarzać pojedyncze przypadki, gdzie puszczano Rumuna, a z nim jakąś SU42 jako grzałkę.

Przy okazji chciałem przeprosić za błąd - chodziło mi o jazdę w trakcie sezonu grzewczego, nie poza nim.
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #178 dnia: 20 Marca 2024, 22:12:31 »
Zapomniałeś o fakcie eksploatacji przez PKP wagonów ogrzewczych typu 1C serii Zhx z kotłem, które nazywano "parniki". Co ciekawe najdłużej w służbie czynnej były właśnie w Bieszczadach (do 1988) i jeździły poza sezonem właśnie z ST43.
Grzewcze w Bieszczadach jeździły jeszcze w zimę 1993/1994, z SM42.

Zdjęcie Grzegorza Nycza.
https://wrphoto.eu/details.php?image_id=53679
« Ostatnia zmiana: 20 Marca 2024, 22:16:47 wysłana przez mareczek »

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 481
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #179 dnia: 20 Marca 2024, 22:24:07 »
Tak, masz rację! Zdjęcie Grzesia gdzieś mi umknęło, ale ono przywołało mi w sumie w pamięci temat wagonów 1C.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"