Kilanziom, Wujek 082, samplaire i TRS2006 zgodzili się na konwersję wszystkich swoich assetów. Nadal wypada jednak poinformować autora o swoich planach.
Potrzebujesz programu o którym Sawi napisał. Go musisz załatwić od trainzowców, bo to ichne narzędzie. Nim konwertujesz mesh im do obj. Tekstury bierzesz 1:1, tylko maski alfy musisz wrzucić w jeden plik z diffuse. Nie mam pojęcia jak z mapami pod szadery nowych trainzów. Na oczy nie widziałem dodatku w tej technologii. Z kabinami jest więcej zabawy, bo każdy knefelek jest osobnym modelem z transformem definiowanym w osobnym konfigu i trzeba macierze z palca przepisywać.
Masz model, masz teksturę, dalej to dostosowanie pojazdu do maszyny, tak jakbyś go zrobił samodzielnie od zera. Jak oczekujesz pomocy w tym aspekcie, to dogadaj się z autorem by wszystko było klarowne i rób publicznie, a nie do szuflady, byśmy mieli jakiś pożytek jako społeczność z czasu poświęconego na naukę.