Autor Wątek:  Odp: Jak stworzyć model od podstaw?  (Przeczytany 248 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

KKMINT

  • Gość
Odp: Jak stworzyć model od podstaw?
« dnia: 07 Czerwca 2021, 19:32:54 »
A może konwertowanie będzie prostsze? Hirek, który zrobił m.in. Vectrona mówił, że konwertowanie jest dużo łatwiejsze od robienia tekstur (a to umiem robić), tylko, że wiedza na ten temat nie jest powszechnie dostępna...

KKMINT

  • Gość
Odp: Jak stworzyć model od podstaw?
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Czerwca 2021, 19:34:50 »
Zgody autora potrzeba na udostępnianie...

KKMINT

  • Gość
Odp: Jak stworzyć model od podstaw?
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Czerwca 2021, 19:59:43 »
A my mamy marnować czas na uczenie Ciebie, byś tego nie dał publicznie, tylko rozprowadzał kolegom na fejsbuczkach i szerzył czarny pijar złodziejstwem? Chyba kpisz sobie.

Wiem, że nie można udpstępniać, a nie mam Facebooka jeśli Pana to interesuje. I jakim złodziejstwem? Jeśli sam zrobię model, to co komu ukradnę?