« Odpowiedź #5 dnia: 12 Stycznia 2022, 20:52:02 »
Jeśli spadek jest w kierunku PL, to czy nie ma problemu z dotoczeniem się pod semafor jeśli wjeżdżasz na 40?
Jak za wcześnie się opuścisz to były przypadki, że albo stanęli przed odcinkiem izolowanym, albo na samym odcinku. Podobnie było gdy ktoś np za mocno przyciął przed wjazdowym i na moście miał np z 10km/h. Z praktyki powiem, że trzeba wszystko robić na spokojnie. Jak za mocno przyhamujesz przed wjazdem na 40 to lepiej pociąg zatrzymać w pełni wyluzować, "ciężki rozruch" i ciągniesz jak najdalej możesz. Sporo ludzi miało problemy z wjazdem gdy pociąg w pełni nie wyluzował, a oni za wszelką cenę próbowali utrzymać go w ruchu "żeby wjechać". Wtedy gdy się opuścili nieodhamowany skład ich zatrzymywał i… dupa. Ewentualnie po opuszczeniu gdy skład luzował po prostu dochodziło do sytuacji gdy "kończyło się" ciśnienie w ZG i też był problem;) Czekając w Oder za przestawieniem i obserwując wjazdy różnych przewoźników widać którzy maszyniści rzadko tam wjeżdżają ;)
Generalnie praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka ;)
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2022, 22:31:35 wysłana przez mechatronik »

Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76