Autor Wątek:  Test radiostopu.  (Przeczytany 1870 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szpeicer

  • Wiadomości: 105
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Test radiostopu.
« dnia: 28 Listopada 2021, 19:03:16 »
Kombinacja klawiszy do testu radiostopu nie działa, próbowałem na wielu lokomotywach.

SpawaczTIG141

  • Gość
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Listopada 2021, 19:11:43 »
Jeśli chodzi o wywołanie ZEWami, to jeśli dobrze kojarzę, nikt tego nie zaprogramował. Może kiedyś komuś się zechce, i napisze odpowiedni skrypt. No i wcześniej należy zrobić w ogóle działający ZEW1.

Offline szpeicer

  • Wiadomości: 105
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Listopada 2021, 19:15:56 »
Nie nie, w dokumentacji jest podany skrót klawiszowy: Shift+Ctrl+r

SpawaczTIG141

  • Gość
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Listopada 2021, 19:20:49 »
To pisz pan od razu o co chodzi. Obecnie praktycznie wszystkie grywalne pojazdy posiadają interaktywny radiotelefon, więc w mojej ocenie, nie jest niczym trudnym wywołanie radiostopu przyciskiem "Alarm".
Sprawdzę u siebie jak to wygląda, dam znać edytując tą wiadomość.

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Listopada 2021, 19:24:28 »
No tylko że jak się przełączy radiostop na kanał testowy, to wywołanie radiostopu nadal zatrzymuje ruch na scenerii :P

SpawaczTIG141

  • Gość
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Listopada 2021, 19:29:24 »
Ciekawa sytuacja, kombinacja klawiszy nie powoduje zatrzymania składów ?

Offline Kogut

  • Wiadomości: 267
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Listopada 2021, 19:30:44 »
Nie.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Listopada 2021, 19:37:24 »
Test radiostopu działa, kombinacja klawiszy ctrl+shift+r wywołuje radiostop (przynajmniej na radmorze, na kolibrze ta funkcja nie działa), który nie zatrzymuje wszystkiego w okolicy. Sprawdź w starterze czy funkcji lokalny test radiostopu jest przypisana w/w kombinacja. Jeśli takiej kombinacji klawiszy używa inny program, to w maszynie może ta kombinacja nie działać. Radeon software używa jej jako początek/koniec nagrywania.
« Ostatnia zmiana: 28 Listopada 2021, 19:58:38 wysłana przez Joachimowicz »
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #8 dnia: 28 Listopada 2021, 20:55:22 »
Na Kolibrze przecież też działa.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Listopada 2021, 21:00:59 »
Ano działa. Tylko trzeba mieć ustawiony kanał 10.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Listopada 2021, 14:38:37 »
No tylko że jak się przełączy radiostop na kanał testowy, to wywołanie radiostopu nadal zatrzymuje ruch na scenerii :P

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Listopada 2021, 15:03:32 »
Zawsze można nacisnąć przyciskiem na odbiorniku...

Nie, nie można. Na odbiorniku jest tylko guzik do wyzwalania radiostopu, a nie testu radiostopu. Są to dwie osobne komendy. radiostoptest i radiostopsend.


No tylko że jak się przełączy radiostop na kanał testowy, to wywołanie radiostopu nadal zatrzymuje ruch na scenerii :P

Wywołanie testu nie zatrzymuje niczego poza pojazdem użytkownika.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #12 dnia: 29 Listopada 2021, 18:52:46 »
I tak powinno to działać tak, że próba radiostopu wywoływana przyciskiem na radiu nie powinna zatrzymywać wszystkich pojazdów na scenerii, to jest po prostu błąd w exe, który jest nie naprawiony od dawna.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

SpawaczTIG141

  • Gość
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #13 dnia: 29 Listopada 2021, 19:27:44 »
Nie powinna zatrzymywać, pod warunkiem że ustawimy dziesiątkę. Na pozostałych oczywiście powinno zatrzymywać.

Offline barman_2000

  • Wiadomości: 151
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Test radiostopu.
« Odpowiedź #14 dnia: 29 Listopada 2021, 20:04:41 »
To co to za test skoro się ma nie zatrzymać? Po pierwsze na kolibrze to jest kanał 0 a nie 10, po drugie powietrze spada z PG więc lokomotywa się musi zatrzymać o ile się porusza bo w większości test się robi na postoju przed ruszeniem gdziekolwiek.