Autor Wątek:  Materiały z shadowrank  (Przeczytany 2797 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Materiały z shadowrank
« dnia: 08 Września 2021, 20:13:38 »
Paczka materiałów wgrana jako rewizja 7377, korzystająca z parametru konfiguracyjnego gfx.shadow.rank.cutoff X z exe 210905
Trawy i zboża maja rank 3. Kukurydza rank 2. Jako naciapane często na kupie materiały z alfą, dużo zyskują wydajnościowo przy wyłączeniu im shadowcastera. U mnie na testach w miejscach zajechanych roślinnością, różnica była nawet kulkudziesięcioprocentowa.
Macie pomysły gdzie jeszcze można by użyć tego mechanizmu? Przypominam, że tyczy się to określonego materiału, a nie jego instancji na konkretnym meshu.
Mój kanał youtube