Autor Wątek:  Zbieram ludzi do tworzenia trasy  (Przeczytany 11064 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline piotpal

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« dnia: 26 Września 2005, 14:03:25 »
Hej! Ostatnio chodzi mi po głowie pomysł stworzenia "realistycznej" trasy kolejowej w Maszynie. Napisałem "realistycznej" ponieważ wiadomo, że do końca nie mogłaby być ona taka realna, wszyscy przecież wiedzą jak się rzecz ma z budynkami itd. Realne miałyby być układy torowe, rozmieszczenie stacji, peronów itd. Innymi słowy wszystko to co można byłoby zobaczyć na zdjęciach w Internecie. Na końcu można byłoby stworzyć realny rozkład jazdy, taki jaki jest obecnie bądź też któryś z poprzednich.
Chciałbym aby trasa była spora (powiedzmy 100-150 km), ale wiadomo, że praca nad takim projektem dla jednej osoby jest wprost niewykonalna, dlatego pomyślałem sobie, żeby skrzyknąć do tego kilka osób. Widzę, że jest sporo ludzi, którzy wykonują małe traski, mogliby oni wykonać wspólnie jedną większą. Mniej więcej wyobrażam sobie to tak: buduję układ torowy w jecie, a potem następuje podział prac, tzn. każdy dostałby swoją działkę. Mniej więcej widziałbym takie zadania:
1. Układ torowy.
2. Trakcja.
3. Powierzchnia.
4. Urządzenia stacyjne (nastawnie, perony, wskaźniki).
5. Inne budynki.
6. Semafory + eventy + rozkład jazdy.
Jeżeli ktoś jest chętny niech się odezwie, sądzę, że 5-6 osób spokojnie miałoby co robić. Pierwsze co trzeba byłoby wykonać to wybrać jakąś trasę z sieci PKP, w tej sprawie też czekam na Wasze propozycje. Ja ze swojej strony proponuję linię nr 25 Łódź Kaliska - Dębica, oczywiście wybranoby jakiś odcinek na początek, bo cała linia liczy 323,263 km. Jest dosyć zróżnicowana (elektryfikacja, bez elektryfikacji, szlaki jedno i dwutorowe) więc można byłoby użyć całkiem sporo taboru, ale czekam też na Wasze sugestie.
Interesuje mnie też ile komputer Athlon 2000, 1,66 Ghz z 256 MB DDR RAM może kilometrów wczytać?
Piotpal

Offline jaras

  • Wiadomości: 224
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Re: Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Września 2005, 14:12:41 »
Witam.

Biję czołem w ziemię - bardzo chwali Ci się ten pomysł :-).

Tylko...
Cytat: "piotpal"
(...)
Mniej więcej wyobrażam sobie to tak: buduję układ torowy w jecie, a potem następuje podział prac, tzn. każdy dostałby swoją działkę. Mniej więcej widziałbym takie zadania:
(...)
2. Trakcja. [mniemam, że chodzi o sieć trakcyjną]
(...)
Jak Ty masz zamiar to zrobić nie używając 3D Studio Max?

Bo mi się coś to nie widzi. Ale może jakoś...

W każdym razie życzę powodzenia i pozdrawiam.
Jarosław Krasuski (@ jaras)

Doc: tutaj.
No cóż... trzeba się powoli zbierać do odejścia z tego forum - nic tu po mnie.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Re: Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Września 2005, 14:17:06 »
Cytat: "piotpal"

Interesuje mnie też ile komputer Athlon 2000, 1,66 Ghz z 256 MB DDR RAM może kilometrów wczytać?

1000? 2000?Prostego toru... W JECIe to raczej nie ma szans... Polecam panom 3dsa...

Offline piotpal

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Września 2005, 15:54:02 »
Po pierwsze dziękuję za szybką odpowiedź.
Cytuj
Jak Ty masz zamiar to zrobić nie używając 3D Studio Max?
Bo mi się coś to nie widzi. Ale może jakoś...
W każdym razie życzę powodzenia i pozdrawiam.

Myślałem o notatniku, jeżeli każdy współtwórca otrzymałby jakieś 8-10 km szlaku (czyli normalny odcinek pomiędzy dwoma stacjami) i miałby tylko do wykonania określoną działkę (jak np. sieć trakcyjna) to praca w notatniku byłaby do zrobienia. No chyba że nie wiem o jakichś szczegółach.
Cytuj
1000? 2000?Prostego toru... W JECIe to raczej nie ma szans... Polecam panom 3dsa...

Ale czego 1000, 2000. Kilometrów? Czy na przykład wczytałoby mi trasę 100-150 kilometrową z takim zagęszczeniem budynków jak na przykład podstawowa trasa w maszynie quarkmce? Jeżeli chociaż wczytałoby trasę około 100 kilometrową to można potem w razie dalszych robót taką całą linię podzielić na kilka odcinków, rzadko przecież jakiś pociąg jedzie po całej linii od początku do końca.
Ps. No, ale mam nadzieję że jacyś chętni się znajdą :)
Piotpal

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Września 2005, 16:13:47 »
Cytat: "piotpal"
Po pierwsze dziękuję za szybką odpowiedź.]
Cytuj
Jak Ty masz zamiar to zrobić nie używając 3D Studio Max?
Bo mi się coś to nie widzi. Ale może jakoś...
W każdym razie życzę powodzenia i pozdrawiam.
Cytuj


Myślałem o notatniku, jeżeli każdy współtwórca otrzymałby jakieś 8-10 km szlaku (czyli normalny odcinek pomiędzy dwoma stacjami) i miałby tylko do wykonania określoną działkę (jak np. sieć trakcyjna) to praca w notatniku byłaby do zrobienia. No chyba że nie wiem o jakichś szczegółach.

Chcesz pisac siec w notatniku? Powodzenia....
Cytuj
1000? 2000?Prostego toru... W JECIe to raczej nie ma szans... Polecam panom 3dsa...

Cytuj

Ale czego 1000, 2000. Kilometrów? Czy na przykład wczytałoby mi trasę 100-150 kilometrową z takim zagęszczeniem budynków jak na przykład podstawowa trasa w maszynie quarkmce? Jeżeli chociaż wczytałoby trasę około 100 kilometrową to można potem w razie dalszych robót taką całą linię podzielić na kilka odcinków, rzadko przecież jakiś pociąg jedzie po całej linii od początku do końca.
Ps. No, ale mam nadzieję że jacyś chętni się znajdą :)

Nie no... Calkowo ma 40 km, a fps jest duzy... Wszystko zalezy od rozmieszczenia obiektow i ulozenia trawy...

Offline piotpal

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Września 2005, 17:09:26 »
Cytuj
Mateu Chcesz pisac siec w notatniku? Powodzenia....

A czemu sieć trakcyjna w notatniku miałaby być tak trudno wykonalna? Prawda jest taka, że narazie wykonałem kilka testowych scenerii bez drutów, ale kombinowałem z wklejaniem takiego wpisu:
node 800 0  none traction pwr01 3500 4500 0.01 Cu 3.0 1
-2781.278 5.8 100
-2711.278 5.8 100
-2781.278 7.5 100
-2711.278 7.5 100
0.4 4.0 3 0.04 vis
endtraction
include tr/L-STB1-3D.inc -2711.278 5.8 100 267.54 BetonRelief1 end
I wychodził normalny słup z siecią trakcyjną. Oczywiście zaraz zastrzegam, że nie wiem jak się robi sieć do końca (tzn. bramki itd.), więc proszę o krótkie wytłumaczenie dlaczego sieć jest tak trudno zrobić w notatniku. Będę wdzięczny.
Piotpal

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #6 dnia: 26 Września 2005, 17:30:39 »
Cytat: "piotpal"
Cytuj
Mateu Chcesz pisac siec w notatniku? Powodzenia....

A czemu sieć trakcyjna w notatniku miałaby być tak trudno wykonalna? Prawda jest taka, że narazie wykonałem kilka testowych scenerii bez drutów, ale kombinowałem z wklejaniem takiego wpisu:
node 800 0  none traction pwr01 3500 4500 0.01 Cu 3.0 1
-2781.278 5.8 100
-2711.278 5.8 100
-2781.278 7.5 100
-2711.278 7.5 100
0.4 4.0 3 0.04 vis
endtraction
include tr/L-STB1-3D.inc -2711.278 5.8 100 267.54 BetonRelief1 end
I wychodził normalny słup z siecią trakcyjną. Oczywiście zaraz zastrzegam, że nie wiem jak się robi sieć do końca (tzn. bramki itd.), więc proszę o krótkie wytłumaczenie dlaczego sieć jest tak trudno zrobić w notatniku. Będę wdzięczny.

Bo to samo ja zrobie w doslownie 5 s. w 3dstudio ;-)
Jesli chcesz maxa i pare gotowych stacji, zglos sie do mnie na prv.
pozdro

Offline slimson

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Września 2005, 18:23:46 »
Na wstepie zaznacze ze moja opinia nie ma na celu zniechecenia autora pomyslu do jego zrealizowania. ja tylko chce spojrzec na to z realnej strony.

1) Na tym symku mozna juz na wstepie zrezygnowac z tworzenia trasy realistycznej, "realistycznej" badz jakiejkolwiek opartej na realiach.

Uargumentuje to za chwile.

2) Pomysl z pisaniem tego w notatniku to pomysl w/g mnie poroniony.

Z calym szacunkiem ale nie da sie zrobic porzadnej trasy operujac na notatniku.

3) Szlaku moze byc i 150000 mln km jednakze ma byc to caly czas tor prosty to ja podziekuje.


Ze swojego doswiadczenia powiem ze Calkowo robione od poczatku w 3ds zajelo okolo 4 miesiecy czasu nie liczac czasu na lenia:) Zakladam ze napisanie (jezeli w ogole byloby mozliwe) w notatniku tych 40 km trasy zajeloby cos kolo roku. Powiesz podzielimu robote. Ja powiem bez sensu bo zeby jedna osoba (od trakcji) mialaby co robic to druga osoba (od torow) musialaby swoja robote juz miec gotowa. Juz nie mowie ze stworzenie jakiegos sensownego terenu (gorek dolinek) zajeloby makabrycznie duzo czasu.


A teraz abstrahujac od notatnika i jezeli uda sie zalatwic 3ds to radze
a) nie rzucac pomyslu na forum zanim nie jest w przynajmniej 50% gotowe bo rozne rzeczy moga sie stac i zostana tylko puste slowa.
b) porobic sobie w swoim domowym zaciszu male scenerie, pobawic sie skryptami eventami a dopiero potem zabrac sie za cos powaznego.

I wsio
Pozdrawiam

Offline tommik

  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Września 2005, 19:23:54 »
Z własnego doświadczenia wiem, że max. długość trasy to 100 km, a w linii prostej to około 60 km. Jeżeli jest dłuższa, to strasznie trzęsie lokiem.
Ja na tej mojej niecałej setce wyczuwam drobne wstrząsy na torach o odległych współrzędnych.

Offline piotpal

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #9 dnia: 26 Września 2005, 19:24:23 »
Cytuj
Na tym symku mozna juz na wstepie zrezygnowac z tworzenia trasy realistycznej, "realistycznej" badz jakiejkolwiek opartej na realiach.

Ok, dlatego napisałem "realistycznej", z rzeczywistości wzięte byłyby tylko nazwy stacji, odległości itd. Trasa byłaby podobna do tej z mapy, ale tylko na skali 1:300.000, to znaczy zbliżone byłyby układy torowe, miejsce zabudowań, ważniejszych dróg, lasów itd., w żadnym wypadku nie promowałbym tego jako realnej trasy. Oczywiście z biegiem czasu można byłoby urealniać trasę, czyli wprowadzać poprawki. Coś na wzór "Roztocza" do Microsoft Train Simulator.
Cytuj
2) Pomysl z pisaniem tego w notatniku to pomysl w/g mnie poroniony.
Z calym szacunkiem ale nie da sie zrobic porzadnej trasy operujac na notatniku.

Zerknij tutaj:
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2944&highlight=ko%B3obrzeg
wiem, że ta stacja daleko odbiega od Twoich wyczynów (chylę czoło), ale wszystko to co widać zrobiłem w notatniku, zajęło mi to dokładnie 19 dni (prowadziłem kalendarium, ale niestety padł mi komputer i nie dało nic się odzyskać).
Cytuj
3) Szlaku moze byc i 150000 mln km jednakze ma byc to caly czas tor prosty to ja podziekuje.

Nie wiem, skąd wziąłeś pomysł z torem prostym, przecież w jecie da się zrobić łuki.
Cytuj
Ze swojego doswiadczenia powiem ze Calkowo robione od poczatku w 3ds zajelo okolo 4 miesiecy czasu nie liczac czasu na lenia:) Zakladam ze napisanie (jezeli w ogole byloby mozliwe) w notatniku tych 40 km trasy zajeloby cos kolo roku. Powiesz podzielimu robote. Ja powiem bez sensu bo zeby jedna osoba (od trakcji) mialaby co robic to druga osoba (od torow) musialaby swoja robote juz miec gotowa. Juz nie mowie ze stworzenie jakiegos sensownego terenu (gorek dolinek) zajeloby makabrycznie duzo czasu.

Przygotowałem taki schemat, który przedstawia podział pracy. Weźmy dla przykładu, że budujemy linię kolejową A-B-C. Najpierw wykonywany jest układ torowy stacji A i B oraz szlak A-B (w jecie nie zajmuje to wcale dużo czasu, jedynie różnice poziomów trzeba byłoby wprowadzić ręcznie). Następny etap to powierzchnia, z tym tylko, że można byłoby to robić w maxie, przecież tory nie byłyby potrzebne, dzięki jetowi można spisać punkty na którym jest tor, reszty nie potrzeba. Potem tylko dołączyłoby się powierzchnię do torów czyli wklejenie do pliku z torem. Następnie pracę rozdzieliłoby się pomiędzy osoby, jedna np. robi sieć trakcyjną, druga powiedzmy podsypkę do zwrotnic, jeszcze inna budynki, zauważ, że te rzeczy nie kolidują ze sobą. Osoba, która wykonuje układy torowe w tym samym czasie może pracować nad szlakiem B-C. No i tak w kółko. Plusem jest to, że każda osoba może kiedy chce przystapić jak i odejść z projektu, który przez to się nie zawali.
Cytuj
a) nie rzucac pomyslu na forum zanim nie jest w przynajmniej 50% gotowe bo rozne rzeczy moga sie stac i zostana tylko puste slowa.

To w jaki sposób mam poszukać sobie ludzi do projektu?
Cytuj
b) porobic sobie w swoim domowym zaciszu male scenerie, pobawic sie skryptami eventami a dopiero potem zabrac sie za cos powaznego.

No właśnie ten etap mam już za sobą.
W każdym bądź razie dzięki za uwagi.
Piotpal

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #10 dnia: 26 Września 2005, 19:39:20 »
Jak coś, to ja byłbym chętny do tego (trasa W góry na Mazury była pisana w prawie całości w notatniku [oprócz torów]). Zająłbym się budynkami.

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline wasyl

  • Wiadomości: 276
  • Permanentny Inwigilator Sieciowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #11 dnia: 26 Września 2005, 21:01:53 »
Witam!!!
Koncepcja zła i niedobra od samego początku do końca ;). Predzej bym podzielil prace nad trasą na odcinki kolejowe o określonej długości np. po 10km na osobę. Jednak to też ma swoje wady. Proponowałbym aby ktoś zajął się stacjami, ktoś zajął obiektami kolejowymi, osobno obiekty cywilne (domy, łąki, pola) no i potrzeba kogoś kto całą tą pracę będzie koordynował i łączył wszystkie etapy.
Przygarnę fotki na tekstury obiektów!

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #12 dnia: 26 Września 2005, 21:10:26 »
Cytat: "wasyl"
Witam!!!
Koncepcja zła i niedobra od samego początku do końca ;). Predzej bym podzielil prace nad trasą na odcinki kolejowe o określonej długości np. po 10km na osobę. Jednak to też ma swoje wady. Proponowałbym aby ktoś zajął się stacjami, ktoś zajął obiektami kolejowymi, osobno obiekty cywilne (domy, łąki, pola) no i potrzeba kogoś kto całą tą pracę będzie koordynował i łączył wszystkie etapy.

Ja tam mam stacje z siecia juz zrobione z zamierzchlych czasow wiec moge podrzucic...

Offline piotpal

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #13 dnia: 26 Września 2005, 21:43:09 »
Narazie wypracowałem taki podział pracy:
1. Układ torowy + drogi  + rzeki (do zrobienia w jecie, ja wziąłbym tą część, mógłbym też pełnić rolę koordynatora) zajęte
2. Powierzchnia + dobranie tekstur powierzchni (do zrobienia w maxie, pisałem o tym wyżej w jaki sposób) wolne
Po tych dwóch punktach następuje rozdzielenie pracy:
3. Dalsze prace:
a) podsypka pod zwrotnice, czyli wiadomo o co chodzi wolne
b) sieć trakcyjna, oczywiście z odciągami i wskaźnikami trakcyjnymi wolne
c) budynki, narazie upchniemy tutaj też budynki kolejowe oraz mosty i przejazdy zajęte
d) semafory + wskaźniki wolne
e) ustalenie rozkładu jazdy + eventy wolne
4. Kwestie końcowe, czyli coś do poprawki, np. tekstury powierzchni, nachodzące na siebie części itd.wolne
Oczywiście możemy jeszcze podyskutować o tym podziale, zresztą zobaczymy jak to się sprawdzi w praniu i kto się zgłosi. Dajcie znać jeżeli czegoś nie uwzględniłem w tym podziale.
Cytuj
Jak coś, to ja byłbym chętny do tego (trasa W góry na Mazury była pisana w prawie całości w notatniku [oprócz torów]). Zająłbym się budynkami.

Ok, niech każdy chętny zgłosi się do mnie na priva. Dla EU7_304 wstępnie rezerwuję budynki (narazie niech będą wszystkie), ale daj mi jeszcze znać na priva.
 
Cytuj
Witam!!!
Koncepcja zła i niedobra od samego początku do końca ;). Predzej bym podzielil prace nad trasą na odcinki kolejowe o określonej długości np. po 10km na osobę. Jednak to też ma swoje wady. Proponowałbym aby ktoś zajął się stacjami, ktoś zajął obiektami kolejowymi, osobno obiekty cywilne (domy, łąki, pola) no i potrzeba kogoś kto całą tą pracę będzie koordynował i łączył wszystkie etapy.

No właśnie na początek będzie tylko jedna stacja, szlak i druga stacja. Wszystko podzieliłem, no i ja będę koordynatorem (jeżeli nie będę miał czasu to po prostu poproszę o to kogoś z ekipy). Wypracowałem też swoje reguły nazywania torów, eventów, budynków itd., aby każdy w notatniku mógł skumać o co chodzi.
Jest tylko kwestia zgłoszeń i obranej trasy (wolę jednak wziąść coś z sieci PKP, aby potem nie toczyć dyskusji w stylu: a może tutaj stację zrobimy, a może zelektryfikujemy itd.). Wybiorę na początek jakieś dwa małe stacje i krótki szlak, aby zobaczyć jak to pójdzie. Chodzi tylko o to jaką linię bierzemy. Nikomu oczywiście nie obiecuję, że trasa wyjdzie kiedykolwiek, ale ja np. często jak coś projektowałem to sobie myślałem, fajnie jak ktoś zająłby się trakcja itd., właśnie teraz jest taka okazja, aby prace trochę przyśpieszyć. Zresztą wydaje mi się, że takie siedzenie w jednej rzeczy zrobi każdemu dobrze, zawsze też będzie można się przeprowadzić na inną działkę. Dajcie mi szanse, przecież oprócz czasu nic nie stracicie. Ja też do końca nie na wszystkim się znam, ale liczę też na ludzi z forum maszyny! No co jest ludzie z Wami?!
Piotpal

Offline piotpal

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #14 dnia: 28 Grudnia 2005, 20:18:11 »
Jako, że w okresie świąt ruszyło się co nieco na forum, także ja chciałbym się do tego dorzucić. Niestety mam Wam do zaproponowania tylko screnny. Narazie zrezygnowałem z tworzenia trasy (zbyt mała liczba chętnych, właściwie tylko jeden) i pracuję nad symulacją nastawni. Już na początek zaznaczam, że nie będzie tam pulpitu. Jednakże wziąłem się za realną stację kolejową, która istnieje na sieci PKP. Są nią Gorlice Zagórzany, oczywiście wiadomo, że okolica jak i budynki będą pozmieniane, ale za to planuję realny rozkład jazdy jak i istniejący układ torowy. Oto screnny:

To jest widok w kierunku Stróż.

Widok na perony.

Widok w kierunku Jasła.
Jak widzicie mam narazie zrobione tory, powierzchnię, perony oraz semafory. Teraz pracuję nad eventami. Budynki rozmieszcza kolega eu7_304.
Pozdrawiam.
Ps. Mam jeszcze pytanie: jak zrobić event uruchamiany za pomocą klawisza 1, ale bez użycia shifta?

Jak już zamieszczasz obrazki na imageshacku to wklejaj na forum linki od Thumbnail for forums.
Oli_EU

Dopiska: Przepraszam za te obrazki, ale trochę się spieszyłem i nie mogłem już poprawić. Dzięki za poprawki w moim poście.
Piotpal

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #15 dnia: 28 Grudnia 2005, 20:32:42 »
event musi mieć nazwę keyctrl0(klawisz)

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline piotpal

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #16 dnia: 24 Stycznia 2006, 22:34:28 »
Moje prace postępują powoli, acz systematycznie. Oto kilka scrennów:

Wyjazd w kierunku Stróż.


Widok na perony.


Wyjazd w kierunku Biecza.
Do rozmieszczenia budynków przyczynił się jeden z użytkowników Forum maszyny.
Obecnie pracuję nad eventami, a potem będę próbował odzwierciedlić ruch kolejowy na stacji. Jeżeli ktoś ma jakieś rozkłady jazdy pociągów towarowych dla stacji Gorlice Zagórzany to proszę o pomoc.
Piotpal

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #17 dnia: 21 Maja 2006, 00:55:23 »
fajnie, fajnie tylko oszczędzaj FPS, pamiętaj że im więcj eventów tym wiekszy ''pokaz slajdów'' POZDRAWIAM

Offline piotpal

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zbieram ludzi do tworzenia trasy
« Odpowiedź #18 dnia: 21 Maja 2006, 22:16:15 »
Trasa stoi w miejscu, bo nikt nie rozwiązał mojego problemu, o którym pisałem tutaj:
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=3965
Piotpal