Autor Wątek:  Wieśniawa i okolice  (Przeczytany 12456 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wieśniawa i okolice
« dnia: 26 Listopada 2005, 13:03:27 »
Cześć
Stronke znam od dawna jednak dopiero teraz zdecydowałem się ujawnić na forum.
Wieśniawa i okolice powstaje w Jet-cie a sceneria jest budowana ręcznie.
Nie długo pokaże screeny jak tylko zrobie stacje i kilka budynków w mieście.
Ustawiam również słupik hekto i semafory.
Na razie rozgryzam jak one działają i myśle że nie będzie to problem.
Wieśniawa będzie stacją główną.Planuje 3 lub 4 misje.
Bedzie trasa główna i trasy boczne.Trasa główna bedzie miała w całości około 50 lub 60km a trasy boczne po około 10 do 12 km.
Wszystko jest w planach tak więc bede zainteresowanych informował o pracach.
Już nie długo screeny
Pozdrowiam wszystkich[/b]

Offline yaph

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Grudnia 2005, 20:51:03 »
to czekam na nowe info

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Grudnia 2005, 15:56:28 »
[img=http://img212.imageshack.us/img212/3237/w7509ns.th.jpg]
[img=http://img212.imageshack.us/img212/470/wogol3xh.th.jpg]
[img=http://img212.imageshack.us/img212/8547/wstacja0ta.th.jpg]

Jak widać jest już troche zrobione miasto jeszcze urośnie a ten tor 750mm jest nieuzywany choc jak ktoś się przyłozy to może i ta trasa będzie aktywna na razie jest tak dla picu zrobione około 3 km jako część sceneri.
Trawa też jest robiona na inny sposób czyli nie trójkąty tylko... jak trasa
nasypy też są w ten sam sposób zrobione kto wie jak ten jest dobry w te klocki.
W chwili obecnej prace nieco zwolniły jednak nadal będe podsyłał nowe screeny lub linki
Pozdro dla wszystkich pracujących nad symkiem

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Grudnia 2005, 21:15:55 »
Cytat: "Czomo"
[img=http://img212.imageshack.us/img212/3237/w7509ns.th.jpg]
[img=http://img212.imageshack.us/img212/470/wogol3xh.th.jpg]
[img=http://img212.imageshack.us/img212/8547/wstacja0ta.th.jpg]

Jak widać jest już troche zrobione miasto jeszcze urośnie a ten tor 750mm jest nieuzywany choc jak ktoś się przyłozy to może i ta trasa będzie aktywna na razie jest tak dla picu zrobione około 3 km jako część sceneri.
Trawa też jest robiona na inny sposób czyli nie trójkąty tylko... jak trasa
nasypy też są w ten sam sposób zrobione kto wie jak ten jest dobry w te klocki.
W chwili obecnej prace nieco zwolniły jednak nadal będe podsyłał nowe screeny lub linki
Pozdro dla wszystkich pracujących nad symkiem

Widze krzywe zwrotnice ;-) Poprawic ;]

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Grudnia 2005, 23:37:49 »
O jaka fajna płaska sceneria :D
www.et22.pl - zapraszam

Marian W

  • Gość
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Grudnia 2005, 14:39:28 »
Trochę dziwne te zw. Czy w rzeczywistości też takie są, nie sądzę.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Grudnia 2005, 18:44:57 »
Cytat: "Marian W"
Trochę dziwne te zw. Czy w żeczywistości też takie są, nie sądzę.

W RZeczywistości, to zwrotnice są różne (jeżeli chodzi Ci o zwrotnice bo ten skrót "zw." to sięchyba do "zwyczajny" nie odnosi co?). Jakbyś trochę poszperał, to znalazł byś to: KLIK
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #7 dnia: 12 Grudnia 2005, 22:39:09 »
Jeśli chodzi o zwrotnice to nie są krzywe tylko ten zrzut coś pokiełbasił
a sceneria nie jest i nie będzie całkiem płaska na screen-nie (nie wiem jak to napisac) widać nasyp nad doliną w której jedzie wąskotorówka oczywiście :-) ma -10,4
także może się uda zrobić góre pamiętajcie robie to w Jet-cie i sceneria ręcznie tak że jest od ...... roboty.
O ile teraz sobie przypominam to ustawiałem zwrotki pod teksture zwrotnicy czyli 34 i drugiego parametru zapomniałem :-(
Screeny nie długo pojawią sie na serwerze kolegi i będzie ich więcej musze też poprawić słupki hekto bo coś spieprzyłem i mam podwójne odliczanie kilometrów u góry.A i wiem jak to zrobić jak by co.
No to tyle jesli się uda to kolejne screeny przed świętami na serwerze u kolegi podam linki
Pozdro Czomo

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #8 dnia: 12 Grudnia 2005, 22:52:40 »
Zwrotnice te co są standardowo umieszczane w symku mają długośc 34 metry i promień łuku 300m.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #9 dnia: 12 Grudnia 2005, 23:07:11 »
Cytat: "Czomo"
ten tor 750mm jest nieuzywany choc jak ktoś się przyłozy to może i ta trasa będzie aktywna

To się pan przyłóż bo chętnie bym se pojeździł po wąskich torach. Jak trasa będzie to będzie wieksza motywacja do skończenia taboru na 750mm.

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Grudnia 2005, 19:00:34 »
Jak pan sobie życzy to zrobie i ją to będzie Wieśniawa wąsk. trase doprowadze do stacji i będzie misja wąskotorowa.
Ale musi być tabor którego chyba nie ma?
Mam też coś w postaci przerobionych drutów sieci trakcyjnej na dryty telefoniczne w sumie było to proste.
Screeny może jutro na serwerze jutro link
Pozdro Panowie:-)

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #11 dnia: 16 Grudnia 2005, 22:08:19 »
Cytat: "Czomo"
Ale musi być tabor którego chyba nie ma?

Brakuje tekstur. Będą zdjęcia na tekstury to bedą tekstury. Będą tekstury to będzie i tabor. Ostanio nie mam mozliwości focenia wąskiego taboru. Jeśli ktoś ma taka mozliwość to proszę (po raz setny chyba) o pomoc.

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #12 dnia: 17 Grudnia 2005, 16:15:51 »
jak wczoraj obiecałem oto link i więcej screenów
http://www.icpnet.pl/~wesolek/czomo/
jak widać prace trwa(m)ją FPS (ja tam pracuje) jest taki niski bo mam 650/64ram tak że nie zwracajcie na to uwagi może we Wieśniawie stanie pomnik EP02 na razie coś mi nie gra bo początkowo mi chodził nawet świetnie zrobiony ale coś mi się popieprzyło i mi wyskakuje okienko Nuln track ale dokopie się do tego i pomnik stanie.
Pozdro Panowie

Offline TruckeR

  • Wiadomości: 309
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #13 dnia: 17 Grudnia 2005, 23:01:52 »
Fajnie wygląda ten kibel jako magazyn. Czy jest to normalny symkowy EN57, czy to coś nowego ? Poza tym niezły pomysł z tym ZNTK. Całkiem fajna traska, choć dodałbyś trochę więcej fałdowania terenu, czyli chociaż jakis wąwóz, albo trochę drzewek.
Pozdrawiam serdecznie!

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #14 dnia: 20 Grudnia 2005, 19:34:16 »
Spokojnie będzie trochę górek pare nasypów nawet stacja na nasypie od wczoraj ją buduje także nie będziecie na co narzekać :-)
Trasa 750mm też będzie ale wszystko pokolej ludzie opanujcie się!
A teraz troch się pogubiłem w event-ach zrobiłem chwilowo eventy zastępcze
czyli na sposób shift+1.... bo nie łapie tego chwilowo:-(
Co do kibla to jest to tekstura i model z symka tylko ze z folderu dynamic przeniosłem ją do tekstur musze jeszcze teksury odpowiednie przerobić a jak by kogoś to intersowało to wózki są pod ziemią :-))
Pozdro Czomo

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #15 dnia: 26 Grudnia 2005, 20:46:18 »
Eventy ktoś ma pojęcie o co chodzi bo zrobiłem tylko na klawszach od
0-9 czyli Keyctrl.... czyli tak jak zwrotnice w manewrowie.Ale skopiowałem
i przerobiłem niektóre eventy i nic ani S2 sie na semaforze nie pojawiało a ni innego ruchu więc poszłem na skróty i zrobiłem te Eventy.
Aaaa i jest w tych eventach że tor jest przypisany do Semafora? żeby owy semafor się przełączył z S1 na S2? lub inne????. Może musi być na nim Lok aktywny przez AI lub przez człowieka?.
Próbowałem z lokiem i też nic :-( coś spie.....
Jeśli ktoś wie o co chodzi to niech podesle na Maila.
A nie długo trasa w 8% dostępna przez około tydzień na serwerze.
Pozdrowienia Czomo

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #16 dnia: 27 Grudnia 2005, 11:23:22 »
Co do eventów, to bardzo dobry tutorial napisał kolega @jaras: http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2451

A gdybyś wkleił te eventy tutaj, to można byłoby stwierdzić co jest nie tak.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Stycznia 2006, 20:37:52 »
Cześć
Coś mi w Symku nie gra i chwilowo nie mam czasu jak znajde chwile pewnie w weekend-y to coś zaczne tworszyć eventy moge skopiować lub jak wolisz
moge ci podesłać nazwy semaforów.
Teraz mój symek dostał na łeb. i nic nie działa sam nie wiem. Niby wszystko
rozpakowało idealnie ale kurcze ni huhu...
Jeszcze coś poCombinuje...
Pozdro Czomo
Ps.Ja nie mam neta!!!

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wieśniawa i okolice
« Odpowiedź #18 dnia: 18 Kwietnia 2006, 21:42:46 »
Witam
wiedziałem że tak będzie coś się sp..... i postanowiłem zawiesić prace do udostępnienia szerokiej publiczności SPT. Próbowałem wiele razy naprawić błędy ale niestety się nie udało.
Postanowiłem iż reaktywuje trase na podstawie zapisanych na kartkach układów torowych trase Wieśniawa i okolice w STP jeśli się pojawi w końcu.
W tym momęcie będzie większa możliwość stworzenia klimatu tras spalinowych i być może stworzenia Wieśniawa 70' gdzie będzie więcej dostępnych tras.
W chwili obecnej dość dużo jako miłośnik podróżuje koleją więc przypatruje się układą torowym na większości tras chce stworzyć fikcyjne trasy oparte na trasach PKP czyli odcinki zlikwidowane, rozebrane, nieczynne, nieprzejezdne.
W tą trase wchodziła by wąskotorówka a ze względu na ograniczenia tworzenia kilku lub kilkunastu misji chyba że i to w SPT zostanie poprawione jak nie to coś wymyśle.
Na chwile obecną prace zawiesiłem więc będe się pojawiał jako komentator
Pozdrawiam wszystkich Czomo